ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2014

Ανακοίνωση του Εθνικού Μετώπου για τις νέες διώξεις μελών της Χρυσής Αυγής

Εθνικό Μέτωπο σήμα
Οι νέες συλλήψεις βουλευτών του κόμματος της Χρυσής Αυγής συντελούν, εφόσον γίνονται με ιδεολογικά κριτήρια, στην τρομοκράτηση του λαού και ενδεχομένως στην «εξόφληση των ιδεολογικών γραμματίων» του παλαιοδικομματισμού στη λαίλαπα της ψευδοαριστεράς, στα χέρια της οποίας ενδεχομένως να περάσει και επισήμως η κρατική εξουσία. Την ίδια στιγμή, με τις συλλήψεις αυτές, εξυπηρετούνται πλήθος άλλων, πέραν των εμφανών, επιδιώξεων.
Το ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ καταδικάζει απερίφραστα τις διώξεις που λαμβάνουν χώρα με συνοπτικές διαδικασίες, όταν μάλιστα πρόκειται περί διώξεων με βάση ιδεολογικά κριτήρια που στόχο έχουν να αμαυρώσουν το εθνικιστικό κίνημα γενικότερα. Εφόσον, βεβαίως επιβεβαιωθεί και το παραμικρό ίχνος παραβατικότητας, αυτή οφείλει να παταχθεί, σε οποιονδήποτε ιδεολογικό χώρο και αν εκφράζεται.

Στις επιδιώξεις του Εθνικού Μετώπου είναι, αφενός μεν η απενοχοποίηση της εθνικιστικής ιδεολογίας για την κοινωνία, διότι αυτή μπορεί να αποτελέσει το μόνο φραγμό στη μεταπολιτευτική ασυδοσία του σήμερα, αφετέρου δε η αποφυγή εξώθησης του λαού στα άκρα. Οι στόχοι αυτοί θα επιτευχθούν μόνο με την επίδειξη εντιμότητας και σοβαρότητας απ’ όλους, όσοι πρεσβεύουν το εθνικιστικό κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας σε συνδυασμό με τη σωστή λειτουργία των θεσμών και την ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης.
Δυστυχώς ή ευτυχώς, ο εθνικισμός ως βιώσιμη λύση είναι το πραγματικό πρόβλημα τους!

Από το Γραφείο Τύπου

Μαυράγγελοι των όμορφων καιρών!

Ελεύθερος και ο Βαρότσης για το σκάνδαλο Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου: Δεν ήταν Χρυσαυγίτης...

Ελεύθερος και ο Βαρότσης για το σκάνδαλο Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου: Δεν ήταν Χρυσαυγίτης...
Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε ο πρώην αναπληρωτής γενικός διευθυντής του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, Μάριος Βαρότσης, για την υπόθεση των παράνομων δανειοδοτήσεων του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου..
Στον Βαρότση επιβλήθηκε πρόστιμο 300.000 ευρώ, απαγόρευση εξόδου από τη χώρα και η υποχρέωση να εμφανίζεται δύο φορές τον μήνα στο αστυνομικό τμήμα.
Ο πρώην αναπληρωτής γενικός διευθυντής του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου κατέθεσε και απολογητικό υπόμνημα για τις κατηγορίες της απιστίας και της συνέργειας σε νομιμοποίηση εσόδων από παράνομη δραστηριότητα. Ο ίδιος φέρεται σύμφωνα με το εισαγγελικό πόρισμα να έχει συστήσει μαζί με τον Άγγελο Φιλιππίδη την εταιρία Master Holdings AD με έδρα στο Μαυροβούνιο και αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών.
Ο λόγος που δεν προφυλακίστηκε: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ...
ΠΗΓΗ

Ποιός εἶναι ὁ θεός τῶν χριστιανῶν;

Ποιός εἶναι ὁ θεός τῶν χριστιανῶν;1
Ὁ Ἰεχωβὰς εἶναι ὁ θεὸς τῶν χριστιανῶν λέει ἡ Βίβλος:

Ἡ παλαιὰ διαθήκη εἶναι ἡ ἰδία καὶ στοὺς χριστιανοὺς καὶ στοὺς ἰουδαίους.
Οἱ χριστιανοὶ ὅμως, γιὰ νὰ μὴν φαίνεται τὸ ὄνομα Ἰεχωβάς, τὸ ὀνομάσαν Κύριος.
Τοὺς ξεφυγε ὅμως ἡ παράγραφος Ἔξοδος 6-3, ποὺ λεει ὅτι ὁ θεὸς λέγεται Γιαχβέ.
Πιὸ κάτω ἡ παράγραφος για ὅσους δὲν πιστεύουν:

Ἔξοδος 6-3:
καὶ φάνηκα στὸν Ἀβραάμ, στὸν Ἰσαὰκ καὶ στὸν Ἰακώβ, μὲ τὸ ὄνομα ὁ Θεός, ὁ Παντοκράτορας•
δὲν γνωρίστηκα ὅμως σ’ αὐτοὺς μὲ τὸ ὄνομά μου Γιαχβέ•

Ἐπάνω,  σὲ φωτογραφία ἡ βίβλος, στὰ ξένα, ποὺ γράφει τὸ ἴδιο.
Μὴν ξεχνᾶτε ὅτι τὸ Ἀλληλούια τὸ ξέρουν καὶ τὸ ψέλνουν ὅλοι οἱ χριστιανοί.
Δεν εἶναι ἑλληνικὴ λέξη.
Θὰ πῇ δόξα στὸν Ἰεχωβά.
Ἔχουμε συνέχεια.

Κάτω εἰκόνα μὲ τὸν θεὸ νὸ τὸν λεει Ἰεχωβά.
Ποιός εἶναι ὁ θεός τῶν χριστιανῶν;2
Ἂν εἶναι να βρίσετε, βρίστε αὐτοὺς ποὺ ἔκαναν τὴν εἰκόνα καὶ αὐτούς ποὺ ἔγραψαν τὸ Ἔξοδος 6-3 καὶ ὄχι ἔμενα.
Ἐγὼ ἀντιγραφὴ κάνω.
ΠΗΓΗ
Ὁ θεὸς τῶν χριστιανῶν εἶναι ὁ Σέθ, ὁ «κακός», ὁ Τυφῶνας τῶν προγόνων μας; 

Μήπως γι΄ αὐτό ὅλοι μᾶς μισοῦν; Γιατὶ τὸν σκότωσε ὁ Δίας;
Ποιός εἶναι ὁ θεός τῶν χριστιανῶν;3
Ὁ Ἰεχωβὰς εἶναι ὁ θεὸς τῶν χριστιανῶν λέει ἡ Βίβλος:

Ἔξοδος 6-3:
καὶ φάνηκα στὸν Ἀβραάμ, στὸν Ἰσαὰκ καὶ στὸν Ἰακώβ, μὲ τὸ ὄνομα ὁ Θεός, ὁ Παντοκράτορας•
δὲν γνωρίστηκα ὅμως σ’ αὐτοὺς μὲ τὸ ὄνομά μου Γιαχβέ•

Ὁ Τάκιτος, ὁ Ῥωμαῖος ἱστορικός, στὴν «Ἱστορία» του γράφει γιὰ τὶς τελετὲς τῶν πρώτων χριστιανῶν:
«Στα ἱερά τους λατρεύουν τὴν εἰκόνα τοῦ γαϊδάρου.
Ὁ Munz Felix, στὴν πραγματεία του «Octavius» ἀναφέρεται ἐπίσης στὴν λατρεία τῶν πρώτων Χριστιανῶν τῆς κεφαλῆς τοῦ γαϊδουριοῦ.

Γιατί ὅμως λάτρευαν οἱ χριστιανοί τήν εἰκόνα τοῦ γαϊδάρου;
(φωτογραφία ἐπάνω).

Ὡς γάιδαρο (τὸ πρόσωπο) οἱ Αἰγύπτιοι λάτρευαν τὸν εὐνουχισμένο δαίμονα τοῦ κακοῦ, τὸν Σέθ, ποὺ ἑλληνικὰ λεγόταν Τυφῶνας.

Διαβᾶστε τὸ τὶ γράγει ὁ Πλούταρχος, γιὰ τό τὶ πίστευαν οἱ Ἑβραῖοι στήν ἐποχή του.
Ὁ Πλούταρχος ἀναφέρει: ὅτι ὁ Seth, ὁ Κύριος, ὁ Θεὸς τοῦ Ἀβραάμ, τοῦ Ἰσαάκ, τοῦ Ἰακὼβ – εἶναι ἡ ἰδία ὀντότητα.

«Ὅσοι λέει ὅτι ὁ Τυφῶνας (Seth) μετὰ ἀπὸ ἑπτὰ ἡμέρες  πάλης, γιὰ νὰ διαφύγουν σὲ ἕνα γαϊδουράκι, δραπέτευσε καὶ ἔγινε ὁ πατέρας τοῦ Ἰούδα καὶ τῆς Ἱερουσαλῆμ , ἐκεῖνα ποὺ σαφῶς καὶ προφανῶς ἕλκονται ἀπὸ τὸν μύθο τῆς ἑβραϊκῆς παραδόσεως»,
«On Ἴσις καὶ Ὄσιρις» 31.
Ὁ Πλούταρχος, θυμηθεῖτε, ἔζησε τὸ 45 – 127 μ.Χ., ὅταν ὁ Χριστιανισμὸς δὲν ἤταν ἀκόμη ἡ ἐπίσημη θρησκεία τῆς Ῥωμαϊκῆς Αὐτοκρατορίας.
Σύμφωνα μὲ τὰ γραφόμενα τῶν πιὸ πάνω ἱστορικῶν, βγαίνει τὸ συμπέρασμα ὅτι ὁ θεὸς τῶν χριστιανῶν, ὁ Κύριος, ὁ Γιαχβε εἶναι ὁ Σέθ, ὁ Τυφῶνας.
Ἂν διαβάσετε γιᾶ τὸν Σὲθ ἢ γιὰ τὸν Τυφῶνα θὰ φρίξετε. Γι΄ αὐτὸ στὴν παλαιὰ διαθήκη ὅλο σκοτώνει ὁ θεὸς. (Περίπου 2 ἐκατομμυρια κόσμο) καὶ γιὰ αὐτὸ ἤθελε τὰ πρωτότοκα ἀγόρια τῶν Ἰουδαίων, ἀλλὰ ἠ γυναίκα τοῦ Μωϋσῆ ἔκοψε τὴν πόσθη τοῦ παιδιοῦ της καὶ τὴν προσέφερε στὸν Κύριο καὶ αὐτὸς ἐδέχθῃ.
Γιατί ἔμεινε ἰκανοποιημένος μέ τήν περιτομή;
Γιατὶ ὁ Σὲθ ἦταν εὐνουχισμένος, καὶ ὅπως λέει ἡ βίβλος ἦταν ζηλόφθων.
Γι΄ αὐτὸ  στὸν χριστιανισμὸ ἡ θέση τῆς γυναίκας εἶναι κατώτερη. Δὲν γίνονται ἱερεῖς καὶ ἀπεφάσισαν οἱ χριστιανοὶ νὰ ποῦν ὅτι ἡ γυναῖκα ἔχει ψύχη, μετὰ τὸν Κωνσταντῖνο.

Αὐτὰ τὰ ἠξεραν οἱ Γνωστικοί.
Γι΄ αὐτὸ τοὺς ἔσφαξαν οἱ χριστιανοί.
Αὐτὸν τὸν Σέθ, τὸν θεὸ  τῶν χριστιανῶν, σκότωσε ὁ Δίας.
Νὰ γιατὶ μᾶς Μισοῦν.
Ποιός εἶναι ὁ θεός τῶν χριστιανῶν;5
Ἐπάνω ὁ Σὲθ σὲ πάπυρο. Ἑλληνορωμαϊκὴ Περίοδος, Ῥωμαϊκή, τοῦ 4ου αἰῶνα, Leiden Μουσεῖο, AMS 75. καὶ στὴν τρίτη φωτογραφία ὁ Σὲθ μὲ κεφαλὴ γαιδάρου.
Ποιός εἶναι ὁ θεός τῶν χριστιανῶν;4
ΠΗΓΗ
Ποιός εἶναι ὁ θεός τῶν χριστιανῶν;6
Ὁ Τάκιτος, ὁ Ῥωμαῖος ἱστορικός, στὴν «Ἱστορία» του γράφει γιὰ τὶς τελετὲς τῶν πρώτων χριστιανῶν:
«Στα ἱερά τους λατρεύουν τὴν εἰκόνα τοῦ γαϊδάρου.
Ο Munz Felix, στὴν πραγματεία του «Octavius» ἀναφέρεται ἐπίσης στὴν λατρεία τῶν πρώτων Χριστιανῶν, τῆς κεφαλῆς τοῦ γαϊδουριοῦ.

Μπορεῖτε νά  βρεῖτε ἂν εἶναι ἀλήθεια καὶ ἂν εἶναι, γιατί τούς λάτρευαν;

Ἐπάνω σὲ ἔναν στὴν Ῥώμη, περίπου 200 μ.Χ.

Ὑπάρχουν καὶ ἄλλες εἰκόνες.

Ὅσο παράξενο κι ἄν φαίνεται τὴν ἐπάνω ἐικόνα λάτρευαν οἱ πρῶτοι χριστιανοί.

Εἶναι τοῦ Σέθ.
Ποιός εἶναι ὁ θεός τῶν χριστιανῶν;4
Ἄντε νὰ τό πῶ…

Αὐτὸ λατρεύει καὶ ὁ πάπας.
Ἕνα κόμμα τῆς Ἀμερικῆς, τὸ ῥεμπουπλικανικό, ἢ τὸ δημοκρατικό,  δὲν θυμᾶμαι αὐτὸ τὸ σύμβολο ἔχει .

Τίς ὁ παρ᾽ Ἰουδαίοις Θεός – Ποιός ο Θεός τῶν Ἰουδαίων ~ Πλούταρχος

Γράφει ὁ Πλούταρχος καὶ μεταφράζει ἡ Κόριννα.

Ποιός εἶναι ὁ θεός τῶν χριστιανῶν;7   Θαυμάσας οὖν τὸ ἐπὶ πᾶσι ῥηθὲν ὁ Σύμμαχος “ἆρ᾽” ἔφη “σὺ τὸν πατριώτην θεόν, ὦ Λαμπρία, “εὔιον ὀρσιγύναικα μαινομέναις ἀνθέοντα τιμαῖσι Διόνυσον” ( Lyr. adesp. 131) ἐγγράφεις καὶ ὑποποιεῖς τοῖς Ἑβραίων ἀπορρήτοις; ἢ τῷ ὄντι λόγος ἔστι τις ὁ τοῦτον ἐκείνῳ τὸν αὐτὸν ἀποφαίνων;” ὁ δὲ Μοιραγένης ὑπολαβών “ἔα τοῦτον” εἶπεν· “ἐγὼ γὰρ Ἀθηναῖος ὢν ἀποκρίνομαί σοι καὶ λέγω μηδέν᾽ ἄλλον εἶναι· καὶ τὰ μὲν πολλὰ τῶν εἰς τοῦτο τεκμηρίων μόνοις ἐστὶ ῥητὰ καὶ διδακτὰ τοῖς μυουμένοις παρ᾽ ἡμῖν εἰς τὴν τριετηρικὴν παντέλειαν· ἃ δὲ λόγῳ διελθεῖν οὐ κεκώλυται πρὸς φίλους ἄνδρας, ἄλλως τε καὶ παρ᾽ οἶνον ἐπὶ τοῖς τοῦ θεοῦ δώροις, ἂν οὗτοι κελεύωσι, λέγειν ἕτοιμος.” Πάντων οὖν κελευόντων καὶ δεομένων “πρῶτον μέν” ἔφη “τῆς μεγίστης καὶ τελειοτάτης ἑορτῆς παρ᾽ αὐτοῖς ὁ καιρός ἐστιν καὶ ὁ τρόπος Διονύσῳ προσήκων. τὴν γὰρ λεγομένην νηστείαν ἀκμάζοντι τρυγητῷ τρα πέζας τε προτίθενται παντοδαπῆς ὀπώρας ὑπὸ σκηναῖς καὶ καλιάσιν ἐκ κλημάτων μάλιστα καὶ κιττοῦ διαπεπλεγ μέναις· καὶ τὴν προτέραν τῆς ἑορτῆς σκηνὴν ὀνομάζουσιν. ὀλίγαις δ᾽ ὕστερον ἡμέραις ἄλλην ἑορτήν, οὐκ (…) ἂν δι᾽ αἰνιγμάτων ἀλλ᾽ ἄντικρυς Βάκχου καλουμένην, τελοῦ σιν. ἔστι δὲ καὶ κραδηφορία τις ἑορτὴ καὶ θυρσοφορία παρ᾽ αὐτοῖς, ἐν ᾗ θύρσους ἔχοντες εἰς τὸ ἱερὸν εἰσίασιν· εἰσελ θόντες δ᾽ ὅ τι δρῶσιν, οὐκ ἴσμεν, εἰκὸς δὲ βακχείαν εἶναι τὰ ποιούμενα· καὶ γὰρ σάλπιγξι μικραῖς, ὥσπερ Ἀργεῖοι τοῖς Διονυσίοις, ἀνακαλούμενοι τὸν θεὸν χρῶνται, καὶ κιθαρίζοντες ἕτεροι προΐασιν, οὓς αὐτοὶ Λευίτας προσ ονομάζουσιν, εἴτε παρὰ τὸν Λύσιον εἴτε μᾶλλον παρὰ τὸν Εὔιον τῆς ἐπικλήσεως γεγενημένης. οἶμαι δὲ καὶ τὴν τῶν σαββάτων ἑορτὴν μὴ παντάπασιν ἀπροσδιόνυσον εἶναι· Σάβους γὰρ καὶ νῦν ἔτι πολλοὶ τοὺς Βάκχους καλοῦσιν καὶ ταύτην ἀφιᾶσι τὴν φωνὴν ὅταν ὀργιάζωσι τῷ θεῷ, οὗ πίστωσιν ἔστι δήπου καὶ παρὰ Δημοσθένους ( 18, 260 ) λαβεῖν καὶ παρὰ Μενάνδρου ( fr. 1060 ), καὶ οὐκ ἀπὸ τρόπου τις ἂν φαίη τοὔνομα πεποιῆσθαι πρός τινα σόβησιν, ἣ κατέχει τοὺς βακχεύοντας· αὐτοὶ δὲ τῷ λόγῳ μαρτυροῦσιν, ὅταν σάββατα τελῶσι, μάλιστα μὲν πίνειν καὶ οἰνοῦσθαι παρακαλοῦντες ἀλλήλους, ὅταν δὲ κωλύῃ τι μεῖζον, ἀπογεύεσθαί γε πάντως ἀκράτου νομίζοντες. καὶ ταῦτα μὲν εἰκότα φαίη τις ἂν εἶναι· κατὰ κράτος δὲ τοὺς ἐναντίους πρῶτον μὲν ὁ ἀρχιερεὺς ἐλέγχει, μιτρη φόρος τε προϊὼν ἐν ταῖς ἑορταῖς καὶ νεβρίδα χρυσόπαστον ἐνημμένος, χιτῶνα δὲ ποδήρη φορῶν καὶ κοθόρνους, κώδωνες δὲ πολλοὶ κατακρέμανται τῆς ἐσθῆτος, ὑποκομ ποῦντες ἐν τῷ βαδίζειν, ὡς καὶ παρ᾽ ἡμῖν· ψόφοις δὲ χρῶνται περὶ τὰ νυκτέλια, καὶ χαλκοκρότους τὰς τοῦ θεοῦ τιθήνας προσαγορεύουσιν· καὶ ὁ δεικνύμενος ἐν τοῖς (…) ἐναντίοις τοῦ νεὼ θύρσος ἐντετυπωμένος καὶ τύμπανα· ταῦτα γὰρ οὐδενὶ δήπουθεν ἄλλῳ θεῶν ἢ Διονύσῳ προσ ῆκεν. ἔτι τοίνυν μέλι μὲν οὐ προσφέρουσι ταῖς ἱερουρ γίαις, ὅτι δοκεῖ φθείρειν τὸν οἶνον κεραννύμενον καὶ τοῦτ᾽ ἦν σπονδὴ καὶ μέθυ, πρὶν ἄμπελον φανῆναι· καὶ μέχρι νῦν τῶν τε βαρβάρων οἱ μὴ ποιοῦντες οἶνον μελί τειον πίνουσιν, ὑποφαρμάσσοντες τὴν γλυκύτητα οἰνώδεσι ῥίζαις καὶ αὐστηραῖς, Ἕλληνές τε νηφάλια ταὐτὰ καὶ μελίσπονδα θύουσιν, ὡς ἀντίθετον φύσιν μάλιστα τοῦ μέλιτος πρὸς τὸν οἶνον ἔχοντος. ὅτι δὲ τοῦτο νομίζουσι, κἀκεῖνο σημεῖον οὐ μικρόν ἐστι, τὸ πολλῶν τιμωριῶν οὐσῶν παρ᾽ αὐτοῖς μίαν εἶναι μάλιστα διαβεβλημένην, τὴν οἴνου τοὺς κολαζομένους ἀπείργουσαν, ὅσον ἂν τάξῃ χρόνον ὁ κύριος τῆς κολάσεως·

—-(Βλ., Πλούταρχος « Συμποσιακῶν» 671.C.4 – 672.C.4)—-

Δηλαδή:

Ἀπορώντας μὲ αὐτό ποὺ ἐλέχθη στὸ τέλος, ὁ Σύμμαχος εἶπε: «Ἐπομένως, Λαμπρία, τόν συμπατριώτη σου Θεό, τόν Διόνυσο τοῦ Εὔιον, ποὺ ξεσηκώνει τὶς γυναῖκες καὶ δέχεται τὶς τιμές ποὺ τοῦ ἀποδίδουν μέσα στὴν μανία τους, τὸν πολιτογραφεῖς καὶ τόν εἰσάγεις κρυφά στὰ ἀπόρρητα δόγματα τῶν ῾Εβραίων; Ἤ μήπως ὑπάρχει ὄντως κάποια παράδοσι ποὺ τὸν ταυτίζει μὲ ἐκείνον;».

Ὁ Μοιραγένης ὅμως πῆρε τὸν λόγο καὶ εἶπε: «Ἀφησέ τον Λαμπρία, διότι ἐγώ, ποὺ εἶμαι Ἀθηναῖος, σοῦ ἀπαντῶ καὶ σοῦ λέω πώς δὲν εἶναι διαφορετικός.

Τὰ περισσότερα τεκμήρια γιὰ τὸ θέμα αὐτό εἶναι ρητά και διδάσκονται μόνο σὲ ὅσους μυοῦνται στὰ μέρη μας στὴν Τριετηρική Παντέλεια[1], ἐνῷ ὅσα δὲν ἀπαγορεύεται νὰ ἐκθέση κανείς σὲ φίλους, τὴν στιγμή μάλιστα ποὺ βρισκόμαστε μπροστά στὸν οἶνο καὶ τὰ δῶρα τοῦ Θεοῦ, ἄν αὐτοί μοῦ τὸ ζητήσουν, εἶμαι ἕτοιμος νὰ σοῦ τὰ πῶ.» Καθώς ὅλοι  τὸν καλοῦσαν καὶ τὸν παρακαλοῦσαν νὰ μιλήση, εἶπε: «Πρῶτα ἀπ’ ὅλα ὁ καιρός(ἐποχή) καί ὁ τρόπος τῆς μεγίστης καὶ τελειοτάτης ἑορτῆς τους, ταιριάζει στὸν Διόνυσο. Πράγματι, ὅταν τηροῦν τὴν λεγόμενη νηστεία, πάνω στὴν κορύφωση τοῦ τρύγου, στρώνουν τραπέζια μὲ κάθε εἴδους φροῦτα κάτω ἄπό σκηνές και καλύβες πλεγμένες κυρίως ἀπό κλήματα καὶ κισσό. Εξ άλλου, την πρώτη μέρα τῆς ἑορτῆς ὀνομάζουν σκηνή.

Λίγες μέρες ἀργότερα ἑορτάζουν ἄλλη ἑορτή, πού δέν τήν ονομάζουν (…) μὲ αἰνίγματα ἀλλά τὴν ἀποκαλοῦν ξεκάθαρα «τοῦ Βάκχου».

῾Υπάρχει ἐπίσης σὲ αὐτούς καὶ ἑορτή ποὺ γίνεται λιτανεία μὲ κλαδιά καὶ θύρσους, κατά τὴν ὁποῖα, κρατώντας θύρσους, μπαίνουν στὸ ἱερό. Ἀφ,οὗ μποῦν δὲν ξέρουμε τὶ κάνουν, κατά πᾶσα πιθανότητα ὃμως τά ὅσα γίνονται εἶναι βακχικά: καὶ σάλπιγγες μικρές χρησιμοποιοῦν γιὰ νὰ καλέσουν τὸν Θεό, ὅπως ἀκριβῶς οἱ Ἀργεῖοι στὰ Διονύσια, καὶ ἄλλοι προχωροῦν μπροστά παίζοντας κιθάρα, τοὺς ὁποίους τοῦς ἀποκαλοῦν Λευίτες, καὶ τὸ ὂνομα προέρχεται εἴτε ἀπό τὸ «Λύσιος» ἡ  πιὸ πιθανό, ἀπό τὸ «Εὔιος».

Ἀλλά καὶ  ἡ ἑορτή τῶν Σαββάτων δέν εἶναι θαρρῶ τελείως ἄσχετη μὲ τὸν Διόνυσο, διότι ἀκόμα καὶ σήμερα πολλοί ἀποκαλοῦν τούς Βάκχους, Σάβους και αὐτή εἶναι ἡ φωνή τους ὅταν τελοῦν τίς ὀργιαστικές τελετές πρὸς τιμήν τοῦ Θεοῦ, κάτι γιὰ τὸ ὁποῖο μπορεί νὰ βρῆ ἐπιβεβαίωσι στὸν Δημοσθένη καὶ στὸν Μέναδρο καὶ δὲν θὰ ἦταν ἄστοχο νὰ πῆ κανείς ὅτι τὸ  ὄνομα εἶναι πεποιημένο ἀπό ἕνα εἴδους παράκρουσεως (σόβησιν) ποὺ κατέχει τοὺς βακχεύοντες.

Οἱ ἴδιοι, ἐξ ἄλλου, μαρτυροῦν ὑπέρ τῆς παραδόσεως αὐτής, ὅταν ἑορτάζουν τὰ Σάββατα, ὅπου κυρίως καλεῖ ὁ ἕνας τὸν ἄλλον νὰ πίνη καὶ νὰ μεθᾶ, καὶ ἔχουν ἔθιμο, ὅταν τοὺς ἐμποδίζει κάποια ἀνώτερη βία, νὰ γεύωνται τουλάχιστον σὲ κάθε περίπτωσι οἶνο ἄκρατο.

Αὐτὰ βεβαίως θὰ μποροῦσε νὰ πῆ κανείς πὼς δὲν εἶναι παρά πιθανοφανῆ. Ἰσχυρότατη διάψευσι ὅμως γιὰ ὃσους ἔχουν ἀντίθετη γνώμη εἶναι ὁ ἀρχιερεύς, ὁ ὁποῖος πηγαίνει μπροστά στὶς ἑορτές φορώντας μίτρα, τυλιγμένος μέσα σὲ χρυσοποίκιλτο δέρμα ἐλαφιού[2] (νεβρίδα χρυσόπαστον), φορώντας ποδήρη χιτώνα και κοθόρνους, ἐνῷ πολλά κουδουνάκια κρέμονται ἀπό τά ροῦχα του, ποὺ ἠχοῦν ὅταν βαδίζει, ὅπως ἀκριβώς καὶ σὲ μᾶς∙ παράγονται ἐπίσης θόρυβοι κατά τὰ νυκτέλια και ὀνομάζονται χαλκόκροτοι οἱ παραμᾶνες τροφοί τοῦ Θεοῦ∙ ἀλλά καὶ ὁ σκαλισμένος θύρσος ποὺ βλέπουμε (…) στὰ πλάγια τοῦ Ναοῦ καὶ τὰ τύμπανα, τὰ ὁποῖα βεβαίως δὲν ταιριάζουν σὲ  κανέναν ἀλλον ἀπό τοὺς Θεούς περισσότερο παρά μόνο στον Διόνυσο.

Ἐπίσης, δὲν κάνουν βεβαίως προσφορές μὲ μέλι στὶς ἱερουργίες, ἐπειδή θεωρεῖται ὅτι καταστρέφει τὸν οἶνον ἀνακατεμένο μαζί του, ἀλλά αὐτό  ἐχρησιμοποιεῖτο στὶς σπονδές ὡς ποτό, προτοῦ φανῆ τὸ ἀμπέλι.

Ἐπίσης, μέχρι σήμερα ὅσοι ἀπό τοὺς βαρβάρους δὲν φτιάχνουν οἶνο πίνουν μελίτειον (ὑδρόμελι), μειώνοντας τη γλυκύτητά του μὲ ρίζες ποὺ ἔχουν τὴν  στυφή γεῦσι τοῦ οἴνου,  ἐνῷ οἱ Ἕλληνες τὸ ἴδιο αὐτό μεῖγμα προσφέρουν ὡς νηφάλιες σπονδές καὶ μελίσπονδα (νερό, γάλα καὶ μέλι), ἐπειδή θεωροῦν ὅτι ἡ φύσις τοῦ μελιοῦ εἶναι κατ’ ἐξοχήν ἀντίθετη πρὸς τοῦ οἴνου.

Γιὰ τὸ  ὅτι αὐτὸ πιστεύουν(οἱ Ἰουδαῖοι)    ἐνδεικτικό σημεῖο ὄχι ἀσήμαντο εἶναι καὶ τὸ ὅτι ἀνάμεσα στὶς πολλές τιμωρίες ποὺ ἐφαρμόζουν μία εἶναι κυρίως ἡ  πιὸ ἀτιμωτική, ἡ ὁποία ἀπαγορεύει στοὺς τιμωρουμένους νὰ πίνουν οἶνο γιὰ ὅσο χρόνο ὁρίσει αὐτός ποὺ ἐπιβάλλει τὴν τιμωρία·τοὺς δὲ οὔτως κολα…..

Σὲ αὐτὸ τὸ σημεῖο σταματᾶ ἀπότομα τὸ κείμενο.
ΠΗΓΗ

ΠΗΓΗ

Πόρισα ΣΔΟΕ: Πεντακάθαρη η Χρυσή Αυγή

Πόρισα ΣΔΟΕ: Πεντακάθαρη η Χρυσή Αυγή - Μούγκα ο Σαμαράς!
Νέος κύκλος «φοβερών» και «τρομερών», αλλά απολύτως κενών και άνευ ουσίας, «αποκαλύψεων» έχει ξεσπάσει στα πλαίσια της επικοινωνιακής πολιτικής της συγκυβέρνησης εναντίον της Χρυσής Αυγής.
Ας παραθέσουμε, όμως, πριν απ' όλα την δήλωση - ομολογία που δημοσιεύουν τα καθεστωτικά μέσα, προσπαθώντας να την κρύψουν μέσα στο κείμενο: "Ο έλεγχος στα οικονομικά της Χρυσής Αυγής αλλά και στους τραπεζικούς λογαριασμούς περίπου 35 στελεχών της συνεχίζεται. Ωστόσο τα ίδια στελέχη του υπουργείου Οικονομικών σημείωναν ότι «δεν έχουν εντοπισθεί μέχρι στιγμής ποσά που συνδέονται με παράνομη χρηματοδότηση του κόμματος. Όμως ίσως η έρευνα επεκταθεί και σ άλλα πρόσωπα που ίσως σχετίζονται με τέτοιου είδους ύποπτες συναλλαγές".
Κοινώς δεν έχουν βρει τίποτα και ελλείψει στοιχείων αναλώνονται σε αοριστολογίες, έχοντας ήδη εκτεθεί για όσα πομπώδη, αλλά ψευδή, διέρρευσαν για δήθεν παράνομη χρηματοδότηση της Χρυσής Αυγής. Όσο και να προσπαθούν να συντηρήσουν το θέμα για δημιουργία εντυπώσεων, αποδεικνύεται περίτρανα ότι οι «σκοτεινοί χρηματοδότες της Χρυσής Αυγής» έχουν μία κοινή ιδιότητα με τα περιβόητα «οπλοστάσια». Ανήκουν στην σφαίρα της φαντασίας των εμπαθών και εγκάθετων σκευωρών.
Παρόλο τον εξονυχιστικό έλεγχο του ΣΔΟΕ επί τέσσερις και πλέον μήνες τα «ευρήματα» οδηγούν τα στελέχη του Υπουργείου Οικονομικών στην πικρή παραδοχή της αποτυχίας τους. Όμως τα αργυρώνητα ΜΜΕ προσπαθούν να αποκρύψουν την συγκεκριμένη είδηση, κάνοντας λόγο για πράγματα, τα οποία οι ίδιοι παραδέχονται ότι δεν έχουν καμία σχέση με την Χρυσή Αυγή.
Παρόλα αυτά, συνεχίζουν να διακινούν για συντήρηση των εντυπώσεων ότι «οι έρευνες συνεχίζονται» παρά το ότι έχουν ήδη παραδεχτεί ότι η Χρυσή Αυγή είναι καθαρή σαν διαμάντι.
Επί του θέματος έγραψε το έγκυρο defencenet: Όσο υπήρχε το "μυστικό οπλοστάσιο" της Χρυσής Αυγής, τόσο υπήρχαν και "μυστικοί χρηματοδότες"!
Ούτε ένα ευρώ "μαύρο" ή παράνομα κτηθέν δεν βρέθηκε στους τραπεζικούς λογαριασμούς του κόμματος του Λαϊκού Συνδέσμου-Χρυσή Αυγή και στους τραπεζικούς λογαριασμούς 35 στελεχών του που ξεσκονίζονται εδώ και τέσσερις μήνες από το ΣΔΟΕ.
Στελέχη του υπουργείου Οικονομικών σημείωναν ότι «δεν έχουν εντοπισθεί μέχρι στιγμής ποσά που συνδέονται με παράνομη χρηματοδότηση του κόμματος. Όμως ίσως η έρευνα επεκταθεί και σ άλλα πρόσωπα που ίσως σχετίζονται με τέτοιου είδους ύποπτες συναλλαγές». Δηλαδή σε ποια πρόσωπα; Σε άσχετα πρόσωπα που δεν έχουν σχέση με το κόμμα;
Όπως ένας από τους λογιστές που κρατούσαν τα βιβλία του κόμματος (φαντασθείτε: Έψαξαν ακόμα και τον λογιστή!) τον οποίο προσπάθησαν να εμπλέξουν με δύο off shore εταιρείες στην Κύπρο που είχε δημιουργήσει το ... 2004, ένας εκ των λογιστών του κόμματος (!) ο οποίος βέβαια δεν έχει καμία θεσμική θέση και εν πάση περιπτώσει δεν είχε κάνει ούτε ο ίδιος κάτι παράνομο. Μάλιστα τότε, το 2004, δεν είχε και καμία σχέση με τον Λαϊκό Σύνδεσμο-Χρυσή Αυγή.
Το ότι διέρρευσε αυτή η υπόθεση ως "συνδεόμενη" με την Χρυσή Αυγή, μάλλον δείχνει το πόσο απελπισμένη είναι η κυβέρνηση από την διακρίβωση της άψογης διαχείρισης τόσο της κρατικής χρηματοδότησης, όσο και της διάψευσης για τους "μυστικούς χρηματοδότες της Χρυσής Αυγής". Μια υπόθεση ανάλογη με το "μυστικό οπλοστάσιο"...Η πλέον φοβερή ανακάλυψη είναι ένα ποσό 150.000 ευρώ σε λογαριασμό δηλωμένο και νόμιμο του προφυλακισμένου βουλευτή Γ.Λαγού που προέρχεται από δηλωμένη και με εκκαθαρισμένους τους φόρους κληρονομιά.
Ούτε στα οικονομικά του Νίκου ΜΙχαλολιάκου, της οικογένειάς του, του Χ.Παππά, των άλλων προφυλακισμένων βουλευτών κλπ, βρέθηκε το οτιδήποτε επιλήψιμο.
Tα κονδύλια της κρατικής χρηματοδότησης (λιγότερα από 500.000 ευρώ) όδευσαν κατά κύριο λόγο σε αγορές τροφίμων για τους άπορους και τα υπόλοιπα σε δαπάνες γραφείων που άνοιγε σε διάφορες πόλεις το κόμμα. Την ίδια στιγμή τις επόμενες ώρες αναμένεται να δημοσιοποιηθούν τα ευρήματα από τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές στους τρεις προφυλακισθέντες βουλευτές Γιώργο Γερμενή, Παναγιώτη Ηλιόπουλο και Ευστάθιο Μπούκουρα.
Ακόμη από ώρα σε ώρα αναμένεται το πόρισμα της ΕΛ.ΑΣ. με την αξιολόγηση των ευρημάτων στο πολεμικό μουσείο του επιχειρηματία Ευάγγελου Πάλλη που ερευνάται αν συσχετίζεται με το «οπλοστάσιο» της Χρυσής Αυγής και βέβαια οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το εθνικιστικό κόμμα δεν υπάρχει καμία απολύτως σχέση, ούτε καν με τα μουσειακά εκθέματα.
ΠΗΓΗ

Δευτέρα, 13 Ιανουαρίου 2014

Η πολιτική κρίση ante portas

Η πολιτική κρίση ante portas
Το 2013 συμπληρώθηκαν 500 χρόνια από τη συγγραφή του Ηγεμόνα, του πλέον γνωστού έργου του Νικολό Μακιαβέλι. Στο 15ο κεφάλαιο του Ηγεμόνα ο Μακιαβέλι προειδοποιεί τους πολιτικούς, επισημαίνοντας ότι εκείνος που λησμονεί αυτό που συμβαίνει για χάρη εκείνου που θα έπρεπε να συμβαίνει, προετοιμάζει την καταστροφή του και όχι τη σωτηρία του. Μια φράση που συνοψίζει την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει μεγάλο μέρος του ελλαδικού πολιτικού φάσματος. Έχω την αίσθηση ότι όποιος έχει εποπτεία του κοινωνικού σώματος, συζητά δηλαδή με ανθρώπους εκτός του στενού του περιβάλλοντος, ανθρώπους με τους οποίους δεν τον συνδέουν κοινές πεποιθήσεις, αντιλήψεις και επιδιώξεις, διαπιστώνει ότι βρίσκεται anteportasμια πολιτική κρίση, της οποίας οι διαστάσεις ενδέχεται να κλονίσουν τη χώρα περισσότερο και από την οικονομική κρίση.  Η ψήφος στις επερχόμενες Ευρωεκλογές μοιάζει να επισείει τον κίνδυνο καταστροφής.

Αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα δεν χρειάζεται περιγραφή. Όλοι έχουν άμεση ή έμμεση εμπειρία των πλέον δυσάρεστων επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης. Όλοι συζητούν για τις συνέπειες της κρίσης στα κόμματα, συνήθως υπό το πρίσμα των μικροκομματικών κερδών και απωλειών. Εκείνο που έχει υποτιμηθεί είναι οι πολιτικές διαστάσεις της κρίσης, οι οποίες αρχίζουν και γίνονται ορατές στον ορίζοντα των Ευρωεκλογών. Ψιθυρίζεται ήδη από δημοσκόπους και γίνεται εμφανέστατο στην καθημερινότητα ότι τα αστικά κόμματα κινδυνεύουν να υποστούν μια άνευ ιστορικού προηγουμένου συντριβή, την οποία εντείνει η παραδοσιακά χαλαρή ψήφος στις Ευρωεκλογές. Μια συντριβή με πολιτικές και ευρύτερα πολιτειακές επιπτώσεις.

Παρά τις προσδοκίες των κυβερνητικών παραγόντων και τα όποια θετικά αποτελέσματα έχει αποδώσει ή φαίνεται να αποδίδει η ασκούμενη πολιτική, το εκλογικό σώμα απομακρύνεται όλο και περισσότερο από τον κυβερνητικό συνασπισμό. Οι λόγοι για τους οποίους βυθίζεται το ΠΑΣΟΚ είναι χιλιοειπωμένοι και χιλιογραμμένοι. Δεν πρέπει να υπάρχει άνθρωπος που να φαντάζεται ότι το ΠΑΣΟΚ δεν θα υποστεί τη σχεδόν καθολική απόρριψη του εκλογικού σώματος. Η Νέα Δημοκρατία όμως μοιάζει να προσδοκά θετικό αποτέλεσμα στις Ευρωεκλογές, επειδή το εκλογικό σώμα θα την προτιμήσει είτε ως κόμμα που ακολουθεί υπεύθυνη πολιτική είτε υπό το φόβο του επελαύνοντος ΣΥΡΙΖΑ.

Δυστυχώς, λησμονώντας αυτό που συμβαίνει για χάρη εκείνου που θα έπρεπε να συμβαίνει, οι κυβερνητικοί προετοιμάζουν την καταστροφή και όχι τη σωτηρία. Στις εκλογικές αναμετρήσεις του 2012 ένα σημαντικό μέρος των ψηφοφόρων ψήφισε τη Νέα Δημοκρατία ως ανάχωμα στο ΣΥΡΙΖΑ. Μεσοαστοί και μεγαλοαστοί, φιλελεύθεροι, κεντρώοι, μετριοπαθείς δεξιοί και διάφοροι άλλοι έφτασαν τη Νέα Δημοκρατία από το 18,85% στο 29,66%. Δεν την ψήφισαν με χαρά, με πάθος ή επειδή επιδοκίμασαν το πρόγραμμά της. Δεν μπορούσαν να δεχτούν το ενδεχόμενο κυβέρνησης της αριστεράς, είτε για λόγους συναισθηματικούς, είτε γιατί δεν έβρισκαν κοινότητα συμφερόντων με τις διακηρυγμένες επιδιώξεις του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίες ακόμα και σήμερα παραμένουν ομιχλώδεις. Αντίθετα, φοβούνταν δικαιολογημένα ότι μια αριστερή κυβέρνηση θα τους έβλαπτε ανεπανόρθωτα. Συνεπώς, η Νέα Δημοκρατία θεώρησε ότι ακουμπούσε στέρεα σε ένα μέρος της κοινωνίας.

Σε διάστημα ενάμιση έτους η οικονομική πολιτική που προκρίθηκε και υποστηρίχθηκε, με κύριες όψεις της το νέο φόρο ακινήτων, την εξοντωτική φορολόγηση των συνήθως συνεπών φορολογουμένων και το ψύχος στις πολυκατοικίες από τη σολομώντεια μέθοδο αντιμετώπισης του λαθρεμπορίου καυσίμων που επιλέχθηκε, διέρρηξε τους δεσμούς της Νέας Δημοκρατίας με τους ανθρώπους που την στήριξαν εσχάτως. Να προσθέσω και τη δυσφορία στο λεγόμενο «μεσαίο χώρο» από την πλεονάζουσα αυταρχική ρητορική και πολιτική πρακτική της κυβέρνησης, εξόχως των όψιμων πραιτοριανών της. Για ένα σημαντικό μέρος των πολιτών σημασία δεν έχει μόνο το αποτέλεσμα, όπως πολλοί νομίζουν, αλλά και τα μέσα που επιλέγονται για την επίτευξή του. Η Νέα Δημοκρατία, για να παραφράσω τον ευαγγελιστή Ματθαίο, θέλησε να κερδίσει τον κόσμο –να σώσει τη χώρα- χάνοντας την ψυχή της, εξαιτίας των πολιτικών που ακολούθησε. Έγινε μια παρωχημένη δεξιά, μικρή και φοβική, που ελπίζει να ανακάμψει υποσχόμενη ότι θα μοιράσει σημαντικό μέρος του πλεονάσματος στα σώματα ασφαλείας, όπως θα έκανε και ο Παπάγος πριν από μισό αιώνα, και αφήνει ουσιαστικά αφορολόγητη τη μεγάλη αγροτική ιδιοκτησία, όπως θα ήθελε και ο Ανδρέας Παπανδρέου. Στην παρούσα ιστορική και οικονομική συγκυρία ένα αστικό κόμμα δεν μπορεί να στηριχθεί στα κατεστραμμένα από την κρίση στρώματα, αλλά να ελπίζει να κρατήσει κάποιο μέρος τους. Αυτά τα στρώματα αποτελούν προνομιακή πελατεία κομμάτων διαμαρτυρίας και υποσχέσεων, αλλά και πολιτικών - διασκεδαστών. Χάνοντας όμως και τους αστούς και τους φιλελεύθερους πολίτες, ένα αστικό κόμμα δεν έχει σε τίποτα να ελπίζει.

Δεν είναι πια μακρινό το ενδεχόμενο να δούμε τη Χρυσή Αυγή τόσο ενισχυμένη, σε βαθμό που κανείς εχέφρων άνθρωπος δεν θα ήθελε καν να εκστομίσει, εξαιτίας κυρίως της αποδυνάμωσης του αστικού χώρου και της χαλαρής ή δικαιολογημένα τιμωρητικής διάθεσης των εκλογέων σε μη εθνικές εκλογές. Και μην βιαστεί κανείς να σκεφθεί ότι η Χρυσή Αυγή τελείωσε μετά τα όσα συνέβησαν το περασμένο φθινόπωρο. Στην περίπτωση της Χρυσής Αυγής τα κατεστημένα κόμματα και μέσα ενημέρωσης πίστεψαν ότι δεν χρειάζεται μια συστηματική πολιτική καταπολέμησης των πολιτικών ακροτήτων, αλλά αρκεί η εφαρμογή δρακόντειων μέτρων. Βλέποντας τα πάντα μέσα από το πρίσμα της πολιτικής επικοινωνίας, θεώρησαν ότι αυτό που θα δώσει τη λύση είναι ο εντυπωσιασμός. Δυστυχώς, όταν κάποιος δεν ξέρει πώς να αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα, η εύκολη λύση είναι η υιοθέτηση άτεγκτων μέτρων απλά και μόνο για να έχει το επιχείρημα ότι έπραξε το μέγιστο. Σαν τα κράτη που, μην έχοντας πολιτική καταπολέμησης του εμπορίου και της χρήσης ναρκωτικών, θεσπίζουν τη θανατική ποινή, ώστε να δίδεται η εντύπωση ότι κάνουν τα πάντα, χωρίς όμως ουσιαστικό αποτέλεσμα.

Το ρήγμα που έχει επέλθει μεταξύ των αστών, όλου του φάσματος, ψηφοφόρων και των παραδοσιακών κομμάτων του αστικού χώρου είναι τόσο βαθύ και τα πολιτικά εργαλεία τόσο λίγα και ισχνά, που στο προσεχές διάστημα δύσκολα μπορεί να γεφυρωθεί. Επίσης, ο χρόνος που απομένει έως τον Μάιο μάλλον δεν επαρκεί για τη συγκρότηση πειστικών εναλλακτικών πολιτικών φορέων, που θα μπορέσουν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πολιτών. Κινήσεις που παλεύουν βιαστικά και πρόχειρα να σταθούν, βασιζόμενες σε γνωστά, και συνήθως φθαρμένα, πρόσωπα δεν αποτελούν λύσεις. Χρειάζονται νέες πολιτικές και νέες συλλογικότητες. Αν αυτό που προοιωνίζεται τον Μάιο έφτανε κάποτε  να μεταφραστεί σε αποτέλεσμα εθνικών εκλογών, η Βουλή της Βαϊμάρης θα έμοιαζε παιδική χαρά, ένθεν κακείθεν. Ας μην ξεχάσουμε ότι η ιστορική εμπειρία έχει αποδείξει πως οι μεγάλες καταστροφές δεν συνέβησαν στην αρχή, αλλά στο τέλος των πολιτικών και οικονομικών κρίσεων.
ΠΗΓΗ

Μαυραγάνης: Καμία βεβαιωμένη οφειλή της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ στις εφορίες

Μαυραγάνης: Καμία βεβαιωμένη οφειλή της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ στις εφορίες
Δεν υπάρχουν βεβαιωμένες οφειλές της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ προς τις ΔΟΥ, σύμφωνα με έγγραφο που απέστειλε στη Βουλή ο υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης.
Το έγγραφο διαβιβάστηκε μετά από ερώτηση 11 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ οι οποίοι με επικεφαλής τον Αθανάσιο Πετράκο απευθύνθηκαν σε δύο υπουργούς, τους υπουργούς Οικονομικών και Περιβάλλοντος, ζητώντας να ενημερωθούν εάν έχει βάση δημοσίευμα σύμφωνα με το οποίο το κόμμα της ΝΔ δεν έχει τακτοποιήσει τις οικονομικές οφειλές απέναντι στη ΔΕΗ και το υπουργείο Οικονομικών, αν έχει γίνει διακανονισμός και αν ισχύει ότι ενώ εκδόθηκαν τέσσερις εντολές απενεργοποίησης του μετρητή ρεύματος του κτιρίου στη Λεωφόρο Συγγρού, αυτές δεν εκτελέστηκαν μέχρι τώρα.
«Μετά από έρευνα που διεξήχθη στα αρχεία της Διεύθυνσης Πολιτικής Εισπράξεων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, δεν προκύπτουν βεβαιωμένες οφειλές στις ΔΟΥ για τα εν λόγω πολιτικά κόμματα» αναφέρει στο απαντητικό του έγγραφο ο υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης και επισημαίνει ότι οι ρυθμίσεις που αναφέρονται στην ερώτηση των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ είναι αρμοδιότητας του συνερωτώμενου υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.
Αντίστοιχη ερώτηση και αίτηση κατάθεσης εγγράφων είχε καταθέσει και η βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων Ραχήλ Μακρή. Από το υπουργείο Περιβάλλοντος διαβιβάστηκε έγγραφο της ΔΕΗ ΑΕ στο οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, η επιχείρηση επικαλείται το απόρρητο που προστατεύει τους πελάτες της.
ΠΗΓΗ

Διογένης εναντίον Ιάκωβου ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ εναντίον ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ μέσα από κινούμενα σχέδια.

Η κόντρα μεταξύ του Διογένη , ενός λάτρη της πατρώας θρησκείας και του Ιάκωβου ενός χριστιανού.







































Κυριακή, 12 Ιανουαρίου 2014

Χούντα προδοτών: Στη φυλακή οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής για τις ιδέες τους!

Χούντα προδοτών: Στη φυλακή οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής για τις ιδέες τους!
Προφυλακιστέοι κρίθηκαν πριν από λίγο από τους ανακριτές οι Συναγωνιστές - βουλευτές της Χρυσής Αυγής Γιώργος Γερμενής και Παναγιώτης Ηλιόπουλος. Οι δύο Συναγωνιστές θα περάσουν το βράδυ στην ΓΑΔΑ και αύριο το πρωί θα μεταφερθούν στον Κορυδαλλό.
Ο βρώμικος πόλεμος του συστήματος ενάντια στο νόμιμο πολιτικό κόμμα της Χρυσής Αυγής συνεχίζεται αμείωτος! Οι Έλληνες Εθνικιστές δεν λυγίζουν - Οι Ιδέες δεν φυλακίζονται!
Σήμερα καταλύθηκε το Σύνταγμα, το Πολίτευμα και η Λαϊκή κυριαρχία. Η εντολή για την προφυλάκιση των βουλευτών είχε δοθεί από τον Σαμαρά και την ανθελληνική χούντα του Μνημονίου.
Κανένα απολύτως στοιχείο δεν προέκυψε κατά των Συναγωνιστών Γερμενή και Ηλιόπουλου. Οι μόνες ερωτήσεις που δέχθηκαν αφορούσαν τις απόψεις, τις ιδέες και τις πολιτικές τους θέσεις.
Την ώρα που όλοι οι κλέφτες, οι απατεώνες και τα λαμόγια της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ κυκλοφορούν ελεύθερα, ο Αρχηγός και 4 βουλευτές της Χρυσής Αυγής βρίσκονται στην φυλακή παράνομα και αντισυνταγματικά.
Σήμερα το σύστημα απέδειξε πως τρέμει το νόμιμο πολιτικό Αγώνα της Χρυσής Αυγής. Καλούμε σύσσωμο τον ελληνικό λαό να στηρίξει αυτόν τον αγνό και ανιδιοτελή αγώνα για την απελευθέρωση της Πατρίδας μας από τα ξένα δεσμά.

ΠΗΓΗ