ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Σάββατο, 26 Απριλίου 2014

Θράκη: Τα μιλήσανε τα συμφωνήσανε κι ας καεί το... παλιάμπελο


Γράφει ο Κωνσταντίνος

Η Θράκη, η Ελληνική Θράκη, δεν είναι αυτό που εμφανίστηκε στα τηλεοπτικά παράθυρα της τελευταίες ημέρες. Η Θράκη δεν είναι, ούτε ποτέ πρόκειται να γίνει πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης μεταξύ πωλητικών και ψευδοπατριωτών τύπου Σαμαρά – Βενιζέλου και εθνομηδενιστών και διεθνιστών τύπου Τσίπρα – Κουβέλη - Θεοδωράκη.
Η Θράκη είναι ένα κομμάτι Ελληνικής γης, πολύπαθο όπως και άλλες περιοχές αυτής της χώρας, στο οποίο ζούνε άνθρωποι. Χριστιανοί και μουσουλμάνοι, που στενάζουν είτε κάτω από τις αφόρητες και παράλογες πιέσεις και αποφάσεις της κυβέρνησης της Ελλάδας, είτε κάτω από τον αλυτρωτισμό και διχασμό που προσπαθεί να εισάγει η Τουρκία μέσω του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής.

Αυτούς τους ανθρώπους, χριστιανούς και μουσουλμάνους τους δένει η καθημερινή αγωνία για το σήμερα και το αύριο. Τους δένει η γη που δουλεύουν, τους δένει η αγάπη για τον τόπο στον οποίο γεννήθηκαν. Τους δένει το κρασί και ο καφές που πίνουν παρέα. Τους δένουν τα ίδια βάσανα… Μα περισσότερο από όλα τους δένει το ότι μαζί στενάζουν κάτω από την αλλοφροσύνη εκείνων που παίζουν παιχνίδια στην πλάτη τους και εις βάρος τους.
Στη Θράκη μένουν άνθρωποι και όχι αριθμοί. Η Θράκη είναι χώρος που κατοικούν άνθρωποι που έχουν όνειρα. Και αυτοί οι άνθρωποι έχουν κατορθώσει να ζούνε αρμονικά μαζί, παρά τις συνεχείς προσπάθειες -πληρωμένων επιτήδειων ή ανίκανων- να τους χωρίσουν και να τους βάλουνε να «χτυπηθούν» μεταξύ τους.

Η Θράκη είναι ένα σταυροδρόμι πολιτισμών. Είναι ένας χώρος που λειτουργεί σαν παγκόσμιο πρότυπο συμβίωσης μεταξύ διαφορετικών θρησκευτικών ομάδων. Και αυτό είναι κάτι που δεν αρέσει σε μερικούς, που βλέπουν τα χαρίσματα της Θράκης, γεωπολιτικά και γεωοικονομικά, και ονειρεύονται να χτίσουν την δική τους Ζώνη Ευμάρειας, αν χρειαστεί σκορπώντας και αίμα… Ποσώς τους ενδιαφέρει. Αρκεί να μπορέσουν να φτιάξουν την δική τους οικονομική ζώνη (ΕΟΖ), αρκεί να μπορέσουν να εξασφαλίσουν την δική τους ύπαρξη στην περιοχή ως «δύναμη ασφάλειας» των ενεργειακών αγωγών. Και αυτοί οι ικανότατοι επιτήδειοι, ξέρουν πως το δικό τους όφελος μπορεί να εξασφαλισθεί μόνο μέσα από την αναταραχή του ντόπιου πληθυσμού.
Κι επειδή τα συμφέροντα αυτών των «ικανότατων επιτήδειων» μπορούν να υλοποιηθούν μόνο μέσω της χρήσης των «ικανότατων χρήσιμων ηλιθίων» (που υπάρχουν παντού και πάντα), η Θράκη τις τελευταίες ημέρες έγινε ο τόπος «σύγκρουσης» που όλως παραδόξως δεν άγγιξε τα πραγματικά προβλήματα, αλλά ασχολήθηκε με (α)πολιτικές που είναι άμεσα προσδεδεμένες με την εκλογή προσώπων και την ισχύ των κομμάτων!!! Κουβέντα για την ανεργία, κουβέντα για την εγκατάλειψη, κουβέντα για το τοπίο της καταστροφής. Όπως φυσικά, κουβέντα δεν ειπώθηκε για τις δυνατότητες εξέλιξης, εκμετάλλευσης ήδη υπαρχόντων πόρων της περιοχής…

Ξαφνικά, αφού διαπιστώθηκε πως το πολιτικό διακύβευμα (του διαμοιρασμού της εκλογικής πίτας) άρχισε να απειλεί με περισσότερες ζημίες παρά οφέλη, τα αντίπαλα συγκρουόμενα πολιτικά στρατόπεδα, αποφασίσθηκε να κλείσει το θέμα με συνοπτικές διαδικασίες.
Κι επειδή μέγα θαύμα τρεις ημέρες, εμφανίστηκαν στα τηλεοπτικά παράθυρα οι «ειδικοί δημοσιογράφοι» και ως άλλοι αρχάγγελοι διεμήνυσαν το «στώμεν καλώς, στώμεν μετά φόβου», διαλάλησαν την ευαισθησία της Θράκης, αναγνώρισαν πως υπάρχουν λάθη από όλες τις πλευρές (χωρίς να αναφερθούν στο τι ακριβώς εννοούσαν) και κάλεσαν σε «κατάπαυση του πυρός»… Τόσο απλά. Όμορφα και ωραία. Χωρίς υπότιτλους, χωρίς επεξηγήσεις του τι ήθελε να πει ο ποιητής, εμφανίστηκε ο «ειδικός δημοσιογράφος», ομολογεί το έγκλημα, δεν κατονομάζει τον δολοφόνο, σκεπάζεται ο τόπος του εγκλήματος και η «αυλαία» πέφτει, γιατί το πολιτικό κόστος είναι σοβαρότερο από το εθνικό κόστος, κοστολογείται περισσότερο από μία ολόκληρη γεωγραφική περιοχή και τους ανθρώπους που ζούνε σε αυτήν.
Και αφού θεωρήθηκε πως η «αφορμή» της σύγκρουσης δεν υφίσταται πλέον, κλείνει το θέμα, χωρίς να σκεφθεί κανείς τις πραγματικές αιτίες, τα όσα ήδη έχουν συμβεί ή συνεχίζουν να συμβαίνουν σε μία περιοχή «εθνικά ευαίσθητη», όπως την αποκάλεσε ο «ειδικός δημοσιογράφος», που εξετέλεσε χρέη κατά παραγγελίαν «ιατροδικαστή».

Ξεχάστηκε με μιάς η χρόνια πολιτική ανικανότητα(;), η χρόνια πολιτική εγκληματική συμπεριφορά, η παιδιαριώδης προσέγγιση μίας εθνικά ευαίσθητης περιοχής. Ξεχάστηκε η «απόπειρα» κατάργησης της Συνθήκης της Λοζάνης, αν και η «κερκόπορτα» ήδη άνοιξε από εκείνους που φαίνεται πως συγκεντρώνουν την εμπιστοσύνη των πολιτών για να κυβερνήσουν (και όχι να υπηρετήσουν) αυτήν την χώρα.
Ξεχάστηκε το τουρκικό προξενείο, ο τρόπος λειτουργίας του, οι συμφωνίες πολιτικών κομμάτων μαζί του…
Ξεχάστηκαν οι ευθύνες όλων όσων επί δεκαετίες έως σήμερα σιωπούν στην επικίνδυνη δράση («συμμάχων» ή διαφόρων «χορηγούμενων οργανώσεων») στην περιοχή της Ελληνικής Θράκης.
Ξεχάστηκε, ακόμη και το πως στην Θράκη ζούνε άνθρωποι... Έλληνες μουσουλμάνοι… και όχι τούρκοι…, ενώ ήταν ήδη ξεχασμένο πως στην Θράκη κατοικούν και χριστιανοί, αλλά και άθεοι…

Όλα, λοιπόν, φορτώθηκαν στην λήθη. Κι αυτό, επειδή το θέμα «καίει» όσους ανίκανους και παντελώς αδαείς, προσπάθησαν να το αγγίξουν, τη στιγμή που δεν είναι σε θέση ούτε να το περιγράψουν, πόσο δε μάλλον να το κατανοήσουν.

Όλα ξεχάστηκαν και η ζωή συνεχίζεται. Όπως θα συνεχιστεί η δράση του τουρκικού προξενείου, των τουρκοπρακτόρων, των τουρκικών μυστικών υπηρεσιών, τα αλισβερίσια μεταξύ κομμάτων και τουρκικού προξενείου…

Η σελίδα γύρισε, προς τα πίσω, προς τα «εγνωσμένα», ακίνδυνα την πολιτική και «θανατηφόρα» για την εθνική διάσταση της περιοχής που λέγεται Θράκη.

Τα μιλήσανε, τα συμφωνήσανε. Και η Θράκη συνεχίζει την πορεία της προς το επικίνδυνο άγνωστο. Κι αυτό, επειδή αποδείχθηκε πως οι χθεσινοί, οι σημερινοί, αλλά και οι αυριανοί διαχειριστές της, είναι επικίνδυνα ανίκανοι να αντιληφθούν την πραγματικότητα που οι ίδιοι δημιούργησαν ελέω των εκάστοτε κομματικών τους οφελημάτων…

Η ομερτά επιβλήθηκε. Η ζαριά ρίχτηκε και έχασαν όλοι οι παίκτες, μα περισσότερα έχασε η Θράκη και όσοι κατοικούν σε αυτήν. Μόνο που οι θεατές γείτονες τούρκοι, έβγαλαν ήδη τα συμπεράσματά τους, για μελλοντική διαχείριση του θέματος «Θράκη», αφού το εμπλεκόμενο Ελληνικό πολιτικό προσωπικό μετρήθηκε καταλλήλως μέσα από την ανόητη αυτή πολιτική κρίση… Και όπως είναι γνωστό σε όλους, οι γείτονες Τούρκοι δεν αφήνουν ποτέ και τίποτε να πάει χαμένο. Ιδιαίτερα, μάλιστα, όταν διαπιστώνεται τέτοια διαφορά αντιλήψεων και ικανότητας πολιτικού χειρισμού επί εθνικών θεμάτων από τους πολιτικούς.
Η Άγκυρα έχει ήδη αποφασίσει για το ποιόν θα στηρίξει στις επόμενες βουλευτικές εκλογές. Αλλά μέχρι τότε, θα προσπαθήσει να δημιουργήσει νέα προβλήματα, νέες πιέσεις και νέα θέματα στον ελληνοτουρκικό διάλογο, αμέσως μετά τις ευρωεκλογές και την μη εκλογή ευρωβουλευτή του κόμματος των Γκρίζων Λύκων (DEB) της Θράκης…

Εάν οι Έλληνες πολίτες είναι αρκετά έξυπνοι για να καταλάβουν τι ακριβώς παίχτηκε στη Θράκη το τελευταίο τριήμερο, ποιο είναι το πραγματικό ενδιαφέρον των πολιτικών της χώρας για την ίδια τη χώρα και τους πολίτες της, τι μέλλον επιφυλάσσεται για όλους τους Έλληνες σε οποιοδήποτε γεωγραφικό διαμέρισμα της χώρας και αν κατοικούν… τότε θα πράξουν αναλόγως στις επικείμενες εκλογές, και θα αφαιρέσουν την οποιαδήποτε πρόφαση διακυβέρνησης της Ελλάδας από πολιτικά υποκείμενα που είναι ανίκανα:
Όχι μόνο στο να διαχειριστούν το παρόν και το μέλλον της χώρας…
Όχι μόνο στο να αντιληφθούν την σοβαρότητα και την κρισιμότητα των εθνικών θεμάτων και των άκρως ευαίσθητων περιοχών της μεθορίου…
Αλλά απέδειξαν με τον πλέον εμφανή τρόπο την ανικανότητά(;) τους ακόμη και στο «να μοιράσουν δύο γαϊδάρων άχυρο»…

Είναι νωρίς το πρωί, και βρίσκομαι πάνω σε ένα αεροπλάνο που πηγαίνει μακριά στην ανατολή… Κάθομαι στο παράθυρο και κοιτάζω την Ελλάδα που χάνεται κάτω από μαύρα σύννεφα κι ενώ είμαι βέβαιος πως όταν επιστρέψω θα βρω μία άλλη Ελλάδα, ελπίζω πως όλα τα παραπάνω είναι… λόγια του αέρα.
ΠΗΓΗ

PIXIES live on KCRW


Παρασκευή, 25 Απριλίου 2014

Κατετέθη στο Πρωτοδικείο Αθηνών ο συνδυασμός “Ελληνική Αυγή για την Αθήνα”- 118 Έλληνες και Ελληνίδες απαρτίζουν το ψηφοδέλτιο της Νίκης


Ο συνδυασμός της Νίκης στην πρωτεύουσα της Πατρίδας μας κατετέθη σήμερα Παρασκευή 25 Απριλίου στο Πρωτοδικείο Αθηνών. Οι εθνικιστές υποψήφιοι της "Ελληνικής Αυγής για την Αθήνα" δίνουν πλέον και επισήμως την μάχη για την διοίκηση του μεγαλύτερου Δήμου της χώρας.
Παρά τα ύπουλα σχέδια του καθεστώτος, τις παράνομες διώξεις και τον βρώμικο πόλεμο η "Ελληνική Αυγή για την Αθήνα" δίνει το παρόν με 118 υποψηφίους δημοτικούς και διαμερισματικούς συμβούλους. 118 Έλληνες και Ελληνίδες απαντούν στην τρομοκρατία του ανθελληνικού καθεστώτος: "Είμαστε εδώ, αδιαφορούμε για τις παράνομες διώξεις και διεκδικούμε μία ελεύθερη Αθήνα, μία ελεύθερη Ελλάδα".

Η ποιότητα των ανθρώπων που απαρτίζουν το ψηφοδέλτιό μας είναι η καλύτερη απάντηση στις εγκληματικές οργανώσεις του καθεστώτος: καθηγητές, ιατροί, δικηγόροι, αρχιτέκτονες, κοινωνικοί λειτουργοί, δημοσιογράφοι, έντιμοι και ενεργοί πολίτες συμμετέχουν στον πολιτικό μας αγώνα.
Ακολουθεί ο κατάλογος των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων της "Ελληνικής Αυγής για την Αθήνα". Σύντομα θα δημοσιευθούν και τα ονόματα των υποψηφίων μας ανά δημοτικό διαμέρισμα:

ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΑΔΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ του ΙΩΑΝΝΟΥ
Βιομηχανική Σχεδιάστρια
ΒΕΛΕΝΤΖΑ ΔΗΜΗΤΡΑ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Δικηγόρος
ΒΟΥΛΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΘΕΟΔΩΡΟΥ
Δημοτικός Σύμβουλος
ΓΕΝΝΑΤΑ ΜΑΙΗ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ του ΠΕΤΡΟΥ
Οικονομολόγος
ΓΙΑΜΑΝΗΣ ΦΩΤΙΟΣ του ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Συνταξιούχος, προϊστάμενος στην καθαριότητα του Δήμου Αθηναίων, αθλητής άρσης βαρών Παναθηναϊκού
ΓΟΥΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ του ΔΡΑΚΟΥΛΗ
Αστροφυσικός, Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών
ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Δικηγόρος
ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΠΕΡΙΚΛΗΣ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Δημοσιογράφος - Παρουσιαστής
ΖΑΠΑΝΤΗ ΜΑΡΙΑ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
Κοινωνική Λειτουργός - Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
ΖΕΛΕΝΙΤΣΑ ΜΑΡΙΑΝΘΗ του ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ
Υπάλληλος, Προπονήτρια Κολύμβησης - Ναυαγοσώστης
ΖΕΡΒΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Ελεύθερος επαγγελματίας
ΘΩΜΑΚΟΥ ΑΡΓΥΡΩ του ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Δημοσιογράφος, Αρθρογράφος, Λογοτέχνης, Υπάλληλος Α' Βαθμού στο Υπ. Εθνικής Άμυνας
ΚΑΡΑΛΗΣ ΚΟΣΜΑΣ του ΕΥΘΥΜΙΟΥ
Γυμναστής ΤΕΦΑ
ΚΑΡΛΟΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ του ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ
Λογιστής - Φοροτεχνικός, Ποδοσφαιριστής
ΚΑΤΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΕΛΕΝΗ του ΘΕΟΔΩΡΟΥ
Εκπαιδευτικός ξένων γλωσσών - Γλωσσολόγος, Πτυχιούχος Γαλλικής και Ισπανικής Φιλολογίας
ΚΑΨΑΛΗΣ ΠΕΤΡΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Εμπορικός αντιπρόσωπος
ΚΕΡΑΣΟΒΙΤΗ ΙΩΑΝΝΑ του ΣΠΥΡΟΥ-ΙΩΑΝΝΗ
Συνταξιούχος υπάλληλος Δήμου Αθηναίων
ΚΟΚΑΛΟΥ ΕΛΕΝΗ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Υπάλληλος
ΚΟΣΜΕΤΑΤΟΥ ΠΟΛΥΤΙΜΗ του ΠΕΤΡΟΥ
Υπάλληλος, Πτυχιούχος ΤΕΙ Πληροφορικής - Μάρκετινγ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Τοπογράφος - Μηχανικός ΕΜΠ
ΚΩΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΦΩΤΙΟΥ
Υπάλληλος
ΛΕΝΤΖΟΣ ΗΛΙΑΣ του ΙΩΑΝΝΟΥ
Δημοσιογράφος
ΛΥΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Ελεύθερος επαγγελματίας
ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ ΟΥΡΑΝΙΑ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Φιλόλογος
ΜΠΑΡΑΜΠΟΥΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ
Ιατρός Παθολόγος
ΜΠΙΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΧΡΗΣΤΟΥ
Δημοσιογράφος
ΜΠΟΛΑΡΗ ΠΑΓΩΝΑ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
Ψυχολόγος
ΜΩΡΑΪΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Γραφικές Τέχνες
ΠΑΛΛΗ ΕΛΕΝΗ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Οικιακά
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Δημοσιογράφος
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ
Στέλεχος τραπεζικού ομίλου
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ – ΛΗΔΑ του ΙΩΑΝΝΗ
Εκπαιδευτικός - Φιλόλογος
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Εκπαιδευτικός - Φιλόλογος
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΙΜΩΝ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Αυτοκινιτιστής, Πτυχιούχος ΑΕΙ Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδων
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Υπάλληλος
ΠΑΥΛΙΔΗ ΕΛΙΣΑΒΕΤ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ελεύθερη Επαγγελματίας
ΠΗΛΙΟΥΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Διευθυντικό στέλεχος τραπεζικού ομίλου
ΡΕΝΤΕΤΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΠΕΤΡΟΥ
Υπάλληλος
ΣΚΟΡΔΕΛΗ ΘΕΜΙΣ – ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Συνταξιούχος τραπεζικός υπάλληλος
ΣΟΡΩΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΜΗΝΑ
Έμπορος
ΣΧΟΙΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΣΩΤΗΡΙΟΥ
Εκδότης - Ιδιοκτήτης του Εθνικιστικού εκδοτικού οίκου "ΝΕΑ ΘΕΣΙΣ"
ΣΠΑΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
Υπάλληλος - Τεχνικός Η/Υ
ΣΤΑΜΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ του ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ
Πτυχιούχος ΤΕΙ Κοινωνικής Εργασίας
ΣΤΑΜΠΕΛΟΥ ΜΑΡΙΑ του ΜΙΧΑΗΛ
Υπάλληλος
ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Αρχιτέκτων ΕΜΠ
ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟΥ - ΜΑΥΡΑΓΑΝΗ ΑΣΠΑΣΙΑ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
Εκπαιδευτικός ξένων γλωσσών
ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕΝΕΛΑΟΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Γυμναστής ΤΕΦΑΑ
ΤΣΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Δικηγόρος
ΤΣΕΡΤΟΣ ΜΑΡΙΟΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Οδοντίατρος
ΦΑΤΟΥΡΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ του ΗΛΙΑ
Αξιωματικός Πολεμικής Αεροπορίας ε.α.
ΧΑΤΖΗΑΓΓΕΛΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ του ΜΙΧΑΗΛ
Συνταξιούχος, πρώην Στέλεχος τραπεζικού ομίλου
ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΠΑΝΤΕΛΗ
Καρδιολόγος



ΠΗΓΗ

Πέμπτη, 24 Απριλίου 2014

Κολλητός Π.Φύσσα:"Θα γίνει η Χρυσή Αυγή κυβέρνηση. Είμαι 99% πεπεισμένος, αν όχι αυτή την τετραετία την επόμενη, θα είναι κυβέρνηση»!..

Με τον Παύλο γνωρίστηκα τον Απρίλιο του 2004. Πριν από 10 χρόνια ακριβώς. Είχα ένα συγκρότημα τους Time Zero, που διαλύθηκε γιατί πέθανε το ένα παιδί, και τότε ο Μέγας, ένα μέλος από το συγκρότημά μας με τον Παύλο μου λέει θέλω να κάνω ένα γκρουπ και σε έχω μέσα. Με πήγε να γνωρίσω τους άλλους, δηλαδή τον Παύλο ή Killah P.

Με τον Παύλο αρχίσαμε να κάνουμε παρέα πάρα πολύ γρήγορα. Όχι  για τα κοινά μας. Εγώ δεν είχα μπαμπά κι ο Παύλος ήταν σαν μπαμπάς για εμένα. Ήξερε πώς να με προσέξει, πώς να προσέξει τους άλλους, πώς να με συμβουλέψει, να με εμψυχώσει. Ήξερε πολλά πράγματα μέχρι που καταλήξαμε να γίνουμε κώλος και βρακί. Έκανε πράγματα που θα έκανε ένας πατέρα. Με έπαιρνε μου έλεγε «Που είσαι; Είσαι έξω; Έχεις φάει; Έλα από το σπίτι να φας ένα πιάτο φαί και ξαναφεύγεις» ή με έπαιρνε και μου έλεγε «Κάνει κρύο έχεις πάρει ομπρέλα;» Και τέτοια πράγματα. Ήταν ο σοφότερος όλων οπότε ακούγαμε και τις συμβουλές του. Τον είχα σαν μέντορα. Ο Παύλος μας έμαθε ότι ανήκουμε όλοι στον πλανήτη γη, ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με σύνορα και ότι δεν πρέπει να φοβόμαστε τίποτα -κανέναν τρομονόμο. Αυτό φυσικά δεν τον έκανε ούτε αναρχικό, ούτε τρομοκράτη.



Θυμάμαι μια φορά στις αρχές της γνωριμίας μας ήμασταν σου Ψυρρή. Ο Παύλος έχει πιει τα άντερά του, είναι μεθυσμένος σε σημείο που με τραμπουκίζει. Ο Παύλος τότε δεν είχε καμία σχέση με τις φωτογραφίες που κυκλοφορούν. Χοντρός με μία τεράστια κοιλιά, ένα περίεργο μούσι. Βγαίνει λοιπόν έξω, με πιάνει από το μάγουλο πολύ σφιχτά, τόσο σφιχτά που ήταν μωβ μια βδομάδα, μου γυρνάει το μάγουλο, με σηκώνει και αρχίζει τα χαστουκάκια λέγοντάς μου «κωλόπαιδο, εσύ κοίτα να πας μπροστά γιατί έχουμε πολύ μεγάλη πορεία μεταξύ μας». Του απαντάω «άσε μας τι κάνεις;» και μου λέει «ακούς τι λέω; Έχουμε πολλά χρόνια να φάμε μεταξύ μας». Τον πιάνω την άλλη μέρα του λέω τι εννοούσες; Μου λέει κάποιοι άνθρωποι είναι γραφτό να βρίσκονται. Δεν βρίσκονται τυχαία. Είναι μία όμορφη στιγμή που θυμάμαι από εκείνον γιατί ήταν γραφτό να περάσω μαζί του 10 χρόνια.

Υπήρχαν φάσεις που δε μιλούσαμε για καθαρά προσωπικό λόγο, γιατί είμαι κι εγώ αντιδραστικό παιδί. Δεν είχε να κάνει ούτε με γυναίκες ούτε με λεφτά ούτε τίποτα τέτοιο αφορούσε τη συμπεριφορά μου. Δεν ξηγιόμουν καλά. Πάντα ο Παύλος όμως έκανε το βήμα να τα βρούμε. Θυμάμαι μία φορά είχα πάει κι εγώ και με κοιτούσε με ένα μουτσούνι και μου έλεγε «Τι θες εσύ εδώ; Γιατί ήρθες; Να σε συγχωρήσω; Άντε θα σε συγχωρήσω γιατί είσαι εσύ».



Αν δεν τσακωνόμασταν δεν θα είχε νόημα η φιλία μας. Θα ήμασταν πολύ ρομποτοποιημένοι φίλοι, ψεύτικοι και δήθεν.

Οι πιο πολλές ιστορίες που θυμάμαι μαζί του έχουν να κάνουν με ξύλο. Ήμασταν στην Αγία Παρασκευή σε ένα hip hop πάρτι. Έπαιζαν οι Βήτα Πεις κάπου σε ένα υπόγειο γκαράζ που μετά βίας χωρούσε 500-600 άτομα. Είχε και προβολή μιας ταινίας skate. Γινόταν  χαμός είχε μαζέψει 2.000-2.500 χιλιάδες κόσμο. Είχε κλείσει η μισή Μεσογείων. Και κάποια στιγμή έρχεται ένας και τσακώνεται με ένα άλλο τύπο επειδή έλεγε ότι είναι φασίστας. Κι αρχίζει να πέφτει ξύλο. Με τα πολλά σκάνε οι αναρχικοί από τη Μεσολογγίου και αρχίζουν να βαράνε αδιακρίτως, ακόμα και δικούς μας. Σκέψου σε 2.000 κόσμο παντού πηγαδάκια που να παίζει ξύλο. Πανζουρλισμός.

Με το που βαράνε έναν από την παρέα μας, από ένα χιπ χοπ συγκρότημα, στραβώνει ο Παύλος κι αρχίζει και τους κυνηγάει. Αυτοί ήταν κάπου στα 30 – 40 άτομα. Μόνος του. Και τους φώναζε. Κάποια στιγμή τον άκουσαν, γύρισαν πίσω και τον κόλλησαν πάνω σε μια τζαμαρία αλυσίδας αυτοκινήτων. Όση ώρα τον χτυπούσαν εμείς προσπαθούσαμε να βγάλουμε κόσμο από πάνω του. Που να βγάλεις 30 άτομα; Κάποια στιγμή έσπασε η τζαμαρία κι ο Παύλος πετάχτηκε μέσα στην αντιπροσωπεία. Όποιος έμπαινε μέσα τους πέταγε έξω με κλωτσιές. Πρέπει να έδειρε 15 άτομα εκείνη τη μέρα επειδή τον πέρασαν για φασίστα. Με το που έφυγαν, σκάσανε μηχανές ΔΙΑΣ, ΔΕΛΤΑΔΕΣ, ΜΑΤΑΔΕΣ, ρίχνανε χημικά μέσα στο γκαράζ, έγινε χαμός. Εκείνο το βράδυ περπατήσαμε 5 ώρες δρόμο να βγούμε κάπου κεντρικά για να πάρουμε συγκοινωνία να φύγουμε. Ήταν ένα σκηνικό που το λέγαμε μετά με τον Παύλο και γελούσαμε.



Κάναμε πολλά πράγματα μαζί. Ψήναμε, μαγείρευε η κοπέλα του ή η δική μου ή εγώ. Βρισκόμασταν να παίξουμε επιτραπέζια. Του μάθαμε χαρτιά που δεν είχε ακουμπήσει ποτέ στη ζωή του και είχε γίνει ψυχοπαθής με το μουλάν. Πηγαίναμε βόλτα στην Πειραϊκή και το Πασαλιμάνι για μπυρίτσα, στην Αμφιάλη, το Πέραμα. Τα κλασικά αράγματα ήταν στην παραλία στη Σαλαμίνα γιατί όσο αχρείος κι αν ήταν και πιθηκάνθρωπος ο Παύλος, ήταν και ρομαντικό κωλόπαιδο και του άρεσε να βλέπει το ηλιοβασίλεμα να πέφτει.

Θυμάμαι διάφορα από εκείνη τη νύχτα. Πίναμε μια μπύρα εκεί κοντά και μας παίρνει ο Παύλος τηλέφωνο και μας λέει ότι παίζουν κάτι Χρυσαυγίτες εδώ και ότι τον κοιτούσαν περίεργα. Εμείς πήγαμε πιο πολύ για να πιούμε μια μπύρα με τον Παύλο, όχι για να τσακωθούμε. Πήγαμε για την μπύρα γιατί όσο μας έλεγε για την Χρυσή Αυγή μας έλεγε ταυτόχρονα και για τον Γαύρο. «Ο μαλάκας που έδωσε την πάσα κι έτσι». Όταν φτάσαμε εκεί ήταν κάτι τύποι με τους οποίους δεν ανταλλάξαμε καμία επαφή. Όταν λέμε δεν έπαιξε κανένα δικαίωμα, κανένα δικαίωμα. Δηλαδή δεν γύρισε κάποιος να τους κοιτάξει στραβά. Εμείς δεν τους είχαμε ξαναδεί ποτέ.

Ξαφνικά άρχισαν να παίρνουν κάτι τηλέφωνα, ένας από αυτούς που φορούσε κάτι δερμάτινα γάντια πήρε ένα ρόπαλο. Έγινε και μια φάση με έναν ειδικό φρουρό που ήταν εκεί και μας το έπαιζε μπάτσος εμάς ότι και καλά θα μας προστατέψει για να φύγουμε. Εμείς θέλαμε να φύγουμε έτσι κι αλλιώς και στην ουσία αυτός μας καθυστερούσε. Μέχρι να γίνει το όλο τζέρτζελο είχαν έρθει κι άλλοι.

Μας φώναξε ο Παύλος να φύγουμε. Όταν έφτασε ο Ρουπακιάς, εμείς είχαμε πάει σε ένα στενό πιο πάνω και είχαμε κρυφτεί. Ο Παύλος είχε μείνει πίσω. Έπαιζαν ξύλο. Ο Παύλος δεν έπεφτε μέχρι που ο Ρουπακιάς του έσκασε τη μαχαιριά. Εγώ ήμουν στο στενό ακριβώς από πίσω. Εκείνη τη στιγμή μας που ο Παύλος πέθαινε εμάς μας είχε συλλάβει η αστυνομία. Εμάς, όχι τους Χρυσαυγίτες. Ήμασταν στα γόνατα, με πολυβόλα από πάνω μας, χειροπέδες, τα πάντα.

Χρυσαυγίτη φυσικά δεν μάζεψαν. Ο μόνος που πήραν ήταν ο Ρουπακιάς κι αυτό λόγω της υπόδειξης του Παύλου. Ο Ρουπακιάς στην κατάθεση που έδωσε εκείνη τη μέρα, είχε πει ότι βρισκόταν σε εκείνον το χώρο επειδή πήγαινε με τα πόδια στην ιχθυόσκαλα. Μας το είχε πει στο κρατητήριο που ήμασταν όλοι μαζί χωρίς εμείς να ξέρουμε ότι ήταν ο Ρουπακιάς κι ο δολοφόνος.

Αυτό που θα πω και στο δικαστήριο και που καίει τον Ρουπακιά είναι ότι «Λίγο πριν τη δολοφονία είχε σταματήσει μπροστά μας με αυτοκίνητο και ρώτησε προς τα πού είναι το μαγαζί που ήμασταν πριν για μπύρα. Εμείς οι ίδιοι του απαντήσαμε. Ο ίδιος ο  Παύλος του είπε «Εδώ είναι η καφετέρια. Όπως πας ευθεία». Αυτός έκανε τον γύρο του τετραγώνου, επέστρεψε κι έκανε αυτό που έκανε.



Η κοπέλα του ήταν δίπλα του χαμένη ψάχνοντας μπάτσους, εμείς ήμασταν ακριβώς στο από πίσω στενό που μας κυνηγούσαν με μηχανάκια, κράνοι, λοστούς  ό,τι μπορείς να φανταστείς. Από εκεί μας πήραν και μας πήγαν στο τμήμα. Κι από εκεί στη ΓΑΔΑ. Εγώ τον Παύλο κάτω νεκρό δεν τον είδα. Μας πέρασε το περιπολικό από μπροστά όταν τον έβαζαν στο ασθενοφόρο. Φίλοι μας που είχαμε ειδοποιήσει κι έφτασαν στο σημείο δυστυχώς τον είδαν.

Τη στιγμή που δίναμε κατάθεση ήταν κι ο Ρουπακιάς μέσα με το κινητό του στο χέρι, ενώ απαγορεύεται, κι έστελνε μηνύματα. Έλεγα είμαι ο τάδε, μένω στην τάδε οδό. Κι εκείνος έστελνε μήνυμα εκείνη τη στιγμή. Εξαιτίας του έμαθε όλη η Ελλάδα ποιοι είμαστε.

Εκείνο το βράδυ κατέληξα με το ασθενοφόρο στο νοσοκομείο με νευρικό κλονισμό. Πήγα να πάθω έμφραγμα.

Άκουσα πάρα πολλά μετά για το ότι άφησα τον Παύλο πίσω. Ότι είμαι κότα, ότι παράτησα το φίλο μου, ότι ίσως να φταίω κιόλας. Όμως μετά τον Παύλο για τους ανθρώπους που ήμασταν μαζί την ευθύνη την είχα εγώ.  Αυτά τα λένε πολλοί γνωστοί μας που δεν ήταν εκεί. Έξω από το χωρό πολλά τραγούδια λένε, αλλά εμένα αυτό με έχει σκοτώσει από τότε. Το ότι αντί να κολλήσω την πλάτη μου στον Παύλο, έτρεχα.

Να  τραγουδάς και να πεθαίνεις επειδή λες ότι όλοι είμαστε ίσοι το θεωρώ πολύ χαζό. Το οποίο μάλλον δεν είναι ο λόγος που πέθανε ο Παύλος. Απλά, απ’ ό,τι έμαθα μετά υπήρχε εντολή να πεθάνει κάποιος εκείνη την μέρα. Δεν έχει σημασία ποιος από αυτούς που ήμασταν εκεί. Χιλιάδες φορές έχω πει ότι θα μπορούσα να ήμουν εγώ. Και ίσως να το προτιμούσα. Ίσως ήταν καιρός να γίνω εγώ ο τοίχος για έναν φίλο μου και όχι ένας φίλος μου πάλι για εμένα.



Αν είχαν φάει εμένα εκείνο το βράδυ πιστεύω ότι δεν θα κυκλοφορούσε Χρυσαυγίτης στον Πειραιά τώρα. Ο Παύλος θα τους τραμπούκιζε όπου τους έβρισκε με τον τρόπο του. Δεν ήταν ποτέ υπέρ των νεκρών ο Παύλος. Οποιοσδήποτε από την παρέα μας να το πάθαινε θα είχε τρελαθεί. Αλλά πάντα ήξερε με κάποιον τρόπο να κρατάει την ψυχραιμία του. Αλλιώς δεν θα είχε και τον ρόλο του μπαμπά.

Τώρα πια δεν φοβάμαι μη με φάνε. Το περιμένω. Το έχω πάρει απόφαση. Μπορεί να μην γίνει ποτέ μπορεί να γίνει αύριο το πρωί. Θα γίνει μια πορεία, θα γίνει μια συναυλία, θα γράψουν δυο τραγούδια για την πάρτη μου και μετά από ένα χρόνο θα είμαι ξεχασμένος. Όπως ο Παύλος.

Για τον Παύλο η Αθήνα κάηκε μια μέρα. Για τον Αλεξάκη καιγόταν έξι. Ο κόσμος κουράζεται. Σου λέει πάλι τα ίδια; Πάλι θα κατέβω; Δεν το λέω ούτε σαν ζήλια ούτε υποτιμητικά. Ο κόσμος δεν ξέρει τι κάνει. Δέχεται τη Χρυσή Αυγή μέσα στη βουλή, να σκοτώνει ένα παιδί, φονιάδες μπράβους, μπάτσους Χρυσαυγίτες. Ο κόσμος φοβάται μην του πάρουν το σπίτι, δεν συσπειρώνεται, δεν αντιδρά.

Μετά από συζητήσεις με την παρέα μου και με ανθρώπους που ξέρουν πράγματα για τη Χρυσή Αυγή, μου είπαν να εξαφανιστώ γιατί έπαιρναν πληροφορίες ότι με ψάχνουν. Μετά από έναν τραγικό εμετό που έκανα βλέποντας την Αθήνα από ψηλά, είπα τι κάνω εγώ σε αυτό το σκουπιδοχανείο; Σηκώθηκα κι έφυγα απλά και ήρθα στην επαρχία.

Ήρθα για ευνόητους λόγους. Για να είμαι καλύτερα. Εδώ στο χωριό έχω την ταμπέλα του αναρχικού, του Πάμπλο Εσκομπάρ. Ήρθαν οι μπάτσοι να με τρομοκρατήσουν μέσα στο σπίτι μου, πάλι καλά που έχω διαβάσει και λίγο δίκαιο και ξέρω τα δικαιώματά μου. Έχω προβλήματα με τη Χρυσή Αυγή κι εδώ. Το 99% των κατοίκων εδώ είναι Χρυσαυγίτες. Πλέον όμως έχουν αποδεχτεί το ότι είμαι αριστερός. Ήρθε και με βρήκε κι ένα αρχηγικό τους μέλος της περιοχής και μετά από κάποιες συζητήσεις που κάτσαμε, μιλήσαμε, ήπιαμε έναν καφέ, έληξε το θέμα. Του ξεκαθάρισα ότι εγώ ενδιαφέρομαι για την ησυχία μου και μόνο. Ήρθα εδώ γιατί θέλω την ησυχία μου. Κι εκείνη την ημέρα απλά έπινα μια μπύρα. Ζω εδώ με τη γυναίκα μου, δουλεύουμε. Είμαι επίσημα ξυλοκόπος και προσπαθούμε για ένα καλύτερο αύριο. Πλέον δεν έχω ούτε τηλέφωνο. Το έχω πετάξει εφτά μήνες τώρα.

Έχω ξενερώσει που όλοι προσπαθούν να φτιάξουν μία μούρη, ένα όνομα γύρω από το όνομα του Παύλου. Βγαίνουν τραγούδια συνέχεια. Τώρα θα μου πεις γιατί το θεωρείς ανεπίτρεπτο που αφιερώνουν λίγο από το χρόνο τους για τον Παύλο; Γιατί όλοι αυτοί τον έκαναν παρέα. Δεν χρειάζονται τον Παύλο για να δειχθούν. Ο Αμερικάνος που το έκανε, καλά έκανε. Κάτι Γάλλοι, επίσης. Αυτοί που τον έκαναν παρέα τι κάνουν; Ψάχνουν από κάπου να πιαστούν για να βγουν προς τα έξω; Εγώ το μόνο που έγραψα σε ένα ρεφρέν ήταν αυτό «Ζωή χρωστάω ένα μοιρολόι να σου χαρίσω για όσους εξαιτίας σου δεν θα ξαναντικρίσω. Πριν από την ώρα τους να τους νεκροφιλήσω. Κι όσο κι αν τραγουδάω ποτέ δεν γυρίζουν πίσω». Δεν αφορά μόνο τον Παύλο. Έχω χάσει πάρα πολλούς ανθρώπους στη ζωή μου. Και είναι κακό να έχεις τόσο μεγάλη λίστα νεκρών σε τόσο μικρή ηλικία.

Μετά με όλα αυτά που έγιναν ήθελα να κατέβω στην Αθήνα και να δείρω όποιον μιλούσε ελληνικά. Άκουσα πολύ παραπληροφόρηση, πολύ ψέμα. Στην πορεία δε με άφησαν οι δικοί μου να πάω. Κατέβαινα με πολύ άγριες διαθέσεις. Ειλικρινά δεν ξέρω τι θα μπορούσα να κάνω εκείνη τη μέρα. Ήμουν πολύ φορτισμένος ψυχικά. Την είχα δει αίμα αντί αίματος. Αλλά επειδή έφαγα κάτι χαστούκια από τους δικούς μου ότι μαλάκα ξύπνα δεν είμαστε τέτοιοι άνθρωποι μην ψαρώνεις, αυτόματα επανήλθα στην πραγματικότητα, ήπια μια παγωμένη πορτοκαλάδα και συνήλθα.

Τον Ρουπακιά δεν τον θέλω νεκρό. Αν είναι να πεθάνει ας είναι από το χέρι κάποιου που άλλοι το λένε τύχη, άλλοι θεό, άλλοι βαθιά γηρατειά. Όπως και να’χει θα πεθάνει μια μέρα. Απλά θα είμαι χαρούμενος να ξέρω ότι πέθανε με τύψεις. Γιατί άλλο τι λέει στις καταθέσεις, και άλλο η προσωπική ψυχική ηρεμία. Ο Ρουπακιάς θα καταλήξει ή στη φυλακή ή με μία βαλίτσα στο χέρι να ταξιδεύει για τη Χαβάη. Το σύστημα προστατεύει τα παιδιά του.

Αυτό που φοβάμαι είναι ότι θα γίνει η Χρυσή Αυγή κυβέρνηση. Είμαι 99% πεπεισμένος αν όχι αυτή την τετραετία την επόμενη θα είναι κυβέρνηση.
Δεν ένιωσα καμία λύτρωση όταν είδα τον Μιχαλολιάκο στη φυλακή. Είναι σαν να λέμε ότι οι φυλακές δεν είναι του συστήματος. Ένας άνθρωπος του συστήματος μπήκε στη φυλακή. Να μαντέψω. Έχει 40άρα τηλεόραση, τζακούζι, προσωπική μασέρ, και ίσως να βγαίνει το βράδυ να πηγαίνει για βρώμικο και να ξαναγυρίζει το πρωί λέγοντας καλημέρα ας πούμε.

Τον έχω δει με πάρα πολλές γκόμενες τον Παύλο, αλλά με την κοπέλα αυτή είχε βρει τον εαυτό του. Ήταν η γυναίκα που είχε αποφασίσει να αράξει. Η κοπέλα του πήγε για μία κατάθεση. Είπε να μην την ξαναενοχλήσουν και τελείωσε το θέμα. Δε θέλει να έχει σχέση. Δε θέλει να πει τίποτα. Έχει γίνει απόπειρα από τους πάντες για να μιλήσει. Η κοπέλα του δεν μιλάει. Εμείς μιλάμε. Ζει εδώ κοντά αλλά δεν έχουμε βρεθεί, επειδή δουλεύω πολλές ώρες.

Η τελευταία επαφή που είχα με την οικογένειά του ήταν με τη μάνα του. Δεν μπορούσα να σταματήσω να κλαίω εκείνη τη μέρα. Την έπιασα προσωπικά και της είπα «Συγνώμη που τον  άφησα πίσω. Συγνώμη που δεν έκατσα μαζί του» και η γυναίκα που οποιαδήποτε μάνα πέθαινε το παιδί της θα μου έβγαζε τα μάτια, μου είπε «για εσάς το έκανε. Για να μην έχουμε άλλο θύμα. Μπήκε μπροστά κι έγινε ο τοίχος». Έμαθα ότι μου έχει στείλει κι ένα μήνυμα μέσω φίλων: «Πείτε στο παιδί να μην έχει τύψεις δεν φταίει πουθενά».

Ξαναπήγα στο σημείο της δολοφονίας. Όχι για να πω το στερνό αντίο. Για να το αποτυπώσω καλύτερα στα μυαλό μου. Για να θυμάμαι όταν ξαναπεράσω ότι είναι αυτή η γωνία κι ας έχει γίνει πιτσαρία έπειτα από 20 χρόνια.  Δεν θα ξαναγυρνούσα στην Αθήνα. Θα ξαναπήγαινες σε μία δημόσια τουαλέτα που μπήκες μέσα και είχε σκατά στους τοίχους; Και να φύγω από εδώ θα βρω κάποιο άλλο μέρος της Ελλάδα να πάω. Εγώ το αντίο δεν του το έχω πει ακόμα. Δεν έχω πάει στο νεκροταφείο πέραν της κηδείας. Του χρωστάω ένα κερί του μαλάκα...

* Στο κείμενο δεν αναφέρεται πουθενά το πραγματικό όνομα του «Θανάσιμου» ύστερα από παράκλησή του.
ΠΗΓΗ

Σε πανικό οι Προποτζήδες γιατί κάναμε Ανάσταση απέναντι από τα γραφεία μας!

Σε πανικό οι Προποτζήδες γιατί κάναμε Ανάσταση απέναντι από τα γραφεία μας!
Ο τρόμος του καθεστώτος που βιώνει τις τελευταίες μέρες της Πομπηίας είναι πρωτοφανής. Ξέρουν καλά οι σκευωροί και τα τσιράκια τους στα τσοντοκάναλα και τις φυλλάδες των νταβατζήδων πως κοντοζυγώνει η μέρα που το ορμητικό ποτάμι της Χρυσής Αυγής θα ξεβρωμίσει τον τόπο!
Το εγκάθετο "Βήμα" αφιέρωσε ολοσέλιδο άρθρο, το οποίο αναπαρήγαγαν όλα τα μέσα μαζικής εξαπάτησης για το... πρωτοφανές γεγονός πως ο υποψήφιος Δήμαρχος Αθηνών, Ηλίας Κασιδιάρης παρακολούθησε μαζί με φίλους και Συναγωνιστές της Χρυσής Αυγής την ακολουθία της Ανάστασης στον Ιερό Ναό των Ταξιαρχών που βρίσκεται απέναντι από τα κεντρικά γραφεία της Μεσογείων.
Μάλιστα αποτάνθηκαν και σε αξιωματικό της ΕΛ.ΑΣ., ο οποίος τους ανέφερε: "Η εκκλησία αυτή είναι ενοριακή όμως ανήκει στον χώρο του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και είναι ο κύριος τόπος εκκλησιασμού των αστυνομικών. Ορθώς οι φρουροί του χώρου επέτρεψαν την είσοδο στην εκκλησία του κ. Κασιδιάρη και των συνοδών του αφού οι πολίτες επιτρέπεται να εισέρχονται σε αυτήν. Μάλιστα, ενημέρωσαν για την άφιξη του βουλευτή της Χρυσής Αυγής τον αξιωματικό υπηρεσίας. Όμως ασφαλώς τίθεται ζήτημα ηθικής τάξης για τους ευρισκόμενους μέσα στην εκκλησία αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ αλλά και όσους ενημερώθηκαν για την άφιξη του κ. Κασιδιάρη. Ολοι προφανώς γνώριζαν το ζήτημα της δικαστικής έρευνας των μελών της Χρυσής Αυγής αλλά και τις εντολές που είχαν δοθεί στο μνημόσυνο για τον θάνατο των δύο αστυνομικών της ΔΙΑΣ, στις 2 Μαρτίου, οπότε και εκδιώχθηκαν οι κ.κ. Κασιδιάρης αλλά και Παναγιώταρος. Η παρουσία του κ. Κασιδιάρη το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου ήταν σε μία αμιγώς θρησκευτική τελετή όμως, σε έναν χώρο των ίδιων των υπηρεσιών οι οποίες ερευνούν της υπόθεση της Χρυσής Αυγής".
Αρχικά να αναφέρουμε πως ο εκπρόσωπος Τύπου της Χρυσής Αυγής μαζί με αρκετούς Συναγωνιστές δεν είναι η πρώτη φορά που πηγαίνουν σε εκκλησία και δεν υπάρχει καμία απολύτως ανάγκη να το διαφημίζουν, όπως κάνουν κάποιοι φαρισαίοι. Δεν είναι μυστικό πως την Μεγάλη Πέμπτη οι Συναγωνιστές βρέθηκαν στον Ιερό Ναό του Αγίου Παύλου Αθηνών και την Μεγάλη Παρασκευή συμμετείχαν στην περιφορά του Επιταφίου στον Άγιο Παντελεήμονα.
Το Μ. Σάββατο ο υποψήφιος δήμαρχος Αθηνών παρακολούθησε την αναστάσιμη ακολουθία στην εκκλησία των Παμμέγιστων Ταξιαρχών μαζί με τις υποψήφιες δημοτικούς συμβούλους Μαριλένα Κατσινοπούλου, Μαρία Ζαπάντη και Ευαγγελία Αναγνωστιάδη.
Ακόμη, η αναφορά περί "εκδιώξεως" από το μνημόσυνο των δύο αστυνομικών της ΔΙΑΣ στο Ρέντη είναι παντελώς ψευδής, καθώς οι Συναγωνιστές Ηλίας Κασιδιάρης και Ηλίας Παναγιώταρος τίμησαν τους Ήρωες που έπεσαν εν ώρα καθήκοντος, όπως έκαναν και πέρσι.
Ο υποψήφιος Δήμαρχος Αθηναίων με την "Ελληνική Αυγή" απάντησε για το όλο θέμα μέσω της ιστοσελίδας newsbomb.gr:
«Επειδή πολλά λέγονται και πολλά ακούγονται πρέπει να σας πω ότι εγώ επέλεξα να κάνω Ανάσταση στην συγκεκριμένη εκκλησία διότι εκεί, στο 7ο δημοτικό διαμέρισμα, είναι η εκλογική μου περιφέρεια μιας και είμαι υποψήφιος Δήμαρχος Αθηναίων και επίσης είναι πολύ κοντά στα Κεντρικά Γραφεία του Κόμματος. Κατά τον ίδιο τρόπο βρέθηκα τις προηγούμενες ημέρες και σε άλλες εκκλησίες του Δήμου Αθηναίων όπως για παράδειγμα στον Άγιο Παύλο, στον Άγιο Λουκά, την Μεγάλη Παρασκευή στον Άγιο Παντελεήμονα, έτσι την Ανάσταση επέλεξα να πάω στον ναό των Παμμεγίστων Ταξιαρχών.
Η αλήθεια είναι πως όταν πήγα υπήρξε μια κινητικότητα από την πλευρά των αστυνομικών που παραβρίσκονταν στην εκκλησία. Είναι δίπλα η σχολή αξιωματικών και όπως αντιλαμβάνεστε πηγαίνουν αρκετοί αστυνομικοί. Όμως ειλικρινά δεν γνωρίζω αν αυτή η αναστάτωση είχε να κάνει με το πρόσωπό μου. Δεν νομίζω να με θεωρούν τρομοκράτη. Μετά από όσα έγιναν και μετά τις σκευωρίες εναντίον μου που κατέρρευσαν σαν χάρτινος πύργος, ε δεν νομίζω να με θεωρούν τρομοκράτη».
Εντύπωση προκάλεσε πως μόλις εισήλθαν οι Συναγωνιστές στην εκκλησία από τη Λειτουργία αποχώρησε ο Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. «Όμως και πάλι σας λέω δεν ξέρω αν ο άνθρωπος έφυγε, επειδή πήγα εγώ. Μπορεί να είχε κάποια υποχρέωση. Εγώ πάντως δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να του ευχηθώ καλή επιτυχία και στα νέα του καθήκοντα».

ΠΗΓΗ

Η φαρσοκωμωδία της Σαμπιχά και το δράμα της Ελληνικής Θράκης


Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Δημοσιογράφος - Συγγραφέας - Τουρκολόγος

Η υποκρισία έχει περισσέψει στο πολιτικό σύστημα που έχει καταρρακώσει κάθε ιερό και όσιο σε όλα τα εθνικά θέματα, όπως αυτό το τεράστιο θέμα της δυτικής Θράκης και της φανερής αντεθνικής δράσης του τουρκικού προξενείου.

Σύσσωμος ο τουρκόφωνος τύπος της μειονότητας που ελέγχεται από το προξενείο και την Άγκυρα, πανηγύρισε με χαρακτηριστικό, (και ειρωνικό), τρόπο την απόσυρση της υποψηφιότητας της Σεμιχα Σουλεϊμάν από το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ. Ήταν το «μαύρο πρόβατο» για την τουρκική προπαγάνδα η οποία με την σκανδαλώδη εύνοια του επισήμου ελληνικού κράτους αναγνωρίζει μόνο μια μειονότητα, την τουρκική και κατά συνέπεια το δικαίωμα της άμεση ανάμειξης της Άγκυρας, (κατά παράβαση της συνθήκης της Λοζάνης), στην περιοχή και την διεκδίκηση από τους Τούρκους το δικαίωμα να επεμβαίνουν, (όχι πως δεν το κάνουν μέχρι σήμερα αλλά έτσι αποκτούν και διεθνή δικαιώματα επεμβάσεων στην ευαίσθητη αυτή περιοχή που τα τελευταία χρόνια έχει αποκτήσει τεράστια γεωστρατηγική σημασία) και να διαμορφώνουν φανερά τις εξελίξεις σύμφωνα με τα εθνικά τους συμφέροντα.

Αλλά το τραγικό δεν είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε το φερέφωνο του προξενείου ένεκα και των αριστερίστικων του κόμπλεξ, γιατί δεν περιμέναμε κάτι καλύτερο. Ποιος όμως έτρεξε να καταγγείλει τον ΣΥΡΙΖΑ για υποταγή του στις επιταγές του προξενείου που δεν ήθελε με τίποτα την ενοχλητική Σεμιχά σε ένα ψηφοδέλτιο με την προοπτική να πάει στην Ευρωβουλή και να καταγγείλει την καταπιεστική τουρκική πολιτική πάνω στην δική της μειονότητα ; (λες και δεν μιλάμε για ελληνική επικράτεια αλλά για τουρκικό βιλαέτι, εκεί καταντήσαμε).
Μα, αυτοί που έχουν παραδώσει τα πάντα στο προξενείο, που οι υποψήφιοι των συνδυασμών τους αν δεν πάρουν πρώτα την έγκριση του τουρκικού προξενείου δεν εγκρίνονται από τα κόμματα ΠΑΣΔΟΚ και ΝΔ.
Αυτοί που παλαιοτέρα βουλευτές τους και μιλάμε για τον Ιλχάν Αχμέτ, αντί να πηγαίνουν στο ελληνικό κοινοβούλιο πήγαιναν στο τουρκικό και έδιναν επίσημη αναφορά για την κατάσταση στην δυτική Θράκη;
Αυτοί που ο βουλευτής τους, Αχμέτ Χατζηοσμάν, είναι ο υπέρμαχος της δημιουργίας ανεξάρτητης τουρκικής δημοκρατίας της δυτικής Θράκης;
Αυτοί που ο υποψήφιοι τους στις περιφερικές εκλογές, όπως οι κ. Παυλίδης και Γιαννακίδης, είναι οι μεγαλύτεροι κόλακες του τουρκικού προξενείου και παλαιοτέρα έχουν εμφανιστεί σε τηλεοπτικές εκπομπές τουρκικού καναλιού σαν να… ήταν νομάρχες τουρκικής επαρχίας; (για όσους ενδιαφέρονται υπάρχουν τα σχετικά βίντεο).

Αλλά ποια είναι η πραγματική κατάσταση στην δυτική Θράκη χωρίς να κρυβόμαστε από την ίδια την σκιά μας;
Είναι γεγονός πως τα τελευταία χρόνια ένας πολυπλόκαμος τουρκικός «ιστός της αράχνης» έχει απλωθεί σε όλη την δυτική Θράκη με την εύνοια της ελληνικής διοίκησης, προωθώντας ανεξέλεγκτα μια ανθελληνική και παράλληλα μια εθνικιστική τουρκική προπαγάνδα.
Ο ιστός αυτός αποτελείται από διάφορα τουρκόφρονα Ιδρύματα, Ενώσεις, Σωματεία, Θρησκευτικά Κέντρα, όπως οι δυο ψευτομουφτείες της Ξάνθης και της Κομοτηνής και το κυριότερο με ένα ισχυρό δίχτυο τουρκόφρονων ΜΜΕ.
Όλα αυτά είναι εντεταλμένα στην γραμμή του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής, με κύριο στόχο την σε πρώτη φάση συνδιοίκηση της περιοχής με την Τουρκία και στη συνέχεια την πλήρη αυτονόμηση της κατά το παράδειγμα του Κοσσόβου, στα πλαίσια του νεο-οθωμανικού τόξου που προβάλεται σαν η βασική σύγχρονη επιλογή του τουρκικού επεκτατισμού στην περιοχή.
Όλοι οι εκάστοτε εκλεγμένοι μουσουλμάνοι βουλευτές, κινούνται σε αυτή την γραμμή, ενώ δεν κρύβεται ότι συχνά πηγαίνουν στην Άγκυρα για ανανέωση των απευθείας επαφών τους με την τουρκική πολιτική ηγεσία έτσι ώστε να ευθυγραμμίζονται καλύτερα με τον τουρκικό επεκτατισμό.

Ο πρόξενος με την βοήθεια των δυο ψευτομουφτήδων, του Αχμέτ Μετέ της Ξάνθης και του Ιμπραήμ Σερίφ της Κομοτηνής, καθοδηγεί όλο αυτό το φιλοτουρκικό δίχτυο για την καλλίτερη επίτευξη των τουρκικών στόχων.
Οι κυριότερες τουρκόφρονες οργανώσεις που επιδιώκουν την απόσχιση της δυτικής Θράκης και δραστηριοποιούνται προκλητικότατα, ουσιαστικά ανενόχλητες από την ελληνική πολιτεία, είναι:
Η «Τουρκική Ένωση Κομοτηνή», το εθνικιστικό κόμμα, «DEB», (παράρτημα του ΜΗΡ του τουρκικού εθνικιστικού κόμματος), που για πρωτη φορα κατεβαίνει εποισημα στις ευρωεκλογες, η «Επιτροπή Αλληλεγγύης της Τουρκικής Μειονότητας της Δυτικής Θράκης», το «Ίδρυμα Αλληλεγγύης Τούρκων Δυτικής Θράκης», ο «Σύλλογος Επιστημόνων της Δυτικής Θράκης», η «Τουρκική Ένωση Καθηγητών της Κομοτηνής», η «Ομοσπονδία Τούρκων Δυτικής Θράκης, της Ευρώπης», η περίφημη «Συμβουλευτική Επιτροπή», μια άτυπη τοπική κυβέρνηση και η «Επιτροπή Διεθνοποίησης» του ζητήματος της αναγνώρισης της «τουρκικής μειονότητας», η οποία έχει αναπτύξει έντονη δραστηριότητα μέχρι και στον ΟΗΕ για να καταγγείλει το ελληνικό κράτος ότι «καταπατά» τα στοιχειώδη δικαιώματα της τουρκικής μειονότητας της δυτικής Θράκης.
Όλες αυτές οι οργανώσεις δεν χάνουν την ευκαιρία να διαλαλούν ότι η μειονότητα είναι μόνο τουρκική και ότι η «μητέρα πατρίδα τους» είναι η μεγάλη Τουρκία.

Μεγάλη δραστηριότητα έχουν επίσης αναπτύξει και αρκετά Ιδρύματα που έχουν ιδρυθεί τα τελευταία χρόνια, υπό την καθοδήγηση των οργανώσεων της μειονότητας του εξωτερικού, με καθαρά ανθελληνική πρόθεση και προπαγάνδα.
Τα κυριότερα από αυτά τα ιδρύματα είναι:
Το «Ανώτερο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Μειονότητας Δυτικής Θράκης», το «Ίδρυμα Τζαμιών και Υπευθύνων Θρησκείας της Μειονότητας Δυτικής Θράκης», το «Ίδρυμα Πολιτισμού», η «Ένωση Τουρκικής Νεολαίας Κομοτηνής», η «Ένωση Τουρκικής Νεολαίας Ξάνθης», το «Ίδρυμα Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης» που εκπαιδεύει τουρκόφωνους εκπαιδευτικούς για την μειονότητα, το «Ίδρυμα Δασκάλων Αποφοίτων Μεντρεσέδων», δηλαδή Θεολόγων.
Τα περισσότερα από αυτά τα ιδρύματα, ιδιαιτέρα οι τουρκικές ενώσεις νεολαίας Ξάνθης και Κομοτηνής, έχουν στρατευτεί τα τελευταία χρόνια σε μια γραμμή ανθελληνικής προπαγάνδας και απροκάλυπτα υποστηρίζουν την πολιτική της σταδιακής μετάβασης της δυτικής Θράκης σε καθεστώς συνδιοίκησης με την Τουρκία.

Εκτός αυτών η μειονότητα τα τελευταία χρόνια έχει αναπτύξει ένα εξαιρετικά ευρύ δίκτυο ΜΜΕ, από τα οποία τα περισσότερα είναι συντεταγμένα με την γραμμή της Άγκυρας και προωθούν την τουρκική πολιτική στην περιοχή.
Έτσι, σύμφωνα πάντα με τουρκικά στοιχεία, στην περιοχή της Δυτικής Θράκης εκδίδονται εννέα εβδομαδιαίες εφημερίδες που κυκλοφορούν σε όλη την έκταση της δυτικής Θράκης.
Οι εφημερίδες αυτές είναι οι Γκιουντέμ, ( Ημερησία), εθνικιστικών πεποιθήσεων της γνώστης μειονοτικής δημοσιογράφου, Χούλια Εμίν, που συνδέεται με προσωπική φιλία με τον πρώην υπουργό και βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, κ Στυλιανίδη. Η Εμίν είχε στην τουρκική κρατική τηλεόραση τακτική εβδομαδιαία εκπομπή για την Δυτική Θράκη, η οποία παρουσιάζονταν σαν μια επαρχία της μεγάλης Τουρκίας και στην οποία είχε προβάλλει και τον κ. Στυλιανίδη. Η εκπομπή αυτή έχει τον χαρακτηριστικό τίτλο, «Biz buradayız», δηλαδή «Εμείς είμαστε εδώ» και έχει σαν μοναδικό στόχο και σκοπό να παρουσιάσει μια Δυτική Θράκη σαν καθαρά τουρκική περιοχή και ότι εκεί υπάρχει μόνο μια τουρκική κοινότητα που ακόμα δεν έχει αυτονομηθεί από το καταπιεστικό ελληνικό κράτος.
Άλλες εφημερίδες είναι η Μπιρλίκ, (Ενότητα), εθνικιστική και φιλοπασοκική, Γιενή Τζουμχουριετ, (Νέα Πολιτεία), Τράκιανιν Σεσί, (Η Φωνή της Θράκης), Ντιαλόγκ, (Διάλογος), Ολάϊ, (Γεγονός), Μιλλέτ, (Έθνος) , Μπουλτέν, (Δελτίο).
Παράλληλα εκδίδονται τέσσερα τουρκόφωνα περιοδικά τα οποία είναι τα εξής:
Ογρετμέν Σεσί, ( Η Φωνής του Δασκάλου), Ροντόπ Ρουζγκαρί, ( Άνεμος Ροδόπης), Ακιντέ (Δόγμα) και Αζινλίκτσα, (Μειονοτικά).
Αλλά και στο ραδιόφωνο έχει αναπτυχτεί τελευταία μεγάλη παρουσία της μειονότητας. Έτσι σήμερα στην δυτική Θράκη λειτουργούν τέσσερεις ραδιοφωνικοί σταθμοί υπό τον έλεγχο της μειονότητας, για να μην ξεχνάμε και το ευρύ δίκτυο των δορυφορικών κεραιών που έχουν απλωθεί σαν μανιτάρια σε όλη την έκταση της δυτικής Θράκης μεταδίδονταν απ’ ευθείας τουρκικά τηλεοπτικά προγράμματα με έξοδα, όπως συχνά έχει καταγγελθεί, του τουρκικού προξενείου.
Οι μειονοτικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί είναι οι, Citi FM, Joy FM, Isik FM, (Φως στα FM), και Yildiz FM, (Το άστρο των FM). Χαρακτηριστικό είναι ότι πολλοί από αυτούς του μειονοτικούς ραδιοσταθμούς έχουν πολύ μεγάλη εμβέλεια και ακούγονται μέχρι το Άγιο Όρος...

Αυτή είναι η πραγματικότητα και η μειοδοτική πολιτική που έχει εφαρμοστεί από ελληνικής πλευράς έχει φέρει σήμερα το θέμα σε μια από τις πιο ευαίσθητες περιοχές της Ελλάδας στο σημερινό του κατάντημα τμε ο προξενείο να καθορίζει τους υποψηφίους σε ελληνικές εκλογές.
Η μονή λύση είναι να καταργηθεί τάχιστα το τουρκικό προξενείο, που είναι αντίστοιχο του άχρηστου και διακοσμητικού ελληνικού προξενείου της Αδριανούπολης.
Ή θέλουμε να σταματήσουμε τον επικίνδυνο κατήφορο, ή θα συνεχίσουμε να παραμένουμε απαθείς στο όργιο της Άγκυρας στην ελληνική, (ως πότε;), δυτική Θράκη.
ΠΗΓΗ

Εθνικές εκλογές το 2014 και συγκυβέρνηση ΝΔ, Ελιάς-ΠΑΣΟΚ και "Ποταμιού" βλέπουν οι Αμερικανοί


Συγκυβέρνηση ΝΔ, ΠΑΣΟΚ-Ελιάς και "Ποταμιού" βλέπει ο αμερικανικός χρηματοοικονομικός κολοσσός, J.P.Morgan σε περίπτωση που προκηρυχθούν εθνικές εκλογές εντός του 2014 κάτι που φαίνεται από τα όσα περιέχονται σε σχετική έκθεση της τράπζας, πολύ πιθανό.

Στην σχετική έκθεσή της που έστειλε προ ημερών η επενδυτική τράπεζα J. P. Morgan στους πελάτες της, εκτός του ότι διακρίνει υψηλές πιθανότητες διενέργειας εθνικών εκλογών μέσα στο 2014, προβλέπει ότι το «Ποτάμι» θα συμμετάσχει με τη Ν.Δ. και την Ελιά σε μελλοντική κυβέρνηση συνεργασίας, διατυπώνοντας την εκτίμηση ότι τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ του 2012 θα τα μοιραστούν οι δύο νεοπαγείς πολιτικοί σχηματισμοί.

Η οίκος αναφέρει στο σημείωμά της ότι στην Ελλάδα υπάρχει «διαρκής κίνδυνος νέων εκλογών καθώς η κυβερνητική πλειοψηφία είναι εξαιρετικά εύθραυστη».

Φέρνει, μάλιστα, ως παράδειγμα, τις τριβές που σημειώθηκαν σε Νέα Δημοκρατία και ΠΑΣΟΚ στην ψήφιση του πολυνομοσχεδίου, και θεωρεί ότι δεν θα αντέξει για πολύ ακόμα τέτοια κοινοβουλευτικά εμπόδια.

Η μειωμένη κοινοβουλευτική στήριξη στη συγκυβέρνηση αναφερόμενη στην διαγραφή του Νικήτα Κακλαμάνη «δεν βοηθάει τη Νέα Δημοκρατία, καθώς προσπαθεί να κεφαλαιοποιήσει την επιτυχία της στο να διασφαλίσει τόσο ένα πρωτογενές πλεόνασμα όσο και μια εποικοδομητική συμφωνία με την τρόικα».

Η έκθεση που υπογράφεται από υψηλόβαθμο στέλεχος της J.P. Morgan, σημειώνει ότι «το πολιτικό περιβάλλον στην Ελλάδα συνεχίζει να μεταβάλλεται γρήγορα τις τελευταίες εβδομάδες, με την “αναζήτηση μιας νέας κανονικότητας” να οδηγεί σε πιθανώς σημαντικές αλλαγές μέσα στο κομματικό σύστημα».


Το ενδιαφέρον όμως στο σημείωμα είναι στο ότι αποκαλύπτει το γιατί είχαμε την πρόσφατη δημιουργία ενός κόμματος, το οποίο στηρίχθηκε από τις εταιρείες δημοσκοπήσεων και από όλα τα ΜΜΕ από έναν δηοσιογράφο, υπάλληλο των μεγαλύτερων συγκροτημέτων Τύπου της χώρας.

«Υπάρχει η πιθανότητα τα νέα κόμματα να πάρουν ψήφους από τον ΣΥΡΙΖΑ στα Αριστερά, αλλά και να προσφέρουν δυνητικά στη Ν.Δ. νέους εταίρους σε κυβέρνηση συνεργασίας στο μετεκλογικό τοπίο κερδίζοντας μεγάλο μέρος των ψηφοφόρων που είχαν ψηφίσει ΠΑΣΟΚ το 2012», γράφει αναφερόμενη στο ΠΑΣΟΚ.
Αμφιβάλει, πλέον κανείς, για τον ακριβή ρόλο του "Ποταμιού";
ΠΗΓΗ

Δευτέρα, 21 Απριλίου 2014

Η ΑΦΙΣΑ ΤΟΥ Η.ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ


Δέσμευσαν τους λογαριασμούς του Σφακιανάκη – Αρνείται να πληρώσει τα χαράτσια

sfakianakis
Ο τραγουδιστής ήδη από το 2011 αποφάσισε να μην πληρώνει προς το κράτος ούτε το χαράτσι της ΔΕΗ, ούτε τον φόρο αλληλεγγύης, ούτε και καμία άλλη έκτακτη εισφορά!

Πριν από δέκα μέρες η σύζυγός του Κίλι πήγε στην τράπεζα για να πραγματοποιήσει μία συναλλαγή. Από το γκισέ ενημερώθηκε ότι ο τραπεζικός λογαριασμός του συζύγου της είχε δεσμευτεί λόγω οφειλής στην Εφορία.
Ο επιτυχημένος τραγουδιστής υποστηρίζει ότι το τελευταίο χτύπημα από την Εφορία είναι αποτέλεσμα της στοχοποίησής του από το σύστημα, το οποίος εκείνος πολεμά και ενοχλεί με τις δηλώσεις του.
Όπως δηλώνουν οι λογιστές του, ο νόμος τους καλύπτει με τη «δήλωση αντίθεσης» που καταθέτουν κάθε χρόνο εκ μέρους του τραγουδιστή όσο και αν η εγκυρότητά της αμφισβητείται από άλλους συναδέλφους του.

 ΠΗΓΗ