ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ ΣΤΟΥΣ N.Y.TIMES:ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΑΛΒΑΝΙΚΑ!


Η NY TIMES εκανε προσφατα ενα αφιερωμα στο μουσειο της ακροπολης , στο οποιο ερωτηθη και ο Νικος Δημου για τις αποψεις του.

ΠΩΣ Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΥ ανάμεσα σε εκατομμύρια Έλληνες που η μόνη του επιθυμία είναι να μην είχε γεννηθεί Έλληνας.

Ειπε τα παρακατω:


The marbles in fact belonged to the Parthenon, a building here and nowhere else, the best argument for repatriation, except the idea now is not to reattach them where they came from but to move them from one museum to another, from the British Museum to the new Acropolis Museum, albeit next door — a different matter, if not to the Greeks. (τα μάρμαρα ΑΝΗΚΑΝ στον Παρθενώνα – δεν ανήκουν πλέον δηλαδή – και γιατί δεν τα αφήνουμε ήσυχα εκεί που είναι και να τα περιφέρουμε από μουσείο σε μουσείο;)

“It’s the fault of a German,” Mr. Dimou said about Greek pride in this cause. He was referring to Johann Winckelmann, the 18th-century German art historian whose vision of an ancient Greece “populated by beautiful, tall, blond, wise people, representing perfection,” as Mr. Dimou put it, was in a sense imposed on the country to shape modern Greek identity.

“We used to speak Albanian and call ourselves Romans, but then Winckelmann, Goethe, Victor Hugo, Delacroix, they all told us, ‘No, you are Hellenes, direct descendants of Plato and Socrates,’ and that did it. If a small, poor nation has such a burden put on its shoulders, it will never recover.” (με λίγα λόγια μιλούσαμε αλβανικά και αυτοαποκαλούμασταν ρωμιοί-ρωμαίοι κι ευτυχώς που μας το είπε ο Ντελακρουά ότι είμαστε Έλληνες απόγονοι του Πλάτωνα και του Σωκράτη αλλιώς δεν θα είχαμε ιδέα. Έχετε δει ποτέ πιο κατεβασμένα σώβρακα από του Δήμου;)

http://www.nytimes.com/2009/06/24/arts/design/24abroad.html?_r=2&pagewanted=2

Εδώ κλαίγεται -ως συνήθως -στο αναρχοαριστερό lifo για ΔΗΘΕΝ παραχάραξη των δηλώσεών του (λες κι είναι η πρώτη φορά που εκφράζεται με πλήρη ανθελληνισμό.)

http://www.lifo.gr/blogs/lifoteam/17373
Σχόλιο από τον Κ.

Ειναι θλιβερο να βλεπει κανεις, πώς τετοια κομπλεξ και καταστροφικες για την πατριδα θεσεις, εφευρισκονται με τετοια συχνοτητα μονο στην Ελλαδα.

Το να περιμενει κανεις να βγει ο Ντελακρουα για να πεισει τον καθε τσοπανο για το τι ειναι, μου φαινεται αστειο και να το συζητουμε. Οι παραπανω ευρωπαιοι κυριοι, με εξαιρεση τον 1ο, ουτε που ενδιαφερονταν για τους νεοελληνες και την Ελλαδα πριν ξεσπασει η επανασταση του 21. Οι περισσοτεροι τοτε αποφασισαν να πανε ενα ταξιδακι στην Ελλαδα, που περιμεναν να βρουν με τις αρχαιοτητες αθικτες και τους κατοικους με χλαμυδες. Οποιος εχει διαβασει γραμματα του Λορδου Βυρωνα, αντιλαμβανεται.

Και σε 200 χρονια απο τωρα, ισως οι απογονοι μας να προτιμουν το Ευρωπαιος , παρα το Ελληνας. Αυτο δεν αλλαζει το ποιος ειναι ο αλλος και αν καποτε η Ε.Ε. διαλυθει, το φυσικοτερο πραγμα στον κοσμο θα ειναι η επιστροφη στο φυσιολογικοτερο αυτοπροσδιορισμο του Ελληνα.

Καποιοι ειχαν ενα οραμα πολυ πριν το 18ο αιωνα.

http://www.greece.org/poseidon/work/occupation/outline.html
Ο ιδιος ο Κωνσταντινος Παλαιολογος, στην τελευταια του ομιλια, απευθυνθηκε χωριστα στους Γενουατες και Βενετους και χωριστα στους «ελληνοφωνους» Γραικους της Πολης, που αποκαλεσε γονους Ελληνων και Ρωμαιων.

Αυτο που ο κυριος Δημου δε λεει, ειναι πως τελικα, οι ιδιοι οι Ρωμαιοι, μετα την κατακτηση της Ελλαδας, περισσοτερο αφελληνιστηκαν παρα το αντιθετο. Ξεχναει ο κυριος Δημου, τη ρηση του Ορατιου «Graecia capta ferum victorem cepit» (η κατακτημενη Ελλαδα, κατεκτησε τον αγριο κατακτητη της).

Οι ελληνικες κοινοτητες απο την Κυπρο μεχρι τη Συρια και την Αιγυπτο και απο την ελληνόφωνη κατω Ιταλια μεχρι τον Ποντο, δε μας εξηγει ο κυριος Δημου ποιος τους πηρε απο το χερακι για να τους κανει να πιστεψουν πως ειναι Ελληνες?

http://www.sigmalive.com/simerini/news/local/119466
Τα αρβανιτικα τα θυμαται ο κυριος Δημου. Τα ελληνικα που μιλιοντουσαν στη Β. Ηπειρο, το Μοναστηρι, τη Μολδοβλαχια, την Οδησσο, την Κατω Ιταλια,τα θυμαται? Τον ορκο των Φιλικων και την πατριδα που μιλα, τον εγραψε ο Ντελακρουα με το πινελο του ή ο Ουγκω που γεννηθηκε το 1801? Τη γεννια των Κολωκοτρωναιων που πολεμουσαν Τουρκους γενεες 14 , τους επεισε καποιος να το κανουν?

Το οτι στην Ελλαδα υπαρχουν ακομα βουκολικα εθιμα που αναγονται σε διονυσιακες λατρειες το ξερει?
Το οτι το «ρωμαικο» κατα τα αλλα Βυζαντιο, ειχε τον Ομηρο ως βασικο μερος της αγωγης, τη στιγμη που οι «Ρωμαιοι Ιταλοι» ουτε που τον θυμοντουσαν το ξερει?
Αλλα βεβαια, οι Ιταλοι δεν εχουν τα κομπλεξ του Δημου, ωστε να απορριψουν καθε σχεση τους με το παρελθον επειδη αν δεν ηταν οι Αραβες και η Πολη δε θα ηξεραν ποιοι ηταν οι Ρωμαιοι (Μεσαιωνας γαρ και δραση της Καθολικης Εκκλησιας).
Το μεγαλυτερο ΔΗΜΟΤΙΚΟ επος της Βυζαντινης λογοτεχνιας, ο Διγενης, τελειωνει με τη μονομαχια του Διγενη με το ΧΑΡΟΝΤΑ (ναι, αυτον των αρχαιων Ελληνων, που μονο στον ελληνισμο πλεχθηκε κι αυτος με το χριστιανισμο και τον θεωρουμε φυσικο), «που χει του ΚΡΟΙΣΟΥ τα πλουμια». Τον ιδιο Χαροντα που ακομα και σημερα στην Ελλαδα βαζουμε κερμα στο νεκρο για να τον πληρωσει ως πορθμεα.

Αραγε ηταν ο Ουγκω που καλλιεργησε τον ελληνισμο στον Αιγυπτιωτη Καβαφη? Στη Σινασο, στα βαθη της Καππαδοκιας, διαβαζαν Ουγκω με τις ευλογιες των Τουρκων?

Τον αγραμματο Στρατηγο Μακρυγιαννη, που ελεγε «τουτα δω τα μαρμαρα και 10.000 ταλαρα να σας δωκουνε, μην τα δινετε, γι αυτα πολεμησαμε», τον επεισε ο Ουγκω να πολεμησει?

Παραθετω και ενα σχετικο αρθρο της Ελενης Γλυκατζη Αρβελερ.
http://www.myriobiblos.gr/texts/english/1821_problems_of_greek.html
Και αν ακομα δεχθουμε οοολα αυτα που λεει ο κυριος Δημου ως σωστα… Το οτι ξανανακαλυψαμε τις ριζες , τι το φοβερο εχει? Το ιδιο δεν εκανε ολη η ευρωπη? Η Ευρωπη ειχε συναισθηση της αρχαιας ιστοριας πριν την Αλωση και τη φυγη διανοουμενων απο την Πολη με αρχαια ελληνικα χειρογραφα? Μονο η Ιταλια ειχε αρχισει να ξυπνα , εξ ου και ο οδηγικος ρολος της, απο την πρωτη επισκεψη του Γεμιστου οπου εξεπληξε τον Κοζιμο ντει Μεντιτσι που εγινε υποστηρικτης του. Συν το οτι οι Αραβες, που αντεγραφαν γραπτα βυζαντινα και τα αποθηκευαν στον Οικο της Σοφιας στη Βαγδατη και στην Κορδοβα, εγιναν η 2η πηγη ωστε οι Ευρωπαιοι να ξανανακαλυψουν το παρελθον τους.

Μολοταυτα, δεν ειδα κανεναν Ευρωπαιο να απαρνιεται την ιστορια του τοπου του πριν την Αναγεννηση. Βλεπετε, οσο μεγαλυτερη η ιστορια, τοσο μεγαλυτερο και το κομπλεξ, ισως. Η Ιταλια λοιπον, σημερα, ειναι απο τις πιο ενεργες χωρες στον κοσμο, που κανουν εκστρατειες επαναφορας ρωμαικων αρχαιοτητων στα ιταλικα μουσεια. Η ιδια Ιταλια που μεχρι το 1940 δεν ειχε κοινη γλωσσα και μεταξυ διαφορετικων νομων δε μπορουσαν να συννενοηθουν και που πριν το Δαντη, δε μπορουσε καν να μιλησει καποιος για ιταλικη γλωσσα. Οι Αγγλοι ειναι πανευτυχεις με το Στοουνχετζ και τους Δρουιδιδες. Οι Δανοι με τους Βικινγκς, οι Γαλλοι με μονολιθικα γαλατικα μνημεια, οι Αιγυπτιοι με τα δικα τους, κλπ.

Μονο στην αθανατη Ελλαδα, σε τετοιες κρισιμες στιγμες, βγαινουν οι διαφοροι κυριοι Δημου και πολεμουν την προσπαθεια επαναπατρισμου των γλυπτων του Παρθενωνα.

Βεβαια ο κυριος Δημου, τονιζει το οτι δε θα εμπαιναν στον Παρθενωνα αλλα στο νεο μουσεια, αρα τι στο Λονδινο , τι στην Αθηνα, το ιδιο ειναι.
Επιλεκτικα και οχι αθωα, ο κυριος Δημου ξεχναει τη μικρη λεπτομερεια, πως στο νεο μουσειο, τα γλυπτα παρουσιαζονται σε ολο το μηκος τους, οπως ηταν και στο μνημειο, ωστε ακριβως, να διηγουνται την ιστορια που απεικονιζουν. Δεν ειναι κομματια ξεκομμενα το ενα απο το αλλο, αλλα μερη μιας εξιστορησης, που εξαιτιας της στασης των Αγγλων, παραμενει κομμενη και διαταραγμενη.

Eγώ Ρωμιός γεννήθηκα ρωμιός και θα πεθάνω έλεγε ο Διάκος, ενώ οι Τούρκοι εκτός από γιουνάν μας λένε και ρουμιού.

Πληροφοριακά.

Ο Διακος ειπε «Εγω Γραικος γεννηθηκα, Γραικος θε να πεθανω.»

Γιατι το Γραικος, το χρησιμοποιουσαν και οι Βυζαντινοι ακομα, μιας και που ολη η Δυση ετσι τους αποκαλουσε. Απο το Graeci, δηλαδη Ελληνες.
Διαβασε αν θες και την αφηγηση του Νικολο Μπαρμπαρο (Βενετου χειρουργου στην Αλωση). Το δε Γιουναν το πηραν απο τους Περσες (Iωνες), με το οποιο οι Περσες, πριν περασουν κατω απο το Σουλτανο μας αποκαλουσαν.

http://www.deremilitari.org/resources/sources/constantinople3.htm
H στα ιταλικα

http://wikisource.org/wiki/Giornale_dell
Ωραια λοιπον, σε μας ο Μεσαιωνας αργησε να ρθει και ξεστραβωσαμε μετα την Αλωση αυτους που με τη σειρα τους μας ξεστραβωσαν με τη σειρα τους, για να χαρει ο κυριος Δημου. Γιατι στην υπολοιπη Ευρωπη δε βγαινουν αντιστοιχοι κυριοι Δημου να λενε τα ιδια για τις δικες τους χωρες στις ξενες εφημεριδες? Γιατι δεν εχουν ολοι τα ιδια κομπλεξ… Κατα πασα πιθανοτητα, ο κυριος Δημου ο ιδιος δεν αντεχει ενδομυχα τη συγκριση του εαυτου του με τους αρχαιους και πανω στην απελπισια του παρηγοριεται με την ιδεα πως δεν εγινε και τιποτα, μιας και δεν ειμαστε Ελληνες.

Παλι το περιεργο με ολους αυτους τους ψευτοπροοδευτικους της διαστρεβλωμενης αριστερης θολερης διανοησης, ειναι οτι, με την πρωτη ευκαιρια, οταν προσπαθουν να αποδειξουν πως η Ελλαδα δεν εχει Ελληνες, αλλα ενα συνοθυλευμα ολων των αλλων λαων, τοτε γλωσσικα, γενετικα και αλλα επιχειρηματα ειναι χρησιμα.
Με το που ακουν ομως τιποτα σημερα για υπερβολικο αριθμο ξενων στην Ελλαδα, για μη αποτελεσματικη απορροφηση κλπ, οι ιδιοι, σε αποκαλουν ρατσιστη, ξενοφοβο και σου πετουν το γνωστο «Ελλην ειναι ο εχων ελληνικη παιδεια».
E λοιπον, ειμαι σιγουρος πως και ο κυριος Δημου, μη οντας ρατσιστης ο ιδιος, θα επρεπε να αφησει τη χωρα ησυχη στην εκστρατεια της για τα μαρμαρα, σκεπτομενος, πως εν τελει, Ελληνες ειναι οι εχοντες ελληνικη παιδεια, ακομη και αν, οπως πιστευει, τους την εφερε μεχρι τα κορφοβουνια ο Ουγκω.
Και ισως θα ηταν προτιμοτερο να ασχοληθει με το κατα ποσον ειναι «Μακεδονες» οι Σκοπιανοι, που οι δυστυχοι, ουτε το αλφαβητο να διαβασουν τις μακεδονικες επιγραφες δεν ξερουν και το πρωτο «μακεδονικο» λεξικο τους το εφτιαξε ο Τιτο το 60-70.
Αμε, κυριε Δημου να τους εξηγησεις λιγο οτι δεν ειναι Μακεδονες.

By kozaninet

Δεν υπάρχουν σχόλια: