ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Σάββατο 2 Απριλίου 2016

ΤΩΡΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΣΥΝΩΜΟΤΗΣΕΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΜΑΣ

Κομπανιέρο Πιτσιρίκο,
Οργή προκάλεσαν στην ελληνική κυβέρνηση οι αποκαλύψεις της σελίδας Wikileaks όσον αφορά τις «σκληρές» διαπραγματεύσεις με τους δανειστές και το ΔΝΤ.

 stathis

Σύμφωνα με την γνωστή ιστοσελίδα, το ΔΝΤ απεργάζεται «σχέδιο χρεοκοπίας» της χώρας, καθώς υπάρχει διάσταση με την Κομισιόν για το θέμα της ελάφρυνσης του ελληνικού χρέους, ενώ το επερχόμενο Brexit του καλοκαιριού θα τραβήξει την προσοχή των Ευρωπαίων από την Ελλάδα.
Μα, πόσο μαλάκες είμαστε;
Η χώρα έχει χρεοκοπήσει.
Από το 2009.
Το ξέρουν όλοι εκτός από εμάς.
Το ωραίο είναι πως έρχεται, πριν το καλοκαίρι, η επισημοποίηση αυτού του γεγονότος και σε εμάς τους καθυστερημένους.
‘Αντε γιατί προσωπικά βαρέθηκα να συζητάμε κάθε μήνα για τη… διάσωση της Ελλάδας.
Οπως και στον ανεπανάληπτο μονόλογο του Θανάση Βέγγου από το «Βλέμμα του Οδυσσέα», έτσι και τώρα:
«Η Ελλάδα πεθαίνει……Αλλά αν είναι να πεθάνει η Ελλάδα, να πεθάνει γρήγορα, γιατί η αγωνία κρατάει πολύ και κάνει πολύ θόρυβο.»
Τίποτε άλλο δεν έμεινε.
Και σε όποιον σκοπεύει να πέφτει από τα σύννεφα το επόμενο διάστημα, να θυμάται μόνο αυτό.
Είχαμε 6,5 ολόκληρα χρόνια να αντιδράσουμε, να το αποφύγουμε, να καθίσουμε στο σκαμνί όλους τους βενιζέλους και όλα τα παιδιά της Siemens για την χρεοκοπία του 2009.
Η Ελλάδα χρεοκόπησε το 2009, άρα υπάρχουν ευθύνες γι’ αυτό, που φυσικά ούτε αποδόθηκαν ούτε θα αποδοθούν.
Μάλλον, για να το πω πιο σωστά, το 2009 βρέθηκαν οι ελληνικές τράπεζες με πακτωλό χρεών και τοξικών πακέτων στα χέρια τους.
Βρέθηκαν επίσης να απειλούνται δεκάδες ευρωπαϊκά κράτη από αυτό, καθώς είχαν στα χέρια τους τοξικά ομόλογα του ελληνικού κράτους.
Αυτό δεν συνέβη γιατί η Ελλάδα ήταν κακομαθημένη, αλλά γιατί μόλις είχε σκάσει άλλη μια φούσκα της παγκόσμιας οικονομικής κατάρρευσης του 2007.
Οι μόνοι που το συνειδητοποίησαν, σε ολόκληρη πολιτισμένη Ευρώπη, ήταν τελικά οι Ισλανδοί.
Αρνήθηκαν τα πακέτα διάσωσης, αρνήθηκαν να συζητήσουν με το ΔΝΤ ή την ΕΕ, ενώ επέλεξαν να αποφασίσουν οι ίδιοι για τα επόμενα βήματα τους.
‘Εκλεισαν τα αυτιά τους στις τρομοκρατικές απειλές Αγγλίας και Ολλανδίας και χωρίς να συζητήσουν -ούτε κατά διάνοια- την κατατρόπωση του καπιταλισμού, κατάφεραν να φερθούν πιο έξυπνα απ’ όλους τους άλλους μαζί.
Ενώ εμείς, τόσοι έντιμοι σε αυτή τη χώρα και δεν βρέθηκε ένας -έστω ένας- να οδηγήσει έναν πολιτικό ή έναν τραπεζίτη στη φυλακή, όπως έκαναν οι Ισλανδοί.
Είχαμε 6,5 ολόκληρα χρόνια να αλλάξουμε συνείδηση και να κάνουμε το πιο εκπληκτικό, πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο: να βγάλουμε τη γλώσσα μας στους δανειστές και στις αγορές και να τα κάνουμε όλα πουτάνα.
Αντιθέτως, βγάλαμε τα μάτια μας.
Και τώρα η αλήθεια θα μας ισοπεδώσει (αδυσώπητη η άτιμη).
Τώρα, πουλάκια μου, θα συνωμοτήσει το σύμπαν εναντίον μας.
Θα πέσουν απάνω μας δανειστές, Ευρωπαίοι και πρόσφυγες.
Γιατί πάντοτε τη νύφη την πληρώνουν οι ήσυχοι, στο τέλος της ιστορίας.
Έμαθα και για την «παραίτηση» του Φαμπρ.
Σύντομα δεν θα υπάρχει χώρα, αλλά οι καλλιτέχνες στην κοσμάρα τους μην και χάσουν την μάσα.
Τους εύχομαι καλή σταδιοδρομία σε μια διαλυμένη χώρα.
Και δεν είναι μόνο αυτοί.
‘Ολοι κοίταξαν να σώσουν τα συμφέροντα τους, πάση θυσία των άλλων, πάντα.


Οι αγρότες πού είναι τώρα;
Πήρε ένα μπουκάλι τσίπουρο ο Μπούτας και αυτό ήταν.
Σκιστήκαμε όλα τα χρόνια να διαφυλάξουμε την όποια μάσα μας, αλλά το ωραίο είναι πως σύντομα δεν θα απομείνει τίποτα για να μασουλάμε.
Εκεί που κάνεις τα πάντα να σώσεις τον γάιδαρο, κάτι παθαίνει ο έρμος και ψοφάει.
Αλλά όταν, καμάρια μου, πέφτουν κορμιά γύρω σας, τότε κάποια μέρα θα έρθουν και για σένα, φως μου.
Στο μεταξύ, τίγκα στον πατριωτισμό οι ‘Ελληνες, και η πατρίδα θα πάει άκλαφτη.
Να χαρώ και το περίφημο κίνημα.
24ωρες απεργίες του κώλου και στις κυβερνήσεις να διαδέχονται οι (νεο)πασόκοι τους (νεο)δημοκράτες και το ανάποδο.
Πανό βουτηγμένα στη φορμόλη και τα ίδια ξύλινα συνθήματα από τους ίδιους ξύλινους εργατοπατέρες.
Και τα όποια υγιή κομμάτια απέμειναν, ξοδεύονται ανάμεσα στις μπύρες και στις κοσμοθεωρίες -μέσα και εγώ σε αυτούς.
Οι υπόλοιποι, οι πλέον ευκολόπιστοι της υπόθεσης, αλλά εκείνοι που το παίζουν πάντα προδομένοι.
‘Αμοιροι, άπραγοι, ανένδοτοι και απορούν που όλα προχωρούν χωρίς τη συγκατάθεσή τους.
Κανείς δεν λέει πια να ξεκουνήσει και εγώ βαρέθηκα τη μίζερη μου φύση και τα ίδια και τα ίδια.
Αυτή τελικά είναι η Ελλάδα σήμερα.
‘Ισως αυτή ήταν πάντα και εκείνη η άλλη, «η Ελλάδα που αντιστέκεται», να ζούσε τελικά μόνο στη φαντασία μας.
Να κάνουμε πάντως καθημερινά τον σταυρό μας, μην και τη χάσουμε αυτή την Ελλάδα.
Το άλλο ωραίο της υπόθεσης είναι πως ακόμα και την μέρα που θα επισημοποιηθεί η χρεοκοπία, οι ‘Ελληνες θα κάνουν πως δεν το βλέπουν.
‘Ηθελα κάποτε να πιστεύω ότι αυτό ήταν υγεία, αλλά μάλλον κάτι άλλο είναι.
Μην χαλάσω όμως την ζαχαρένια μου πάλι.
Είμαστε αυτό που είμαστε και ο καθένας έκανε τις επιλογές του και θα κληθεί να ζήσει με τις συνέπειες αυτών των επιλογών.
Τουλάχιστον απ’ ότι φαίνεται, η χειροβομβίδα θα απασφαλίσει στα χέρια του Κούλη.
Να προλάβει το αγόρι μας να γίνει πρωθυπουργός του προτεκτοράτου, κρίμα δεν είναι να μην προλάβει;
‘Οχι τίποτε άλλο, αλλά να μπει και το μητσοτακέικο στο πάνθεον των οικογενειών που είδαν πάνω από δυο γενιές τους να εκλέγονται πρωθυπουργοί, πάντα με την αξία τους.
Κατά τ’ άλλα, στα παπάκια μου για τις διαρροές του Wikileaks σήμερα.
Εξάλλου, η εγχείρηση πέτυχε, απλά ο ασθενής απεβίωσε.
Με εκτίμηση
‘Αρης

ΥΓ. «Πάνω στα ματωμένα πουκάμισα των σκοτωμένων
Εμείς καθόμασταν τα βράδια
Και ζωγραφίζαμε σκηνές απ’ την αυριανή ευτυχία του κόσμου.»
(Αγαπητέ Άρη, δεν καταλαβαίνω τι είναι αυτά που λες. Εγώ είμαι καλλιτέχνης και θα μιλήσω με το έργο μου. Άρη, όποιος αγαπάει την Ελλάδα και έχει και αξιοπρέπεια, σηκώνεται και φεύγει ή προετοιμάζει τη φυγή του ή κρύβεται σε μια γωνία από την ντροπή του, για να μην βλέπει τίποτα και κανέναν. Οι άλλοι κάθονται και περιμένουν καμιά επιδότηση, κάνα ΕΣΠΑ, ή καμιά επιχορήγηση από το υπουργείο Πολιτισμού γιατί είναι καλλιτέχνες και θα μιλήσουν μέσα από την Τέχνη και το έργο τους. Εντάξει, δεν μου κάνει και ιδιαίτερη εντύπωση. Ολόκληρη επταετής χούντα έγινε στην Ελλάδα -πλησιάζει και η Τρόικα τα εφτά χρόνια- και ο μόνος που μίλησε ήταν ο Σεφέρης. Άρη, μην αμφιβάλλεις πως, και χούντα να είχαμε, κάποιοι «καλλιτέχνες» θα νοιάζονταν μόνο για την επιχορήγηση· εγώ δεν ξεχνάω τους κολλητούς και τους τζουτζέδες της εκάστοτε κυβέρνησης, που την είδαν ξαφνικά αντίσταση. Και οι Έλληνες θα ήταν στα σπιτάκια τους. Στη ζωούλα τους. Τουλάχιστον, με αφορμή την χρεοκοπία, καταλάβαμε ποιοι πραγματικά είναι οι Έλληνες. Τώρα τους δίνουν κι άλλο σανό με τα Wikileaks, για να τους προετοιμάσουν και για το τέταρτο Μνημόνιο. Να είσαι καλά, Άρη.)

ΠΗΓΗ

ADIDAS BARRICADE 2016 ALEXANDER SHOES ΤΙΜΗΣΕ ΤΟΝ ΜΕΓ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ



Το φυσάνε και δεν κρυώνουν οι Σκοπιανοί με την ADIDAS.
Πρόσφατα η γνωστή εταιρεία κυκλοφόρησε αθλητικά υποδήματα για τένις, με την ονομασία Alexander shoes, εμπνευσμένα από τον Μ. Αλέξανδρο.

adidas - Barricade 2016 Alexander Shoes Orange S74575

H αναφορά από την ADIDAS στην επίσημη ιστοσελίδα της "INSPIRED BY THE GREAT GREEK KING" ("εμπνευσμένα από τον μεγάλο Έλληνα βασιλέα"), προκάλεσε υστερικές διαμαρτυρίες Σκοπιανών εναντίον της εταιρείας, κυρίως στα Social Media.

adidas - Barricade 2016 Alexander Shoes Orange S74575

BARRICADE 2016 ALEXANDER SHOES

INSPIRED BY THE GREAT GREEK KING, TENNIS SHOES WITH UNBEATABLE PERFORMANCE AND STYLE.

Conquer the court with these battle-ready men's tennis shoes inspired by Alexander the Great. The breathable ballistic mesh upper has different color schemes on the left and right and features the Macedonian lion and star logos. ADIPRENE® under the heel offers superior cushioning at impact.

Δείτε εδώ την παρουσίαση των Barricade 2016 Alexander shoes στην επίσημη ιστοσελίδα της ADIDAS:

http://www.adidas.com/us/barricade-2016-alexander-shoes/S74575.html

Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

ΚΥΡΙΕ ΦΑΜΠΡ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΟΥ ΗΡΘΑΤΕ; (ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΗΡΘΑΤΕ)

Έξαλλοι είναι πολλοί Έλληνες καλλιτέχνες με την επιλογή του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή του Φεστιβάλ Αθηνών, Γιαν Φαμπρ, να είναι αφιερωμένο το φετινό Φεστιβάλ στο Βέλγιο, αφού, όπως παραδέχτηκε, δεν είχε τον χρόνο που απαιτείται για να εξετάσει τις ελληνικές προτάσεις.
Jan Fabre

Πολλοί καλλιτέχνες έχουν πάρει τα όπλα και ρωτάνε τον Γιαν Φαμπρ «Κύριε Φαμπρ γνωρίζετε πού ήρθατε;».
Αρχικά, ας ενημερώσει κάποιος αυτούς τους καλλιτέχνες πως ο Γιαν Φαμπρ δεν ήρθε μόνος του. Του έγινε πρόταση από το υπουργείο Πολιτισμού και την αποδέχτηκε.
Αλήθεια, όμως, πού ήρθε ο Γιαν Φαμπρ;
Θα του πω εγώ πού ήρθε, γιατί μπορεί να μην ξέρει ο άνθρωπος.
Κύριε Φαμπρ, ήρθατε σε μια χώρα που χρεοκόπησε το 2010 και κανείς δεν οδηγήθηκε στην Δικαιοσύνη για την χρεοκοπία.
Κύριε Φαμπρ, ήρθατε σε μια χώρα που τα τελευταία έξι χρόνια την κυβερνάει η Τρόικα, αλλά οι περισσότεροι καλλιτέχνες της χώρας αυτής το συνειδητοποίησαν μόλις τώρα που γίνατε εσείς καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ. Χαμπάρι δεν είχαν πάρει μέχρι τώρα. Τους απασχολούσε η …Τέχνη.
Κύριε Φαμπρ, ήρθατε σε μια χώρα για την οποία αποφασίζει η Μέρκελ αλλά το μόνο που ενοχλεί κάποιους καλλιτέχνες της είναι ότι είναι Βέλγος -δηλαδή μη Έλληνας- ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ.
Κύριε Φαμπρ, ήρθατε σε μια χώρα που πριν από οκτώ μήνες έγινε δημοψήφισμα, όπου υπερίσχυσε το ΟΧΙ με 61,3% αλλά αγνοήθηκε και έγινε ΝΑΙ, χωρίς να αντιδράσουν οι λαλίστατοι σήμερα καλλιτέχνες της χώρας. Ήταν καλοκαίρι και ήταν απασχολημένοι με το Φεστιβάλ -και τα μπάνια-, οπότε δεν πήραν χαμπάρι πως με το να αγνοηθεί το δημοψήφισμα καταλύθηκε και η τελευταία έννοια δημοκρατίας στη χώρα που ήρθατε.
Κύριε Φαμπρ, η Ελλάδα έχει παραδοθεί στις αγορές και στην Γερμανία αλλά οι περισσότεροι καλλιτέχνες της δεν είχαν πάρει είδηση τίποτα. Τι καλλιτέχνες είναι αυτοί;
Κύριε Φαμπρ, ήρθατε σε ένα προτεκτοράτο. Και το ξέρετε. Όπως το ξέρουν και εκείνοι οι καλλιτέχνες του προτεκτοράτου που ξαφνικά θυμήθηκαν έξι χρόνια μετά να κάνουν λόγο για αποικιοκρατία. Μα «αποικία χρέους» είναι η Ελλάδα από το 2010. Και όλοι την αποκαλούν «αποικία χρέους». Κουφοί ήταν οι Έλληνες καλλιτέχνες; Δεν διάβαζαν; Δεν άκουγαν; Όλα για την Τέχνη πια;
Κύριε Φαμπρ, θεωρώ μεγαλοφυές εκ μέρους σας το ότι την πρώτη χρονιά σας ως καλλιτεχνικός διεθυντής του Ελληνικού Φεστιβάλ θα αφιερώσετε το Ελληνικό Φεστιβάλ στο Βέλγιο.
Ως αιρετικός και εικαστικός καλλιτέχνης που είστε, γνωρίζετε ότι ένα προτεκτοράτο δεν μπορεί να έχει δικό του πολιτισμό.
Τα προτεκτοράτα δεν έχουν πολιτισμό. Οι δούλοι δεν έχουν πολιτισμό.
Φέρνοντας το Βέλγιο στο Ελληνικό Φεστιβάλ, περνάτε με τον καλύτερο και πιο άμεσο τρόπο στους δούλους -θεατές και καλλιτέχνες- το μήνυμα πως θα πρέπει να αγωνιστούν για να ελευθερώσουν την χώρα τους και να έχουν πάλι πολιτισμό.
Κύριε Φαμπρ, είστε μεγαλοφυής.
Κύριε Φαμπρ, μετατρέψατε μια μια κίνηση το Φεστιβάλ σε πολιτικό ακτιβισμό.
Κύριε Φαμπρ, μέσω του Φεστιβάλ καλείτε τους Έλληνες να επαναστατήσουν και να πάρουν την χώρα τους πίσω.
Κύριε Φαμπρ, κάνετε αυτό που δεν έκανε ούτε ένας Έλληνας καλλιτέχνης όλα αυτά τα χρόνια που η Ελλάδα μετρατρεπόταν και επίσημα σε προτεκτοράτο.
Κύριε Φαμπρ, είστε πιο Έλληνας από τους Έλληνες.


Μην περιμένετε να αντιληφθούν την μεγαλοφυή σας κίνηση ανύπαρκτοι κρατικοδίαιτοι καλλιτέχνες που ξέρουν μόνο από δημόσιες σχέσεις και αλλαξοκωλιές με την εκάστοτε κυβέρνηση.
Ήδη, έχουν ξεσκιστεί να σας κατηγορούν σαν θεούσες και μικροαστές Κατίνες για μια παράστασή σας, όπου χόρευαν γυμνoί άνδρες.
Δεν έχει μείνει Έλληνας ηθοποιός και χορευτής που να μην έχει εμφανιστεί γυμνός στην Ελλάδα -τις περισσότερες φορές χωρίς λόγο και αιτία-, αλλά τους πείραξαν οι δικοί σας γυμνοί χορευτές.
Κάποιοι στην Ελλάδα νομίζουν πως μόνο οι Έλληνες έχουν πουλί.
Όχι, δεν είναι έτσι. Δεν είναι προνόμιο των Ελλήνων αυτό, ούτε απαιτεί κάποια προσπάθεια.
Όλοι οι άνδρες του κόσμου έχουν πιπί και όλες οι γυναίκες του κόσμου έχουν τιτί.
Οπότε, δεν είναι και κάνα κατόρθωμα να έχει κάποιος αυτά τα …αξεσουάρ.
Ούτε είναι έγκλημα να έχεις @ρχίδια.
Έγκλημα είναι να τα έχεις …διακοσμητικά. Οι Έλληνες απέδειξαν τα τελευταία χρόνια πως τα έχουν μόνο για διακόσμηση.
Κύριε Φαμπρ, δείξατε με μια μόνο κίνηση όλη την υποκρισία και τον ραγιαδισμό των Ελλήνων.
Αφυπνίσατε μια μια μόνο κίνησή σας εκείνο τον καλλιτεχνικό κόσμο της χώρας που κινείται μεταξύ χαβαλέ, καφέ και δημοσίου υπαλλήλου.
Ίσως, να καταφέρετε να κάνετε όλους αυτούς τους ανθρώπους να δημιουργήσουν και κάτι επιτέλους.
Δηλαδή, ίσως τους κάνετε να γίνουν πραγματικοί καλλιτέχνες.
Σας βρίζουν, ενώ θα έπρεπε να σας ευγνωμονούν. Κλασικοί Έλληνες. Καταλαβαίνουν με καθυστέρηση.
Κύριε Φαμπρ, καλώς ορίσατε στην Ελλάδα. Καλή συνέχεια. Κρίμα που δεν είμαι εκεί να σας χειροκροτήσω.
(Κύριε Φαμπρ, μεταξύ μας, αν θέλετε να κάνετε μια ωραία πλάκα σε αυτούς τους «καλλιτέχνες», δώστε παραγωγές σε δυο από αυτούς. Αυτοί θα τις δεχτούν, θα στραφούν όλοι οι άλλοι εναντίον τους -«γιατί δουλεύουν αυτοί και όχι εμείς;»- και θα πέσει το γέλιο του αιώνα. Α ναι, υπάρχουν ηθοποιοί, σκηνοθέτες, μουσικοί, χορευτές και άλλοι καλλιτέχνες στην Ελλάδα που δεν καταδέχτηκαν ποτέ το παραμικρό από το κράτος. Δηλαδή, υπάρχουν και κανονικοί καλλιτέχνες στην Ελλάδα. Δεν ξέρω αν είναι μεγάλοι καλλιτέχνες -ο πραγματικός καλλιτέχνης πάντα αμφιβάλλει για την αξία του- αλλά τουλάχιστον είναι άνθρωποι με αξιοπρέπεια. Δεν είναι δύσκολο να τους ξεχωρίσετε αυτούς τους ανθρώπους. Είναι αυτοί που δεν σας βρίζουν.)

ΠΗΓΗ