ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Σάββατο, 29 Ιουνίου 2013

ΔΑΥΪΔ. ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ "ΑΛΑΤΙΝΗ" ΤΗΝ "ΚΑΤΣΕΛΗΣ", ΧΡΩΣΤΑΕΙ 50 ΕΚ. ΣΤΗΝ EUROBANK & ΤΟΝ ΕΒΑΛΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟ! (ΟΥΑΟΥ!) ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ! ΤΡΑΠΕΖΑΣ. ΛΟΓΩ...Club Bilderberg! Δείτε χάλια

20130627-220128.jpgΕρωτηματικά για την επιλογή του ΤΧΣ να τοποθετήσει τον «στρατηγό» της αποβιομηχανοποίησης της χώρας – Έκλεισε τη Nutriart και μετέφερε την έδρα της Coca Cola 3E στο εξωτερικό Μείζον ζήτημα ηθικής τάξης δημιουργείται για τον επιχειρηματία Γ. Δαυίδ, ιδιοκτήτη της Coca Cola 3Ε, από την πρόταση του ΤΧΣ, την οποία αποδέχθηκε ο επιχειρηματίας, να αναλάβει πρόεδρος της Eurobank. Την ώρα που το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας και η διευθύνουσα σύμβουλος κα Α. Σακελλαρίου αποφάσισαν να προτείνουν τον κ. Δαυίδ για την προεδρία της τράπεζας, ο επιχειρηματίας έκλεινε την ιστορική βιομηχανία Nutriart (που εκμεταλλεύεται τα σήματα Αλλατίνη, Κατσέλης κα), «φεσώνοντας» την τράπεζα της οποίας έγινε πρόεδρος...
με ποσό 5,7 εκατ. ευρώ.
Συγκεκριμένα, η οικογένεια Δαυίδ δια του Γ. Δαυίδ αλλά και του γιου του Χάρη, αποφάσισαν να πτωχεύσουν τη Nutriart, η οποία οφείλει στις τράπεζες 170 εκατ. ευρώ. Από αυτά τα 170 εκατ., χρέος περίπου 10 εκατ. ευρώ αφορά στην Eurobank.
Είναι απορίας άξιο πώς το ΤΧΣ και η διοίκησή του, κ.κ. Σκλαβούνης και Σακελαρίου αποφάσισαν να τοποθετήσουν πρόεδρο της Eurobank έναν επιχειρηματία που έχει «φεσώσει» με 5,7 εκατ. ευρώ την τράπεζα.
Ταυτόχρονα, ο νέος πρόεδρος της Eurobank, κ. Γ. Δαυίδ, είναι ο επιχειρηματίας που αποφάσισε να βγάλει από το ελληνικό χρηματιστήριο και να μεταφέρει στην Ελβετία την έδρα της Coca Cola 3E.
Ο κ. Δαυίδ, με τη μεταφορά της έδρας της Coca Cola 3E και τώρα με το λουκέτο της Nutriart πρωτοστατεί στην αποβιομηχανοποίηση της χώρας και στην υπονόμευση της ελληνικής οικονομίας. Η κα Σακελλαρίου και η υπόλοιπη διοίκηση του ΤΧΣ θα πρέπει να δώσουν εξηγήσεις για τη συγκεκριμένη επιλογή.
Σημειώνεται ότι η αίτηση πτώχευσης της Nutriart αφήνει 500 εργαζόμενους χωρίς δουλειά, ενώ προκάλεσε σοκ στην αγορά, καθώς με την κίνηση αυτή, ο κ. Δαυίδ όχι μόνο φέσωσε την τράπεζα στην οποία τον προωθούν για πρόεδρο, αλλά και άφησε ανοικτούς τους προμηθευτές της εταιρείας αλλά και τους εμπορικούς της συνεργάτες.
Το άνοιγμα που αφήνει η Nutriart σε σούπερ μάρκετ και προμηθευτές της με το λουκέτο, φτάνει σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες τα 50 εκατ. ευρώ, και κατά άλλες πληροφορίες τα 35 εκατ. ευρώ.
Δείτε ποιοι Έλληνες έχουν συμμετάσχει διαχρονικά σε συσκέψεις της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ:
· Αλογοσκούφης Γεώργιος (2005, 2006, 2007, 2008,2009). Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών. Μέλος του Κοινοβουλίου.

· Αράπογλου Τάκης (2009). Πρόεδρος καί Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας.

· Αργυρός Στυλιανός (1993). Πρόεδρος των Ελλήνων Βιομηχάνων.

· Αρσένης Γεράσιμος (1994). Υπουργός Αμύνης.

· Βαρβιτσιώτης Θωμάς (2008). Συνιδρυτής καί πρόεδρος στήν V+O Communication (μέλος του ΣΕΒ, είναι ηγετική ελληνική, ανεξάρτητη εταιρία συμβούλων εταιρικής επικοινωνίας που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη).

· Βερεμής Θάνος (1993, 1999). Καθηγητής πολιτικής ιστορίας στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας, Πρόεδρος τού ΕΛΙΑΜΕΠ ( “Ελληνικό Ίδρυμα Ευρωπαϊκής καί “Εξωτερικής Πολιτικής).

· Βώκος Θεμιστοκλής (1993). Επιχειρηματίας. Πρόεδρος της Seatrade Organisation.

· Δαυίδ Γεώργιος (1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2010, 2011). Πρόεδρος τής Coca -Cola 3Ε (είναι ισόβιο μέλος τής λέσχης)

· Διαμαντούρος Νικηφόρος (2000). Εθνικός Διαμεσολαβητής.

· Διαμαντοπούλου Άννα (2004, 2005, 2007, 2008, 2009). Πρώην Επίτροπος της Ευρωπαικής Ένωσης για τις κοινωνικές υποθέσεις. Μέλος του Κοινοβουλίου.

· Καραμανλής Κώστας (1998). Αρχηγός τής Αντιπολίτευσης (Ν.Δ.).

· Καρράς Κώνσταντινος (1993, 1994, 1995, 1996, 1997). Διευθυντής επιχειρήσεων. Εφοπλιστής.

· Κρανιδιώτης Γιάννος (1997, 1999). Αναπληρωτής Υπουργός Εξωτερικών.

· Κουλουμπής Θεόδωρος (1995). Πρόεδρος στό Ελληνικό Ίδρυμα Εξωτερικής Πολιτικής.

· Κυριακόπουλος Οδυσσέας (2009). Πρόεδρος καί μέλος τού συμβουλίου, των θυγατρικών εταιριών τού S&B group.

· Κωστόπουλος Ιωάννης (1993). Πρόεδρος στην Τράπεζα Πίστεως.

· Λιβανός Γεώργιος (1993). Εφοπλιστής. Πλοιοκτήτης.

· Μάνος Στέφανος (1993, 2001). Υπουργός Οικονομικών. Μέλος του Ελληνικού Κοινοβουλίου και πρώην Υπουργός Εθνικής Οικονομίας. Πρόεδρος του Φιλελεύθερου κόμματος.

· Μητσοτάκης Κωνσταντίνος (1993). Πρωθυπουργός.

· Μπακογιάννη Ντόρα (2003, 2009). Δήμαρχος Αθηνών. Υπουργός των Εξωτερικών.

· Πάγκαλος Θεόδωρος (1993, 1996). Εκπρόσωπος του Υπουργείου Εξωτερικών, σοσιαλιστικό κόμμα. Υπουργός Εξωτερικών.

· Παντελίδης Λεωνίδας (2004). Πρέσβυς της Κύπρου στην Ελλάδα.

· Παπαθανασίου Ιωάννης (2009). Υπουργός Οικονομίας καί Οικονομικών.

· Παπακωνσταντίνου Γεώργιος (2010, 2011). Υπουργός Οικονομίας.

· Παπακωνσταντίνου Μιχαήλ (1993). Υπουργός Εξωτερικών.

· Παπαλεξόπουλος Δημήτριος (1993, 2008, 2009). Διευθυντής στην εταιρεία ΤΙΤΑΝ Τσιμέντα Α.Ε.

· Παπανδρέου Γεώργιος (1995, 1998, 2000, 2005). Υπουργός Παιδείας. Αναπληρωτής Υπουργός Εξωτερικών. Υπουργός των Εξωτερικών. Πρόεδρος ΠΑ.ΣΟ.Κ (Πανελλήνιου Σοσιαλιστικού Κινήματος).

· Παπαχελάς Αλέξης (2002, 2008, 2009). Αρθρογράφος εξωτερικής πολιτικής στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ . Δημοσιογράφος στην Καθημερινή.

· Περατικός Μιχαήλ (1993). Εφοπλιστής. Πρόεδρος στην Pegasus Ocean Services.

· Στουρνάρας Ιωάννης (2009). Διευθυντής έρευνας, ΙΟΒΕ (Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών).

· Τσουκάλης Λουκάς (2003, 2006, 2009, 2010, 2011). Πρόεδρος τού ΕΛΙΑΜΕΠ ( “Ελληνικό Ίδρυμα Ευρωπαϊκής καί “Εξωτερικής Πολιτικής).

· Χαρδούβελης Γκίκας (2011). Οικονομικός Σύμβουλος του Ομίλου της Eurobank.ΠΗΓΗ

Η Κοινωνιολογική αντίληψις του Εθνικισμού

Ό Εθνικισμός, όπως μας έχει δοθή ή εύκαιρία νά ξαναπούμε αποτελεί ταυτόχρονα μία άντίληψι καί μία στάσι καί αυτό έναρμονίζεται απόλυτα μέ τήν φύσι τού Άνθρωπου, ό όποίος είναι οντότητα σκεπτόμενη και δρώσα. Ό Εθνικιστής ευρισκόμενος στό σημερινό εξελικτικό επίπεδο τού Άνθρωπου είναι σέ θέσι νά άντιληφθή τήν βασική τάσι τής φύσεως καί τήν Δύναμι πού κρύβεται πίσω άπό αύτήν. Είναι ή τάσις τών όντων νά κατακτήσουν τελειότερους τρόπους υπάρξεως νά έξελιχθούν καί ή Δύναμις πού ώθεΐ τήν διαδικασία αυτή είναι ή Βούλησις στίς διάφορες ποιότητές της

Ό Εθνικιστής επιζητεί τήν συμμετοχή του στόν εξελικτικό αγώνα τών όντων όχι άσυνείδητα όπως συμβαίνει στίς κατώτερες έκδηλώσεις τής Βουλήσεως, άλλά ενσυνείδητα και εκούσια. Μέ τήν εκούσια συμμετοχή του στην Έξέλιξι, ό Εθνικιστής προσεγγίζει τήν Έλευθερία στήν πραγματική της διάστασι. Ή έν συνειδητή συμμετοχή του προϋποθέτει προηγμένη άντίληψι τόσο τού Συμπαντικού περί βάλλοντος, όσο καί τού εαυτού του. "Ετσι ό Έθνικιστής
παράλληλα μέ τόν αγώνα του γιά έξέλιξι, έρευνα, φιλοσοφεί καί κτίζει τό Ιδεολογικό του οικοδόμημα. Ή δεύτερη αύτή έρευνητική προσπάθεια γίνεται γιά νά μπορή νά έναρμονισθή καλύτερα πρός τόν τρόπο λειτουργίας τής Φύσεως, άλλά αποτελεί και θεαυτήν καί ένα παράλληλο εξελικτικό αγώνα Ή εξελικτική διαδικασία γιά τόν "Ανθρωπο διαδραματίζεται συλλογικά μέσα στά πλαίσια τής φυσικής άνθρωπίνης ομάδας πού είναι τό "Εθνος καί έτσι ό Εθνικιστής αγωνίζεται υπέρ τοΰ "Εθνους του, δίδοντας μέ τόν τρόπο αυτό καί τό όνομα τής Ιδεολογίας του.

Η ερευνητική σκέψις, λοιπός έν συνδυασμώ έ τήν εξελικτική δράσι είναι οι δύο τρόποι ενεργείας τού Εθνικισμού.να μην είναι δογματική καί νά έπιζητή νά έντάξη στίς θέσεις της τά εκάστοτε τεκμηριωμένα
συμπεράσματα τής επιστήμης. Στήν φιλοσοφία αυτή βασίζεται καί ή κοινωνιολογική θεωρία τού Εθνικισμού. Ή Έπιστήμη τής Κοινωνιολογίας εξετάζει τά κοινωνικά φαινόμενα καί γενικώς μελετά τις κοινωνίες. Σέ φιλοσοφικό επίπεδο ή Κοινωνιολογία έρευνα τήν συγκρότησι των κοινωνιών καί τά αίτια τών κοινωνικών φαινομένων. Τι είναι όμως ή Κοινωνία;

Ό όρος κοινωνία έτοιμολογείται άπό το σύν είναι, δηλ. τό συνυπάρχειν, καί σημαίνει τήν συνύπαρξι ανθρώπων σέ ώρισμένο χώρο καί χρόνο συνοδευομένη άπό ένα σύνολο όργανωτικών δομών, πού μπορούν νά λειτουργήσουν ώς ώργανωμένο σύνολο. Μέ τόν όρο οργανωτικές δομές εννοούμε τό σύνολο των σχέσεων καί αλληλεπιδράσεων μεταξύ, των ανθρώπων καθώς καί τό σύνολο τών σχέσεών τους μετά δημιουργήματα τους, υλικά και πνευματικά. Οι σχέσεις αυτές μπορεί νά είναι οικονομικές, ηθικές, Ιδεολογικές, έθυμικές, πολιτικές, ψυχολογικές, βιολογικές κ.λπ, όνομάζονται δέ συλλήβδην κοινωνικές σχέσεις. Είναι προφανές ότι γιά νά ύπαρξη μία κοινωνία σέ χρονικό βάθος γενεών, θά πρέπει τουλάχιστον αρχικώς νά έχη φυλετική όμοιογένεια. Άλλά καί κοινωνίες πού προήλθαν άπό άνάμειξι φυλών δέν είναι παρά μεταβατικές μορφές πρός μία φυλετικώς ομοιογενή κατάστασι. Κύριο ερώτημα,.στό οποίο καλείται νά.άπαντήση ή Κοινωνιολογία είναι τό ποιος παράγων γεννά καί καθορίζει τό είδος των κοινωνικών σχέσεων, καθώς καί τήν διάρκεια των. Ανάλογα μέ τήν άπάντησι πού εδόθη στό ερώτημα αυτό προέκυψαν καί διάφορες σχολές πού είναι, όμως, δογματικές διότι έτοποθετήθησαν έτσι δογματικά. Σάν παράδείγμα αναφέρουμε τόν Μαρξισμό, ό όποιος θεωρεί δογματικά ότι οΐ οικονομικές άνβρώπινες σχέσεις καθορίζουν τις υπόλοιπες. Ή άποψις όμως αυτή όδηγεϊ στό παράλογο συμπέρασμα ότι ό άνθρω­πος καθορίζεται άπό τήν οίκονομία, πού είναι δραστηριότης τοϋ Ιδίου τοϋ άνθρωπου.

Ό Εθνικισμός δέν προσκολλάται σέ κάποιο δόγμα, έχει όμως τόν δικό του τρόπο προσεγ­γίσεως τοϋ αντικειμένου: αντιμετωπίζει τά όν­τα (όπως καί ολόκληρο τό Σύμπαν) σάν ενιαία οργανικά σύνολα μέ ιδιαίτερες εσωτερικές δυνάμεις. Είναι ή λεγομένη δυναμική άντίληψις.
Κατά τόν Εθνικισμό δέν υπάρχουν πρωτο­γενείς καί δευτερογενείς κοινωνικές σχέσεις, άλλά όλες μαζί αποτελούν τό κοινωνικό πλέγ­μα. Τό κοινωνικό πλέγμα παράγεται συνολι­κά, καί αποτελεί έκφρασι ενός αντιστοίχου ψυχολογικού πλέγματος πού γεννάται στήν συλλογική ψυχή τού κοινωνικού σώματος. Ή συλλογική ψυχή, όπως έχουμε αναπτύξει, δέν είναι τό άθροισμα τών ατομικών προσωπικο­τήτων τοϋ κοινωνικού σώματος, άλλά
ιδιαίτερα όντότης πού συναρτάται μέ τόν βιολογικό τύπο τής φυλής άπό τήν οποίαν αυτό αποτε­λείται.
Τό κοινωνικό πλέγμα, λοιπόν, αυτό πού μπορεί νά όνομασθή καί κοινωνικό σύστημα, είναι εκφράσεις τής ψυχοσυνθέσεως τού αν­τιστοίχου λαού. Πώς προκύπτει όμως αυτό; Κατά τήν διάρκεια τής Ιστορίας του κάθε λα­ός δέχεται σάν ερεθίσματα διάφορες επιδρά­σεις άπό τό Ιστορικό ή φυσικό του περιβάλ­λον. Κάθε ερέθισμα προκαλεί τόν σχηματισμό μέσα στήν συλλογική ψυχή όχι ενός, άλλά πολλών εναλλακτικών ψυχολογικών πλεγμά­των. Έξ αυτών επικρατεί καί εκφράζεται σάν κοινωνικό πλέον πλέγμα, εκείνο πού προσαρ­μόζεται καλύτερα στίς συνθήκες. "Ετσι τό νέο κοινωνικό πλέγμα έξαπλοϋται καί επικρατεί βαθμιαία εκτοπίζοντας τό παλαιό, πού απο­συντίθεται καί «πεθαίνει» λόγω ιστορικής του άποπροσαρμογής.

Έτσι ό Έθνικισμός βλέπει τό όλο φαινόμε­νο συνολικά, συνθετικά καί οργανικά.
Βεβαίως τό κάθε πλέγμα τών κοινωνικών σχέσεων δημιουργεί μέσα στήν κοινωνία διάφορες διασταυρούμενες κατηγορίες καί ομάδες με κριτήρια συσπειρώσεωςι έπαγγελματικά, ιδεολογικά,: θρησκευτικά, γεωγραφικά κ.λπ., οι όποιες ενδέχεται νά έρχωνται καί σέ προστριβές, χωρίς όμως νά παύουν νά απο­τελούν οργανικά μέρη τού κοινωνικού συστή­ματος. Ή εμπειρία, όμως, δεικνύει ότι δέν μπορούν νά υπάρξουν δύο βασικά μέρη τού κοινωνικού σώματος πού νά έρχονται σέ ολο­κληρωτική ρήξι, άφού αυτό θά ώδηγούσε στήν διάλυσι τής κοινωνίας. Γι' αυτό ό Εθνι­κισμός απορρίπτει τήν Μαρξιστική πλάνη τής πάλης τών τάξεων.

Πώς παρεμβαίνει, όμως, ό Εθνικισμός στό κοινωνικό αύτό.γίγνεσθαι;  Ό Εθνικισμός δέν ευαγγελίζεται, όπως τά άλλα ιδεολογικά συ­στήματα, κάποια αύθαίρετα όνομαζομένη «ι­δανική κοινωνία». Ή παρέμβασις τού Εθνικι­σμού είναι πρός τήν κατεύθυνσι τής εντάσε­ως τού εξελικτικού αγώνος πού σημαίνει ταυ­τόχρονα καί τήν καλλιέργεια τών αρετών τής φυλής καί τού "Εθνους. Αυτό έχει σάν παράλ­ληλη συνέπεια καί τήν βελτίωσι τοϋ
ψυχολο­γικού καί συνεπώς καί τού κοινωνικού πλέ­γματος. Καλύτερο κοινωνικό σύστημα γιά τόν Εθνικισμό είναι αυτό πού ευνοεί καλύτερα τήν άνάπτυξι πολιτισμού καί τήν ανθρώπινη έξέλιξι.

Στήν φιλοσοφία αυτή εντάσσεται καί ή κοι­νωνική άντίληψις τοϋ Εθνικισμού. Ή έξαθλίωσις μικρών ή μεγάλων τμημάτων τοϋ κοινωνικού σώματος αποτελούν ανασταλτικό παράγοντα στήν πολιτιστική άνάπτυξι τού Έ­θνους, συνεπώς ή καλλιέργεια τής συντροφι­κότητας καί ό θεσμός τής κοινωνικής καί τής κρατικής προνοίας αποτελούν κύρια στοιχεία τής πολιτικής ενός Εθνικιστικού κράτους, χω­ρίς όμως οΐ έννοιες αυτές νά συγχέωνται μέ τήν καλλιέργεια αίσθημάτων ένοχης καί λα­τρείας τοϋ αδυνάτου πού χαρακτηρίζουν διά­φορες παρακμειακές Ιδεολογίες.
Τέλος, οι παρεμβάσεις τού Εθνικισμού στό κοινωνικό σώμα μπορούν νά συνοψισθούν σέ δύο είδη:

1. Διορθωτικές παρεμβάσεις πού βελτιώνουν τό κοινωνικό πλέγμα, είτε μέ ένίσχυσι ή κατάργησι θεσμών, είτε μέ έπιτάχυνσι τής πα­ρουσίας θεσμών έν τώ γεννάσθαι καί
2. Ενέργειες πού μπορούν νά λειτουργήσουν σάν ερεθίσματα πρός τήν συλλογική ψυχή -τοΰ κοινωνικοϋ σώματος ιιέ αποτέλεσμα τήν έμφάνισι νέων μορφών πρώτα στό ψυχολογι­κό και συνεχεία στό κοινωνικό πλέγμα.



Πρόδρομος Κούρτογλου ΠΗΓΗ

ΘΟΥΡΙΟΣ-ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ ΒΕΛΕΣΤΙΝΛΗΣ


Ο Ρήγας Φεραίος (ή Φερραίος κατά μια άλλη γραφή), ο επονομαζόμενος Βελεστινλής, θεωρείται εθνομάρτυρας και πρόδρομος της Ελληνικής Επανάστασης του 1821. Το πραγματικό του όνομα ήταν Αντώνιος Κυριαζής, ο ίδιος υπέγραφε ως Ρήγας Βελεστινλής ή Ρήγας ο Θεσσαλός και ουδέποτε Φεραίος, που πιθανόν να είναι δημιούργημα μεταγενέστερων λογίων. Στην ηλικία των 30 ετών ,έγινε γραμματέας του ηγεμόνα της Βλαχίας Νικόλαου Μαυρογένη και ταξίδεψε για το Βουκουρέστι. Μετά τον Ρωσοτουρκικό πόλεμο και την ήττα της Τουρκίας ο Μαυρογένης αποκεφαλίστηκε ως υπαίτιος της ήττας και ο Ρήγας κατέφυγε στη Βιέννη, την οποία έκανε έδρα της επαναστατικής δράσης του.

Στη Βιέννη συνεργάτες του ήσαν κυρίως Έλληνες έμποροι ή σπουδαστές, αλλά οι σημαντικότεροι από αυτούς ήταν οι αδελφοί Πούλιου, από τη Σιάτιστα της Μακεδονίας, τυπογράφοι. Στο τυπογραφείο τους τύπωσε τον Θούριο και την Χάρτα, την επαναστατική του προκήρυξη σε χιλιάδες αντίτυπα, προκειμένου να μοιραστούν στους Έλληνες των υπόλοιπων φιλελεύθερων περιοχών των Βαλκανίων. Ο Ρήγας απέβλεπε στην απελευθέρωση και ενοποίηση όλων των Βαλκανικών λαών και φυσικά όλου του ελληνικού στοιχείου που ήταν διασκορπισμένο στην Ανατολή και τα ευρωπαϊκά κέντρα. Επηρεασμένος από τον ευρωπαϊκό Διαφωτισμό, πίστεψε βαθιά στην ανάγκη της επαφής των Ελλήνων με τις νέες ιδέες που σάρωναν την Ευρώπη και αυτό τον ώθησε στη συγγραφή ή μετάφραση βιβλίων σε δημώδη γλώσσα.


Το ποιητικό έργο του σπουδαίου Έλληνα λογοτέχνη με τίτλο:


ΘΟΥΡΙΟΣ


Ως πότε παλικάρια, να ζούμε στα στενά,

μονάχοι σα λιοντάρια, σταις ράχαις στα βουνά;

Σπηλιαίς να κατοικούμε, να βλέπωμε κλαδιά,

να φεύγωμ’ απ’ τον κόσμο, για τη πικρή σκλαβιά;

Να χάνωμεν αδέλφια, πατρίδα και γονείς,

τους φίλους, τα παιδιά μας κι όλους τους συγγενείς;

Καλλιώναι μίας ώρας ελεύθερη ζωή,

παρά σαράντα χρόνοι, σκλαβιά και φυλακή.

Τι σ’ ωφελεί αν ζήσεις και να ‘σαι στη σκλαβιά;

στοχάσου πως σε ψαίνουν, καθ’ ώραν στην φωτιά.

Βεζύρης, δραγουμάνος, αφέντης κι αν σταθής

ο τύραννος αδίκως σε κάμνει να χαθής.

Δουλεύεις όλ’ ημέρα, σε ό,τι κι αν σε πη,

κι αυτός πασχίζει πάλιν, το αίμα σου να πιη.

Ο Σούτζος, κι ο Μουρούζης, Πετράκης, Σκαναβής

Γκίκας και Μαυρογένης, καθρέπτης, ειν’ να ιδής.

Ανδρείοι καπετάνοι, παπάδες, λαϊκοί,

σκοτώθηκαν κι’ αγάδες, με άδικον σπαθί.

Κι αμέτρητ’ άλλοι τόσοι και Τούρκοι και Ρωμιοί,

ζωήν και πλούτον χάνουν, χωρίς καμμιά ‘φορμή.

Ελάτε μ’ έναν ζήλον, σε τούτον τον καιρόν,

να κάμωμεν τον όρκον, επάνω στον σταυρόν.

Συμβούλους προκομμένους, με πατριωτισμόν

να βάλωμεν εις όλα, να δίδουν ορισμόν.

Οι νόμοι ναν’ ο πρώτος, και μόνος οδηγός,

και της πατρίδος ένας, να γένη αρχηγός.

Γιατί κι η αναρχία, ομοιάζει την σκλαβιά,

να ζούμε σαν θηρία, είν’ πλιο σκληρή φωτιά.

Και τότε με τα χέρια, ψηλά στον ουρανόν

ας πούμ’ απ’ την καρδιά μας, ετούτα στον Θεόν.

(Εδώ σηκώνονται οι πατριώται ορθοί, 
και υψώνοντες τας χείρας προς τον ουρανόν, κάμνουν τον όρκον.)


Όρκος Κατά Τυραννίας & Αναρχίας

Ω βασιλεύ του κόσμου, ορκίζομαι σε σε,

στην γνώμην των τυράννων, να μην έλθω ποτέ.

Μήτε να τους δουλεύσω, μήτε να πλανηθώ,

εις τα ταξίματά τους, για να παραδοθώ.

Εν όσω ζω στον κόσμον, ο μόνος μου σκοπός,

για να τους αφανίσω, θε νάναι σταθερός.

Πιστός εις την πατρίδα, συντρίβω τον ζυγόν,

αχώριστος για ναμαι, υπό τον στρατηγόν.

Κι αν παραβώ τον όρκον, ν’ αστράψ’ ο ουρανός,

και να με κατακάψη, να γένω σαν καπνός.


Το Τέλος Του Όρκου

Σ’ ανατολή και δύση, και νότον και βοριά,

για την πατρίδα όλοι, να ‘χωμεν μια καρδιά.

Στην πίστιν του καθ’ ένας, ελεύθερος να ζη,

στην δόξαν του πολέμου, να τρέξωμεν μαζί.

Βουλγάροι κι Αρβανήτες, Αρμένιοι και Ρωμιοί,

Αράπηδες και άσπροι, με μια κοινήν ορμή,

Για την ελευθερίαν, να ζώσωμεν σπαθί,

πως είμαστ’ αντριωμένοι, παντού να ξακουσθή.

Όσα απ’ την τυραννίαν, πήγαν στην ξενητιά

στον τόπον του καθ’ ένας, ας έλθη τώρα πιά.

Και όσοι του πολεμου, την τέχνην αγροικούν

Εδώ ας τρέξουν όλοι, τυρράνους να νικούν.

Η Ρούμελη τους κράζει, μ’ αγκάλες ανοιχτές,

τους δίδει βιό και τόπον, αξίες και τιμές.

Ως ποτ’ οφφικιάλος, σε ξένους Βασιλείς;

έλα να γένης στύλος, δικής σου της φυλής.

Κάλλιο για την πατρίδα, κανένας να χαθή

ή να κρεμάση φούντα, για ξένον στο σπαθί.

Και όσοι προσκυνήσουν, δεν είναι πιά εχθροί,

αδέλφια μας θα γένουν, ας είναι κι εθνικοί.

Μα όσοι θα τολμήσουν, αντίκρυ να σταθούν,

εκείνοι και δικοί μας, αν είναι, ας χαθούν.

Σουλιώτες και Μανιάτες, λιοντάρια ξακουστά

ως πότε σταις σπηλιές σας, κοιμάστε σφαλιστά;

Μαυροβουνιού καπλάνια, Ολύμπου σταυραητοί,

κι Αγράφων τα ξεφτέρια, γεννήστε μια ψυχή.

Ανδρείοι Μακεδόνες, ορμήσετε για μια,

και αίμα των τυράννων, ρουφήξτε σα θεριά.

Του Σάββα και Δουνάβου, αδέλφια Χριστιανοί,

με τα άρματα στο χέρι, καθ’ ένας ας φανή,

Το αίμα σας ας βράση, με δίκαιον θυμόν,

μικροί μεγάλοι ομώστε, τυρράννου τον χαμόν.

Λεβέντες αντριωμένοι, Μαυροθαλασσινοί,

ο βάρβαρος ως πότε, θε να σας τυραννή.

Μην καρτερήτε πλέον, ανίκητοι Λαζοί,

χωθήτε στο μπογάζι, μ’ εμάς και σεις μαζί.

Δελφίνια της θαλάσσης, αζδέρια των νησιών,

σαν αστραπή χυθήτε, χτυπάτε τον εχθρόν.

Της Κρήτης και της Νύδρας, θαλασσινά πουλιά,

καιρός ειν’ της πατριδος, ν’ ακούστε την λαλιά.

Κι οσ’ είστε στην αρμάδα, σαν άξια παιδιά,

οι νόμοι σας προστάζουν, να βάλετε φωτιά.

Με εμάς κι εσείς Μαλτέζοι, γεννήτε ένα κορμί,

κατά της τυραννίας, ριχθήτε με ορμή.

Σας κράζει η Ελλάδα, σας θέλει, σας πονεί,

ζητά την συνδρομήν σας, με μητρική φωνή.

Τι σκέκεις Παζβαντζιόγλου, τόσον εκστατικός;

τινάξου στο Μπαλκάνι, φώλιασε σαν αητός.

Τους μπούφους και κοράκους, καθόλου μη ψηφάς,

με τον ραγιά ενώσου, αν θέλης να νικάς.

Συλήστρα και Μπραίλα, Σμαήλι και Κιλί,

Μπενδέρι και Χωτήνι, εσένα προσκαλεί.

Στρατεύματα σου στείλε, κι εκείνα προσκυνούν

γιατί στην τυρραννίαν, να ζήσουν δεν μπορούν.

Γκιουρντζή πιά μη κοιμάσαι, σηκώσου με ορμήν,

τον Προύσια να μοιάσης, έχεις την αφορμήν.

Και συ που στο Χαλέπι, ελεύθερα φρονείς

πασιά καιρόν μη χάνεις, στον κάμπον να φανής.

Με τα στρατεύματά σου, ευθύς να συκωθής,

στης Πόλης τα φερμάνια, ποτέ να μη δοθής.

Του Μισιριού ασλάνια, για πρώτη σας δουλειά,

δικόν σας ένα μπέη, κάμετε βασιλιά.

Χαράτζι της Αιγύπτου, στην Πόλη ας μη φανή,

για να ψοφήσει ο λύκος, όπου σας τυραννεί.

Με μια καρδιά όλοι, μια γνώμη, μια ψυχή,

χτυπάτε του τυράννου, την ρίζα να χαθή.

Να ανάψουμε μια φλόγα, σε όλην την Τουρκιά,

να τρέξει από την Μπόσνα, και ως την Αραπιά.

Ψηλά στα μπαϊράκια, σηκώστε τον σταυρόν,

και σαν αστροπελέκια, χτυπατε τον εχθρόν.

Ποτέ μη στοχασθήτε, πως είναι δυνατός,

καρδιοκτυπά και τρέμει, σαν τον λαγόν κι αυτός.

Τριακόσιοι Γκιρτζιαλήδες, τον έκαμαν να ιδή,

πως δεν μπορεί με τόπια, μπροστά τους να εβγεί.

Λοιπόν γιατί αργήτε, τι στέκεσθε νεκροί;

ξυπνήστε μην είστε ενάντιοι κι εχθροί.

Πως οι προπάτορές μας, ορμούσαν σα θεριά,

για την ελευθερία, πηδούσαν στη φωτιά.

Έτσι κι ημείς, αδέλφια, ν’ αρπάξουμε για μια

τα άρματα, και να βγούμεν απ’ την πικρή σκλαβιά.

Να σφάξουμε τους λύκους, που στον ζυγόν βαστούν,

και Χριστιανούς και Τούρκους, σκληρά τους τυραννούν.

Στεργιάς και του πελάγου, να λάμψη ο σταυρός,

και στην δικαιοσύνην, να σκύψη ο εχθρός.

Ο κόσμος να γλυτώση, απ’ αύτην την πληγή,

κι ελεύθεροι να ζώμεν, αδέλφια εις την γη.



ΠΗΓΗ

Παρασκευή, 28 Ιουνίου 2013

ή ΑΥΤΟΙ ή ΕΜΕΙΣ.



Για Αυτούς "πατρίδα" είναι...
Το Χρήμα και το Κέρδος.
Οι τοκογλύφοι και οι Ξένοι.

Οι τράπεζες και η πλουτοκρατία.
Οι καναλάρχες και τα λαμόγια.
Οι μιζαδόροι και οι κλέφτες.
Η Βία και οι Εκ-βιασμοί.
Η μειωμένη εθνική Κυριαρχία.
Τα σκάνδαλα και η Ατιμωρησία.
Η Siemes και οι "αγορές".
Τα ψέματα και τα διλήμματα.
Η Μέρκελ.

 Δικιά μας Πατρίδα είναι...
Οι Ανθρωποι.
Οι Πολίτες.
Τα παιδιά και οι Γέροι μας.
Τα λιμάνια και τα νερά μας.
Ο αέρας που αναπνέουμε.
Ο γείτονας.
Ο άνεργος.
Η Βάλια Κάλντα. Το Αιγαίο.
Το ηλιοβασίλεμα στον Πέλεκα.
Το μπουρίνι της Ικαριάς.

 Για Αυτούς "πατρίδα" είναι...
Τα φλουριά και τα Κεϊμάν.
Η Goldman Sachs.
Η "συναίνεση".
Η Πωλητική.
Οι κρατικοδίαιτοι εργολάβοι-προμηθευτές.
Οι φόροι και οι φόροι και οι φόροι.
Η υποτέλεια.
Το ξεπούλημα,το ξεπούλημα, το ξεπούλημα. 

 Δικιά μας Πατρίδα είναι...
Το πάρκο που παίζει το μωρό.
Το σχολειό που πάει.
Το δέντρο που γλύτωσε.
Οι Νέοι μας.
Η εντιμότητα.
Η Πολιτική.
Ο Ερωτας.
Τα όνειρα.
Η Ελπίδα.
Η Ζωή.

 Αυτοί...διαπραγματεύονται τα πάντα...
Εμείς...τ ί π ο τ α...
 Αυτοί πουλούν τα πάντα...
Εμείς...τ ί π ο τ α...

  ή Αυτοί ή Εμείς.
Τελεία κα παύλα.-


ΠΗΓΗ

Δεν παραδίνομαι, είπα!!

Αγόρασα σπίτι. Και μεγάλο αυτοκίνητο.


Πήγα διακοπές στη Χαλκιδική. Στη Σάμο. Και στην Κέρκυρα.
Εκδρομές στο Πήλιο. Στα Ζαγόρια. Και στο Καρπενήσι.
Πήγα σε ταβέρνες. Και στα μπουζούκια.
Εστειλα τα παιδιά μου φροντιστήριο. Και στα αγγλικά.
Τάδινα χαρτιλίκι. Τάκανα δώρα Χριστούγεννα. Στα γενέθλια.
Ξόδεψα...το παραδέχομαι...

Αγόρασα εγγλέζικη καπαρντίνα. Ιταλικό παπούτσι.
Εβραϊκά λεμόνια. Πατάτες απ'την Τουρκία. Ψάρι Νορβηγίας.
After save. Κολώνιες. Σαμπουάν. Αρωματικό σαπούνι.
Ξόδεψα...το παραδέχομαι...

Κέρασα αγιορείτικο κρασί στην Ειρήνη.
 Κοιμήθηκα μαζί της σε ακριβό ξενοδοχείο. 
Κάλεσα στο σπίτι μου τους φίλους μου. Να φάμε και να πιούμε.
Να γλεντήσουμε. Να αγαπηθούμε.
Ξόδεψα...το παραδέχομαι...

Δεν έκλεψα. Δεν άρπαξα. Δεν εξαπάτησα.
ΕΣΕΝΑ, ρε αρχίδι, τί σε νοιάζει ;;!!
Γιατί μού λες πως έζησα πάνω από τις δυνάμεις μου;;
Γιατί με θεωρείς καταστροφέα της Χώρας;;

ΞΕΡΩ, γιατί...
Με θέλεις φτωχό και φτηνό.
Να δουλεύω για πέντε ευρώ. Να ψωμολυσώ.
Νάμαι δούλος σου. Σκυλί σου.
Νάμαι ένα τίποτα. 
Χωρίς αξιοπρέπεια. Χωρίς φωνή. Χωρίς δικαιώματα.
Να γυρίσω στις γκαζόλαμπες. Στις ξυλόσομπες. Στις στάχτες.
Θέλεις το παιδί μου σκλάβο νέας γενιάς.
Αμόρφωτο. Χωρίς Ελπίδα. Χωρίς Μέλλον.
Με θέλεις στο σκοτάδι και στην πείνα.
Στο κλιν και στο πράσινο σαπούνι.
Να κόβω βεντούζες, αντί νάχω γιατρό.
Νάμαι στον ποδαρόδρομο, αντί νάχω συγκοινωνίες.
Να τρώω ρεβύθια και ρέγγα.
Με θέλεις ζωντανό-νεκρό.
Να δουλεύω για σένα. Τα κέρδη σου. Τις Ελβετίες σου.
Με θέλεις στο συσσίτιο. 
Να χορταίνω με δυστυχίες.
Τις δικές μου και των άλλων.

ΟΧΙ καθάρματα.  ΟΧΙ κλεφταράδες.  ΟΧΙ πουλημένοι.
ΟΧΙ και πάλι ΟΧΙ.

Μπορεί να με ξεπαστρέψετε...
Την Πατρίδα μου να καταστρέψετε...
Θάμαι παντού. Συνεχώς μπροστά σας.
Μόνος και με Αλλους.
Και Νεκρός θάμαι Εχθρός σας...

Σας εύχομαι το αίμα μου να γίνει ποτάμι που θα σας πνίξει"

tzanis
Ένας καλός φίλος και αναγνώστης μου μίλησε σήμερα για το φίλο του Νίκο Τζιάνη. Ο Νίκος ζούσε στη Θεσσαλία και εργαζόταν σε τοπικό εργοστάσιο. Από καιρό όμως το εργοστάσιο λόγω της κρίσης δεν πήγαινε καλά. Μάλιστα στο youtube υπάρχουν ανεβασμένα ρεπορτάζ ήδη από τον Ιούλιο του 2011 με τους εργαζόμενους να βρίσκονται στον 8ο μήνα που η δουλειά τους ήταν κλειστή.
Αγώνες, ξενύχτια, μάχες και δικαστήρια για να πάρουν έστω τα δεδουλευμένα τους. Προφανώς είτε δεν τα κατάφεραν είτε ο Νίκος δεν μπόρεσε να αντέξει άλλο. Τα έξοδα δεν περιμένουν πότε ο καθένας μας θα λύσει τα οικονομικά του.
Στα 41 του χρόνια, αρκετά μικρός για να φύγει αλλά πολύ μεγάλος για να ξαναβρεί δουλειά σε αυτή τη χώρα βρέθηκε σε αδιέξοδο. Το γράφει στο αποχαιρετιστήριο γράμμα του που δημοσιεύει το larissanet.
Δεν αντέχω άλλο τη ντροπή, γράφει. Δε θέλω να το κάνω, μας φωνάζει μέσα από το γράμμα. Δείχνει να ψάχνει ένα λόγο, κάτι για να κρατηθεί.
Αρκετά σκληρός ο Νίκος γράφει κάτι που κανείς δε θα μπορέσει να διαφωνήσει μαζί του:
“Σας εύχομαι ότι κάνατε σε αυτό το λαό και τη χώρα να το βρείτε στα σπίτια σας”.
Γέματο πίκρα, πόνο, δάκρυα και οργή είναι το γράμμα του Νίκου που ήθελε να κάνει πράγματα αλλά δεν του δόθηκε η ευκαιρία.
Στο πρόσωπο του Νίκου νομίζω ότι βλέπω το φίλο μας, το γείτονά μας, τον ίδιο μας τον εαυτό.
Ο Νίκος τελικά πήρε φόρα και πήδηξε από τον τρίτο. Έτσι απλά. Πίσω του άφησε μια σύζυγο που τον αγαπούσε και αλλιώς φανταζόταν τη ζώη όταν περνούσε τα σκαλιά της εκκλησίας. Επίσης άφησε τους γονείς του που με θυσίες τον μεγάλωσαν καθώς και τα αδέρφια του με τα οποία μεγάλωσε.
Όμως το αίμα του στάζει στα χέρια σας, όπως στάζει και των υπολοίπων 4000 που οδηγήσατε στο θάνατο.

ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ "ΦΩΤΙΑ" ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ:"Το "δεξιό" κόμμα της ΝΔ, είναι για μένα το πιο αποκρουστικό.

spanoydakis

"Άλλα δυο λόγια...
Με όσο πιο απλά λόγια μπορώ, θα απαντήσω σε όσους με ρωτάτε περί πολιτικής, δημοκρατίας, πολιτισμού και πια η σημερινή στάση-θέση μου.
Αρχίζω με τα αρνητικά. Ουδέποτε υπήρξα, σοσιαλιστής, αριστερός, προοδευτικός καί τα τοιαύτα. Στην πραγματικότητα από το 74' πού γύρισα στην Ελλάδα, αυτοί ακριβώς ήταν και είναι ακόμη, που με πολέμησαν με λύσσα. Και βέβαια, όχι μόνον εμένα. Και πολλούς άλλους, πού ή εξαφανίστηκαν, ή τελικά συμβιβάστηκαν.
Στον τομέα τού "πολιτισμού" τελικά, βρίσκονται οι πιο εμπαθείς και διαπλεκόμενοι, άνθρωποι. Αν κάποτε άνοιγε ο φάκελος πολιτισμός, χορηγίες, διαπλοκή, φακελάκια, ημέτεροι κλπ, θα έκανε την λίστα Λαγκάρντ ή όποια άλλη, να ωχριά. Γιατί εδώ πρόκειται υποτίθεται, για "πνευματικούς "ανθρώπους. Ίσως κάποτε γράψω, για όσα με τα μάτια μου είδα και έπαθα, από ανθρώπους πού την ταυτότητα τους, σάς έδωσα παραπάνω.
Αλλά μάλλον βαριέμαι, γιατί έχω έργο να κάνω και γιατί τις πληγές μου και τις κακίες, τις ακουμπάω με αγάπη πάντα, στα χέρια του Θεού.
Εκείνος και ξέρει και μπορεί, Εγώ πάλι, όχι.
Δεν γράφω μουσική, μόνο για να με ακούτε. Γράφω κυρίως, για το μετά. Για τα παιδιά σας, όταν είναι η ώρα τους, για τα εγγόνια σας κλπ
Για τότε, πού το πραγματικά αληθινό, θα λάμψει και το ψεύτικο, θα πάει στην φυσική του θέση. Την οριστική λήθη.
Όταν οι σημερινοί συνθέτες, τραγουδιστές και οι δημοσιογράφοι υπερασπιστές τους, δεν θα υπάρχουν πια, να ελέγχουν ασφυκτικά, τα καλλιτεχνικά πράγματα.
Σέβομαι για να αναφέρω μόνον λίγους, τον Σεφέρη, τον Ελύτη, την Λαμπέτη, τον Χορν και βέβαια τον Χατζιδάκη και τον Παπαθανασίου. Όχι μόνο για το έργο τους, αλλά και για την στάση τους.
Δεν θεωρώ ότι πια έχουμε πραγματική Δημοκρατία. Σε ποιά δημοκρατία θα ήταν αντιπρόεδρος της κυβερνήσεως, ο αρχηγός ενός κόμματος τού 4-5 % και θα διόριζε και υπουργούς. Και σε ποιά δημοκρατία, ένα κόμμα τού 10-15%, δεν "δικαιούται δια να ομιλεί" και υβρίζεται καθημερινά από όλους, χωρίς να τού δίνεται βήμα, να απαντήσει. Συμφωνείς η όχι μαζί του.
Ποιά δημοκρατία το διδάσκει αυτό; Απαντήστε μου συνταγματολόγοι και λοιποί προοδευτικοί ιστορικοί.
Δεν θεωρώ επίσης, ότι έχουμε πια κόμματα. Κομμάτια διεφθαρμένων Ελλήνων, ναι. Απίστευτους αριβίστες, σκληρούς και αυστηρούς (με τούς άλλους πάντα, ποτέ με τον εαυτό τους) πολιτικούς, ναι. Διαπλοκή άρρωστη πού υγειώς όμως, ελέγχει και μεγαλουργεί ακόμα και επί όλων των κυβερνήσεων, ναι. Γερμανούς και άλλους ξένους πού μάς διατάζουν, μάς υποτιμούν και μας καταστρέφουν, ναι. Ποιός όμως τούς δίνει, το κλειδί της πόλης; Οι πολιτικοί μας, και μάλιστα, εν ονόματι μας. Είναι αλήθεια βέβαια ότι πια, η πλειονότητα των Ελλήνων, είναι πάσχουσα.
Δεν είναι η φτώχεια, το μόνο, κακό πού μάς βρήκε. Άλλωστε ούτε φτωχοί, ούτε αμόρφωτοι, ήσαν και είναι όσοι κατέστρεψαν την Ελλάδα. Πλουσιότατοι και μορφωμένοι, όλοι τους.
Το ότι είμαι κομμένος, αποκλεισμένος και τα τοιαύτα είναι ψέματα.
Εγώ, ονομαστικά και όταν κανείς δεν τολμούσε να μιλήσει, απέκλεισα και έκανα εχθρούς μου, το όλον Πασόκ, τους Σημίτη, Παπανδρέου και Βενιζέλο, μιλώντας καθαρά, ονομαστικά και ανοιχτά, εναντίον τους. Εξ' ίσου καθαρά, μίλησα για το αίσχος Λαμπράκη και Μεγάρου, αλλά και Μπόμπολα και Mega.
Επίσης για την απίστευτη διαπλοκή και έλεγχο πού ασκούν τα αριστερά-σοσιαλιστικά κόμματα στον "πολιτισμό" μας. Ξέρετε πολλούς καλλιτέχνες, πανεπιστημιακούς και άλλους πού να μην κλείνουν το ρήμα αριστερός, προοδευτικός κλπ, σε όλους τούς τόνους και τις υποκλίσεις;
Όλα όσα ανωτέρω είπα, τι με κάνουν; δεξιό, φασίστα, βασιλικό, χουντικό; Αυτά είναι μερικά μόνον, από τα ονόματα που κατά καιρούς, μου αποδώσαν.
Ακούστε λοιπόν κι' αυτό. Το "δεξιό" κόμμα της ΝΔ, είναι για μένα το πιο αποκρουστικό. Δεν υπάρχουν πιο πολιτιστικά και πολιτικά, δειλοί άνθρωποι. Θαυμάζουν και υποστηρίζουν ότι τους φτύνει και ταλαιπωρούν και περιθωριοποιούν, ότι τούς βοηθάει, η τούς βλέπει με αγάπη.
Έχουν το σύνδρομο, της πόρνης. Θέλουν δυστυχώς, τον νταβατζή τους. Και τον βρήκαν επιτέλους, στο πρόσωπο του Βενιζέλου, της Γεννηματά και των υπολοίπων "μαυρισμένων" προσφάτως από τούς Έλληνες, πολιτικών. Εύχομαι σε όλους τους, καλές εισπράξεις, καλή διαπλοκή, καλά ψέματα προς όλους τούς Έλληνες καί καλές και βαθύτατες υποκλίσεις, προς τούς ξένους.
Να επιτέλους και μια ευχή προς πολιτικούς, πού έχω την υποψία πώς θα πιάσει! Ελπίζω, τα όσα σας είπα, να απάντησαν, στις περισσότερες ερωτήσεις σας. Αν συμφωνείτε μαζί μου, να' ναι ευλογημένο, αν διαφωνείτε, να' ναι ακόμη πιο ευλογημένο!
- Έχω και μία επισήμανση, προς τους πολιτικάντηδες που κατακλύζουν τα κανάλια και τούς δημοσιογράφους, πού εντολοδόχοι της εκάστοτε διαπλοκής τους, τους καλούν, για να τούς φέρουν δήθεν με τις παιδαριώδεις και προσυνεννοημένες ερωτήσεις τους, σε δύσκολη θέση, Όχι καλοί μου κύριοι. Πολιτική, δεν είναι, η τέχνη τού εφικτού. Είναι αντιθέτως, η τέχνη τού ανέφικτου!
Μην ακυρώνετε με τα μυαλά σας πού δεν χωρούν την καθαρή σκέψη, όσα η χώρα αυτή, με θυσίες, παλληκάρια και αίμα, αιώνες τώρα, απέδειξε. Αν εσείς δεν έχετε τα απαιτούμενα "μπίπ", κάντε ενός λεπτού σιγή, για την σημερινή, κατάντια σας".

ΤΣΟΓΛΑΝΑΡΙΑ.. *

     * τσογλάνια: ελληνόπουλα από καλές οικογένειες που υπηρετούσαν τους τούρκους Σουλτάνους επί τουρκοκρατίας.

     Τώρα, τί ακριβώς υπηρεσίες προσέφεραν στους τότε Σουλτάνους, είναι αρμοδιότητα των ιστορικών να απαντήσουν.

     Εμάς σήμερα μας απασχολεί τί είδους υπηρεσίες καλούνται να προσφέρουν στον σημερινό ''σουλτάνο'' της κυβέρνησης, δύο τουλάχιστον απ' τα σύγχρονα τσογλάνια της πολιτικής.
     Αυτό του υπουργείου Υγείας, και το άλλο της Διοικητικής Μεταρρύθμισης (!).

     Ο βίος κι η πολιτεία του πρώτου είναι λίγο-πολύ γνωστή και δεν χρειάζεται ν' ασχοληθούμε ιδιαίτερα.
     Οι υπηρεσίες που θα προσφέρει θα είναι το ξεπάστρεμα μερικών χιλιάδων ηλικιωμένων, ανήμπορων, και χρονίων πασχόντων, μέσω της περαιτέρω υποβάθμισης των παρεχομένων υπηρεσιών υγείας,  συγχωνεύσεις και κλείσιμο νοσοκομείωνμείωση ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, κατάργηση παρεχομένων φαρμάκων πρώτης γραμμής με αντικατάστασή τους από αμφίβολα γενόσημα και άλλα.
     Έτσι το κράτος θα κάνει ''οικονομία'' από μερικές χιλιάδες συντάξεις και επιδόματα αυτών που θα πεθάνουν, καθώς και από λιγότερους μισθούς που θα δίνονται στο περικομμένο υγειονομικό προσωπικό.

     Το άλλο τσογλάνι, αυτό που δεν έχει δουλέψει ποτέ ως τώρα στην ζωή του και που αν δεν είχε ως βασικό προσόν το οικογενειακό του όνομα δεν θα το γνώριζε κανείς, καλείται από την τρόϊκακαι τον ντόπιο ''σουλτάνο''-τοποτηρητή της να απολύσει, να στείλει στην ανεργία, να καταστρέψει κάμποσες χιλιάδες ανθρώπους και τις οικογένειές τους.

     Πώς και από πού νομιμοποιούνται άνθρωποι ανεπάγγελτοι, χαραμοφάηδες, τσογλάνια πραγματικά, να καθορίζουν τις ζωές και τις τύχες άλλων ανθρώπων;

     Ποιά εξουσία είναι τόσο ισχυρή να παρέχει αυτό το δικαίωμα σε ανθρώπους μειωμένης ηθικής αντίστασης, πρόθυμους να πατήσουν επί πτωμάτων για την δικιά τους ανέλιξη, και ''καταξίωση'';

     Στην ουσία καμία! Γιατί οι ''υπηρεσίες'' που θα προσφέρουν πρόκειται να είναι καταστροφικές για την κοινωνία.

     ΜΟΝΟΝ Ο ΛΑΟΣ, έχει την απόλυτη εξουσία να σταματήσει τα τσογλάνια απ' το μοιραίο έργο τους.

     Αλλά ο λαός κοιμάται.

     Και τα τσογλάνια χορεύουν τον χορό της κοιλιάς που τους χτυπάει ο ''σουλτάνος'' στο ντέφι.. ΠΗΓΗ

Πέμπτη, 27 Ιουνίου 2013

Βίντεο ΣΟΚ! ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΣΑΣ Ισλαμοφασίστες αποκεφάλισαν ορθόδοξο ιερέα στη Συρία

ΠΡΟΣΟΧΗ! Οι εικόνες είναι ιδιαίτερα σκληρές…




Από Βρυξέλλες, Δημήτρης Πορφύρης και Πηνελόπη Σταφυλά

66 ημέρες μετά την απαγωγή των επισκόπων ….

Ενώ η έκβαση του πολέμου στη Συρία κρίνεται στις αδυσώπητες μάχες για τον έλεγχο του Χαλεπίου, δημοσιοποιείται βίντεο με  εκτέλεση  2 ατόμων τα οποία ταυτοποιούνται από τον αραβικό τύπο ως χριστιανοί, 1 επίσκοπος και ένας πολίτης.

Πρόκειται για μαγνητοσκόπηση έκτακτου ισλαμικού δικαστηρίου το οποίο συνέρχεται με πλήρη επισημότητα και αθρόα συμμετοχή ακροατηρίου και αποφασίζει την δια αποκεφαλισμού εκτέλεση των κατηγορουμένων. Προφανώς η τήρηση των κανόνων της Σαρίας και η διάταξη των ακροβολισμένων σε όλα τα σημεία παρευρισκομένων ισλαμιστών αλλά και τα εμβλήματα της περιβόητης Αλ Κάιντα υποδηλώνουν ότι δικάζονται επιφανή πρόσωπα της συριακής κοινωνίας.

        Παραθέτουμε απομαγνητοφωνημένη τη διαδικασία απόδοσης δικαίου, από τα αραβικά αλλά όχι την κλασική αραβική Λιβάνου και Συρίας αφού χρησιμοποιούνται λέξεις και εκφράσεις αλλά και προφορά της καθομιλουμένης στην Αφρική αραβικής.Αυτό καθιστά την ερμηνεία των λεγομένων εξαιρετικά δύσκολη αφού υπάρχουν και αμφιλεγόμενοι όροι –έννοιες , ειδικά όταν αναφέρονται στους « αξιωματούχους Χαλεπίου » ( ντουμπάντ μιν Χαλέμπ). Δεν είναι σαφές αν ο δημόσιος κατήγορος υποδεικνύει ως αξιωματούχο τον ίδιο τον πρώτο κατηγορούμενο ή αν αναφέρεται μόνο σε συνεργασία του με τέτοιο παράγοντα Χαλεπίου.

Για πρώτη φορά από την αρχή του πολέμου διακινήθηκε από αντάρτες, βίντεο που αναπαράγει όλο το σαριακό δικαστικό /δικονομικό σύστημα. Υπάρχει ο θεσμός του δημόσιου κατήγορου, το ακροατήριο,  η απαγγελία του κατηγορητηρίου και η εκτέλεση της ποινής. Το ακροατήριο επισφραγίζει παρέχοντας τη λαική του συναίνεση κα νομιμοποιεί την  εκδοθείσα απόφαση εν ονόματι του Θεού, δια βοής και αλαλαγμών .

-Τον λόγο έχει ο επικεφαλής . Καθησυχάζει ότι θα αποδοθεί δικαιοσύνη διότι « δεν επιτρέπεται σύμφωνα με τον Θεό να πάει αίμα χαράμι » (δηλαδή να χυθεί άδικα) . Διαβεβαιώνει ότι « θα διερευνηθεί η υπόθεση μέχρι να οδηγηθούν στην αλήθεια ».Ζητάει από το πλήθος « να καθίσει και να ακούσει με προσοχή το κατηγορητήριο ».Ύστερα δίνει την διαταγή να γυρίσουν τους κατηγορούμενους μπροστά,ενώπιόν τους. Ακολουθεί η ανάγνωση του κατηγορητηρίου:

Βοηθούν τις κυβερνητικές δυνάμεις ενάντια στους μουτζαχεντίν.Ακόμη δεν είχαν απελευθερωθεί και βρήκαμε στην κατοχή τους τηλέφωνα αξιωματούχων. Που βρήκαν αυτά τα τηλέφωνα των  αρχών  του Χαλεπίου ; Μην ανησυχείτε όμως, γιατί ακόμη βρισκόμαστε στην φάση της εξέτασης (Σμτφ : « προκαταρκτικής έρευνας »).Έδινε αναφορά στις  αρχές από ποιές διαδρομές περνούσαν τα όπλα και οι πύραυλοι για τον Ελεύθερο Στρατό.Θέλουμε την Σαρία του Θεού σαν Κρίση.

Ο όχλος αλαλάζει : Αλάχ Ακμπάρ ο Θεός είναι μεγάλος και η δόξα είναι στο Θεό.

Ακούγονται φωνές : Kάντε πίσω ,κάντε πίσω (Σμτφ : για να οπισθοχωρήσει το πλήθος).

Nα ένας χριστιανός ! (« νάσρα » : ο όρος « νάσρα » δεν χρησιμοποιείται στην κλασική αραβική παρά μόνο συναντάται στην αραβική της Αφρικής , « Μουσίχγια » είναι ο χριστιανός).

Τότε κάποιοι φωνάζουν : Δώστε ένα μαχαίρι.Ένα που να κόβει καλά.

Συνωστίζονται και διαπληκτίζονται για να συμμετάσχουν όλοι στον σφαγιασμό.

Οι επικεφαλής τους απωθούν φωνάζοντας : Κάντε πίσω,κάντε πίσω.

Ένας άλλος προσφέρεται : Nα ! πάρε ένα καλό μαχαίρι.

Αφού τον αποτελειώνουν,  ο επικεφαλής κραυγάζει : Αλλάχ Tακμπίρ.Αποδώστε τη δόξα στο Θεό.

Tο πλήθος ανταπαντά ξέφρενα : Αλλάχ Ακμπάρ.

Ο επικεφαλής μαζί με το πλήθος αναφωνούν :Ο Θεός μας κυριαρχεί ,Σε Σένα θα είμαστε πάντα πιστοί.

Προειδοποιεί :Αυτό περιμένει όσους ακολουθούν τον Άσσαντ και η οργή του Θεού έτσι θα πέσει επάνω τους.

Ρίχνονται όλοι πάνω στο δεύτερο θύμα.Το αποκεφαλίζουν.Έπειτα περνάνε και το φτύνουν.

Ο επικεφαλής υποδεικνύει : Βάλτε το κεφάλι αυτού του σκύλου στη θέση του.

Ύστερα δίνει οδηγίες : Όσοι είδαν να πάνε πίσω ,να κάνουν χώρο  για τους υπόλοιπους.

Η βιντεοσκόπηση σταματά πριν την εκτέλεση του τρίτου προσώπου.

O Τύπος του Λιβάνου gazire  και Beirute Today (26/06/13) αναφέρονται στο συγκεκριμένο βίντεο και κάνουν λόγο για εκτέλεση στο Xεντλίμπ κοντά στο Χαλέπι ενός Επισκόπου μετά την απαγωγή του καθώς κι ενός άλλου  χριστιανού ομήρου που προέρχεται από  άλλη πόλη, την Ντέιρ ελ Ζορ . Σύμφωνα με αυτές τις πηγές, οι όμηροι ήταν στα χέρια της « Τζαχμπάντ Αλ Νούσρα » ( Μέτωπο της Νίκης) και άλλων τρομοκρατικών στοιχείων όπως Τσετσένων που ανήκουν στην Αλ Κάιντα. Η ενεργή συμμετοχή της Αλ Κάιντα διαφαίνεται και μέσα από το βίντεο όπου επικεφαλής τρομοκράτης φέρει την χαρακτηριστική μαύρη μπαντάνα με την εμβληματική επιγραφή της Οργάνωσης « Δεν υπάρχει άλλος Θεός πλην του Αλλάχ και ο Μωάμεθ είναι ο απεσταλμένος του » (ομολογία πίστης, σάχαντα) .

Το syriatruth αναφέρει ότι πρόκειται για μια τελετουργική σφαγή σύμφωνα με το γουαχαμπιτικό τυπικό όπου χρησιμοποιούνται για κόψιμο του λαιμού ματσέτες και μαχαίρια. Επίσης αποδίδει την πολιτική ευθύνη αυτών των πράξεων στη συριακή αντιπολίτευση και στα όργανά της. Το syriareport επιβεβαιώνει ότι ανάμεσα στους σφαγμένους ο ένας ήταν ιερωμένος. Τα μέσα της συριακής διασποράς επίσης αναμεταδίδουν την είδηση για εκτέλεση ενός επισκόπου. Το ίδιο αναπαράγεται και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου διαχειριστές  είναι επίσημες οργανώσεις της συριακής αντίστασης ενάντια στην εισαγόμενη τρομοκρατία.ΠΗΓΗ

Τρίτη, 25 Ιουνίου 2013

Κωστής Παλαμάς - Οι Καλόγεροι


Οι Καλόγεροι

Εἴμαστ᾿ οἱ ἄνεργοι καὶ οἱ ἄχαροι,
καὶ τῆς ζωῆς εἴμαστ᾿ ἐμεῖς οἱ καταλαλητάδες,
γιὰ νὰ πατᾶμε καὶ νὰ σβήνουμε εἴμαστε
τὰ ὡραῖα καὶ τ᾿ ἀληθινά, τ᾿ ἄνθια καὶ τὶς λαμπάδες.

Τὸν ἥλιο καὶ τὰ ἡλιόχαρα ὀχτρευόμαστε,
καὶ τὶς ἀγάπες τῆς καρδιᾶς καὶ τοῦ παιδιοῦ τὰ γέλια,
μὲ νεκροσάβανο σκεπάζουμε
τὸ Λόγο τὸν τετράψυχο στὰ γαληνὰ Βαγγέλια.

Εἴμαστ᾿ ὁ κούφιος ἦχος ὁ παράταιρος
στῶν κεραυνῶν τὸ ταίριασμα καὶ στῶν κελαιδημάτων,
χαλάσματα καὶ σκιάχτρα κάνουμε
τοὺς θείους ναοὺς καὶ τὰ λευκὰ κορμιὰ τῶν ἀγαλμάτων.

Μὰ νὰ ὁ ραγιᾶς τὰ σύντριψε τὰ σίδερα,
«Ζωή!» ὁ Τεχνίτης ἔκραξε, Σοφέ, ἀλαλάζεις «Νίκη!»
φύγαμε τότε καὶ τρυπώσαμε
μέσ᾿ στῶν ἐρήμων τὶς μονιὲς καὶ γίναμεν οἱ λύκοι.

Καὶ τώρα κάθε ποὺ ἀπαντήσουμε
τὴν Ὑπατία τὴν ἄτρομην Ἰδέα τὴν ἀστρομάτα,
τὴ σφάζουμε, τὴ χιλιοκομματιάζουμε,
καὶ - ὦ λύσσα! - τὰ κομμάτια της τὰ ρίχνουμε στὴ στράτα.



ΠΗΓΗ