ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Σάββατο, 12 Σεπτεμβρίου 2015

Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΑΙΛΑΝ ΗΤΑΝ Ο ΔΙΑΚΙΝΗΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΟΥ ΠΝΙΓΜΟΥ.

Καταγγελία ότι ο πατέρας ήταν ο διακινητής - Ισχυρισμοί ότι ήταν μεθυσμένος - Τι αποκαλύπει μία γυναίκα που επέβαινε στο πλοιάριο

Εμφανίστηκε με δάκρυα στα μάτια, εξηγώντας ότι τα παιδιά του γλίστρησαν από τα χέρια του. Κοιτώντας στην κάμερα είπε ότι τα δύο αγόρια του ήταν τα ομορφότερα παιδιά του κόσμου που τον ξυπνούσαν κάθε πρωί για να παίξουν.

Με λυγμούς δήλωσε πως πλέον η ζωή του δεν έχει νόημα και ζήτησε να ταφεί δίπλα στον μικρό Αϊλάν, τον Γκαλίπ και τη σύζυγό του. Εξήγησε πως ο Τούρκος οδηγός τους εγκατέλειψε πέφτοντας στο νερό, προσθέτοντας ότι τότε ανέλαβε ο ίδιος το σκάφος.

Μήπως, όμως, η τραγωδία με σύμβολο τον 3χρονο Αϊλάν, η εικόνα του οποίου «στοίχειωσε» ολόκληρο τον πλανήτη, δεν εκτυλίχθηκε έτσι ακριβώς όπως την περιέγραψε ο Αμπντουλάχ Κουρντί;


Σύμφωνα με μία γυναίκα, η οποία βρισκόταν στο πλοιάριο με τους υπόλοιπους 11 Σύρους τη στιγμή που αυτό ανατράπηκε, η αλήθεια απέχει κατά πολύ από την δραματική περιγραφή που έδωσε ο πατέρας του 3χρονου Αϊλάν.
Η φωτογραφία του μικρού με το κόκκινο μπλουζάκι και το μπλε παντελονάκι να έχει ξεβραστεί από τη θάλασσα στην ακτή της Αλικαρνασσού ταξίδεψε σε ολόκληρο τον κόσμο συγκλονίζοντας την κοινή γνώμη. Εκατοντάδες ήταν όσοι αφιέρωσαν μία σκέψη, λίγα λόγια, ακόμα και ένα ποίημα ή ένα τραγούδι στον Αϊλάν που είχε ξεκινήσει μαζί με την οικογένειά του το ταξίδι προς την ελπίδα.


Ποιος βρίσκεται πίσω από την τραγική κατάληξή του; Ποιος ευθύνεται για τον άδικο χαμό του; Ποιος του έκλεψε τόσο άκαρδα τη ζωή και την όρεξη για παιχνίδι; 

Σύμφωνα με τη γυναίκα που επέβαινε στο ίδιο σκάφος, υπαίτιος είναι ο ίδιος ο πατέρας του.
«Εκείνος ήταν ο διακινητής. Εκείνος οδηγούσε το πλοιάριο», δήλωσε σε αυστραλιανό δίκτυο η Ζαινάμπ Αμπάς, η οποία έχασε δύο από τα παιδιά της στο τραγικό ναυάγιο.

Η Αμπάς με σπασμένη φωνή εξήγησε στο Channel Ten πως ο Κουρντί είχε επιταχύνει παρά την παράκλησή της να ελαττώσει ταχύτητα γιατί φοβόταν.


Την ίδια ώρα, η γυναίκα διέψευσε τις δηλώσεις του άνδρα, ο οποίος ισχυρίστηκε πως στο τιμόνι του σκάφους βρισκόταν ένας Τούρκος που τους εγκατέλειψε όταν η μηχανή σταμάτησε να λειτουργεί.

Μάλιστα, πρόσθεσε ότι τη στιγμή που όλοι οι επιβαίνοντες βρέθηκαν στο νερό ο Κουρντί την παρακάλεσε λέγοντας: «Σε παρακαλώ μη με καταγγείλεις».

Οι καταγγελίες αναπαράγονται από έγκυρες διεθνείς ενημερωτικές ιστοσελίδες όπως μεταξύ άλλων ο Telegraph, η Sudney Morning Herald, το Sky news, η De Standaard.

Η τραγική μητέρα δήλωσε πως συνάντησε τον πατέρα του Αϊλάν και έναν ακόμα άνδρα σε ένα καφενείο όπου τους έδωσε 10.000 δολάρια για να μεταφερθεί η ίδια και η οικογένειά της στην Τουρκία.

«Ο άλλος άνδρας μου είπε: “Πρέπει να μας δώσεις τα λεφτά και όταν θα φτάσετε με ασφάλεια στην Αλικαρνασσό, θα με καλέσεις και θα μου πεις ότι φτάσατε με ασφάλεια”», συμπλήρωσε η γυναίκα.



Επισήμανε δε, ότι ο άνδρας τη διαβεβαίωσε πως το πλοιάριο ήταν ασφαλές επικαλούμενος ότι ο καπετάνιος, δηλαδή ο Κουρντί «θα φέρει μαζί του τα δύο παιδιά και τη γυναίκα του».

Η Αμπάς κατήγγειλε ότι το πλοιάριο ήταν υπεράριθμο και πως δεν υπήρχαν αρκετά σωσίβια για όλους εξηγώντας ότι η ίδια, ο σύζυγός της και μία κόρη της κρατήθηκαν από ένα σωσίβιο στην επιφάνεια της θάλασσας, σε αντίθεση με τα δύο άλλα παιδιά της που χάθηκαν. 

«Ούρλιαζα, φώναζα τα παιδιά μου αλλά δε μου απαντούσε κανείς. Ήταν η ζωή μου. Τώρα δεν έχω πια ζωή. Δε μπορώ να πιστέψω αυτό που συνέβη», είπε ζητώντας από την αυστραλιανή κυβέρνηση να της παράσχει άσυλο ώστε να ξεφύγει από το Ισλαμικό Κράτος.

Σε άλλες δηλώσεις της στον αραβόφωνο τηλεοπτικό σταθμό Eufrate η απελπισμένη γυναίκα τόνισε πως ο διεθνής Τύπος χαρακτήρισε τον πατέρα του Αϊλάν «ήρωα» και «θύμα», αλλά η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική, υποστηρίζοντας ότι η κόρη της πλέον δεν μπορεί να μιλήσει εξαιτίας του σοκ.


Την ίδια ώρα, μία ακόμα γυναίκα μιλώντας στην ιρακινή εφημερίδα Shafaq News αποκάλυψε πως ο οδηγός του σκάφους ήταν μεθυσμένος, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει αν αναφερόταν στον Αμπντουλάχ Κουρντί.

Όλα αυτά, ενώ το Ισλαμικό Κράτος χρησιμοποιεί την εικόνα του νεκρού Αϊλάν με προπαγανδιστικό σκοπό για να αποτρέψει τη φυγή των Σύρων, οι οποίοι προσπαθούν να ξεφύγουν από τα φρικιαστικά εγκλήματα των τζιχαντιστών. 





ΠΗΓΗ

Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου 2015

ΤΩΡΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΑΙΣΧΟΥΣ



Η συνταγή ήταν απλή. Το σχέδιο βρώμικο. Η απόλυτη αποχαύνωση των «ανθρωπιστών» που επιμένουν να καμαρώνουν εκφασιζόμενοι για τον υποτιθέμενο «αντιφασισμό» και την «προοδευτικότητά» τους, χτύπησε κόκκινο. Μετά ήρθε η γιαγιά Τασία…


του Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Το σύνθημα της εισβολής είχε ήδη δοθεί.  Τα νησιά του Αιγαίου βούλιαξαν από ορδές ισλαμοφασιστών που ξεκίνησαν να εισβάλουν ανεξέλεγκτα θρασύτατοι, εξοπλισμένοι και διόλου δυστυχισμένοι όπως πλέον έχει αντιληφθεί και ο τελευταίος πολίτης αυτής της χώρας.

Οι επικίνδυνοι σαλτιμπάγκοι που αυτοπροσδιορίζονται ως «αντιρατσιστές» εξαφάνισαν και τα τελευταία αποθέματα φυσιολογικού ορού από τα φαρμακεία, για να εξασφαλίσουν την απαραίτητη υπερπαραγωγή «μαύρων δακρύων» για τους δήθεν δυστυχισμένους τους, που κατά τα λοιπά αν και φτωχοί και πεινασμένοι, έκαναν πλούσιους τους κατοίκους στα νησιά που εισέβαλαν.

Οι πεινασμένοι της γιαγιάς Τασίας μεταμορφώθηκαν σε κουβαρντάδες μέσα σε μια νύχτα, αφού η κατασυκοφάντηση των τοπικών κοινωνιών έπρεπε να κλιμακωθεί.

Ο πρωθυπουργός της χώρας εξαφάνισε τα σύνορα που προσδίδουν εθνική κυριαρχία στη θάλασσα…

Οι "αντιρατσιστικές" βοθροσελίδες ξερνούσαν δηλητήριο και φασισμό απέναντι σε όποιον τολμούσε να εκφράσει ακόμη και το φόβο του γι αυτή την επικίνδυνη εξέλιξη…

Αυτόκλητοι «ανθρωπιστές» διεκδίκησαν τον ανθρωπισμό ως αποκλειστικό τους προνόμιο, χαρακτηρίζοντας ακροδεξιό και φασίστα, όποιον τολμούσε να...

δει και να μιλήσει για την επόμενη μέρα αυτού του φρικιαστικού εφιάλτη…


Και λίγο πριν τα πράγματα οδηγήσουν στη έκρηξη των τοπικών πληθυσμών, μετά τις αλλεπάλληλες δολοφονικές προκλήσεις των «δυστυχισμένων», εμφανίστηκε από το πουθενά ο «από μηχανής Θεός» που είχαν ανάγκη οι χορογράφοι προκειμένου να κλιμακώσουν τα επόμενα βήματα τους στο βρώμικο γεωστρατηγικό σχέδιο της νέας εποχής.

Η φωτογραφία του πνιγμένου βρέφους που τοποθετήθηκε μέσα στο κατάλληλο σκηνικό, έδωσε αυτό που όλοι χρειάζονταν. Έδωσε τη βολική «είδηση», που στα χέρια των φονιάδων και των εμπόρων της ανθρωπιάς, κατέστη εν ριπή οφθαλμού, κεντρικό ζήτημα σε ολόκληρο τον πλανήτη. Τυχαίο???

Καθόλου τυχαίο αφού η επιδίωξη ήταν διπλή.
Από τη μια τροφοδοτήθηκε αυτό το ιδιότυπο ξερατειό «ανθρωπιάς» που με τη σειρά του χρησιμοποιήθηκε ως βολικό άλλοθι, για να καταργηθούν μέσα σε μια νύχτα τα Δουβλίνα της υποκρισίας, και ν ανοίξουν διάπλατα οι πόρτες της ισλαμικής εισβολής σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Τα προσχήματα κατέρρευσαν… Οι άμυνες κατέρρευσαν… Η είδηση των ανοικτών συνόρων έκανε το γύρο του κόσμου, και οι ντελιβεράδες του «ανθρωπισμού» τρίβουν τα χέρια τους για τη μεγάλη μπίζνα που αναγορεύεται πλέον σε κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα στον πλανήτη. Η Ευρώπη καταρρέει… Ο ισλαμικός εφιάλτης αφυπνίστηκε… Ο Μεσαίωνας αναβιώνει αυτή τη φορά ως επικίνδυνη γεωστρατηγική τραγωδία.
Τώρα ξέρεις… Ο ψευτοαριστερός «ουμανισμός» του ΣΥΡΙΖΑ, ήταν μέρος της επικίνδυνης νεοταξίτικης χορογραφίας, που σύντομα θα μετατρέψει και την Ελλάδα και την Ευρώπη σε απερίγραπτη κόλαση.
Τώρα ξέρεις… Οι ελληνόφωνοι «αντιρατσιστές», πίσω από τη μάσκα του υποτιθέμενου αντιφασισμού τους, αυτό που έκρυβαν ήταν το απαίσιο φασιστικό πρόσωπο του επικίνδυνου πεμπτοφαλαγγίτη, σε μια βρώμικη αποστολή σε βάρος της ίδιας τους της χώρας.
Τώρα ξέρεις… Η «ανθρωπιά» του ψευτοαριστερού ουμανισμού, βαδίζει αγκαλιασμένη με τον ουμανισμό των γερμανών βιομηχάνων που έδωσαν εντολή στα δικά τους μαλακισμένα του «αντιρατσισμού» να υποδεχτούν με τιμές ήρωα, τους φυγόστρατους, τους λιποτάκτες, τους συμμορίτες και τους πλιατσικολόγους, που πλέον εισβάλουν στην Ευρώπη από παντού.
Τώρα ξέρεις… Και πόσο απαραίτητη ήταν μια γιαγιά Τασία στην πιο κρίσιμη φάση του σχεδίου τους… Και γιατί αυτό το «αριστερό» καλοκαίρι κατελήφθη ολόκληρη η νησιωτική μεθόριος της χώρας… Και γιατί αίφνης «ανακαλύφθηκε» η φωτογραφία με το πνιγμένο βρέφος… Και σε τι ακριβώς αποσκοπούσαν όλοι αυτοί που επικοινωνιακά διαχειρίστηκαν την εικόνα ενός δολοφονημένου παιδιού, για να παραλύσουν την αντίδραση σου μέσα στην απόλυτη αποχαύνωση.
Τώρα ξέρεις… Ότι το παραμύθι όλων αυτών που έλεγαν αβασάνιστα: «Μα τι θέλουν??? Να πάνε στην Ευρώπη θέλουν. Ας τους δώσει η Ελλάδα χαρτιά να συνεχίσουν το ταξίδι τους» κατέρρευσε. Το …κατέρρευσαν οι ίδιοι οι χορογράφοι, αφού πρώτα φρόντισαν να εξασφαλίσουν ευρύτατη κοινωνική αποδοχή της ανθρωπιάς των αφελών, στην επικίνδυνη συνάντησή της με την ανθρωπιά των ντελιβεράδων του θανάτου.
Τώρα ξέρεις πως η Ευρώπη τετέλεσται. Πως διάφορες Παλμύρες στις οποίες θα κατεδαφίζεται ο πραγματικός πολιτισμός από τα τέρατα, θ αρχίσουν να ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια στην Ευρώπη του ισλαμολάγνου ουμανισμού, αν οι ίδιοι οι λαοί της Ευρώπης δεν πάρουν την υπόθεση στα χέρια τους όσο είναι καιρός.
Και φαντάζομαι πως τώρα πια δεν είσαι… δε μπορεί να είσαι τόοοσο μαλάκας για να μην αντιλαμβάνεσαι, πως η φωτογραφία για την οποία έκλαψες, ήταν ο Δούρειος Ίππος της καταστροφής σου.

Υ.Γ. Στην αρχαιότητα, οι ολυμπιονίκες εισέρχονταν στην πόλη πάνω σε τέθριππο και σε ορισμένες περιπτώσεις γκρεμιζόταν ένα τμήμα του τείχους για την είσοδό του ως ένδειξη ότι τα τείχη δεν ήταν πια αναγκαία για την υπεράσπισή της, αφού διέθετε τέτοιους ήρωες.

Στις σύγχρονες κοινωνίες του λαθρολάγνου ουμανισμού, του κίβδηλου "προοδευτισμού" και του υποκριτικού αντιφασισμού των φασιστών της "αντιρατσιστικής" αηδίας, τα τείχη των εθνών ακυρώνονται μπροστά στα αρρωστημένα μυαλά των ηλιθίων.

ΠΗΓΗ