ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2016

Α ΡΕ ΕΛΛΗΝΑ...ΡΑΤΣΙΣΤΗ...



Να τί σημαίνει ρατσισμός:
1)Ρατσισμός είναι να είσαι στη σειρά του ΟΑΕΔ και να περιμένεις 360 ευρώ την ώρα που ο μπροστινός σου Πακιστανός θα πάρει 580.
2)Ρατσισμός είναι να πληρώνεις στα νοσοκομεία για εισαγωγή και εξέτασεις, μιας και διελυσαν τη δημόσια υγεια ενώ ο λαθρομετανάστης νοσηλεύεται δωρεάν.
3)Ρατσισμός είναι να βάζει ο μεταναστης το παιδί του δωρεάν σε παιδικό σταθμό και το δικό σου να μην το δέχονται.
4)Ρατσισμός είναι να βγάζει ο άλλος 50 ή και παραπανω ευρώ ημερησίως κάνοντας λαθρεμπόριο κι εμένα να μου κρατάει το 43% από το 20άρικο.
5)Ρατσισμός είναι να μην μπορούν να κυκλοφορήσουν οι Έλληνες στους δρόμους μετά τις 11:00 το βράδυ.
6)Ρατσισμός είναι να έχουν γεμίσει τα σπίτια τους οι Έλληνες με κάγκελα & σιδεριές λες κι είναι σε φυλακές υψιστης ασφαλείας.
7)Ρατσισμός είναι να σε βιαζουν ή να σε δολοφονούν οι λαθρομετανάστες για 10 ευρώ.
8)Ρατσισμός είναι σε μια μικρή χώρα να έχει 2.500.000 άνεργους, 600.000 παιδιά που φύγανε στην ξενιτια και 4.000.000 λαθροεποίκους.
9)Ρατσισμός είναι ο ελεύθερος επαγγελματίας να πληρώνει 12 μήνες ΤΕΒΕ για να έχει βιβλιάριο υγείας και ο λαθροέποικος με 2 μήνες ένσημα να έχει βιβλιάριο υγείας για όλη του την οικογένεια και τους υπόλοιπους 10 μήνες να δουλεύει μαύρα κλέβοντας την εφορία.
10)Ρατσισμός είναι να πληρώνει ο Έλληνας μαγαζάτορας ενοίκιο, φως, νερό, τηλέφωνο, κοινόχρηστα, ΦΠΑ, φόρους, ΤΕΒΕ και ο λαθρομετανάστης με την κουρελού έξω από το μαγαζί του, τίποτα!
13)Ρατσισμός είναι να μην πρέπει να διαμαρτύρεσαι για την ανεξέλεγκτη εισβολή χιλιάδων λαθρομεταναστών καθημερινά στη χώρα σου, οι οποίοι νομιμοποιούνται, τους παρέχεται στέγη και τροφή, σου παίρνουν τις δουλειές την ώρα που εσύ είσαι πεινασμένος, άνεργος στο δρόμο χωρίς καμία βοήθεια από πουθενά.
14)Ρατσισμός είναι να αποκαλείς τον άλλο ρατσιστή και φασίστα επειδή δεν μπόρεσες ποτέ να βρεις μια λέξη που να περιγράφει την αγάπη για τη πατρίδα σου που ποτέ δεν ένιωσες εσύ…
15)Ρατσισμός είναι να σε συλλαμβάνουν γιατί δεν πλήρωσες εισιτήριο στα μέσα μεταφοράς ενώ ο Πακιστανός είναι δωρεάν εδώ και χρόνια.
Και άλλα πολλά …
Α ρε Έλληνα … Ρατσιστή!! …

ΠΗΓΗ

10 χαρακτηριστικά του Ιαπωνικού εκπαιδευτικού συστήματος που το κάνουν κορυφαίο στον κόσμο.



Οι Ιάπωνες είναι γνωστοί για την ευφυΐα τους , την δυνατή τους υγεία, την ευγένεια και την ευεξία τους. Τι είναι, όμως, αυτό που ξεχωρίζει αυτό το έθνος και το κάνει να διαφέρει από τα υπόλοιπα; Δείτε παρακάτω 10 χαρακτηριστικά του Ιαπωνικού εκπαιδευτικού συστήματος, που κάνουν όλες τις υπόλοιπες χώρες να το ζηλεύουν. 

Καλοί τρόποι πριν από την γνώση 
1
 Οι μαθητές στην Ιαπωνία δεν γράφουν διαγωνίσματα μέχρι την ηλικία των 10 ετών. Γράφουν απλά μερικά μικρά τεστ. Ο στόχος του σχολείου τα τρία πρώτα χρόνια δεν είναι η γνώση, αλλά η εκμάθηση καλών τρόπων και η ανάπτυξη του χαρακτήρα τους. Τα παιδιά μαθαίνουν να σέβονται τους άλλους ανθρώπους και να είναι ευγενικοί με τα ζώα και την φύση. Επίσης, μαθαίνουν να είναι γενναιόδωροι, συμπονετικοί και γεμάτοι κατανόηση. Εκτός από αυτά, τα παιδιά διδάσκονται τις έννοιες της δικαιοσύνης και του αυτο-ελέγχου. 

Το ακαδημαϊκό έτος ξεκινάει την 1η Απριλίου 
2
 Στα περισσότερα σχολεία του κόσμου το ακαδημαϊκό έτος ξεκινάει τον Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο. Αντίθετα, στην Ιαπωνία ο Απρίλιος σηματοδοτεί την έναρξη του ακαδημαϊκού και επιχειρηματικού έτους. Η πρώτη μέρα του σχολείου, συνήθως, συμπίπτει με τα πιο όμορφα φυσικά φαινόμενα, όπως η άνθιση των κερασιών. Το ακαδημαϊκό έτος χωρίζεται σε 3 τρίμηνα: 1 Απριλίου- 20 Ιουλίου, 1 Σεπτεμβρίου- 26 Δεκεμβρίου, 7 Ιανουαρίου- 25 Μαρτίου. Οι μαθητές στην Ιαπωνία έχουν 6 βδομάδες διακοπές κατά την διάρκεια του καλοκαιριού. Τα περισσότερα σχολεία στην Ιαπωνία δεν προσλαμβάνουν καθαριστές. 

Οι ίδιοι οι μαθητές καθαρίζουν το σχολείο τους.  
3
Στα σχολεία της Ιαπωνίας, οι μαθητές πρέπει να καθαρίζουν τις τάξεις τους, το κυλικείο και τις τουαλέτες μόνοι τους. Το Ιαπωνικό εκπαιδευτικό σύστημα πιστεύει, ότι καθαρίζοντας οι μαθητές μόνοι τους το σχολείο μαθαίνουν να συνεργάζονται μεταξύ τους και να βοηθούν ο ένας τον άλλον. Πέρα από αυτό, όταν έχουν κουραστεί οι ίδιοι για να σκουπίσουν και να σφουγγαρίσουν, σέβονται περισσότερο την δουλειά των άλλων. 

Στα σχολεία της Ιαπωνίας υπάρχει συγκεκριμένο μενού για το μεσημεριανό, το οποίο τρώγεται μέσα στην τάξη. 
 4
Τα σχολεία στην Ιαπωνία παρέχουν υγιεινά και ισορροπημένα γεύματα. Το μενού επιμελείται από διαιτολόγους και μαγειρεύεται από σεφ. Όλοι οι μαθητές τρώνε μέσα στην τάξη μαζί με τον καθηγητή. Αυτό βοηθάει στην ανάπτυξη μιας υγιούς σχέση ανάμεσα σε μαθητές και καθηγητές. 

Τα εργαστήρια μετά το σχολείο είναι πολύ δημοφιλή στην Ιαπωνία.
5
 Για να καταφέρουν να μπουν σε ένα καλό γυμνάσιο, οι μαθητές στην Ιαπωνία πάνε σε προπαρασκευαστικά σχολεία ή ιδιωτικά εργαστήρια μετά το σχολείο. Οι μαθητές πάνε στο σχολείο 8 ώρες την ημέρα, αλλά εκτός από αυτό μελετούν και κατά την διάρκεια των διακοπών και τα Σαββατοκύριακα. 

Εκτός από τα παραδοσιακά θέματα, οι μαθητές στην Ιαπωνία μαθαίνουν ιαπωνική καλλιγραφία και ποίηση. 
6
 Η ιαπωνική καλλιγραφία ή αλλιώς Shodo περιλαμβάνει την βύθιση ενός πινέλου από μπαμπού μέσα σε μελάνι και μετά γράφουν ιερογλυφικά πάνω σε ριζόχαρτο. Το Haiku από την άλλη είναι μια μορφή ποίησης, που χρησιμοποιεί απλές εκφράσεις για να εκφράσουν βαθιά συναισθήματα. Και τα δυο αυτά μαθήματα διδάσκουν τους μαθητές να σέβονται τον πολιτισμό τους και μια παράδοση πολλών αιώνων. 

Σχεδόν, όλοι οι μαθητές πρέπει να φορούν σχολικές στολές.
7
 Σχεδόν, όλοι οι μαθητές γυμνασίου πρέπει να φοράνε σχολικές στολές. Κάποια σχολεία έχουν τις δικές τους στολές, ενώ η παραδοσιακή ιαπωνική σχολική στολή αποτελείται από ένα στρατιωτικό στυλ για αγόρια και κορίτσια. Η πολιτική της σχολικής στολής έχει ως στόχο να απομακρύνει τις κοινωνικές διαφορές ανάμεσα στους μαθητές και να τους δημιουργήσει μια θετική αίσθηση συνεργασίας. 

Το ποσοστό φοίτησης στα σχολεία της Ιαπωνίας ανέρχεται στο 99,99%. 
8
 Οι μαθητές στην Ιαπωνία δεν κάνουν κοπάνες από το σχολείου, ούτε αργούν να πάνε στα μαθήματα. Επιπλέον, το 91% των μαθητών στην Ιαπωνία ανέφεραν, ότι δεν αγνοούν ποτέ όσα τους διδάσκει ο καθηγητής τους την ώρα του μαθήματος. 

Ένα και μόνο διαγώνισμα καθορίζει το μέλλον των μαθητών 
9
Στο τέλος του λυκείου, οι μαθητές στην Ιαπωνία πρέπει να δώσουν ένα πολύ σημαντικό διαγώνισμα, που θα καθορίσει το μέλλον τους. Ο φοιτητής μπορεί να επιλέξει το κολέγιο που θέλει να πάει και αυτό το κολέγιο έχει μια συγκεκριμένη απαίτηση στην βαθμολογία. Αν ο φοιτητής δεν έχει την απαιτούμενη βαθμολογία, δεν θα πάει στο κολέγιο. Ο ανταγωνισμός είναι πολύ υψηλός. Μόνο το 76% των μαθητών συνεχίζουν την εκπαίδευσή τους μετά το λύκειο. Η περίοδος προετοιμασίας για την μετάβαση από το λύκειο στην ανώτερη εκπαίδευση ονομάζεται “εξετάσεις βγαλμένες από την κόλαση.” 

Τα φοιτητικά χρόνια είναι οι καλύτερες διακοπές στην ζωή ενός ανθρώπου. 
10
Έχοντας περάσει από την κόλαση των εξετάσεων για την μετάβαση από το λύκειο στο πανεπιστήμιο, οι φοιτητές στην Ιαπωνία συνήθως κάνουν ένα διάλειμμα. Στην Ιαπωνία, τα φοιτητικά χρόνια θεωρούνται τα καλύτερα χρόνια στην ζωή ενός ανθρώπου. Μερικές φορές, οι Ιάπωνες αποκαλούν την περίοδο αυτή διακοπές πριν από την δουλειά.

ΠΗΓΗ  ΠΗΓΗ

Ο διάσημος «Πήλινος Στρατός» στην Κίνα δημιούργημα Ελλήνων γλυπτών !!!ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΉ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ

Νέα ευρήματα αποκαλύπτουν ότι η Κίνα και η Δύση είχαν ξεκινήσει τις επαφές τους 1.500 χρόνια πριν τον Μάρκο Πόλο

Οι αρχαίοι Έλληνες είχαν ταξιδέψει την Κίνα πολύ πριν πατήσει εκεί το πόδι του ο Μάρκο Πόλο. Αρχαιολόγοι σύμφωνα με δημοσίευμα του BBC ισχυρίζονται ότι η Κίνα και η Δύση είχαν ξεκινήσει τις επαφές τους πάνω από 1.500 χρόνια προτού ο Ευρωπαίος εξερευνητής Μάρκο Πόλο φτάσει στην Κίνα.
Σύμφωνα με τα νέα ευρήματα οι αρχαιολόγοι υποστηρίζουν ότι η έμπνευση για τους διάσημους Πολεμιστές από τερακότα που βρέθηκαν στον τάφο του πρώτου αυτοκράτορα κοντά στο σημερινό Xian, μπορεί να προέρχεται από την Αρχαία Ελλάδα. Λένε επίσης πως οι αρχαίοι Έλληνες τεχνίτες θα μπορούσαν να είχαν εκπαιδεύσει τους ντόπιους τον 3ο αιώνα π.Χ.
Αυτό που γνωρίζαμε μέχρι τώρα είναι ότι το ταξίδι του Μάρκο Πόλο τον 13ο αιώνα στην Κίνα, ήταν το πρώτο από Ευρωπαίο.



Ο επικεφαλής των αρχαιολόγων Li Xiuzhen εξηγεί σχετικά: «Έχουμε πλέον αποδείξεις πως υπήρξε στενή επαφή μεταξύ του πρώτου αυτοκράτορα της Κίνας Qin Shi Huang και της Δύσης πριν από την επίσημη έναρξη του Δρόμου του Μεταξιού. Αυτό συνέβη πολύ νωρίτερα από ό,τι πιστεύαμε στο παρελθόν».

Ο πρώτος αυτοκράτορας της Κίνας Qin Shi Huang

Οι Δυτικοί στην Κίνα και ο πήλινος στρατός

Στο μεταξύ μια άλλη μελέτη δείχνει ευρωπαϊκό μιτοχονδριακό DNA σε τοποθεσίες στη δυτική επαρχία Xinjiang της Κίνας, που αφήνει να εννοηθεί πως οι Δυτικοί μπορεί να εγκαταστάθηκαν, να έζησαν και να πέθαναν εκεί κατά την διάρκεια της κυριαρχίας του πρώτου αυτοκράτορα.

Αγρότες ανακάλυψαν για πρώτη φορά τους 8.000 πολεμιστές από τερακότα θαμμένους σε απόσταση μικρότερη του ενός χιλιομέτρου από τον τάφο του πρώτου αυτοκράτορα της Κίνας, Qin Shi Huang, το 1974.

Ωστόσο, δεν υπήρχε παράδοση στην κατασκευή αγαλμάτων σε πραγματικές διαστάσεις στην Κίνα, προτού δημιουργηθεί ο τάφος. Τα πρώιμα αγάλματα ήταν απλά ειδώλια περίπου 20 εκατοστών σε ύψος.


«Πιστεύουμε πλέον πως ο Πήλινος Στρατός, οι Ακροβάτες και τα χάλκινα αγάλματα που βρέθηκαν στο σώρο της ταφής, έχουν εμπνευστεί από τα αρχαία ελληνικά αγάλματα και την τέχνη» λέει ο Δρ. Xiuzhen εξηγώντας πώς μια τέτοια τεράστια αλλαγή στις ικανότητες και το στυλ, θα μπορούσε να έχει συμβεί από επιρροές που προήλθαν από χώρες εκτός της Κίνας.

Έλληνας γλύπτης θα μπορούσε να εκπαιδεύει τους ντόπιους

Ο καθηγητής Lukas Nickel, από το Πανεπιστήμιο της Βιέννης, δηλώνει πως τα αγάλματα ακροβατών τσίρκου που βρέθηκαν πρόσφατα στον τάφο του αυτοκράτορα ενισχύουν αυτή τη θεωρία. Πιστεύει πως ο πρώτος αυτοκράτορας είχε επηρεαστεί από την άφιξη των ελληνικών αγαλμάτων στην Κεντρική Ασία, μετά τον Μεγάλο Αλέξανδρο που πέθανε το 323 π.Χ.

«Φαντάζομαι πως ένας Έλληνας γλύπτης μπορεί να ήταν σε θέση να εκπαιδεύσει τους ντόπιους» δήλωσε.


Άλλες ανακαλύψεις περιλαμβάνουν νέα στοιχεία που αποδεικνύουν πως το ταφικό συγκρότημα του πρώτου αυτοκράτορα είναι πολύ μεγαλύτερο από ότι πίστευαν μέχρι σήμερα και 200 φοράς μεγαλύτερο από την Κοιλάδα των Βασιλέων στην Αίγυπτο.

Περιλαμβάνουν επίσης ακρωτηριασμένα μέλη γυναικών, που πιστεύεται ότι ήταν υψηλόβαθμες παλλακίδες του πρώτου αυτοκράτορα και το κρανίο ενός άνδρα με το βέλος καρφωμένο πάνω του.


Το κρανίο πιστεύεται ότι ανήκε στον μεγαλύτερο γιο του πρώτου αυτοκράτορα, που πιστεύεται ότι σκοτώθηκε μαζί με άλλους στη διάρκεια ενός αγώνα για την εξουσία μετά το θάνατο του αυτοκράτορα.

«Πήλινος Στρατός»

Ο Στρατός από τερακότα (ή πήλινος στρατός) βρίσκεται στο μαυσωλείο του πρώτου Κινέζου αυτοκράτορα Τσιν Σι Χουάνγκ (Qin Shi Huang), στα ανατολικά της πόλης Σιάν, στην Κίνα. Ο Τσιν Σι Χουάνγκ αυτοανακηρύχτηκε αυτοκράτορας το 221 π.Χ. αφού καταφέρε να υποτάξει έξι αντιμαχόμενα κράτη και να ενώσει την Κίνα.

Το 1974 κάποιοι Κινέζοι αγρότες προσπάθησαν να ανοίξουν ένα πηγάδι στην περιοχή με αποτέλεσμα να βρουν ορισμένες από τις πήλινες φιγούρες. Στη συνέχεια οι αρχαιολόγοι ανακάλυψαν ένα λάκκο μήκους 230 μέτρων με 11 διαδρόμους και τουλάχιστον 6.000 αγάλματα στρατιωτών του πεζικού από τερακότα. Δίπλα βρέθηκε ένας δεύτερος λάκκος με τοξότες, από τους οποίους άλλοι ήταν σε όρθια στάση και άλλοι γονατιστοί, και ιππείς με τα άλογα τους και αρματηλάτες μαζί με ορισμένους πεζούς και ένας τρίτος λάκκος με 68 φιγούρες που ίσως αποτελούσαν το αρχηγείο του στρατού. Επίσης βρέθηκε και ένας ακόμη αλλά άδειος, ίσως επειδή κάποια εξέγερση δεν επέτρεψε την αποπεράτωσή του. Και οι τέσσερις λάκκοι έχουν γύρω στα εφτά μέτρα βάθος και βρίσκονται περίπου ενάμισι χιλιόμετρο ανατολικά του τάφου του αυτοκράτορα. Συνολικά οι πήλινοι στρατιώτες είναι περίπου 8.000. Υπάρχουν επίσης 130 πήλινα άρματα με 520 άλογα και 150 άλογα ιππικού.

Οι πήλινες φιγούρες δεν έχουν όλες το ίδιο ύψος. Άλλες είναι γύρω στο 1 μέτρο και 80 εκατοστά και άλλες, κυρίως αυτές που απεικονίζουν υψηλόβαθμους αξιωματικούς, φτάνουν και το 1 μέτρο και 95 εκατοστά. Για την κατασκευή των προσώπων των στρατιωτών πρέπει να χρησιμοποίηθηκαν ως μοντέλα πραγματικοί στρατιώτες, καθώς ο Τσιν Σι Χουάνγκ είχε απαιτήσει κανένα από τα πρόσωπα των στρατιωτών να μην μοιάζει με άλλο.

Σύμφωνα με τον ιστορικό Sima Qian (145-90 π.Χ.), η κατασκευή του μαυσωλείου, για την ολοκλήρωση του οποίου εργάστηκαν 700,000 άνθρωποι, ξεκίνησε το 246 π.Χ., όταν ο αυτοκράτορας Τσιν Σι Χουανγκ ήταν 13 ετών.


Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2016

ΟΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ ΜΕ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥΣ Ή ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΠΩΣ ΤΟ «ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ»;;;



Το ξέρετε ότι οι συμβολαιογράφοι που διορίζονται σε πλειστηριασμούς του Δημοσίου ή ορίζονται από τα δικαστήρια με δικαστικές αποφάσεις, είναι υποχρεωμένοι να κάνουν τον πλειστηριασμό και δεν μπορούν να αρνηθούν;

Υπάρχουν όμως συμβολαιογράφοι που δεν επιθυμούν να
αναμιχθούν με την ιστορία των πλειστηριασμών. Όμως ο σύλλογός τους δεν κάνει κάτι για να τους απαλλάξει.

Θα έπρεπε λοιπόν να γίνει μια κατάσταση με τους «πρόθυμους» για τους πλειστηριασμούς συμβολαιογράφους και από εκεί να διορίζονται.

Τώρα έτσι όπως είναι τα πράγματα, μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά και λοιδορούνται συμβολαιογράφοι, οι οποίοι ουδόλως θέλουν να αναλάβουν πλειστηριασμούς και κανείς δεν θα μάθει ποτέ, ποιος ήθελε και ποιος όχι.

Είναι δηλαδή κάτι σαν το «εκτελεστικό απόσπασμα» όπου υποχρεωτικά συμμετέχουν οι εκτελεστές στρατιώτες και κανείς δεν γνωρίζει ποιος πυροβόλησε πάνω στον εκτελεσθέντα ή ποιος ήθελε να πυροβολήσει και ποιος όχι.

ΥΓ. Επαναλαμβάνουμε ότι αυτό ισχύει μόνο για τους πλειστηριασμούς του Δημοσίου, καθόσον για τους πλειστηριασμούς των τραπεζών, εκεί οι συμβολαιογράφοι συμμετέχουν με τη θέλησή τους, έπειτα από συμφωνία με την τράπεζα.

ΠΗΓΗ