ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

Αυτοί είναι οι 51 βουλευτές που είπαν το "ΝΑΙ" στον δημευτικό φόρο του ΕΝΦΙΑ



Στην ψηφοφορία για τις τροπολογίες του ΕΝΦΙΑ τελικά είπαν «ναι» 51 βουλευτές της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, ενώ την τροπολογία καταψήφισαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, των ΑΝΕΛ, της Χρυσής Αυγής, της ΔΗΜΑΡ, οι Ανεξάρτητοι Δημοκρατικοί βουλευτές Χρήστος Αηδόνης, Μίμης Ανδρουλάκης, Βασίλης Καπερνάρος, Γιώργος Κασαπίδης, Γιάννης Κουράκος και Πέτρος Τατσόπουλος και ο ανεξάρτητος βουλευτής Βύρων Πολύδωρας.


Παρών ψήφισαν οι βουλευτές του ΚΚΕ και οι ανεξάρτητοι βουλευτές Γρηγόρης Ψαριανός και Βασίλης Οικονόμου.

Οι αντικαταστάσεις

Περί τις εννιά αντικαταστάσεις βουλευτών, έξι από τη ΝΔ και τριών από το ΠΑΣΟΚ, έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια της ψηφοφορίας της τροπολογίας για τον ΕΝΦΙΑ στη Βουλή.

Η Ν.Δ. αντικατέστησε τους:

Λευτέρη Αυγενάκη (που έχει υποβάλει από την περασμένη εβδομάδα το σχετικό αίτημα με επιστολή), Γιώργο Κωνσταντόπουλο (απουσιάζει στις ΗΠΑ), Μάξιμο Σενετάκη (ασθενής), Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου (προσωπικό κώλυμα), την Άννα Καραμανλή και τη Ντόρα Μπακογιάννη (απουσιάζει στη Λωζάννη).

Το ΠΑΣΟΚ αντικατέστησε τον Νίκο Σηφουνάκη με τον Παναγιώτη Ρήγα και τον Απόστολο Κακλαμάνη (που δεν είχε ψηφίσει ούτε το νόμο του ΕΝΦΙΑ, καθώς απουσίαζε) και τον Θόδωρο Σολδάτο.

Όπως ανακοινώθηκε "51" βουλευτές ψήφισαν Ναι. 38 ψήφισαν "Όχι", εν'ω έξι βουλευτές ψήφισαν παρών.

Αξίζει όμως να δούμε ποιοι ψήφισαν «ναι» διότι όπως και να έχει αυτοί που ψήφισαν «ναι» για άλλη μια φορά έγραψαν ιστορία. Αν και όπως έχει αποδειχθεί η ιστορία του τόπου μας προχώρησε με τα « μεγάλα όχι» και ουχί με τα «ναι».


ΠΗΓΗ

Ποτέ δεν κυβέρνησαν, αλλά πάντα «έτρωγαν»


Αυτό που πάντα μου προκαλεί θυμηδία και μια διάθεση να τους βάλω νοερώς καβάλα ξεβράκωτους κι ανάποδα στον γάιδαρο είναι το ύφος χιλίων καρδιναλίων συγκεκριμένου είδους «συντρόφων». Είναι αυτή η βιοχλαπάτσα, ο ροζ πολτός του σινιέ «διεθνισμού». Κάτι σταλίνες ολοκληρωτικοί και αυταρχικοί στη συμπεριφορά, κάτι σαν παράξενοι χρυσαυγίτες που δεν πιστεύουν στο έθνος, αν με εννοείτε, και με βλέμμα βετεράνου λαμόγιου. Περιφέρουν την ανύπαρκτη και κουρελιάρα αγιότητα της Αριστεράς σαν ξόανο και, αν τη θίξεις, έχουν έτοιμες κατά ριπάς την υστερία, τις ύβρεις και τις συκοφαντίες. Ενα αχανές πνευματικό τίποτα, μια έρημος μισελληνικών αγκυλώσεων, ιδεοληψιών και πολιτικού αυταρχισμού, που έχουν μετατρέψει τον κάποτε τιμητικό όρο «διανοούμενος» σε βρισιά.

Ναι, δεν κυβέρνησαν ποτέ, απλά στελέχωναν τα μαγαζιά των νταβατζήδων, τους μηχανισμούς εξουσίας και τους εκμεταλλεύονταν. Απλώς κατέκλυσαν τα ΜΜΕ, τα πανεπιστήμια, ίδρυσαν κι εκμεταλλεύτηκαν πλήθος ΜΚΟ (Μπίζνες Καλά Οργανωμένες), αλληλοπροωθούμενοι τρύπωσαν σε κάθε χώρο, σχήμα που είχε σχέση με τη νομή του χρήματος και της εξουσίας. Δεν υπήρξε λερή φούντα ξένου ή ντόπιου συμφέροντος, πρεσβειών και ιθαγενών γυπών, που να μην κρέμασαν στο ψωραλέο σπαθάκι τους. Μάστορες, εξπέρ στις επιδοτήσεις, στις εναλλακτικές πηγές ενέργειας, στις επιδοτούμενες «επιμορφώσεις», στο ξεκοκάλισμα κρατικού και κοινοτικού χρήματος. Είτε το ΠΑΣΟΚ κυβερνούσε είτε η ΝΔ, το συγκεκριμένο είδος Αριστεράς, που σήμερα φωλιάζει κυρίως στον ΣΥΡΙΖΑ και δευτερευόντως στη ΔΗΜ.ΑΡ. και στο ΠΑΣΟΚ, ήταν πάντα στα κόλπα. Το έχω ξαναγράψει, αν δεν υπήρχαν τα αριστερά δουλικά, οι μηχανισμοί λεηλασίας της χώρας και μαζικής προπαγάνδας των μπετατζήδων της ενημέρωσης δεν θα μπορούσαν να λειτουργήσουν. Κι ούτε είναι τυχαίο ότι οι εκπρόσωποι του πιο βρόμικου συνδικαλισμού έχουν κουρνιάσει στη νοσογόνο αγκαλιά της Κουμουνδούρου.

Για να το κάνω λιανά, να το καταλάβει κι η Ρένα του Ακη, όπως μπεγλεράει ενώπιον των κορόιδων, υπήρχε η εμφανής εξουσία, το κράτος, κι αυτό το είδος Αριστεράς, όχι το ΚΚΕ, που ήταν -κι εν πολλοίς ακόμη είναι- το βαθύ κράτος, το προσωπικό που στελέχωσε τις συμμορίες των κλεφτών, των λεηλατών και των γενιτσάρων.

Πρόγραμμα επιδότησης για τη μελέτη του πώς ζευγαρώνουν τα σαμιαμίδια και για το «τα παιδιά του Ζεβεδαίου ποιον είχανε πατέρα». Πολιτιστικές δράσεις στην Κωλοπετινίτσα με παραδοσιακή μουσική από τη Γουινέα Μπισάου; Μάτσο οι σύντροφοι, που στο πιτς φιτίλι στήνανε αστικές μη κερδοσκοπικές, ΜΚΟ, εμπλέκανε πανεπιστήμια, ΟΤΑ, καλλιτέχνες, υπουργεία και καταπίνανε τα κονδύλια σαν γλάροι. Μια μπουκιά την εκατομμυριάρα. Αμάσητη. Αμα δείτε τα βιογραφικά τους, όλο τριγύρω από το κράτος, τα πανεπιστήμια, την Ε.Ε., τις ΜΚΟ γυρίζουν. Πολλοί από αυτούς, αν τους ρωτήσεις απλά τι δουλειά κάνουν, θα σου απαντούν επί μισή ώρα θυμωμένοι κάτι ακατάληπτα. Και καλά, αν ήταν τίποτε μεγαλοαστοί, με περιουσία και προσόδους από την οικογένεια, θα το καταλάβαινα να κάνουν την πολιτική από χόμπι επάγγελμα. Θα δείτε όμως κάτι σκοτεινούς τύπους και κάτι κυριούλες, που κάποτε το χνότο τους μύριζε από τη λόρδα και, ενώ τρώγανε το σουβλάκι με διπλή πίτα να στουμπώσουν, μπας και χορτάσουν, μέσα από αυτούς τους διαδρόμους του κρατικού και του κοινοτικού χρήματος, τις υπηρεσίες σε μεγαλοεκδότες, εργολάβους, τραπεζίτες, υπουργεία, ΟΤΑ και ΜΚΟ, τύλωσαν την παραδαρμένη τους. Παραλλήλως δε πουλάνε «αντιρατσισμό» και «αντιφασισμό», καθυβρίζοντας κάθε ιδέα και φορέα της, που εμμένει στην αιώνια αλήθεια και συνέχεια του έθνους, της Ιστορίας, των συμβόλων, των ηρώων του και των συμφερόντων του, όπου υπάρχουν Ελληνες.

Κι επιμένω, αν θέλετε γράδο να τους μετρήσετε, το καλύτερο είναι η Κύπρος. Στη Μικρή Ελλάδα του Νότου μετράς τους αληθινούς πατριώτες, τους αληθινούς προοδευτικούς και τους ξεχωρίζεις από τους ρουφιάνους, τους εθελοντές γενίτσαρους, τους πράκτορες και τους επαγγελματίες συκοφάντες. Δείτε ποιοι εν Ελλάδι υποστήριξαν το Σχέδιο Απαρτχάιντ σε βάρος του Ελληνισμού, το Σχέδιο Ανάν. Τους ίδιους αρθρογράφους, «διανοουμένους» του κώλου, φραγκοφονιάδες πολιτευάμενους και τις υπογραφές τους θα τους βρείτε σε κάθε βρομοδουλειά σε βάρος των εθνικών συμφερόντων. Είτε αφορά τη Θράκη και την προβολή κεμαλικών, άρα φασιστικών, ναζιστικών θέσεων εντός Ελλάδας είτε την Κύπρο, με προβολή από «ελληνικών» χειλέων των συμψηφιστικών θέσεων του Αττίλα, ή αβάντες στους παλαιοναζί ψευτομακεδόνες του VMRO ή τους S-300 ή την ατιμωτική παράδοση Οτσαλάν στους ισλαμοφασίστες της Αγκυρας ή την υπεράσπιση του ανύπαρκτου δικαιώματος «μπάτε, σκύλοι, αλέστε» για τη λαθρομετανάστευση στα πολύπαθα σύνορά μας ή τη φασίζουσα «αντιρατσιστική» επιβολή ρατσιστικών θέσεων μιας μειονότητα σε βάρος της πλειονότητας, οι υπογραφές κι οι φάτσες είναι οι ίδιες. Αλλάζουν το κείμενο και η στοχοθεσία, πάντα ανθελληνική, πάντα αβανταδόρικη σε ξένους σοβινισμούς, πάντα εχθρική των εθνικών συμφερόντων και προσβλητική της ιστορικής συνέχειας και συνοχής μας, αλλά τα βρόμικα μούτρα τους είναι τα ίδια και πάντα πίσω απ' όλα αυτά.

Σαν τη χεσμένη αξιακή και ιδεολογική φωλιά τους έκαναν τα πανεπιστήμια, τα ΜΜΕ, τη διαμόρφωση του δημόσιου λόγου και απαιτούν το έθνος να τους εργοδοτεί, για να το αποδομούν. Τεράστιες κι οι ευθύνες της ενοχικής Δεξιάς, που δεκαετίες θρέφει το φίδι που δαγκώνει κι απομυζά την πατρίδα. Μια άλλη πολιτική απαιτεί μια άλλη κι άτεγκτη ιδεολογική στάση, σε κάθε απόφαση, σε κάθε πράξη. Δυστυχώς ακόμη είναι ζητούμενο...
ΠΗΓΗ

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Μαρξιστικές παρεμβάσεις της Χρυσής Αυγής και αποκαλυπτική σιωπή Αριστεράς.



του Λευτέρη Ριζά

       Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου, συνεδρίαση ΛΓ’ του θερινού τμήματος της Βουλής. Ημερήσια διάταξη «Νομοθετική Εργασία». Συγκεκριμένα:
«Συνέχιση της συζήτησης επί των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων «Τροποποίηση του ν. 927/1979 (Α΄139) και προσαρμογή του στην απόφαση πλαίσιο 2008/913/ΔΕΥ της 28ης Νοεμβρίου 2008, για την καταπολέμηση ορισμένων μορφών και εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας μέσω του ποινικού δικαίου (L 328)».
       
       Στο βήμα της Βουλής ανέρχεται  ο κ. Δημήτριος Κουκούτσης, βουλευτής Μεσσηνίας της Χρυσής Αυγής, για να τοποθετηθεί επί του σχεδίου νόμου. Ας διαβάσουμε τι είπε, προσεκτικά:

«Είναι αλήθεια και πρέπει να λεχθεί ξεκάθαρα από μας ότι ποσώς μας ενδιαφέρει τι κάνει ο καθένας στο σπίτι του, στον ιδιωτικό του χώρο, στη σεξουαλική του ζωή και στην κρεβατοκάμαρά του. Είναι δικαίωμα του καθενός να πράττει αυτά που νομίζει ότι είναι σωστά.
Από κει και έπειτα όμως, μη ζητάτε από μας να πούμε ότι πρέπει να παρελαύνουμε για να δείξουμε την κάποια ιδιαιτερότητά μας, να την έχουμε κάνει «σημαία» και ότι σε τελική ανάλυση ας προσέχουν λίγο και αυτοί που είναι στρέιτ. Αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά.
Όσο δε για την Αριστερά, που μας έχει ζαλίσει όλα αυτά τα χρόνια με τη μεγάλη της αγάπη για όλες τις κοινότητες οι οποίες εμφανίστηκαν τα τελευταία χρόνια σε αυτή τη χώρα, ότι είναι υπέρ των ομοφυλόφιλων, ότι είναι υπέρ της ανθρωπιάς, ότι είναι υπέρ του ενός ή του αλλουνού και θεωρεί εμάς τους εθνικιστές ότι είμαστε απάνθρωποι, ότι λέμε βαριά λόγια κλπ., ένα έχω να δηλώσω:
Ας διαβάσουμε μια επιστολή του Ένγκελς στο Μαρξ. Οι πνευματικοί τους πατέρες τα λένε αυτά, δεν τα λέμε εμείς.

«Μάντσεστερ Αγγλίας, 28 Ιούνη του 1869.
«Τελικά, οι παιδόφιλοι έχουν αρχίσει την καταμέτρηση και έχουν ανακαλύψει ότι αποτελούν μεγάλη δύναμη μέσα στο Κράτος. Τούς λείπει βέβαια η οργάνωση, αλλά θα γίνει και αυτό. Στην αρχή με την απαιτούμενη μυστικότητα και μετά, σιγά σιγά, ολοφάνερα. Και σίγουρα θα καταφέρουν να νικήσουν, αφού έχουν μέλη σε όλα τα κόμματα, παλιά και νέα από τον Ρόσινγκ ως τον Σβάιτσερ! Το σλόγκαν που θα κάνει πάταγο θα είναι» –συγχωρέστε με, δεν ξέρω Γαλλικά- «Guerre aux cons, paix aus trous-de-cul.»

Δεν μπορώ να το πω στα ελληνικά, θα με πάνε μέσα.[1]

«Ευτυχώς που τόσο εσύ όσο και εγώ, είμαστε πια αρκετά ηλικιωμένοι ώστε να πληρώσουμε "σε είδος" τους νικητές!!! Αλλά η νεολαία! Μόνο η Γερμανία έχει τόσο πολύ εκτραχηλιστεί, ώστε ένας παιδεραστής θα μπορούσε να έχει δημόσιες εμφανίσεις, να κάνει όλα αυτά τα αίσχη και να του πουν "ας περάσει".

«Βέβαια είναι ακόμα νωρίς και δεν έχει το κουράγιο να δηλώσει δημόσια την ομοφυλοφιλία του. Για τον κόσμο, θα πρέπει να λειτουργεί "από μπροστά" και όχι να "μπαίνει από μπροστά" όπως είπε κάποτε κατά λάθος.

«Όταν θα ισχύσει ο νέος Ποινικός Κώδικας στη Βόρεια Γερμανία, που θα αναγνωρίζει τα “droits du cul”, σίγουρα θα εκδηλωθεί ελεύθερα! Και δυστυχώς τότε τα πράγματα θα δυσκολέψουν για μας τους φουκαράδες» – ο Engels το λέει αυτό- «που επιμένουμε "από μπροστά" και έχουμε μια παιδική λατρεία και προσήλωση για το γυναικείο φύλο.»

Ο Ένγκελς δύο φορές καταπιάνεται με το πρόβλημα της ομοφυλοφιλίας στο μεγάλο και χαοτικό συγγραφικό του έργο. Και τις δύο φορές στο περίφημο "Η καταγωγή της Οικογένειας, της ατομικής ιδιοκτησίας και του Κράτους", χρησιμοποιώντας ιδιαίτερα απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς προκειμένου να προσδιορίσει την ομοφυλοφιλία και τους ομοφυλόφιλους. Ηθικά έκφυλους τους ονομάζει, ανώμαλους, αποκρουστικούς και σιχαμένους, υπάνθρωπους - αναδεικνύεται σε μέγα ομοφοβικό!

Και ο Μαρξ όμως δεν πάει πίσω. Θεωρεί και αυτός με τη σειρά του ως τη μόνη φυσιολογική ανθρώπινη σχέση τη μονογαμική σχέση άντρα και γυναίκας και χαρακτηρίζει την ομοφυλοφιλία ως παράξενη και ακατανόητη εμμονή – αγκύλωση την έλεγε. Στη μελλοντική κοινωνία του κομμουνισμού θα ανθίσει η χωρίς καταναγκασμό και περιορισμούς μονογαμική ετεροφυλόφιλη σχέση και η ομοφυλοφιλία –έλεγε- απλά θα εκλείψει. 

Ο γερο-Μπέμπελ, ο ιδρυτής του γερμανικού σοσιαλδημοκρατικού κόμματος, ακολουθώντας την ίδια φιλοσοφία, θα προειδοποιήσει τους σοσιαλδημοκράτες για τον κίνδυνο της ομοφυλοφιλίας, της διαστροφής –λέει- αυτής της ανθρώπινης φύσης. Αναφέρει τη σεξουαλική αυτή συμπεριφορά ως «έγκλημα ενάντια στους φυσικούς νόμους, ιδιαίτερα συχνό στις ανώτερες τάξεις, στους κοσμοπολίτες και στους ξένους εγκληματίες!»

Να μην μας λένε, λοιπόν, κούφια λόγια. Αυτά είναι λόγια των πνευματικών τους πατέρων. Δεν ξέρω αν τα ακολουθούν ή όχι. Θα το καταθέσω και στα Πρακτικά.

(Στο σημείο αυτό ο Βουλευτής κ. Δημήτριος Κουκούτσης καταθέτει για τα Πρακτικά το προαναφερθέν έγγραφο, το οποίο βρίσκεται στο Αρχείο του Τμήματος Γραμματείας της Διεύθυνσης Στενογραφίας και Πρακτικών της Βουλής)

Εμάς τώρα, μας κατηγορούν σαν ρατσιστές χωρίς να διευκρινίζουν τι είναι ρατσισμός και σε ποιο ρατσισμό επιτέλους εμείς πιστεύουμε. Γιατί αν ρατσισμός είναι η δυσμενής διάκριση, η περιφρόνηση, η χλεύη και το ασίγαστο μίσος εναντίον κάποιων, τότε σίγουρα ρατσιστές με όλη τη σημασία της λέξης είναι το πολιτικό κατεστημένο αυτής της χώρα, σύμφωνα με τον τρόπο τον οποίο συμπεριφέρεται και κατά της Χρυσής Αυγής. …….»

       Από πλευράς βουλευτών της Αριστεράς κανένα σχόλιο, καμία απάντηση. Το ΚΚΕ ίσως συγχωρείται διότι έτσι κι αλλιώς καταψήφισε το σχέδιο νόμου. Από πλευράς ΣΥΡΙΖΑ άκρα του τάφου σιωπή. Εκτός του ότι είναι μάλλον βέβαιο ότι κανένας βουλευτής του δεν είχε ποτέ του διαβάσει αυτή την επιστολή του Ένγκελς προς τον Μαρξ ή είχε υπόψη γενικά ποια ήταν η άποψη τους για το θέμα αυτό, της ομοφυλοφιλίας, όχι μόνο των κλασικών αλλά και των επιγόνων, μάλλον δυσκολεύονται να θεωρήσουν τους εαυτούς τους ως πνευματικά τέκνα των Μαρξ-Ένγκελς-Λένιν, Μπέμπελ κλπ.

       Ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής δεν είναι βέβαια κάποιος εμβριθής μελετητής  του «μαρξισμού-λενινισμού». Δεν είχε διαβάσει και αυτός ποτέ του τα έργα τους – και μάλιστα σε τέτοια έκταση και βάθος. Απλά είτε αυτός είτε οι συνεργάτες του (δικοί του ή της Χρυσής Αυγής) έψαξαν στο  διαδίκτυο και τα βρήκαν όλα αυτά. Και τα παρέθεσαν σχεδόν αυτούσια.
       Για να διευκολύνω τους αναγνώστες του ΟΙΣΤΡΟΥ, παραθέτω με τη σειρά μου ολόκληρη την επιστολή και τα σχόλια, όπως τα βρήκε ο κ. Κουκούτσης [2]
 «Επιστολή του Ένγκελς στον Μαρξ (28 Ιούνη 1869). Μάντσεστερ Αγγλίας.
Αγαπητέ Moor (Μαυριτανέ)
Δε γνωρίζω τι καιρό έχετε εκεί και αν είναι τόσο καλός όπως εδώ. Πάντως εδώ, η ημέρα έχει τόσο πολύ μικρύνει ώστε είσαι αναγκασμένος να ανάβεις το γκάζι από το απόγευμα τις τέσσερις. Και δε φαντάζεσαι πόσο διαβολεμένα σπαστικό είναι να θέλεις να μελετήσεις και να μην ξέρεις αν είναι πρωί ή βράδυ.
Η Tussy είναι πολύ χαρούμενη. Όλη η οικογένεια πήγε σήμερα το πρωί για ψώνια και το απόγευμα επιθυμεί να πάει στο θέατρο.
Μόλις διάβασε τον "Χέρμαν και την Δωροθέα" (έργο του Γκαίτε), όχι και πολύ άνετα λόγω της άσκοπης πολλές φορές φλυαρίας αυτού του γλυκανάλατου φιλισταίου (μικροαστού). Πήρε τώρα τη νεότερη έκδοση της Έντας, που έχει μέσα κάποιες καλές ιστοριούλες.
Τα καταφέρνει άριστα στο πιάνο. Μαζί μελετήσαμε ξανά αυτόν τον Δανό τον Kjämpeviser.
Τελικά αυτή και αν είναι επιτυχία του Γουλιέλμου. Η ένωση της αρσενικοθήλυκης και της θηλυκής κομματικής γραμμής των Λασσαλιστών ! Πραγματικά, σημαντικό επίτευγμα !
Ο Σβάιτσερ όπως φαίνεται θα επανεκλεγεί και δεδομένης της βιασύνης που έγινε η δουλειά, πάλι φαίνεται ότι θα είναι ο εκλεκτός της όλης προσπάθειας για μια γενική απελευθέρωση. 
Πάντως ο Γουλιέλμος αποσιωπά πεισματικά το γεγονός.
Αυτό το ουρανοειδές βιβλίο (Urning=uranus=your anus, μάλλον κάνει λογοπαίγνιο), που μού έστειλες είναι ιδιαίτερα παράξενο. Περιέχει μέσα πολλές ανωμαλίες. 
Τελικά, οι παιδόφιλοι έχουν αρχίσει την καταμέτρηση και έχουν ανακαλύψει ότι αποτελούν μεγάλη δύναμη μέσα στο Κράτος. Τούς λείπει βέβαια η οργάνωση, αλλά θα γίνει και αυτό.
Στην αρχή με την απαιτούμενη μυστικότητα και μετά σιγά σιγά ολοφάνερα. Και σίγουρα θα καταφέρουν να νικήσουν, αφού έχουν μέλη σε όλα τα κόμματα, παλιά και νέα από τον Ρόσινγκ ως τον Σβάιτσερ !
Το σλόγκαν που θα κάνει πάταγο θα είναι "Guerre aux cons, paix aus trous-de-cul"
(πόλεμος στα μουνιά, ειρήνη στις κωλοτρυπίδες). Ευτυχώς που τόσο εσύ όσο και εγώ, είμαστε πια αρκετά ηλικιωμένοι ώστε να πληρώσουμε "σε είδος" τους νικητές !!! Αλλά η νεολαία ! Μόνο η Γερμανία έχει τόσο πολύ εκτραχηλιστεί, ώστε ένας παιδεραστής θα μπορούσε να έχει δημόσιες εμφανίσεις, να κάνει όλα αυτά τα αίσχη και να του πουν "ας περάσει" (στο Κοινοβούλιο).
Βέβαια είναι ακόμα νωρίς και δεν έχει το κουράγιο να δηλώσει δημόσια την ομοφυλοφιλία του. Για τον κόσμο, θα πρέπει να λειτουργεί "από μπροστά" και όχι να "μπαίνει από μπροστά" όπως είπε κάποτε κατά λάθος.
Όταν θα ισχύσει ο νέος Ποινικός Κώδικας στη Βόρεια Γερμανία που θα αναγνωρίζει τα droits du cul (δικαιώματα της κωλοτρυπίδας), σίγουρα θα εκδηλωθεί ελεύθερα! Και δυστυχώς τότε τα πράγματα θα δυσκολέψουν για μας τους φουκαράδες που επιμένουμε "από μπροστά" και έχουμε μια παιδική λατρεία και προσήλωση για το γυναικείο φύλο.
Στο μόνο που θα μπορούσε ο Σβάιτσερ να φανεί χρήσιμος, είναι να μάθει από τον εν λόγω κύριο τις λεπτομέρειες για τους παιδόφιλους που κρατούν υψηλά πόστα. Καθόλου ακατόρθωτο, αφού είναι δικός τους.
Τελειώνοντας η εβδομάδα, ο ο Σόρλεμμερ θα πάει στην Γερμανία μέσω Γκρίμσμπυ και Ρόττερνταμ.
Στα βαμβακοεργοστάσια σταμάτησαν οι απεργίες όταν οι άνθρωποι του Όλντχαμ αποχώρησαν και έτσι η παραγωγή θα συνεχιστεί απρόσκοπτα.
Δικός σου
Φ.Ε.» [3]

       Η ηλεκτρονική διεύθυνση  την οποία αντέγραψε ο κ. Κουκούτσης, προκειμένου να στριμώξει την αριστερά μας για το ζήτημα αυτό, προσθέτει ορισμένα σχόλια πάνω στην επιστολή, για να αποσαφηνιστούν κάποια σκοτεινά σημεία. Με τη σειρά μας τα παραθέτουμε:

«Αυτό το ουρανοειδές βιβλίο (Urning=uranus=your anus, μάλλον κάνει λογοπαίγνιο), που μού έστειλες είναι ιδιαίτερα παράξενο. Περιέχει μέσα πολλές ανωμαλίες.
Ο όρος uranus είναι αγγλικός και προέρχεται από τη μετάφραση στην αγγλική του αντίστοιχου γερμανικού urning. Γενικά με την ονομασία Uranians περιγραφόταν στη μεγαλύτερη διάρκεια του 19ου αιώνα οι ομοφυλόφιλοι, τα άτομα του τρίτου φύλου. Πρώτος τον χρησιμοποίησε ο Γερμανός συγγραφέας και ομοφυλόφιλος Karl Heinrich Ulrichs (1825-1895), σε μία σειρά από πέντε μικρές μελέτες που έγραψε, μέσα από τις οποίες υποστήριζε τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων. Ο Karl Heinrich Ulrichs σήμερα χαίρει ιδιαίτερης εκτίμησης από την παγκόσμια gay κοινότητα και θεωρείται ο ιδρυτής του κινήματος για τα δικαιώματα των ομοσεξουαλικών. Τόσο ο Karl Heinrich Ulrichs όσο και ο έτερος gay ακτιβιστής (με τα δεδομένα βέβαια της Γερμανίας του 19ου αιώνα) Magnus Hirschfeld είχαν προσεγγίσει τα αριστερά κόμματα με την ελπίδα να βρουν πολιτική υποστήριξη. Ο Urlichs έστειλε κάποιο βιβλίο του στον Μαρξ και αυτός με τη σειρά του το έδωσε στον Ένγκελς για να το διαβάσει. Η αντίδραση του Ένγκελς φαίνεται καθαρά μέσα από την ιδιωτική επιστολή που έστειλε στον Μαρξ !
Στη Βικτωριανή Αγγλία κυκλοφορούσαν παράνομα από χέρι σε χέρι πλήθος ερωτικά βιβλιαράκια, πολλά από τα οποία είχαν ομοφυλοφυλική θεματολογία. Πολλές φορές ήταν ιδιαίτερα τολμηρά και ρεαλιστικά. Οι εκδότες, οι βιβλιοπώλες (οι συγγραφείς τις πιο πολλές φορές ήταν ανώνυμοι) κινδύνευαν με σοβαρές ποινές από το νόμο. Φαίνεται ότι πολλοί διάσημοι λογοτέχνες της εποχής είχαν ως ασχολία τη συγγραφή τέτοιων βιβλίων (π.χ Όσκαρ Ουάιλντ) και έτσι ορισμένα από αυτά αν και ακραιφνώς πορνογραφικά διεκδικούν εξαιρετικές λογοτεχνικές περγαμηνές. Ορισμένοι τίτλοι είναι ενδεικτικοί :
"Τέλενυ ή η άλλη όψη του νομίσματος", "Προβλήματα της ελληνικής ηθικής", "Τα αμαρτήματα των Πόλεων της Πεδιάδας" (αναφέρεται στα Σόδομα και Γόμορρα), κλπ. Όλη αυτή η κατά κάποιον τρόπο underground λογοτεχνία, αναφερόταν ως "ουράνια" ή "ουρανοειδή".
Ο Σβάιτσερ όπως φαίνεται θα επανεκλεγεί και δεδομένης της βιασύνης που έγινε η δουλειά, πάλι φαίνεται ότι θα είναι ο εκλεκτός της όλης προσπάθειας για μια γενική απελευθέρωση.
Εδώ ο ¨Ενγκελς αναφέρεται στο Γερμανό συνδικαλιστή, πολιτικό και δραματικό συγγραφέα Jean Baptista von Schweitzer (1833-1875). Ο συγκεκριμένος πολιτικός εκλεγόταν βουλευτής στο Κοινοβούλιο της Βορειογερμανικής Ομοσπονδίας και ήταν κοινό μυστικό ότι ήταν ομοφυλόφιλος. Ανήκε στη Γερμανική Αριστερά (λασσαλικός) και είχε αναπτύξει σημαντική συνδικαλιστική δραστηριότητα. Το άσχημο ήταν ότι είχε συλληφθεί σε ερωτικές περιπτύξεις με ένα νεαρό αγόρι σε ένα πάρκο και είχε δικασθεί για ομοφυλοφιλία. Η Αριστερά τον είχε υποστηρίξει στην δίκη και είχε καταφέρει να τον αθωώσει. Πάντως, λόγω αυτού του γεγονότος ο Jean Baptista von Schweitzer δεν κατόρθωσε να εκλεγεί (παρά τις προβλέψεις του Ένγκελς) στο Ομοσπονδιακό Κοινοβούλιο (German Reichstag ) στις εκλογές του 1871, και περιορίστηκε στη συνδικαλιστική δραστηριότητα (πρόεδρος της Γερμανικής Εργατικής Ένωσης δηλαδή της αντίστοιχης ΓΣΕΕ !!! ).
Όταν θα ισχύσει ο νέος Ποινικός Κώδικας στη Βόρεια Γερμανία που θα αναγνωρίζει τα droits du cul (δικαιώματα της κωλοτρυπίδας), σίγουρα θα εκδηλωθεί ελεύθερα! Και δυστυχώς τότε τα πράγματα θα δυσκολέψουν για μας τους φουκαράδες που επιμένουμε "από μπροστά" και έχουμε μια παιδική λατρεία και προσήλωση για το γυναικείο φύλο.
Ο Ένγκελς δύο φορές καταπιάνεται με το πρόβλημα της ομοφυλοφιλίας στο μεγάλο και χαοτικό συγγραφικό του έργο. Και τις δύο φορές στο περίφημο "Η καταγωγή της Οικογένειας, της ατομικής ιδιοκτησίας και του Κράτους". Χρησιμοποιώντας ιδιαίτερα απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς προκειμένου να προσδιορίσει την ομοφυλοφιλία και τους ομοφυλόφιλους, (ηθικά έκφυλοι, ανώμαλοι, αποκρουστικοί και σιχαμένοι, υπάνθρωποι) αναδεικνύεται σε μέγα ομοφοβικό !!! (ζητώ την κατανόηση των αναγνωστών για τον αναχρονισμό - η χρήση όρων του 20ου αιώνα για καταστάσεις και πρόσωπα του 19ου, δεν αποτελεί δόκιμη τακτική ! ).
Και ο Μαρξ δεν πάει πίσω. Θεωρεί και αυτός με τη σειρά του ως τη μόνη φυσιολογική ανθρώπινη σχέση τη μονογαμική σχέση άντρα και γυναίκας και χαρακτηρίζει την ομοφυλοφιλία ως παράξενη και ακατανόητη εμμονή (αγκύλωση). Στη μελλοντική κοινωνία του κομμουνισμού θα ανθίσει η χωρίς καταναγκασμό και περιορισμούς μονογαμική ετεροφυλόφιλη σχέση και η ομοφυλοφιλία απλά θα εκλείψει.
Ο γερο-Μπέμπελ, ο ιδρυτής του γερμανικού σοσιαλδημοκρατικού κόμματος, ακολουθώντας την ίδια φιλοσοφία, θα προειδοποιήσει τους σοσιαλδημοκράτες για τον κίνδυνο της ομοφυλοφιλίας, της διαστροφής αυτής της ανθρώπινης φύσης όπως έγραφε. Αναφέρει τη σεξουαλική αυτή συμπεριφορά ως "έγκλημα ενάντια στους φυσικούς νόμους", ιδιαίτερα συχνό στις ανώτερες τάξεις, στους κοσμοπολίτες και στους ξένους εγκληματίες !
Για τον Λένιν και τι απόψεις του πάνω στο ζήτημα δε γνωρίζουμε και πολλά. Πάντως αν κρίνουμε από τις θέσεις του για τη σεξουαλικότητα όπως μας τις διασώζει η Κλάρα Τσέτκιν στο βιβλίο της "Από το Σημειωματάριο"
(συμπεριλήφθηκε το 1925 στο συλλογικό έργο "Αναμνήσεις από τον Λένιν", δε νομίζω να έχουν μεγάλες διαφορές τα πιστεύω του από αυτές των πατριαρχών της γερμανικής σοσιαλδημοκρατίας Ένγκελς και Μπέμπελ.
Ενδεικτικά ,
Μου έχουν πει πως τα σεξουαλικά προβλήματα είναι τα πιο προσφιλή θέματα μελέτης της νεολαίας σας. Αυτό είναι τρομακτικό σκάνδαλο, ιδιαίτερα επικίνδυνο για το κίνημα νεολαίας.
Ουσιαστικά βλέπει τα ζητήματα σεξουαλικής πολιτικής ως έναν αντιπερισπασμό της μπουρζουαζίας στο εργατικό κίνημα και στην κατεύθυνση που πρέπει να έχει χωρίς καμία παρέκκλιση. Έναν αντεπαναστατικό αντιπερισπασμό στην ταξική πάλη του προλεταριάτου.
Το παρακάτω απόσπασμα θα χαρακτηριζόταν ως "αντιφεμινιστικό", μην πούμε "φαλλοκρατικό" :
Βέβαια η δίψα πρέπει να σβήνεται. Όμως ένας φυσιολογικός άνθρωπος που ζει κάτω από φυσιολογικές συνθήκες, μπορεί να πέσει μπρούμυτα μέσα στη λάσπη και να πιει νερό από το βούρκο; Ή μπορεί ακόμη να πιει νερό από ένα ποτήρι που στις άκρες του ακούμπησαν δεκάδες χείλη;, ήτοι η γυναίκα ταυτίζεται με αντικείμενο, με βούρκο. ή στην καλύτερη των περιπτώσεων με ποτήρι ! Και εννοείται, όσο λιγότερο χρησιμοποιημένο το ποτήρι, τόσο μεγαλύτερη αξία χρήσης έχει !!!
Πάντως μετά το 1917 στη Ρωσία και μέσα στον επαναστατικό ενθουσιασμό και στην παραζάλη που έφεραν τα κοσμοϊστορικά εκείνα γεγονότα, καταργήθηκαν νομοθετικά όλες οι σεξουαλικές απαγορεύσεις και οι σεξουαλικές σχέσεις ρυθμίστηκαν σε ελευθεριακή βάση.
Γράφει ο Γκριγκόρι Μπατκίς στο βιβλίο του "Η σεξουαλική επανάσταση στη Ρωσία" (Μόσχα 1923, εκδόσεις "Ινστιτούτου Κοινωνικής Υγιεινής" ).
Όλες οι μορφές σεξουαλικών σχέσεων αποτελούν ιδιωτικά θέματα. Δυνατότητες για ποινική δίωξη υπάρχουν μόνο όταν γίνεται χρήση βίας ή εξαναγκασμού. Όσο για την ομοφυλοφιλία ή τη σοδομία και τις άλλες μορφές σεξουαλικής ικανοποίησης που η νομοθεσία των ευρωπαϊκών κρατών χαρακτηρίζει ως αδικήματα η σοβιετική νομοθεσία τις θεωρεί σαν κάτι το φυσικό.
Ως το 1934 όλα αυτά βέβαια. Από το 1934 και μετά πάλι η ομοφυλοφιλία θα αποτελέσει ποινικό αδίκημα και θα θεωρηθεί ως διαστροφή.
Ο Γκόρκι στο έργο του "Προλεταριακός Ουμανισμός", θα γράψει "οι ομοφυλόφιλοι και οι φασίστες θα εκλείψουν" !!!  ενώ μαρξικές ψυχοσεξουαλικές θεωρίες θα ταυτίσουν το φασισμό με την ομοφυλοφιλία. Ή τουλάχιστον θα δουν κάποιον συσχετισμό. (Σχολή της Φρανκφούρτης, Σαρτρ, Λακάν κλπ).
Η ομοφυλοφιλία είναι απλά ένα "κουσούρι" και οι Ναζί στη μπολσεβίκικη προπαγάνδα θα γελοιοποιούνται συνεχώς ως "βιτσιόζοι" και "αδελφές".»

       Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζονται οι απόψεις των κλασικών, του Λένιν, κλπ δεν είναι και ο καλύτερος δυνατός. Όχι γιατί αυτοί συνέπλεαν με τις σημερινές μεταμοντέρνες αντιλήψεις της «αριστεράς». Αλλά γιατί οι απόψεις τους είχαν μεγαλύτερο πλούτο και ακρίβεια στις κριτικές τους εκτιμήσεις. Για τον Λένιν εύκολα μπορεί κάποιος να τις διαβάσει στις «Συνομιλίες με τον Λένιν» της Κλάρας Τσέτκιν. Υπάρχει μια έκδοση τους, από τις εκδόσεις ΠΟΡΕΙΑ, Αθήνα 1977, αλλά είναι βέβαιο ότι καλύτερα κάποιος να μη στηριχτεί σε αυτή έκδοση. Δεν είναι τόσο η μετάφραση, όσο κάποιο μπέρδεμα στην εκτύπωση. Ο Φρ. Ένγκλες στην «Καταγωγή της οικογένειας» προσεγγίζει το ζήτημα πολύ γενικά και ιστορικά.

       Γεγονός είναι ότι τα τελευταία ιδιαίτερα χρόνια και στην Ελλάδα διαπιστώνουμε μια επίμονη, «υπόγεια» αρχικά και όσο περνάει ο καιρός πιο ανοιχτή επίθεση του αστικού κόσμου στην οικογένεια, τη σεξουαλική προτίμηση, δηλαδή περίπου με κάθε τρόπο: από σήριαλ μέχρι αρθρογραφίες κλπ, προσηλυτισμό στην ομοφυλοφιλία, κλπ. Σε όλη αυτή την επιχείρηση, που πάει αντάμα με την επίθεση στο έθνος, τον πατριωτισμό, τα συλλογικά συμφέροντα και διεκδικήσεις, τις ιδέες του σοσιαλισμού / κομμουνισμού, η αριστερά μας δεν απαντάει. Η έχουσα τις ρίζες και αναφορές της στον ευρωκομμουνισμό, η αυτοαποκαλούμενη «ανανεωτική» αριστερά, πρωτοστατεί σήμερα σε αυτές τις αμφισβητήσεις και επιθέσεις του αστισμού. Μάλιστα πολλές φορές αποτελεί και την πρωτοπορία του. Βλ. καλή ώρα την αγωνία της για το «αντιρατσιστικό» σχέδιο νόμου, τα σύμφωνα συμβίωσης, την καταπολέμηση της ομοφοβίας κλπ κλπ.

       Ανάμεσα στα άλλα πολλά που μια πραγματικά ριζοσπαστική αριστερά έχει να κάνει, είναι να ασχοληθεί και με αυτά όλα τα ζητήματα. Κι όταν λέω ριζοσπαστική αριστερά εννοώ εκείνη που δεν εννοεί να κόψει τους δεσμούς της με αυτό που λέμε «μαρξισμό-λενινισμό», εμπλουτισμένο βέβαια με τη σκέψη Μάο-τσε Τουνγκ, του Γκράμσι, της Ρόζας, ακόμα και του Τρότσκι – γιατί κάπου δικαιώθηκε κι αυτός – και μιας σειράς ακόμα επιφανών μαρξιστών στοχαστών.

       Δεν είναι δυνατόν, δεν επιτρέπεται να παρουσιάζονται οι άνθρωποι της Χρυσής Αυγής κρατώντας στα χέρια τους απόψεις της αριστεράς, της κομμουνιστικής μάλιστα, και από την αριστερά να υπάρχει τέλεια, άκρα σιωπή. Ζητήματα όπως αυτά, της ομοφυλοφιλίας, της συμβίωσης ομοφυλόφιλων, της υιοθεσίας από τέτοια ζευγάρια παιδιών κλπ κλπ πρέπει η αριστερά να τα αντιμετωπίσει σοβαρά, από την σκοπιά της απελευθέρωσης του κόσμου της εργασίας και όχι με ένα ελαφρο-λαϊκό-αστικό τρόπο.

       Πιστεύω πώς σε μια τέτοια κατεύθυνση θα υπάρξουν παρεμβάσεις και διάλογος στον πάντα φιλόξενο ΟΙΣΤΡΟ.
ΠΗΓΗ

Υ.Γ.  Η αριστερά, και μην σας ξενίζει, είναι και θα είναι στο αντίπαλο στρατόπεδο: Της Νέας Τάξης
εξ απ' ανέκαθεν...

Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Ο ΚΑΜΙΝΗΣ ΦΥΤΕΥΕΙ ΠΑΓΚΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΞΑΠΛΩΣΟΥΝ ΟΙ ΑΣΤΕΓΟΙ.


Η ανάπλαση της πλατείας Αγίου Γεωργίου στην Κυψέλη στοίχισε στον Δήμο Αθηναίων 310.000 ευρώ. Μέσα σε αυτά, περιλαμβάνονταν και παγκάκια με ένα ομολογουμένως περίεργο χαρακτηριστικό: Δύο μεγάλες μεταλλικές σιδεριές που εξέχουν, όχι όμως στις άκρες του παγκακιού, αλλά λίγο πιο μέσα. Οι σιδεριές αυτές δεν έχουν φαινομενικά κάποια χρησιμότητα, όμως κάνουν αδύνατο το να κάτσει τρίτος άνθρωπος, το να βολέψουν τα χέρια τους οι δύο που χωράνε, αλλά και να ξαπλώσουν οι άστεγοι.

ΠΗΓΗ

Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΜΦΙΠΟΛΗ ΟΙ ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ



Την Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου, απομακρύνθηκαν τα χώματα, πίσω από τον δεύτερο διαφραγματικό τοίχο, προκειμένου να εξισορροπηθούν οι γεωστατικές ωθήσεις των γαιών μεταξύ των δύο χώρων. Με την αφαίρεση των χωμάτων αποκαλύφθηκε, σε απόσταση 2 περίπου μέτρων από τη θόλο και 4,5 μέτρων, περίπου, από το δάπεδο, μαρμάρινη ορθογώνια πλάκα, μήκους 4.2μ, πλάτους 1μ. και πάχους 0.21μ, σε άριστη κατάσταση.(φωτο 1)

Εδράζεται οριακά σε πώρινο λίθο του τρίτου διαφραγματικού τοίχου και στο ανώτερο τμήμα ορθομαρμάρωσης, το οποίο φέρει κυμάτιο. (φωτο 2)
Στο κάτω μέρος της πλάκας υπάρχει γραπτός διάκοσμος σε γαλάζιο, κόκκινο και κίτρινο χρώμα, όπου παριστάνονται φατνώματα με ρόδακα στο κέντρο. (φωτο 3,4). Πρόκειται για τμήμα της οροφής του συγκεκριμένου χώρου.
Στον ίδιο χώρο, που δημιουργείται μεταξύ του δεύτερου και του τρίτου διαφραγματικού τοίχου, διαπιστώθηκε σημαντική απομείωση διατομής των θολιτών, σε τμήματα τόσο του δυτικού, όσο του ανατολικού τμήματος της θόλου. Αντιστηρίχθηκε η στέψη της θόλου, με την τοποθέτηση ξύλινων δοκών σε επαφή με αφρώδες υπόστρωμα και κατακόρυφη υποστύλωση. (φωτο 5).


Έγιναν εργασίες αντιστήριξης και του δεύτερου διαφραγματικού τοίχου, το οποίο φέρει επιστύλιο και γείσο, με ξύλινο πλαίσιο και εγκάρσια στηρίγματα από μεταλλικές σωληνωτές δοκούς. Επιπλέον, αποκαλύφθηκαν οι συνθήκες έδρασης του επιστυλίου. Διαπιστώθηκε ότι η κατακόρυφη ρωγμή του επιστυλίου εκτείνεται σε όλο το ύψος του και είναι διαμπερής. Στον χώρο μπροστά από το επιστύλιο τοποθετήθηκε τριγωνικό μεταλλικό πλαίσιο, παράλληλα με την νότια πλευρά του. Το επιστύλιο αντιστηρίχθηκε με τέσσερα πλάγια στηρίγματα, τα οποία εδράζονται στο μεταλλικό πλαίσιο.
Το Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου, η αφαίρεση του χώματος μπροστά από το επιστύλιο, επέτρεψε την σοβαρή ενίσχυση της υποστύλωσης του θραυσμένου τμήματος του, με κατακόρυφες σωληνωτές δοκούς, σε ξύλινη επαφή.



Με την αφαίρεση των αμμωδών χωμάτων, στο χώρο μπροστά από τον δεύτερο διαφραγματικό τοίχο, αποκαλύφθηκαν κάτω από το μαρμάρινο επιστύλιο, ανάμεσα στις, επίσης, μαρμάρινες παραστάδες, δύο εξαιρετικής τέχνης καρυάτιδες , από θασίτικο μάρμαρο (φωτο 6) συμφυείς με πεσσό, διατομής 0,20Χ0,60 μ.
Το πρόσωπο της δυτικής καρυάτιδας σώζεται σχεδόν ακέραιο,(φωτο 7,8 ), ενώ από την ανατολική λείπει.(φωτο 9).
Οι καρυάτιδες έχουν πλούσιους βοστρύχους, που καλύπτουν τους ώμους τους, φέρουν ενώτια, και φορούν χειριδωτό χιτώνα. Το δεξί χέρι της μιας και το αριστερό της άλλης ήταν προτεταμμένα, ώστε με την κίνηση τους να αποτρέπουν συμβολικά εκείνους οι οποίοι θα επιχειρούσαν την είσοδο στον τάφο και ήταν ένθετα. Ακολουθείται, δηλαδή, η ίδια τεχνική, όπως στις κεφαλές και στα φτερά των Σφιγγών. Οι μορφές, επί των οποίων σώζονται ίχνη κόκκινου και μπλε χρώματος, παραπέμπουν στον τύπο της Κόρης. Ανάμεσα στα αμμώδη χώματα βρέθηκαν θραύσματα των γλυπτών, όπως τμήμα παλάμης και μικρότερα θραύσματα από τα δάκτυλα τους. Η διάταξη της δεύτερης εισόδου με τις καρυάτιδες αποτελεί σημαντικό εύρημα, το οποίο συνηγορεί στην άποψη ότι πρόκειται για εξέχον μνημείο, ιδιαίτερης σπουδαιότητας.






Μπροστά από τις καρυάτιδες, και από το ύψος της μέσης τους και κάτω, αποκαλύπτεται τοίχος σφράγισης από πωρόλιθους σε όλο το πλάτος των 4,5μ. ( φωτο 10, 11) Πρόκειται για δεύτερο τοίχο σφράγισης που ακολουθεί την ίδια τεχνική, όπως και στην πρόσοψη του ταφικού μνημείου. Είναι ένα ακόμη χαρακτηριστικό της προσπάθειας των κατασκευαστών για την αποτροπή εισόδου στο μνημείο.

ΠΗΓΗ

Γ.ΠΡΙΝΤΕΖΗΣ για Εθνική και μουντομπάσκετ: Όσοι χάρηκαν με αυτή την αποτυχία γ…αι !!! Έτσι απλά...


«Ξέχωρα του αποτελέσματος που μας στενοχώρησε όλους, νιώθω περήφανος και χαρούμενος που ήμουν σ’ αυτή την ομάδα ειδικά φέτος γιατί με έκανε να περάσω ένα όμορφο και δημιουργικό καλοκαίρι!!! 

Συγχαρητήρια σε όσους ήταν και δούλεψαν φέτος, η δουλειά που έγινε ήταν καταπληκτικά αλλά δυστυχώς σταθήκαμε άτυχοι και ήταν κρίμα. Η φανέλα της Εθνικής πάντα θα είναι κάτι ξεχωριστό κι αυτό το καλοκαίρι πολλοί το νιώσαμε παραπάνω!!! 

Ξεκούραση λίγες μέρες τώρα κι επιστροφή στις βάσεις... 

ΥΓ: Όσοι χάρηκαν με αυτή την αποτυχία γ…αι !!! Έτσι απλά...».

Κ.Κ.Ε. προς Έλληνες:«Λίγους σφάξαμε! Έρχεται ο επόμενος γύρος και θα σας φάμε λάχανο»



Άναψαν τα ...αίματα με το "καλημέρα" στην πρώτη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας ανάμεσα στον επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Δυτικής Ελλάδας και βουλευτή του ΚΚΕ Ν. Καραθανασόπουλο και τον τον επικεφαλής της παράταξης «Ελληνική Αυγή για την Δυτική Ελλάδα» (Χρυσή Αυγή) Χρήστο Ρήγα.

Στη διάρκεια της εκλογής των μελών της Οικονομικής Επιτροπής ο κ.. Καραθανασόπουλος τόνισε ότι δεν επιθυμεί να συμμετάσχει στην ίδια διαδικασία με κάποιον «από την εγκληματική οργάνωση της Χρυσής Αυγής» για να ακολουθήσει η απάντηση του κ. Ρήγα ο οποίος σε έντονο ύφος σημείωσε «δεν είναι δυνατόν να μιλούν ΚΚΕδες που έχουν κάνει εγκλήματα στο Μελιγαλά».

Μάλιστα η Ελληνική Αυγή διένειμε και δελτίο τύπου το οποίο αναφέρει:

"Τα εμφυλοπολεμικα ένστικτα του αποκάλυψε στην διάρκεια της συνεδρίασης τον περιφερειακών συμβουλίου, ο βουλευτής του Κ.Κ.Ε Νίκος Καραθανασοπυλος

Απευθυνόμενος στο σώμα δήλωσε ότι δεν θα συμμετάσχει στην διαδικασία της ψηφοφορίας διότι.... ενοχλείτε από την παρουσία της Χρήσης Αυγής, την οποία χαρακτήρισε "εγκληματική οργάνωση"

Η αντίδραση του επικεφαλής της Ελληνικής Αύγης Χρίστου Ρήγα  :

"Προσβάλλετε το 10% του ελληνικού λάου και τον δημοκρατικό τρόπο της προτίμησης που έδειξε στης πρόσφατες εκλογές στην Χρύση Αύγη. Άλλα δεν περιμέναμε δημοκρατική ευαισθησία από ένα κόμμα που έχει ξεχάσει τι έκανε στο Μελιγαλά¨

Ομολογουμένως το θράσος που επέδειξε στην συνεχεία ο Κυρ. Καραθανασόπουλος προκάλεσε ανατριχίλα στους παριστάμενους είπε με απίστευτη κυνικότητα
"Λίγους σφάξαμε ! Έρχετε ο επόμενος γύρος και θα σας φάμε λάχανο "

Ώστε έτσι κυρ. Καραθανοασόπουλε ; Για σας οι εθνικιστές και οι πατριώτες είναι ζαρζαβατικά και τα τρώτε αμάσητα ; Προσέξτε μην πνιγεί. Όμως δεν μας εκπλήσσει η πολιτική σας αναίδεια. Ο ελληνικός λαός έχει κατατάξει το Κ.Κ.Ε επί δεκαετίες στη θέση του ουραγού και της απομόνωσης .

Ως επαγγελματίες δωσίλογοι που είστε έχετε απορριφθεί απο την συντριπτική πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας.

Η Χρύση Αύγη και η Ελληνική Αύγη τρέφονται και δυναμώνουν καθημερινά, όσο εσείς αναδεικνύεται τα κόμπλεξ και την μισαλλοδοξία σας. Αν μη τι άλλο σας ευχαριστούμε , άλλα και σας λυπόμαστε..."
ΠΗΓΗ