ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Delphi, μια ιδιαίτερη ελληνική μπύρα!



Αναφέρομαι στην μπύρα Delphi. Η νέα ελληνική μπύρα, κυκλοφορεί ανάμεσα μας, στα καλύτερα εστιατόρια και κάθε μέρα κερδίζει όλο και περισσότερους οπαδούς.

Για την μπύρα Delphi έμαθα τυχαία, σε μια αναζήτηση στο facebook. Την αναζήτησα και την βρήκα σε μια υπέροχη μαύρη φιάλη των 750ml. Απλή και λιτή, χωρίς πολλά περιττά να την στολίζουν. Την δοκίμασα στους 7οC. Όταν άνοιξα την φιάλη, η οποία σφραγίζει με κλασσικό καπάκι, ο χώρος και η μύτη μου γέμισαν από πλούσια αρωματική ποικιλία λουλουδιών και κίτρου. Ενθουσιασμός και έκπληξη! Δεν ανέμενα τέτοιο καλωσόρισμα απ’ την νέα αυτή Pilsner.

Σερβίροντας την μπύρα στο ποτήρι μου, επέλεξα ένα ποτήρι λευκού κρασιού, ο λευκός κρεμμώδης της αφρός στάθηκε στην κορυφή, προστατεύοντας την ξανθιά θολή θεά ουσία. Η μπύρα είναι αφιλτράριστη, οπότε δικαιολογείται το θολό στην διαύγεια αλλά και ορισμένα υπολείμματα στο ποτήρι μου.

Η μπύρα Delphi, έχει αρώματα εσπεριδοειδών όπου κυριαρχούν τα κίτρο, γκρέιπφρουτ, λεμόνι. Προσφέρει αίσθηση φρεσκάδας με αρώματα όπως του γιασεμιού, του νυχτολούλουδου και του χαμομηλιού. Γενικά απ’ το άρωμα και μόνο ένιωσα ευχαρίστηση, συναίσθημα που είχα καιρό να νιώσω δοκιμάζοντας μια μπύρα για πρώτη φορά. Στο στόμα ένιωσα έντονα αρώματα, κρεμμώδη υφή, ήπια πικράδα η οποία είναι αναμφίβολα ευχάριστη.

Κατά την άποψη μου είναι μια πολύ καλή ελληνική προσπάθεια, την οποία αξίζει όλοι να δοκιμάσετε! Μπορεί να συνδυαστεί με αρκετά φαγητά της ελληνικής, μεσογειακής και γαλλικής κουζίνας. Είναι σίγουρα μια μπύρα επιπέδου. Ανεβάζει το επίπεδο της ελληνικής μπύρας και ταυτόχρονα ξεχωρίζει για το αρχοντικό και αριστοκρατικό της στυλ. Σίγουρα δεν είναι για ένα beach bar ούτε για κάτι πολύ πρόχειρο. Μπορεί όμως να συνοδεύει θαλασσινές στιγμές σε ένα εστιατόριο στην παραλία ή ένα πολύ ωραίο μενού πιο κεντρικά στην πόλη ή ακόμα και στο σπίτι με ένα επιμελημένο κοτόπουλο και δροσερές σαλάτες. Σαφώς και θα έχει θέση στις αντίστοιχες χειμερινές στιγμές μας, τις οποίες πολλοί περιμένουμε πως και πως.

Η μπύρα Delphi, είναι αποτέλεσμα της αγάπης δυο ανθρώπων για την μπύρα, της Ντίας Παπανικολάου και του Γιώργου Κωστόπουλου. Η πρώτη τους δοκιμή έγινε σε συνεργασία με τον καλό τους φίλο, ιταλό ζυθοποιό Davide Zingareli. Η ΕΛΙΞΗ ΑΕ, σκοπεύει μέχρι το τέλος Οκτωβρίου να έχει ολοκληρώσει τις κατασκευές του σύγχρονου ζυθοποιείου της, στην Χαλκίδα (αρχικά είχε ενημερώσει για Σεπτέμβριο).

ΠΗΓΗ

Weisse μπύρες: 6 Ελληνικές σιταρένιες σε crash-test!!

Άλλωστε, ο Νότος έχει αποδείξει ότι μπορεί να φτιάξει καλή μπύρα όπου υπάρχει μεράκι, ταλέντο και φαντασία.

Τις ελληνικές σιταρένιες τις συναντάμε ως Weisse και ως White γιατί είναι φτιαγμένες σύμφωνα με τις δύο σχολές παραγωγής μπύρας αυτού του στυλ: Την μεγάλη των Γερμανών σχολή με τις Weisse, Weiss ή Weizen και την βελγική με τις White, Wit και Blanche.

Στις γερμανικές Weisse ξεχωρίζει ο φρουτώδης χαρακτήρας και οι υπέροχες ζύμες τους, ο πλούσιος και συμπαγής αφρός καθώς και μια δροσιστική οξύτητα. Έχουν δε υψηλή περιεκτικότητα σε διοξείδιο του άνθρακα.

Οι βελγικές White, Wit ή Blanche έχουν όξινη γεύση και φρουτώδη χαρακτήρα, πιο ελαφρύ σώμα, είναι πικάντικες ενώ έχουν και αυτές υψηλή περιεκτικότητα σε ανθρακικό.

Μπορεί οι Βέλγοι να χρησιμοποιούν αποξηραμένες φλούδες πορτοκαλιού κουρακάο και κολίανδρο στις σιταρένιες τους, οι Έλληνες όμως χρησιμοποίησαν για πρώτη φορά απόσταγμα από περγαμόντο και κίτρο προβάλλοντας έναν ξεχωριστό τοπικό χαρακτήρα.

Οι έξι ελληνικές σιταρένιες είναι εδώ και τις απολαμβάνουμε καθώς αυτή την εποχή δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από ένα ξεδιψαστικό ποτό με την δροσιά και την γεύση μιας σταρένιας μπύρας.

ΒΕΡΓΙΝΑ WEISS

Είναι η πρώτη ελληνική σιταρένια που δημιουργήθηκε. Παράγεται από την Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης η οποία βρίσκεται στην Κομοτηνή.

Είναι γερμανικού τύπου Hefe Weisse, ξανθιά θολή, με πλούσιο, σταθερό και κρεμώδη αφρό διάρκειας. Χαρακτηρίζεται από τα πλούσια φρουτώδη αρώματά της και τις νότες από γαρύφαλλο. Η γεύση της είναι φρέσκια και φρουτώδης, με την οξύτητα του σιταριού και με ελαφρώς πικάντικη νότα. Είναι δροσιστική και έχει αλκοόλ 5%.

FIX ROYALE

Είναι και αυτή γερμανικού τύπου Hefe Weisse και παράγεται από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία στην Ριτσώνα.

Έχει ξανθό, θολό χρώμα και πλούσιο, πυκνό, σταθερό και κρεμώδη αφρό μέσης διάρκειας. Η όξινη γεύση της έχει φρουτώδη χαρακτήρα, με νότες μπανάνας, πορτοκαλιού και μια γλυκιά νότα βύνης.Είναι ελαφρώς πικάντικη, με ίχνος πικράδας. Αλκοόλ 5,4%.

ΑΛΦΑ WEISS

Γερμανικού τύπου σιταρένια Hefe Weisse, η οποία παράγεται από την Αθηναική Ζυθοποιία στην Πάτρα.

Είναι ξανθιά, θολή, με πλούσιο και πυκνό αφρό διάρκειας. Το άρωμά της είναι απαλό, με φρουτώδη νότα. Η γεύση της είναι ελαφριά, γλυκόξινη και φρουτώδης, με νότα από σταφύλι. Έχει ντελικάτη πικράδα και οξύτητα στην επίγευση και είναι δροσιστική. Αλκοόλ 5%.

VOLKAN SANTORINI GREY

Είναι βελγικού τύπου White μπίρα και παράγεται στο Άργος από την Ζέος Ζυθοποιία για λογαριασμό της εταιρείας First Lomax. Είναι ξανθιά θολή, με πυκνό και πλούσιο αφρό διάρκειας. Το άρωμά της είναι φρέσκο και πικάντικο, με νότες κίτρου, πεύκου και περγαμόντου.Η ξεχωριστή γεύση της είναι ασύγκριτη και μοναδική: Κίτρο, περγαμόντο, πεύκο, λυκίσκος και μέλι που συνοδεύονται από μια διακριτική πικράδα και φρεσκάδα.Έχει αλκοόλ 5%. Πρόκειται για μια ιδιαίτερη μπύρα που αναμένουμε την βράβευσή της σε διεθνές επίπεδο.

VOLKAN SANTORINI WHITE

Βελγικού στυλ White, με ξανθό θολό χρώμα και πλούσιο αφρό, μέσης διάρκειας. Έχει ελαφρύ άρωμα στο οποίο διακρίνεται το λεμόνι. Η γεύση της είναι απαλή και γλυκόξινη, με νότες λεμονιού και λυκίσκου. Αλκοόλ 4%.

MAGNUS WEISS

Γερμανικού τύπου Hefe Weisse η οποία παράγεται από την ζυθοποιία Magnus Magister στην Ρόδο.

Είναι καστανόξανθη θολή, με πλούσιο αφρό διάρκειας. Το άρωμά της είναι ελαφρύ και γλυκό, βύνης, με νότα κόκκινου φρούτου. Έχει ελαφριά και πικρή γεύση με νότες από κόκκινο σταφύλι και μαγιά. Αλκοόλ 5%.


Στην σύγκριση μεταξύ τους οι ισοπαλίες στην πιστότητα του στυλ, οι διαφορές στην ποιότητα και στα γευστικά χαρακτηριστικά καθώς και ο ξεχωριστός χαρακτήρας της κάθε μιας είναι στοιχεία που εύκολα αναγνωρίζονται.

Ποιά είναι η πιο ξεχωριστή ελληνική σιταρένια; Αναμφισβήτητα η Volkan Grey! Γιατί είναι μοναδική, έχει τοπικό χαρακτήρα,είναι καινοτόμος, χαίρει εκτίμησης από την πρώτη γουλιά και αφήνει στο νου την γλυκιά της ανάμνηση...

ΠΗΓΗ

Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ:ΜΕΓΑΛΗ ΕΞΑΓΟΡΑ

Ενεση 20 εκατ. ευρώ από Σκλαβενίτη σε Βερόπουλο μέσω εξαγοράς

Το πρώτο βήμα για τη συγχώνευση της Βερόπουλος με τη Σκλαβενίτης έγινε. Η Βερόπουλος ενισχύεται με περίπου 20 εκ. Ευρώ που είναι σύμφωνα με πληροφορίες το τίμημα για εξαγορά του 60% της Χαλκιαδάκης από τη Σκλαβενίτης. Το ποσοστό αυτό, το κατέχει η Βερόπουλος αλλά οι μετοχές αποτελούν ενέχυρο στην Τράπεζα Πειραιώς στην οποία έχει αυξημένη δανειακή έκθεση. Έτσι ουσιαστικά η Βερόοπουλος βελτιώνει την οικονομική της θέση που βρίσκεται στο κόκκινο καθώς υπάρχουν ληξιπρόθεσμες υποχρέωσεις.
Με την εξέλιξη αυτή η Σκλαβενίτης κάνει την πρώτη δυναμική έξοδο στην επαρχία αποκτώντας ισχυρή παρουσία στην αγορά της Κρήτης και αποκτά ένα δίκτυο το οποίο είναι κερδοφόρο. Το δίκτυο της Χαλκιαδάκης αποτελείται από 38 καταστήματα, εκ των οποίων 5 υπέρ μάρκετ, 20 σούπερ μάρκετ, 1 cash & carry και 7 «καταστήματα γειτονιάς» (convenience stores) .Από την άλλη πλευρά η Βερόπουλος παίρνει βαθιά οικονομική ανάσα χωρίς ωστόσο να λύνει τα προβλήματα ρευστότητας και υποχρεώσεων που έχει.
Επισημαίνεται ότι η Πειραιώς είναι χρηματοδότης και της Σκλαβενίτης η οποία είναι εταιρία που παράγει κέρδη και καταβάλει στους μετόχους της μερίσματα. Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν ότι η Πειραιώς έχει εκπονήσει σχέδιο εξυγίνασης της Βερόπουλος το οποίο καταλήγει στη συγχώνευση με τη Σκλαβενίτης με πρώτο βήμα τη μεταβίβαση του δικτύου της Χαλκιαδάκης.
ΠΗΓΗ

Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ! Έρχεται η ώρα. Το νοιώθουμε ότι δεν πάει άλλο!



''Έστ' αν ήλιος την αυτήν οδόν ίη, τήπερ και νυν έρχεται, μήκοτε ομολογήσειν ημέας Ξέρξη. Αλλά θεοίσι τε και ήρωσι επέξιμεν αμυνόμενοι... Συ τε του λοιπού μη επιφαίνεο!''.
Αυτή ήταν η περήφανη απάντηση των Αθηναίων αρχόντων στον απεσταλμένο των Περσών για συνθηκολόγηση το 479 π.Χ., που σημαίνει:  ''Εφόσον ο ήλιος πορεύεται τον ίδιο δρόμο, τον οποίο ακολουθεί και τώρα, εμείς δεν πρόκειται να έλθουμε σε συμβιβασμό με τον Ξέρξη. Αλλά θα αμυνόμαστε συνεχώς βασιζόμενοι στους ΘΕΟΥΣ και στους ΗΡΩΕΣ μας... Συ δε μη τολμήσεις να ξαναέρθεις!''
Πόσο θα θέλαμε και σήμερα οι τωρινοί μας ''άρχοντες'' να μοιάζουν με εκείνους τους παλιούς  Έλληνες! Αυτούς που τότε έδιωξαν κακήν κακώς τους απεσταλμένους και μετά ενωμένοι πολέμησαν και νίκησαν στις Πλαταιές!
Δυστυχώς όμως. Οι σημερινοί άρχοντές μας, αφού έδωσαν αμαχητί ''γην και ύδωρ'', διχάζουν το λαό και παραδίδουν τα πάντα στους σύγχρονους βαρβάρους!Κατάντησαν ραγιάδες ραγιάδων βασιλείς! Υπακούουν, σκύβουν και εκτελούν. Μαζί κι οι παρατρεχάμενοί τους, κηφήνες, βάτραχοι κι ακρίδες! Τι κυνική υποκρισία στ' αλήθεια, να επιμένουν να πιστέψουμε ότι μας ανασταίνουν σκοτώνοντάς μας!
Από την άλλη, οι σημερινοί απεσταλμένοι, άρχοντες στη θέση των αρχόντων. Έρχονται και φεύγουν όποτε θέλουν. Διαφεντεύουν, προστάζουν  και μας κουνούν το δάκτυλο απειλητικά!
Κι  οι ραγιάδες συνεχίζουν το έργο τους.
Εμπρός λοιπόν!
Εμπρός εσείς, γαλαζοπράσινες μαριονέττες της πολιτικής, θεραπαινίδες της νέας ισοπεδωτικής παγκόσμιας τάξης και του δήθεν ευρωπαϊκού ουμανισμού, και σεις οι άλλοι οι ποικιλόχρωμοι εξουσιαστές του αναρχικού εθνομηδενισμού και πάσης μορφής θιασώτες της λαθρολαγνείας. Κτυπήστε μας κι άλλο! Κι όπως λέει ο ποιητής.

Στα ακάθαρτα κυλήστε μαs του βούρκου
και πιο βαθειά.Πατήστε μαs με κάτι
κι από το πόδι πιο σκληρό του Τούρκου
Σ' αυτούς, τους εντολείς σας, υποκύψτε, εμάς βυθίστε!

Κόψτε! Κόψτε μισθούς, συντάξεις, εφάπαξ, επιδόματα. Κόψτε τα από όλους, εκτός από τους εαυτούς σας, τους δικούς σας και εκείνους που σας κάνουν τη δουλειά σας!
Κλείστε σχολεία, νοσοκομεία, στρατόπεδα, καταστήματα, επιχειρήσεις.
Πουλήστε λιμάνια, αεροδρόμια, νησιά, οργανισμούς, τράπεζες, ορυκτό πλούτο, υδρογονάνθρακες. Εκχωρείστε κάθε δημόσια περιουσία.
Αυξήστε κι άλλο το δυσβάσταχτο χρέος και με την επιβολή του φόβου, φορολογείστε μας αφόρητα και φτωχοποιείστε μας απόλυτα. Επιβάλλετε εργασιακό μεσαίωνα.
Απαξιώστε ένοπλες δυνάμεις, σώματα ασφαλείας, εκκλησία, παιδεία, δικαιοσύνη, πολιτισμό.
Διαλύστε τον κοινωνικό ιστό, ψηφίστε αυτό το έκτρωμα που ονομάσατε ''αντιρατσιστικό νομοσχέδιο'' και ελληνοποιείστε κάθε λογής έξωθεν επιβαλλόμενους αλλοεθνείς λαθρομετανάστες.
ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΤΑ ΟΛΑ! 
Αφανίστε κάθε τι το εθνικό, το ελληνικό, το καλό και αγαθό. Θυσιάστε τα όλα στο βωμό της παγκοσμιοποίησης και του ξένου συμφέροντος. Ώσπου να μας λυπηθεί της αγάπης ο Θεός ......
Αλλά μη ξεχνάτε κάτι! 
Ο λαός είναι εδώ. 
Και για "μούντζα' ο λαός (κατά τον Παλαμά) και για λιβάνι! 
Ο λαός είναι του εκδικητή το γιαταγάνι!  
Έρχεται η ώρα. 
Το νοιώθουμε ότι δεν πάει άλλο!
Η λύση μια και μοναδική!
Όλοι εμείς, η τεράστια πλειοψηφία των υγιώς σκεπτομένων Ελλήνων, να απλώσουμε τα χέρια μας και να σχηματίσουμε την μεγάλη λυτρωτική αλυσίδα. 
Να γείρουμε όμως πρώτα, να ταπεινωθούμε. Άρχοντες να γίνουμε της ψυχής και της βούλησής μας, και εξουσιαστές των παθών αυτών που μας οδήγησαν σ' αυτή την τρομερή αλλοτρίωση τα τελευταία 40 χρόνια. Και έτσι λυτρωμένοι, ο καθένας από εμάς να γίνει ένας από τους αμέτρητους στύλους του μεγάλου του έργου του ενωτικού, για να στεριώσουμε αυτό το οικοδόμημα που κλυδωνίζεται και παραπαίει, να παλινορθώσουμε την Ελλάδα! 
Ο καιρός γαρ εγγύς!

ΠΗΓΗ

Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

«Αποζημίωση» της κυβέρνησης στη Μορέας ΑΕ λόγω... μειωμένης κίνησης



Επιπλέον 350 εκατομμύρια ευρώ ως "αποζημίωση" θα λάβει από την κυβέρνηση η κοινοπραξία Μορέας Α.Ε., συμφερόντων των ομίλων Λ. Μπόμπολα, Ιωάννου-Παρασκευαΐδη και Σ. Κόκκαλη, που κατασκευάζει τον κεντρικό οδικό άξονα Πελοποννήσου. Η κοινοπραξία εμφάνισε λογαριασμό με απώλειες 500 εκατ. ευρώ λόγω μειωμένης κίνησης. 
Σύμφωνα με την Ελευθεροτυπία, ο υπουργός Υποδομών Μ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ότι προωθείται προς ψήφιση στη Βουλή νέα συμπληρωματική σύμβαση του έργου. Η αποζημίωση έρχεται σε συνέχεια των πρόσθετων εργολαβικών αποζημιώσεων, συνολικού ύψους 2,2 δισ. ευρώ, για την επανεκκίνηση των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων.

Στην περίπτωση της Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας τα έργα δεν είχαν σταματήσει στα μέσα του 2011, αλλά προχωρούσαν με αργούς ρυθμούς. Σήμερα απομένουν περίπου 6 χλμ. στην παράκαμψη της Καλαμάτας, το δύσκολο κομμάτι Παραδείσια-Τσακώνα και η διακλάδωση Λεύκτρο-Σπάρτη. Οι εργολάβοι, από την πλευρά τους, υποστηρίζουν ότι από το 2009 η κυκλοφορία έχει μειωθεί κατά 40%.

ΠΗΓΗ