ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Παρασκευή, 8 Φεβρουαρίου 2013

Γιατί σαραντίζουν τα μωρά και γιατί γίνεται μνημόσυνο 40 μέρες αφού πεθάνει κάποιος;

Γιατί σαραντίζουν τα μωρά και γιατί γίνεται μνημόσυνο 40 μέρες αφού πεθάνει κάποιος;Από το βιβλίο Άρρητοι Λόγοι Επίδαυρος Θόλου Αποκάλυψις ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΑΛΤΑΝΗ

Εντός του μνημείου υπάρχουν 80 σταυροί. Ο αριθμός 80:.Οι 80 σταυροί , εντός του σηκού του μνημείου και επί της οροφής, είναι κεχωρισμένοι εις 40 ορθούς και 40 πλαγίους.Υπάρχει δηλαδή διχοτόμησις των εντός των φατνωμάτων αντιστοίχων συμβόλων των σταυρών.Μετά την ολοκλήρωσιν της εξυφάνσεως του σωματικού φορέως (28Χ 10) και γέννησιν του τέκνου εξυφαίνεται εις το φυσικόν πεδίον ο αιθερικός φορεύς της ψυχής. Δια να συσταθή ο αιθερικός φορεύς της νέας ενσαρκωθείσης ψυχής και να επουλωθούν τα τραύματα του αιθερικού φορέως της μητρός από την γέννησιν του τέκνου απαιτούνται 40 ημερονύκτια.

Η διασωθείσα λαϊκή παράδοσις δεν επιτρέπει μητήρ και νήπιον να έλθουν εις επαφήν με άλλα άτομα κατά το διάστημα αυτό, πλήν των οικείων ,δια να μην διαταραχθή ή ομαλή εξύφανσις και η επούλωσις των τραυμάτων των αιθερικών φορέων των δύο ψυχών, νηπίου και μητρός, οι οποίοι είναι άκρως ευαίσθητοι κατά την φάσιν αυτήν.Οι 80 σταυροί του εσωτερικού της οροφής ευρίσκονται εντός του χωροχρόνου της ενσαρκώσεως. Ο αριθμός 80, αποτελούμενος εκ δύο ίσων μερών, αναφέρεται αφ' ενός εις την συγκρότησιν κατά την άφιξην και αφ'ετέρου εις την διάλυσιν κατά την αναχώρησιν του αιθερικού φορέως της ψυχής. Τα έτερα 40 ημερονύκτια επομένως εκπροσωπούν την διάλυσιν του αιθερικού φορέως της ψυχής, επειδή πάντοτε αυτή ευρίσκεται εντός του χώρου του σηκού υπό την δικαιοδοσίαν της Σελήνης.Ο αριθμός 40 συνδέεται μετά της Μεγάλης Θεάς Εκάτης, θυγατρός της Αστερίας, επειδή αναφέρεται εις την διάλυσιν του αιθερικού φορέως του ανθρώπου, που εγκαταλείπει τον πλανήτην Γην και παραμένει ακόμη εις τον υποσεληνιαίον χώρον.

Επί του θέματος εξαιρετικού ενδιαφέροντος είναι το έργον "Περί του εμφαινομένου προσώπου τω κύκλω της Σελήνης" (943-945D) του Πλουτάρχου ο οποίος διετέλεσεν Αρχιερεύς του Μαντείου των Δελφών και ήτο γνώστης των αρχαίων μυστηρίων.Ο αριθμός 80 των σταυρών εντός της οροφής ομοιάζει με πύλην εκ της οποίας διερχόμενος η ψυχή άλλοτε εξυφαίνεται και άλλοτε διαλύει τον αιθερικόν της φορέα. Ο αριθμός 80 (40 +40 ) ορίζει τον αριθμό των ημερονυκτίων περιστροφών της Γης , που απαιτούνται δια την σύνθεσιν και αποσύνθεσιν του αιθερικού της φορέως εν σχέσει με τον σταθερόν Ήλιον. Ο αριθμός 280 ορίζει τον αριθμό των 10 Σεληνιακών μηνών. Επίσης εντός του δαπέδου ορίζει την εξύφανσιν του σωματικού της φορεώς.

ΜΑΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΓΝΩΣΤΟ ΘΑΝΟΣ ΠΟΝΤΙΚΕΡΗΣ                                                                           ΠΗΓΗ

Πέμπτη, 7 Φεβρουαρίου 2013

PEDRO OLALLA: ¿Por qué Grecia? ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ;

Ο Pedro Olalla González de la Vega (Οβιέδο, Ισπανία 1966) είναι συγγραφέας, ελληνιστής, καθηγητής φιλόλογος, μεταφραστής, φωτογράφος και κινηματογραφιστής, και σε αυτούς τους τομείς συνεργάζεται τακτικά με εκδοτικούς οίκους, πανεπιστήμια και πολιτιστικούς φορείς από διάφορες χώρες του κόσμου. Εδώ και είκοσι οκτώ χρόνια, διατηρεί μια έντονη σχέση με την Ελλάδα και το 1994 μετοίκησε στην Αθήνα με σκοπό να ασχοληθεί με την έρευνα, τη δημιουργία και τη διδασκαλία. Η κύρια απασχόλησή του είναι η συγγραφή: 27 πρωτότυπα έργα λογοτεχνικού και πολιτιστικού περιεχομένου (βιβλία, σενάρια, οπτικοακουστικό υλικό) σε διάφορες γλώσσες, καθώς και μια μακρά σειρά από δημοσιογραφικά άρθρα και μεταφράσεις Ελλήνων και Ισπανών συγγραφέων.

Δίδαξε νέα ελληνικά στο Πανεπιστήμιο του Οβιέδο και, στην Ελλάδα πλέον, διατέλεσε για χρόνια διευθυντής του Πολιτιστικού Δελτίου της Ισπανικής Πρεσβείας, αρχισυντάκτης του δίγλωσσου μηνιαίου περιοδικού "El Sol de Atenas" και καθηγητής στο «Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Μετάφρασης-Μεταφρασεολογίας» του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Από το 1994 έως σήμερα, εργάζεται ως καθηγητής στο Instituto Cervantes της Αθήνας και στη Βουλή των Ελλήνων. Ως φωτογράφος έχει πραγματοποιήσει εκδόσεις, οπτικοακουστικές παραγωγές, ντοκιμαντέρ και περισσότερες από σαράντα ατομικές εκθέσεις σε διάφορες χώρες. Ως λεξικογράφος, είναι συγγραφέας του «Νέου Ελληνο-Ισπανικού Λεξικού» (εκδ. Texto), για το οποίο δούλεψε για χρόνια με υποτροφία του Ιδρύματος «Α. Γ. Λεβέντη». Ως ερευνητής και φωτογράφος, έχει συνεργαστεί με εξειδικευμένους εκδοτικούς οίκους όπως National Geographic, Thames & Hudson, Altaïr, Planeta, Road Editions, κ.α. καθώς και με διάφορα τηλεοπτικά κανάλια και εταιρείες παραγωγής.

Τα τελευταία χρόνια δημοσιεύει τακτικά σε ξένες εφημερίδες άρθρα για την κοινωνική κατάσταση στην Ελλάδα. Για τη δουλειά του στο χώρο της μελέτης και της προώθησης του ελληνικού πολιτισμού, αναγορεύτηκε Πρεσβευτής του Ελληνισμού από το ελληνικό κράτος, Associate Member του Κέντρου Ελληνικών Σπουδών του Harvard University, Επίτιμος Δημότης Κλείτορος Αρκαδίας και υπήρξε προσκεκλημένος ομιλητής από πλήθος φορέων και ΜΜΕ στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αιγαίου, Θράκης, College Year in Athens, Onassis Foundation New York, Fulbright Foundation, Universidad Autónoma de México, Διεθνές Πανεπιστήμιο Menéndez Pelayo, Πρεσβεία της Ελλάδος στη Σουηδία, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία, Εθνικό Κέντρο Βιβλίου κ.α.) Επίσης υπήρξε ιδρυτικό μέλος και διευθυντής της International Society for Arcadia και αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Υποτρόφων του Ιδρύματος Α. Σ. Ωνάσης.

ΝΑ ΑΠΕΜΠΟΛΗΘΕΙ Η ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ 12 ΜΙΛΙΩΝ!!!! ΠΟΙΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΔΟΣΙΛΟΓΟΣ ΤΟ ΛΕΕΙ;

FB1FB2

Βενιζέλος: “Δεν συνυπάρχουμε με την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ”... ούτε κι εμείς με τους ΚΛΕΦΤΕΣ του ΠΑΣΟΚ -ΒΙΝΤΕΟ

Βενιζέλος: “Δεν συνυπάρχουμε με την Χρυσή Αυγή”... ούτε κι εμείς με τους κλέφτες του ΠΑΣΟΚ -ΒΙΝΤΕΟ
Πανικοβλημένος από την συνεχή άνοδο της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, ο «Ντούτσε» του ΠΑΣΟΚ, Βαγγέλης Βενιζέλος, επιχειρεί για πολλοστή φορά, να χτυπήσει το Κίνημα της Εθνικής και Λαϊκής Αντίστασης ενάντια στην προδοτική συγκυβέρνηση του Μνημονίου. «Σκληρές ποινές, όπως πολυετής φυλάκιση, αποστέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων, έκπτωση επί της ουσίας από το βουλευτικό αξίωμα, καθώς και τη θέσπιση ιδιώνυμου εγκλήματος για τη δημόσια υποκίνηση βίας με ρατσιστικά κίνητρα προτείνει ο Ευάγγελος Βενιζέλος, παρουσιάζοντας ολοκληρωμένο πλαίσιο νόμου για «την αντιμετώπιση των φαινομένων εκφασισμού, την καταπολέμηση της κοινωνικής βίας και του ρατσισμού».
Δεν σταματά, όμως, εκεί ο προσωρινός αρχικαρεκλάρχης του ΠΑΣΟΚ. Προτίθεται να «εισηγηθεί και αλλαγές στον κανονισμό της Βουλής και την «αυτοδέσμευση όλων των κοινοβουλευτικών ομάδων και μεμονωμένων βουλευτών ότι δεν θα στοιχηθούν σε καμία διαδικασία νομοθετικής λειτουργίας με τη Χρυσή Αυγή»«Για παράδειγμα, στη δέσμη προτάσεων της Ιπποκράτους προβλέπεται καταρχήν η θέσπιση του «ιδιώνυμου εγκλήματος της δημόσιας υποκίνησης βίας ή μίσους κατά ομάδας προσώπων ή προσώπου που προσδιορίζονται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, τις γενεαλογικές καταβολές, την εθνική ή εθνοτυπική καταγωγή ή τον σεξουαλικό προσανατολισμό. Ταυτόχρονα εισηγούνται να θεσπιστεί το έγκλημα του δημόσιου εγκωμιασμού, άρνησης ή εκμηδένισης εγκλημάτων γενοκτονίας, εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας και εγκλημάτων πολέμου.».
Αξίζει να σημειωθεί είναι ότι το ΠΑΣΟΚ δεν κρατά κανένα απολύτως πρόσχημα στις επιδιώξεις του, να βλάψει δηλαδή την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ. Ας μην μας φαίνεται, όμως, περίεργο κάτι τέτοιο. Το (από)κόμμα αυτό, βασικός υπεύθυνος της σημερινής τραγικής κατάστασης, δεν δίστασε να ξεπουλήσει την δημόσια περιουσία της Χώρας, να βυθίσει στην απόγνωση τον Ελληνικό Λαό, να οδηγήσει στην αυτοκτονία περισσότερους από 3000 συμπατριώτες μας, να καταντήσει την Ελλάδα έρμαιο στις ορέξεις των διεθνών τοκογλύφων. Θα δίσταζε, επομένως, να τα βάλει με την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ;
Συνεπής με το ηθικό του βάρος, το οποίο είναι αντιστρόφως ανάλογο με το φυσικό του, ο ανυπόληπτος, αναιδής και μεγαλομανής αρχηγίσκος του ετοιμοθάνατου τερατουργήματος που ακούει στο όνομα ΠΑΣΟΚ, προκαλεί και πάλι τη νοημοσύνη κάθε Έλληνα, ο οποίος υποφέρει από τις συνέπειες του μνημονίου που πρωτοέφερε το ΠΑΣΟΚ. Είναι φανερό ότι και αυτός, όπως και οι υπόλοιποι υπηρέτες – ανδρείκελα του καθεστώτος, τρόμαξε από την πρωτοφανή συγκέντρωση της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, το Σάββατο 2 Φεβρουαρίου. Μια συγκέντρωση η οποία, συν τοις άλλοις, κατήγγειλε και τον άθλιο προδοτικό ρόλο του ΠΑΣΟΚ, στη νύχτα της ντροπής και της δολοφονίας τριών Ηρωικών Αξιωματικών του Πολεμικού μας Ναυτικού. Γιατί Εμείς, ανεκδιήγητε, ανιστόρητε και αφιλότιμε, αρχηγίσκε του ΠΑΣΟΚ, δεν «ευχαριστούμε» τους αμερικανούς όπως, φυσικά, δεν «ευχαριστούμε» ούτε το ΔΝΤ, την Μέρκελ και το ίδρυμα Σόρος…
Είναι φανερό ότι ένα κόμμα της ανθελληνικής, αντιλαϊκής και ανήθικης πρακτικής, όπως το ΠΑΣΟΚ, δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να νομοθετήσει ένα νομοσχέδιο για την αυστηροποίηση και πολύ περισσότερο για την αυστηρή τήρηση, των ποινών σε όσους ενέχονται σε ζητήματα εθνικής προδοσίας, κοινωνικής αναλγησίας, συμμετοχής σε διάφορα οικονομικά σκάνδαλα κλπ. Ένα θλιβερό κομματικό απομεινάρι της μεταπολιτεύσεως, το οποίο έκλινε σ’ όλες τις πτώσεις την λέξη «κλέφτης», συνώνυμο της διαφθοράς, της μίζας και της ρεμούλας, είναι απολύτως λογικό να επιχειρεί την ποινικοποίηση, με σαθρά επιχειρήματα, ενός Κινήματος Εθνικού και Λαϊκού, με απολύτως καθαρά χέρια, τα οποία ούτε κατασπατάλησαν το κρατικό χρήμα, ούτε αφαίμαξαν τον ιδρώτα του Ελληνικού Λαού.
Ο αποτυχημένος «Ντούτσε» του …Πακιστανικού Σοσιαληστ(ρ)ικού Κινήματος μπορεί να πάρει όσες πρωτοβουλίες θέλει και να τις συζητήσει μαζί με τα συνεταιράκια του στο ξεπούλημα της Χώρας. Έτσι κι αλλιώς, αυτός ο αχθοφόρος των ξένων συμφερόντων, βρίσκεται εκτός κάθε εθνικής και κοινωνικής πραγματικότητας, επομένως εκτός τόπου και χρόνου. Ας γνωρίζει ο άνθρωπος, που κατάφερε να ηττηθεί σε εσωκομματικές εκλογές ακόμη και από τον Τζέφρυ (για τέτοιον πολιτικό ογκόλιθο μιλάμε…), ότι όλες του οι προσπάθειες έχουν τόσο αποτέλεσμα όσο μια τρύπα στο νερό. Είναι ηθικά ανυπόληπτος, πολιτικά τελειωμένος, κοινωνικά κατάπτυστος και λαομίσητος για να ομιλεί και να πράττει θρασύδειλα εναντίον της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ. Του υποσχόμαστε πως θα λογοδοτήσει, πολύ πιο σύντομα απ’ όσο τρέμει ο ίδιος στους εφιάλτες του, για τις προσωπικές του ευθύνες, οι οποίες οδήγησαν την Χώρα στην υποδούλωση και την εξαθλίωση.
                              
Εκτός νόμου να τεθεί το ΠΑΣΟΚ, το κόμμα της μίζας, της απάτης και της διαφθοράς
Η Χρυσή Αυγή είναι ένα νόμιμο πολιτικό κόμμα, αναγνωρισμένο από τον Άρειο Πάγο, που απολαμβάνει της εμπιστοσύνης ενός και πλέον εκατομμυρίου Ελλήνων. Το ΠΑΣΟΚ είναι το κόμμα της διαφθοράς, της μίζας, της διαπλοκής και του μνημονίου, καταδικασμένο από τον ελληνικό λαό στο περιθώριο της δημόσιας ζωής. Αν ο Βενιζέλος και η παρέα του θέλουν να... "θέσουν εκτός νόμου" την Χρυσή Αυγή καλά θα κάνουν να βιαστούν, γιατί σύντομα θα βρίσκονται στο 0% και δεν θα έχουν ούτε κόμμα, ούτε γραφεία, ούτε βουλευτές για να μας διασκεδάζουν με ανάλογες γραφικές συνεντεύξεις Τύπου. Ορισμένοι εξ αυτών μάλιστα δεν θα έχουν ούτε την προσωπική τους ελευθερία, έχοντας ήδη εμπλακεί σε τεράστια σκάνδαλα διαφθοράς και διασπάθισης του δημοσίου χρήματος.
    

G.Soros: H ύφεση μπορεί να κρατήσει 10 χρόνια και θα φέρει επανάσταση!

Η πολιτική λιτότητας που εφαρμόζει η Γερμανία στον ευρωπαϊκό Νότο θα βυθίσει την Ευρώπη σε μία δεκαετία ύφεσης και εν τέλει στην επανάσταση και στη διάλυση της Ε.Ε., δήλωσε σε συνέντευξή του στην ολλανδική τηλεόραση ο George Soros.

"Πραγματικά ανησυχώ πολύ για το ότι το ευρώ μπορεί να καταστρέψει την Ε.Ε. Υπάρχει ένας πραγματικός κίνδυνος ότι η λύση στο χρηματοπιστωτικό πρόβλημα θα δημιουργήσει ένα μεγάλο πολιτικό πρόβλημα", υποστήριξε ο κ. Soros.

"Η Γερμανία πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι η πολιτική που επιβάλλει στην ευρωπεριφέρεια -το πρόγραμμα λιτότητας- είναι αντιπαραγωγική. Δεν μπορεί να επιτύχει. Αυτήν τη στιγμή ασκείται ασυναίσθητα, χωρίς κακές προθέσεις, μια μεγάλη πίεση στον Νότο, αλλά το αποτέλεσμα είναι ότι οδηγείται σε μια μακροχρόνια ύφεση", τόνισε.

"Και μπορεί να κρατήσει περισσότερο από μία δεκαετία, στην πραγματικότητα μπορεί να γίνει μόνιμη, ώσπου ο πόνος να γίνει τόσο μεγάλος όπου μπορεί να ξεσπάσει ακόμα και επανάσταση, μια απόρριψη της Ε.Ε. και αυτή θα είναι η καταστροφή της Ε.Ε.", υπογράμμισε.

"Αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο τίμημα για τη διατήρηση του ευρώ, το οποίο αρχικά είχε εισαχθεί για να υπηρετεί την Ε.Ε.", επισήμανε ο κ. Soros.

"Μπορεί να κρατήσει πολύ καιρό, όπως και η Σοβιετική Ένωση, η οποία ήταν μια πολύ κακή συμφωνία, αλλά κράτησε 70 χρόνια. Ωστόσο, πιστεύω ότι τελικά η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι καταδικασμένη να διαλυθεί" προέβλεψε, χαρακτηρίζοντας το ενδεχόμενο αυτό μια τραγωδία.              ΠΗΓΗ

ΟΙ ΠΟΜΑΚΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΕΡΕΙΟΥ ΑΠΑΓΓΕΛΟΥΝ ΕΘΝΙΚΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ....ΕΛΛΗΝΑ ΑΚΟΥ...''ΑΣ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΠΑΛΙΟΤΟΥΡΚΟΙ..ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ..''


ΕΛΕΝΗ ΦΩΚΑ - ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ οι ΔΑΣΚΑΛΕΣ του ΕΘΝΟΥΣ


ΑΡΧΑΙΚΗ ΑΘΗΝΑ


Ισπανοί μαθητές:"GRACIAS, GRECIA" NUESTRA HERENCIA ("ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ" Η ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΜΑΣ)...ΑΠΛΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ...ΕΜΕΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΜΕΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΙΣΠΑΝΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ:
Grecia está presente en muchos aspectos de nuestra vida cotidiana.Η Ελλάδα είναι παρούσα σε πολλές πτυχές της καθημερινής μας ζωής.                                   

GRACIAS A LOS ACCIONISTAS DE LA EDUCACIÓN Y PENSAMIENTO GRIEGO.

Ν.Γ. ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ στο ''Επί του Πιεστηρίου'' - 06/02/13


ΤΑΜΗΛΟΣ:"ΕΓΩ ΚΑΖΑΚΣΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΠΑΛΙ ΚΑΙ Ν.ΥΟΡΚΗ; ΔΕΝ ΠΑΩ ΠΟΥΘΕΝΑ"


Δεν έκρυψε τον εκνευρισμό του ο βουλευτής Τρικάλων της Ν.Δ. Μιχάλης Ταμήλος για τα «τριτοκοσμικά» ταξίδια που τον στέλνει η βουλή, στο πλαίσιο της επιτροπής Φιλίας.
Όπως τουλάχιστον γράφει ο Βηματοδότης, ο κ. Ταμήλος μετά την απόφαση της βουλής να πάει στο Αζερμπαιτζάν διαμαρτυρήθηκε λέγοντας: «Υπήρχε σαφέστατα διαχωρισμός στην Επιτροπές Φιλίας. Άλλοι, πιθανώς προνομιούχοι θα βρεθούν στη Νέα Υόρκη, στον Καναδά, στο Μπαλί, οι Συριζαίοι θα πάνε Παλαιστίνη και σ΄ άλλες αραβικές χώρες, ενώ βουλευτές που είναι άγνωστοι θα πάνε σε άλλα μέρη. Εγώ πάντως δεν θα πάω πουθενά».
Αυτές τις διαμαρτυρίες για το «vouli tours», τις εξέφρασε μεγαλοφώνως στο εντευκτήριο της βουλής, σπεύδοντας μάλιστα να κατονομάσει τους βουλευτές που εκείνος θεωρεί προνομιούχους για τα ωραία και μεγάλα ταξίδια. Ο κ. Ταμήλος είχε γίνει πρόσφατα "διάσημος", όταν εξέφρασε τη βαρεμάρα του σε επιτροπή της βουλής, επειδή δεν πληρώνεται.ΠΗΓΗ

ΕΘΝΙΚΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 http://tvxs.gr/sites/default/files/article/2011/38/70312-agrotis22092010.jpg
Ο κυρίαρχος προσανατολισμός της πολιτικής αυτής θα είναι ένας και μοναδικός. Η απόλυτη επικράτηση του παραγωγού έναντι του εμπόρου. Η απόλυτη επικράτηση αυτού που έχει περιουσία, που εργάζεται, που έχει έξοδα παραγωγής, έναντι του "αεριτζή" εμπόρου. Του ελέω μεταχρονολογημένων επιταγών και άνευ πραγματικού λόγου ύπαρξης παράγοντα της αγοράς.
Θα ανασυσταθούν και θα λειτουργήσουν με υψηλά επιχειρησιακά πρότυπα οι αγροτικοί συνεταιρισμοί της χώρας.
Οι διοικήσεις τους θα έχουν τις αστικές και ποινικές ευθύνες, οι οποίες προβλέπονται σήμερα για τη λειτουργία των ανωνύμων εταιρειών.
Από ένα κεντρικό πανεθνικό συντονιστικό όργανο θα σχεδιάζεται το σύνολο της παραγωγής με βάση τις ανάγκες της αγοράς και βέβαια τις ανάγκες των παραγωγών.
Θα υπάρχει συνεχής και αυστηρή καταμέτρηση της αγροτικής παραγωγής της χώρας.
Η παραγωγή θα συγκεντρώνεται αναγκαστικά στις εγκαταστάσεις των συνεταιρισμών και εκεί θα γίνεται η όποια αξιολόγησή της.
Εκεί θα διαβαθμίζεται με βάση συγκεκριμένα κριτήρια ποιότητας και εκεί θα φυλάσσεται μέχρι να οδηγηθεί στην αγορά.
Εκεί θα υπάρχει το επιστημονικό δυναμικό, το οποίο θα είναι υπεύθυνο για την ποιότητα της παραγωγής.
Καμία ενέργεια του παραγωγού δεν θα γίνεται χωρίς την έγκριση αυτού του επιστημονικού δυναμικού.
Από το ράντισμα και το κλάδεμα μέχρι τα τραπεζικά δάνεια ή την ενημέρωση των λογιστικών του βιβλίων, εκεί θα απευθύνεται ο αγρότης.
Εκεί θα διατηρεί τη θυρίδα του και εκεί θα υπάρχουν όλα όσα χρειάζεται για να προβεί σε αγοραπωλησίες.
Εκεί θα γίνεται ο φορολογικός του έλεγχος.
Οι συνεταιρισμοί θα έχουν απευθείας πρόσβαση στην αγορά και θα λειτουργούν ως χρηματιστήρια της παραγωγής. Εκεί θα αποφασίζονται οι τιμές των αγροτικών προϊόντων.
Χρηματιστήρια, τα οποία θα έχουν πλήρη επίγνωση του κόστους παραγωγής.
Χρηματιστήρια, τα οποία θα έχουν την τεχνοκρατική γνώση να προστατεύουν —σε δύσκολες παραγωγικές χρονιές— ένα ελάχιστο εισόδημα για τους αγρότες.
Χρηματιστήρια, που θα εξασφαλίζουν σ' αυτούς τους αγρότες τη δυνατότητα ασφάλισης.
Χρηματιστήρια, που θα αποτυπώνουν πάνω στα προϊόντα πραγματικές αξίες.
Οι αγρότες θα πάψουν να βρίσκονται στο έλεος του κάθε κερδοσκόπου.
Οι αγρότες για το μόνο που θα πρέπει να ενδιαφέρονται θα είναι το μέγεθος και η ποιότητα της παραγωγής τους. Όλα τα άλλα θα τα αναλαμβάνουν ειδικοί, όπως συμβαίνει σε όλες τις μεγάλες επιχειρήσεις.
Οι αγρότες θα γίνουν πραγματικοί επιχειρηματίες μέσα σε μια πραγματική οικονομία.
Κανένα προϊόν δεν θα βγαίνει στην αγορά, χωρίς να έχει την έγκριση του τοπικού συνεταιρισμού.
Κανένα προϊόν δεν θα βγαίνει στην αγορά, χωρίς να πληρεί τους όρους ενός αυστηρού συστήματος πιστοποίησης.
Κανένας έμπορος με κανένα φορτηγό δεν θα περιφέρεται στα χωράφια.
Οι έμποροι θα φτάνουν μόνον μέχρι τις εγκαταστάσεις των συνεταιρισμών.
Η έννοια της ελεύθερης αγοράς θα εξαντλείται αποκλειστικά και μόνον σ' εκείνες τις εγκαταστάσεις.
Τα προϊόντα θα φεύγουν μόνον μέσω των συνεταιρισμών και με βάση τα παραστατικά που απαιτούνται για όλες τις νόμιμες δραστηριότητες (τιμολόγια, δελτία αποστολής κλπ.).
Τα προϊόντα θα φεύγουν αφού έχουν πληρωθεί.
Έμπορος, χωρίς χρήματα, με μεταχρονολογημένες ή ακάλυπτες επιταγές, ούτε θα σκέπτεται να περάσει από εκεί.
Τα "λαμόγια" της Κηφισιάς και της Εκάλης θα πρέπει να βρουν άλλα επαγγέλματα να κάνουν.
Και θα πρέπει να ξεχάσουν για πάντα την ελληνική ύπαιθρο.
Από τη στιγμή που θα οριστεί με απόλυτο τρόπο η τιμή που εισπράττει ο παραγωγός, ευνόητο είναι ότι μπορεί να γίνει ένας —ανάλογης ποιότητας— έλεγχος της αγοράς. Είναι εύκολο να τεθούν τα όρια της κερδοσκοπίας. Για μια χώρα με το μέγεθος της Ελλάδας δεν δικαιολογείται κανένα εμπορικό κέρδος μεγαλύτερο του 50% της αρχικής τιμής. Ένα ποσοστό, το οποίο θα μεταβάλλεται μόνον για ειδικούς λόγους και για ειδικά προϊόντα ιδιαίτερης ευπάθειας κλπ.. Όχι όπως συμβαίνει σήμερα, που σε μερικές δεκάδες χιλιομέτρων, που χωρίζουν το χωράφι από την αγορά, δεκαπλασιάζεται η τιμή του προϊόντος.
Δεν είναι δυνατόν στην πρώτη χιονόπτωση να πολλαπλασιάζεται η τιμή της πατάτας.
Δεν είναι δυνατόν σε μια αγορά, που χρυσοπληρώνει τα προϊόντα τα οποία καταναλώνει, να λιμοκτονούν οι παραγωγοί.
Είναι προφανές ότι κάποιοι μπερδεύουν την έννοια της ελεύθερης αγοράς με αυτήν της "ζούγκλας".
Ελεύθερη αγορά είναι το χρηματιστήριο αξιών.
Ελεύθερη αγορά είναι ο ανταγωνισμός, που θεωρητικά το όριο του 50% δεν θα το αγγίξει ποτέ.
Ελεύθερη αγορά δεν είναι να βρεις τον φτωχό παραγωγό και να του πιεις το αίμα.
Ελεύθερη αγορά δεν είναι να πας στην αγορά και ελέγχοντας την παραγωγή, να εκβιάζεις τον καταναλωτή.
Ελεύθερη αγορά δεν είναι να πάει κάποιος με ακάλυπτες επιταγές και να εμφανιστεί με παραγωγή στα χέρια του μεγαλύτερη από την παραγωγή ολόκληρης της Μακεδονίας.
Η υποχρεωτική συμμετοχή των αγροτών στους συνεταιρισμούς δεν μειώνει την ελευθερία στην επιχειρηματικότητά τους. Δεν "νοθεύει" την ελεύθερη αγορά και δεν αποτελεί κάποιο "σοσιαλιστικού" τύπου μόρφωμα. Αποτελεί μονόδρομο γι' αυτούς, λόγω των ιδιομορφιών του κεφαλαίου τους. Δεν έχουν εργοστάσια, ώστε να μην επηρεάζεται η παραγωγή τους από ανεξέλεγκτους παράγοντες, όπως είναι ο καιρός. Είναι ωραίο να μιλάει κάποιος για προσφορά και ζήτηση, αλλά αυτό έχει και τα αρνητικά του. Όταν έχεις προϊόν ως αγρότης και υπάρχει ζήτηση είναι όλα καλά και υπάρχει "λατρεία" για την ελεύθερη αγορά. Τι θα κάνεις όμως όταν θα έχεις μόνον "φύλλα"; Ελεύθερη αγορά δεν υπάρχει μόνον όταν σε συμφέρει. Ελεύθερη αγορά είναι και ο κερδοσκόπος έμπορος. Ελεύθερη αγορά είναι και η κερδοσκοπική τράπεζα.
Αν δεν θέλεις συνεταιρισμό, δεν δικαιούσαι αποζημίωση σε μια κακή χρονιά. Αν θέλεις να παριστάνεις τον σκληρό παραγωγό, θα έχεις ν' αντιμετωπίσεις μια σκληρή πραγματικότητα στα δύσκολα. Μια πραγματικότητα, που αφορά όλους τους υπόλοιπους επιχειρηματίες. Μια πραγματικότητα, που έχει υποθήκες. Μια πραγματικότητα, που έχει πτωχεύσεις και πλειστηριασμούς. Μια πραγματικότητα, που έχει ασφάλιστρα, προκειμένου να εξασφαλίσεις περίθαλψη και σύνταξη.
Ο αγρότης, ως ιδιώτης παραγωγός, ο οποίος καλύπτει δημόσια ανάγκη, έχει πολλά δικαιώματα, αλλά ταυτόχρονα έχει και υποχρεώσεις. Έχει δικαίωμα να ζητάει την απευθείας στήριξη της πολιτείας. Έχει το δικαίωμα να προστατεύει την περιουσία του από τη σκληρότητα της αγοράς. Αυτά όμως τα δικαιώματα δημιουργούν υποχρεώσεις και αυτές πρέπει να τις γνωρίζει. Δεν εκβιάζουμε ποτέ τον λαό, για να μπορούμε να του ζητούμε τη βοήθεια στις δύσκολες ώρες. Το φρούτο πρέπει να φτάνει φτηνό στο τραπέζι του Έλληνα και αυτό είναι δημόσια ανάγκη, την οποία καλύπτει ο αγρότης.
Άρα μέσα σ' αυτήν την ελεύθερη αγορά συμφέρει τον αγρότη η "προστασία" του συνεταιρισμού. Ενός νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου. Συμφέρει να εξασφαλίζει την επιβίωσή του και ταυτόχρονα να έχει βαθμούς ελευθερίας στην κερδοφορία του. Βαθμούς, οι οποίοι δεν θα συνδέονται απαραίτητα με τη δυναμική της αγοράς αλλά με τη δυναμική της παραγωγής. Δεν είναι απαραίτητο ν' αναζητάς το υψηλότερο κέρδος από τη ζήτηση. Μπορείς να το βρεις αυτό το κέρδος από τον όγκο της παραγωγής ή την ποιότητα. Γι' αυτό τον λόγο πρέπει να υπάρχει ένα αυστηρό σύστημα πιστοποίησης διαβάθμισης ποιότητας. Να μην αδικούνται οι αγρότες που εργάζονται σκληρά σε σχέση μ' αυτούς που δεν το κάνουν. Από τη στιγμή που αυτά τα ελέγχει ο αγρότης, του αρκούν ως "όπλα" για την ελεύθερη αγορά.
Ανάλογες διαφοροποιήσεις θα πρέπει να υπάρχουν και στη "λιανική" των παραγωγών. Στον μόνο χώρο όπου θα υπάρχουν γι' αυτούς πραγματικά συνθήκες ελεύθερης αγοράς σ' ό,τι αφορά την προσφορά και τη ζήτηση. Ακόμα όμως κι αυτός ο τομέας απαιτεί έλεγχο. Ελεύθερη αγορά δεν είναι να ελέγχουν τις λαϊκές άνθρωποι, οι οποίοι δεν έχουν δει ποτέ στη ζωή τους χωράφι. Από τη στιγμή που θα υπάρχει έλεγχος τιμών στο γενικό επίπεδο, όλα τα άλλα είναι εύκολα στον έλεγχό τους.
Οι λαϊκές αγορές θα υπάρχουν για όσο διάστημα υπάρχει λόγος να υπάρχουν και άρα να επιβιώνουν.
Θα εκσυγχρονιστούν όμως πλήρως.
Θα αναγκαστούν οι συμμετέχοντες να έχουν ταμειακές μηχανές και θα ελέγχονται για τα κέρδη τους.
Θα ελεγχθούν εξ’ αρχής οι άδειες των συμμετεχόντων σ' αυτές.
Κανένας έμπορος δεν θα πρέπει να έχει άδεια. Μόνον παραγωγοί υπό τον έλεγχο του τοπικού συνεταιρισμού.
Τέλος θα πρέπει και η Αγροτική Τράπεζα να επανέλθει σ' αυτά που ορίζει το καταστατικό της. Θα πρέπει να υπηρετεί την πολιτική των καταθετών της και άρα τα συμφέροντα των αγροτών. Υπό τον έλεγχο του κράτους θα πρέπει να χρηματοδοτεί με ειδικούς όρους τον σχεδιασμό του κράτους. Τον σχεδιασμό, που θέλει ισχυρή αγροτική παραγωγή, χωρίς να αδικείται ο καταναλωτής. Θα συνεργάζεται με τους αγροτικούς συνεταιρισμούς και θα σχεδιάζουν από κοινού την εμπορική πολιτική.
Ο καταναλωτής, ο οποίος θα είναι ο τελικός ρυθμιστής της κατάστασης, θα πρέπει να συμμετάσχει σ' αυτήν την αλλαγή. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει ν' αποκτήσει μια καταναλωτική συνείδηση πολύ συγκεκριμένη. Αυτό δεν είναι κάτι το δύσκολο με δεδομένο ότι τα ελληνικά προϊόντα αποτελούν εγγύηση για τον καταναλωτή. Αν ελεγχθεί η κερδοσκοπία της αγοράς, δεν θα υπάρχει λόγος ν' ανησυχούμε από το πρόβλημα των εισαγωγών. Οι Έλληνες παραγωγοί δεν ήταν ποτέ το βασικό πρόβλημα των υψηλών τιμών και άρα θα στηριχθούν από το καταναλωτικό κοινό. Το κοινό, που έχει αποδείξει ότι αναζητά τα ελληνικά προϊόντα. Πόσο μάλλον όταν είναι φτηνά και ελέγχονται για την ποιότητα της παραγωγής τους από μοντέρνους συνεταιρισμούς.
Τα ανάλογα μπορούν να γίνουν σε όλες τις δραστηριότητες του πρωτογενούς τομέα. Στους τομείς της κτηνοτροφίας, της αλιείας κλπ.. Παντού πρέπει να υπάρχει οργάνωση και έλεγχος της ποιότητας. Παντού πρέπει να υπάρχει οργάνωση, η οποία προστατεύει τόσο τα συμφέροντα αυτών που εργάζονται στην παραγωγή όσο και τα συμφέροντα των καταναλωτών. Δεν πρέπει να αφήνονται οι παραγωγοί μόνοι τους στο έλεος των αετονύχηδων της αγοράς. Δεν πρέπει οι αγορές να παραδίδονται χωρίς όρους στους εμπόρους.
Ο ρόλος του αγρότη θα πρέπει ν' αναβαθμιστεί. Πρέπει ο αγρότης να προβληθεί ως ένα θετικό κοινωνικό πρότυπο, ώστε να "έλκει" ανθρώπους στη γεωργική παραγωγή. Ο αγρότης είναι κεφαλαιοκράτης. Έχει περιουσία και είναι επιχειρηματίας. Δεν είναι ο κακομοίρης, όπως τον προβάλει το σύστημα, για να μπορεί να τον "παραδίδει" στους εμπόρους. Ο κακομοίρης, που, παρ' όλο που έχει τεράστια περιουσία, θα στείλει το παιδί του να σπουδάσει κομμωτική, για να "σωθεί". Ο αγροτικός κόσμος είναι επιχειρηματικός κόσμος και θα πρέπει να αναβαθμιστεί η αγροτική μας κουλτούρα. Γνώση, η οποία αφορά την αγροτική παραγωγή, θα πρέπει να ενταχθεί στη βασική εκπαίδευση των συστημάτων παιδείας.
Στην Ευρώπη βλέπεις κτηματίες και δεν τολμάς να τους κοιτάξεις στα μάτια και στην Ελλάδα φτάσαμε στο σημείο να μην καταδεχόμαστε να τους μιλήσουμε. Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα μιας εμετικής προπαγάνδας, η οποία είχε ως στόχο την υποβάθμιση της αγροτικής κοινωνίας, για να πλουτίζουν οι έμποροι. Μιας προπαγάνδας, που είχε συγκεκριμένο στόχο. Κάποιοι δεν ήθελαν ο αγροτικός κόσμος να βαστάει τα μορφωμένα παιδιά του στην αγροτική δραστηριότητα. Τα μορφωμένα παιδιά τα ήθελαν στην πόλη, για να τα εκμεταλλεύονται και όχι να τα βρίσκουν στα χωράφια και να τους εμποδίζουν στη λεηλασία. Αυτή η προπαγάνδα είχε ως στόχο να παραμένουν στην αγροτική παραγωγή γέροντες κι αγράμματοι νέοι, για να γίνονται εύκολη "λεία" των εμπόρων.
Όλα αυτά πρέπει ν' αλλάξουν. Είναι εθνική ανάγκη να γίνει αυτό. Γιατί; Διότι σήμερα το σύνολο της γεωργικής παραγωγής το παράγει μια ηλικιωμένη γενιά, η οποία σύντομα θα "φύγει" από την παραγωγή. Δεν την ακολουθούν νέοι. Δεν την ακολουθούν ούτε καν τα παιδιά της. Αυτά πήραν κάτι αστεία πτυχία και περιμένουν άνεργοι να διοριστούν. Δεν εργάζονται στα χωράφια κι ούτε τους ενδιαφέρουν τα χωράφια. Έχουν πειστεί από το σκουπιδαριό των ΜΜΕ ότι δεν πρέπει να "καταντήσουν" αγρότες. Έχουν πειστεί ότι πρέπει να γίνουν "μάνατζερ" επιχειρήσεων. Έχουν πειστεί για τη μεγάλη "επιτυχία" της πόλης, άσχετα αν δουλεύουν ως σερβιτόροι και κατοικούν στις τρώγλες των μεγαλουπόλεων.
Εκεί φτάσαμε. Κάποτε γίνονταν επαναστάσεις και χυνόταν αίμα για λίγα μέτρα γης και τώρα δεν τα θέλουν οι κληρονόμοι τους. Τα χωράφια θέλουν να τα πουλήσουν, για να πάρουν καινούργια αυτοκίνητα ή διαμερίσματα στην πόλη. Σταδιακά τα χωράφια θα περάσουν στα χέρια αυτών που μπορούν να τα δουλέψουν και είναι αλλοδαποί. Πακιστανοί και Ινδοί θα είναι στο άμεσο μέλλον οι αγρότες της Ελλάδας. Λαός όμως, που δεν έχει αγροτικό κόσμο, δεν επιβιώνει επί μακρόν. Ο αγροτικός κόσμος είναι οι "ρίζες" ενός λαού στην πατρίδα του. Όταν ένας λαός περιορίζεται στην αστική δραστηριότητα, είναι θέμα χρόνου να εξαφανιστεί. Αν δεν εξαφανιστεί μόνος του, τον εξαφανίζουν οι εχθροί του, γιατί δεν έχει δυνατότητες αντίδρασης. Τον βάζεις στα καράβια και τον διώχνεις από την πατρίδα του. Λίγο "συνωστισμός", όπως αυτός της Σμύρνης και τελείωσε. Οι αγρότες φυλάγουν Θερμοπύλες, γιατί αυτές οι Θερμοπύλες βρίσκονται πάνω στα χωράφια τους. Όταν πέφτουν τα σύνορα, πέφτουν και οι φράχτες τους και αυτοί έχουν μάθει να θυσιάζονται για την περιουσία τους.ΠΗΓΗ

Φόβοι της ελίτ ότι η άνοδος του ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ σε όλο τον κόσμο οδηγεί σε «από-παγκοσμιοποίηση»



Του James P. Tucker Jr. (AFP) / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Υπάρχει μια αυξανόμενη απειλή για την παγκοσμιοποίηση που προκαλείται από «μια τρομακτική άνοδο του εθνικισμού», σύμφωνα με τον David Smick, ‘αγγελιοφόρο’ της Λέσχης Bilderberg, σύμβουλο αγοράς και συντάκτη του ‘The International Economy’, ενός μηνιαίου περιοδικού που είναι δημοφιλές μεταξύ των ελίτ διεθνιστών.
Τόσο ‘κακά’ έχουν γίνει τα πράγματα, γράφει ο Smick, που η "από-παγκοσμιοποίηση" (“deglobalization”) έχει αρχίσει να συμβαίνει. Το εμπόριο και οι διεθνείς ροές χρήματος επιβραδύνονται και, σε ορισμένες περιπτώσεις, μειώνονται.
Αυτό που είναι ασαφές, λέει ο Smick, είναι αν αυτό θα παράγει "παρατεταμένη οικονομική στασιμότητα και αύξηση του εθνικισμού" ή θα κάνει την παγκόσμια οικονομία "πιο σταθερή και πολιτικά αποδεκτή."
Για κάποιους Αμερικανούς, λέει πένθιμα ο Smick (φώτο), η "από-παγκοσμιοποίηση" θα φαίνεται νόστιμη." Χαρακτήρισε την παγκοσμιοποίηση ως την "παροιμιώδη κότα με τα χρυσά αυγά", αλλά η οποία «έχει αποδυναμωθεί» και ότι «δεν υπάρχει νέο μοντέλο για να την αντικαταστήσει». Η Federal Reserve, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) και η Τράπεζα της Ιαπωνίας έχουν προσπαθήσει να καλύψουν το κενό με την εκτύπωση περισσότερης πλαστελίνης, αλλά ο Smick φοβάται ότι σύντομα θα υπάρχουν "νομισματικοί πόλεμοι" και "φούσκες" που θα προκληθούν από το "εύκολο χρήμα".
Η Λέσχη Bilderberg και η «αδελφική» της οργάνωση, η Τριμερής Επιτροπή (TC), είναι αποφασισμένες ότι η παγκόσμια ύφεση θα συνεχιστεί μέχρι το 2014.
Η Bilderberg και η Τριμερής αποτελούνται από διεθνείς μεγαλοτραπεζίτες, όπως ο David Rockefeller και οι Ρότσιλντ της Ευρώπης, αρχηγούς κρατών από την Ευρώπη και υψηλούς αξιωματούχους της αμερικανικής κυβέρνησης και του Κογκρέσου.
Ο David Rockefeller είχε πει: «Η υπερεθνική κυριαρχία μιας πνευματικής ελίτ και των παγκόσμιων τραπεζιτών είναι σίγουρα προτιμητέα σε σχέση με τον εθνικό αυτοπροσδιορισμό που υφίστατο μέχρι τώρα».
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Τρίτη, 5 Φεβρουαρίου 2013

Την Τετάρτη στις 13 Φεβρουαρίου και ώρα 10:00 πμ να είσαι στον Άρειο Πάγο ( Λεωφόρος Αλεξάνδρας 121 - από στάση ΜΕΤΡΟ "Αμπελόκηποι" ) είναι και δικό σου καθήκον.

Η ( Κ.Ε.Ε.Δ. ) Κοινότητα Εφέδρων Ειδικών Δυνάμεων καλεί όλο τον Ελληνικό λαό την Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου και ώρα 10:00 πμ στο Άρειο Πάγο. Σε συνεργασία με τη δικηγόρο κ. Ντόρα Κρητικοπούλου η οποία είναι και η επικεφαλής της όλης υπόθεσης καλούμαστε όλοι μας να συμμετάσχουμε και να υποστηρίξουμε το εγχείρημά της.
Στις 14.01.2013 ψηφίστηκε στη Βουλή των Ελλήνων από 166 βουλευτές η Σύμβαση Τροποποίησης της Κύριας Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης που υπεγράφη στις 07.12.2012 μεταξύ δανειστών και Ελλάδας (ΦΕΚ 240/2012). Νομιμοποιήθηκαν έτσι όλοι οι όροι των μέχρι σήμερα επιβληθέντων Μνημονίων, παρά την κατάφωρη παραβίαση του Συντάγματος, της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ), του Διεθνούς Δικαίου, της Συνθήκης των
Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ειδικότερα,  απέκτησε νομοθετική κάλυψη η παράδοση της χώρας μας στις ξένες οικονομικές δυνάμεις,  με την εκχώρηση  σε αυτές  της εθνικής μας κυριαρχίας, δεδομένου ότι συμφωνήθηκε ως όρος δανεισμού ότι σε περίπτωση μη δυνατότητας αποπληρωμής του χρέους:
«Ούτε το δικαιούχο κράτος μέλος, ούτε η Τράπεζα της Ελλάδος, ούτε κανένα από τα
αντίστοιχα περιουσιακά τους στοιχεία εξαιρούνται, λόγω εθνικής κυριαρχίας ή για άλλο
λόγο, της δικαιοδοσίας, κατάσχεσης-συντηρητικής ή αναγκαστικής εκτέλεσης σε σχέση
με οποιοδήποτε ένδικο βοήθημα ή διαδικασία σχετικά με τη σύμβαση τροποποίησης».

Μέχρι τις 12 Φεβρουαρίου 2013 μπορούμε να καταθέτουμε "Αίτημα / Έκκληση προς τη δικαιοσύνη" στην εισαγγελία πλημμελειοδικών και εφετών του νομού ή της περιοχής που διαμένουμε. Αναλυτικές πληροφορίες εδώ letmefree.gr 

Την Τετάρτη στις 13 Φεβρουαρίου και ώρα 10:00 πμ θα το καταθέσουμε όλοι μαζί στον Άρειο Πάγο. Να φέρετε ο καθένας από ένα αντίγραφο του "Αιτήματος / Έκκλησης προς τη δικαιοσύνη" που  πρέπει να έχετε ήδη καταθέσει στο εισαγγελέα του νομού ή της περιοχής σας, όπως εξηγείται στο letmefree.gr

Αυτός ο τόπος και ο λαός του ζητούν επιτέλους δικαιοσύνη. Να πράξουν οι εισαγγελείς το καθήκον τους και να συλλάβουν τους υπεύθυνους.

Την Τετάρτη στις 13 Φεβρουαρίου και ώρα 10:00 πμ να είσαι στον Άρειο Πάγο ( Λεωφόρος Αλεξάνδρας 121 - από στάση ΜΕΤΡΟ "Αμπελόκηποι" ) είναι και δικό σου καθήκον. Γίνε ενεργός Πολίτης με τα μέσα που σου παρέχει το Σύνταγμα της Ελλάδος και μην γίνεσαι συμμέτοχος σε πράξεις εσχάτης προδοσίας.                                                                                         ΠΗΓΗ

ΕΝΤΥΠΟ ΑΡΝΗΣΗΣ ΔΟΤΗ ΟΡΓΑΝΩΝ

Έντυπο του ΙΝΚΑ (Ινστιτούτου Καταναλωτών) για την άρνηση δωρεάς οργάνων και της εικαζόμενης συναίνεσης του νόμου 3984 (ΦΕΚ. Α’ -150 27/6/11).

Δευτέρα, 4 Φεβρουαρίου 2013

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ - Η ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ


Κ. ΠΛΕΥΡΗΣ: "Εβραίοι, Καποδίστριας & Κολοκοτρώνης"


ΟΙ ΜΑΥΡΕΣ ΟΠΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ


του Γιάννη Φριτζαλά*
Ὃταν ὁ Ἀφροαμερικανὸς πολιτικὸς Jesse Jackson διαπίστωσε πὼς «στὴν πολιτική, μία ὀργανωμένη μειοψηφία εἶναι μία πολιτικὴ πλειοψηφία» πιθανότατα δὲν θα ἀνέμενε τὶς διαστάσεις ποὺ θὰ ἐλάμβανε αὐτὴ ἡ ἀλήθεια στὴν σύγχρονη Ἑλλάδα. Ἀκόμη καὶ ὁ σφοδρότερος ἐπικριτὴς αὐτῆς τῆς ἀπόψεως θὰ τὴν ἀπεδέχετο, ἀντικρύζοντας τὴν δολίως κατεχόμενη πατρίδα μας· κατεχόμενη ἀπὸ ὀργανωμένες μειοψηφίες, ἂλλοτε ἀντιμαχόμενες καὶ ἂλλοτε ταυτιζόμενες, ἀλλὰ μὲ κοινὸ διακαῆ πόθο τὴν ἀπομύζηση τῆς χώρας. Μειοψηφία ἐπέβαλε τὴν ὀθνεία καὶ ἀνθελληνικὴ ἰδεολογία της ἀπὸ τὴν μεταπολίτευση καὶ ἐντεῦθεν· μειοψηφία λυμαινόταν γιὰ δεκαετίες τὴν δημόσια περιουσία, θέτοντας ὡς αὐτοσκοπὸ τὴν καννιβαλιστικὴ αὐτοπραγμάτωση καὶ «αὐτοαποθέωση».
Nομιμοποιώντας τὸ ἀνήθικο καὶ στερώντας σήμερα ἀπὸ τοὺς συμπολίτες τους, ποὺ εἶχαν ἐπιλέξει συνειδητῶς τὴν ὁδὸ τοὺ ἠθικοῦ καὶ πρέποντος, τὴν ἀξιοπρεπὴ διαβίωση. Καὶ ἐδῶ καὶ μία τριετία, μία ὀλιγομελὴς ὀμάδα τεχνοκρατῶν, δίχως καμμία δημοκρατικὴ νομιμοποίηση, μᾶς ἒχει ἐπιβληθεῖ μετὰ ψυχικῆς βίας, ἀναλαμβάνοντας νὰ φέρει σαδιστικῶς εἰς πέρας τὴν ἐπιχείρηση ἐκποιήσεως τῆς ἑλλαδικῆς ἐπικρατείας, μέσω μίας ἒμμεσης γενοκτονίας τοῦ ἑλλαδικοῦ Ἑλληνισμοῦ· μίας ἰδιότυπης γενοκτονίας, ποὺ θὰ ἀναγκάσει τοὺς νομικοὺς τοῦ μέλλοντος νὰ ἐπαναπροσδιορίσουν τὸν ὁρισμό της.
Δὲν πρόκειται ἀπλῶς γιὰ μία ἐνορχηστρωμένη στρατηγικὴ γεωπολιτικῆς ἐπιβολῆς σὲ ἒνα κράτος μὲ πολύτιμη δημόσια περιουσία, μεγάλα ἐνεργειακὰ ἀποθέματα καὶ ὀρυκτὸ πλοῦτο, ἀλλὰ γιὰ μία μελετημένη στρατηγικὴ χειραγωγήσεως τοῦ ἀνεξαντλήτου πνευματικοῦ πλούτου τοῦ Ἑλληνισμοῦ, σ’ ἓνα γενικότερο σχέδιο ἀλλοιώσεως τῆς παραδοσιακῆς φύσεως τῆς Εὐρώπης. Γιὰ νὰ ἐπιτευχθεῖ αὐτὸ τὸ σχέδιο ἒπρεπε πρωτίστως νὰ ἐξουδετερωθεῖ ὁ αἰώνιος «βάκιλος» τοῦ πνευματικοῦ σκότους· αὐτὸς ὁ ἀδούλωτος Ἓλλην, ὁ ταυτισμένος ἐδῶ καὶ χιλιετίες μὲ τὶς ἒννοιες τοῦ ἒθνους καὶ τοῦ θρησκεύειν ὀρθοδόξως.
Ἀπορία προκαλεῖ ἀκόμη καὶ σήμερα τὸ γεγονὸς ὃτι τὰ κρίσιμα ζητήματα, ποὺ ἀφοροῦν τὴν ἐπιβίωση τοὺ Ἑλληνισμοῦ, ἀναλύονται σὰν αὐθύπαρκτα, μὲ μία «μυωπικὴ» ἀντιμετώπιση ἀπέναντι στὶς εὐρύτερες διαστάσεις τῆς ἐθνικῆς μειοδοσίας. Δὲν μποροῦμε νὰ προβάλλουμε ὁράματα καὶ ἐθνικὲς στρατηγικές, παραβλέποντας ἐπιμελῶς τὴν μνημονιακὴ ὑποταγή. Δὲν μποροῦμε νὰ ἀναφερόμαστε σὲ ἐνεργὸ ρόλο τῆς Ἑλλάδος στὰ τεκταινόμενα τῆς Αν. Μεσογείου, παραβλέποντας τὴν ἀπαξίωση τῶν Ἐνόπλων μας Δυνάμεων. Δὲν μποροῦμε νὰ πανηγυρίζουμε γιὰ μία νίκη τακτικῆς κατὰ τοῦ τουρκισμοῦ στὴν Θράκη, ἐνῶ ταυτοχρόνως παραβλέπουμε πὼς οἱ πολιτικὲς ποὺ υἱοθετοῦνται στὴν περιοχὴ (π.χ. κατάργηση ἢ μετεγκατάσταση νευραλγικῶν δημοσίων ὑπηρεσιῶν) θὰ ἐπιβάλλει ἀργὰ ἢ γρήγορα τὴν συμπίεση τοῦ χριστιανικοῦ πληθυσμοῦ πρὸς τὶς πόλεις, μὲ συνέπεια τὴν ἒμμεση παράδοση τῆς θρακικῆς γῆς στὴν ἀνίερη συμμαχία γερμανικοῦ ἰμπεριαλισμοῦ και νεοθωμανικοῦ μεγαλοϊδεατισμοῦ.
Ἡ πολιτικὴ μειοψηφία ποὺ ἐπεβλήθη στὴν πατρίδα μας ὡς ἡ πιὸ ἰκανὴ κατοχικὴ συγκυβέρνηση, ἒχοντας ἀναγάγει σὲ ἐπιστήμη «τὸ γλιχόμενον τοῦ ζῆν ἐγκαταλιπεῖν αὐτήν»1, ἀπλῶς προσπαθεῖ νὰ παρατείνει τὴν παραμονή της στὴν ἐξουσία, μέσῳ πρακτικῶν ποὺ κάποτε θὰ προκαλοῦσαν τὴν γενικὴ κατακραυγή· τώρα ὃμως στὴν ἐποχὴ τοῦ αὐτοεγκλωβισμοῦ μας στὴν ἣσσονα προσπάθεια περνοῦν ἀπαρατήρητες. Ἂλλωστε, «ἡ ἐντιμότητα στὴν πολιτικὴ εἶναι ἀποτέλεσμα τῆς δυνάμεως, ἐνῶ ἡ ὑποκρισία ἀποτέλεσμα τῆς ἀδυναμίας» (Β. Λένιν)· καὶ ἡ ἀδυναμία περισσεύει στοὺς σύγχρονους Ἡρόστρατους.
Πόσο γελοῖο καὶ συνάμα θλιβερὸ εἶναι τὸ γεγονὸς πὼς ἐνῶ ἐκποιοῦνται ἐκατοντάδες χιλιάδες στρέμματα δασικῆς ἐκτάσεως πρὸς ὂφελος τῆς Eldorado Gold, ἐνῶ «ἀπηλλάγημεν» ἀπό τὴν ἐθνική μας κυριαρχία, μὲ τὴν ψήφιση τοῦ Φ.Ε.Κ. 240 ἀπὸ τὸ «ἑλληνικὸ κοινοβούλιο», ἐνῶ πρώην μέλος τῆς ΕΛΣΤΑΤ ὁμολογεῖ τὶς μεθοδεύσεις τοῦ εἰδεχθοῦς οἰκονομικοῦ ἐγκλήματος ποὺ συντελεῖται στὴν πατρίδα μας κι ἐνῶ ἡ ἀνομία, ἡ ἐγκληματικότητα καὶ οἱ ἐθνικὲς ἀπειλὲς πολιορκοῦν τὴν ψυχὴ τῆς Ἑλλάδος, ἐμεῖς ἐπιμένουμε αὐτοβούλως νὰ εἰσερχόμαστε καθημερινῶς στὸ ἐρεβῶδες σκότος τῆς ἐθνικῆς λήθης, ἀναμασώντας τὶς ἠλιθιότητες περί λίστας Λαγκάρντ, ἐπανεμφανίσεως τῆς τρομοκρατίας, διαχωρισμοῦ κράτους - Ἐκκλησίας καὶ τῆς μάχης κατὰ τοῦ φαινομένου τῶν μακροχρονίων καταλήψεων. (Ἒξυπνο τὸ ἐπικοινωνιακὸ τέχνασμα, μὲ τὴν ἂμεση κινητοποίηση τοῦ «κατασταλτικοῦ μηχανισμοῦ», ἀλλὰ ὑποπτευόμαστε πὼς πίσω ἀπὸ τὸ παραπέτασμα κάποιος ἒχει πλειοδοτήσει γιὰ τὰ κτήρια τῆς Viila Amalia καὶ τῆς «Λέλας Καραγιάννη»).
Μὲ τὴν εὐχὴ νὰ διαψευσθοῦμε, ἡ κυνικὴ ὁμολογία στελεχῶν τοῦ ΔΝΤ γιὰ τοὺς λανθασμένους ὑπολογισμοὺς στὴν πολιτικὴ λιτότητος - ἐθνοκτονίας - ποὺ ἐπεβλήθη στὴν Ἑλλάδα, ἐνδέχεται νὰ ἀποτελεῖ προάγγελο τῆς ἀνακοινώσεως μίας de jure ἑλληνικῆς χρεωκοπίας, λόγῳ μὴ βιωσιμότητος τοῦ συνεχῶς διογκουμένου χρέους. Σὲ μία τέτοια περίπτωση, τόσο ἡ δημόσια ὃσο καὶ ἡ ἰδιωτική μας περιουσία θὰ χρησιμοποιηθοῦν ὡς ἐμπράγματα ἀνταλλάγματα, γιὰ τὴν ἀποπληρωμὴ ἑνὸς χρέους, ἀπὸ τὸ ὁποῖο δὲν πρόκειται νὰ ἀπαλλαγοῦμε ποτέ, ὃσο παραμένουμε ἐπιλήσμονες καὶ ἀπαθεῖς.
Ἂς εἲμαστε ἐπιτέλους εἰλικρινεῖς. Ἒχουμε πλέον εἰσέλθει στὴν τελικὴ φάση τῆς ὁλοκληρωτικῆς ὑποθηκεύσεως τῆς χώρας καὶ τοῦ κατακερματισμοῦ της σὲ ἐπιμέρους τομεῖς ἐπιρροῆς. Εἰς βάρος τοῦ Ἑλληνισμοῦ ἐνεργεῖ μία ἀνίερη συμμαχία, μὲ ἃρμα τὴν «ἀδιάφθορη τιμωρὸ» Γερμανία, μία χώρα - Α.Ε., ἡ ὁποία, ἐν ὀνόματι τῶν νοσηρῶν ἐγκεφάλων ποὺ ἐξυφαίνουν τὸν ἱστὸ τῆς παγκοσμιοποιήσεως, ἒχει ἀναλάβει τὴν ἀποεθνικοποίηση τῆς Εὐρώπης στὸν βωμὸ τῆς «ἐπιτακτικῆς» πολιτικῆς ἑνωποιήσεως τῆς Ε.Ε. Τὸ πολυεθνικὸ κεφάλαιο τῶν ἐθνοαποδομητικῶν καὶ ἀορίστων ἀγορῶν, ποὺ ἐμφανίζουν τάσεις αὐτονομήσεως καὶ ξεφεύγουν ὁλοένα καὶ περισσότερο ἀπὸ τὸν ἀνθρώπινο ἒλεγχο [ἂς σκεφτοῦμε μόνο πὼς ἡ ἀσύλληπτη, γιὰ τὴν ἀνθρώπινη ἀντίληψη, ταχύτητα τῶν ἡλεκτρονικῶν διαπραγματεύσεων στὰ μεγάλα χρηματιστήρια (κοντεύει νὰ ἀγγίξει τὰ 7 Χ 10-8 sec.) μπορεῖ νὰ προκαλέσει flash crashes μὲ ἀπρόβλεπτες συνέπειες] εἶναι αὐτό ποὺ κυβερνᾶ, βασισμένο σὲ χῶρες μὲ ἂκρατη ἀλαζονικὴ νοοτροπία καὶ αὐτοκρατορικὲς ὀνειρώξεις, ὃπως τὸ μεγάλο καὶ διαχρονικὸ ὑποχείριο τοῦ νεοφιλελευθερισμοῦ ποὺ ὀνομάζεται Γερμανία. Τὸ τίμημα τῆς γερμανικῆς ἀλαζονείας θὰ τὸ πληρώσουν καὶ πάλι οἱ λαοὶ τῆς «πασιφάης» Εὐρώπης, οἱ ὁποῖοι παραδίδονται ἢδη στὴν λαίλαπα τῆς παγκοσμιοποιήσεως καὶ τοῦ ἀναγκαίου ἐργαλείου της ποὺ ὀνομάζεται Ἰσλάμ.
Οἱ μαῦρες ὀπές, λοιπόν, γιὰ να ὑπάρξουν πρέπει νὰ ἀπομυζήσουν τὸ φῶς. Ἡ Ἑλλὰς ἒχει τιμωρηθεῖ οὐκ ὀλίγες φορὲς στὴν ὑπερχιλιόχρονη ἱστορία της γιὰ τὴν «ἀνυπακοή» της στὸ σκότος. Παρόλα αὐτά, ὃσο καὶ ἂν οἱ ἐνορχηστρωτὲς τῆς παγκοσμιοποιήσεως θεωροῦν πὼς ἒχουν προβλέψει στὸ ἀκέραιο τὴν ὁριστικὴ τιμωρία καὶ συντριβὴ τοὺ Ἑλληνισμοῦ, λησμονοῦν πὼς οἱ πρόγονοί μας γέννησαν τὴν τραγωδία γιὰ νὰ μᾶς μάθουν πὼς τόσο ἡ Νέμεσις, ὃσο καὶ ὁ ἀπὸ μηχανῆς θεὸς πάντοτε ἐνεργοῦν, ἒστω καὶ καθυστερημένα.
Ὃντως, «εἶναι πιὸ σκοτεινὰ ὃταν ἓνα φῶς σβήνει, ἀπ’ ὃτι θὰ ἦταν ἂν δὲν εἶχε λάμψει ποτέ» (J. Steinbeck). Αὐτὴ ἡ συσκότιση θὰ γίνεται ἀκόμη πιὸ αἰσθητὴ στὴν οἰκουμένη, ὃσο θὰ ἀντιλαμβάνεται πὼς πλησιάζει ἡ ὣρα γιὰ νὰ ἀφήσει τὴν τελευταία της πνοή, ἐκπνέοντας, σύμφωνα μὲ τὸν Jean Richepin, τὴν λέξη ΕΛΛΑΣ. Τότε, θὰ κυριαρχήσει τὸ αἲσθημα τῆς οἰκουμενικῆς αὐτοσυντηρήσεως καὶ τῆς ἐπιστροφῆς στὸν σωτήριο «ὀμφαλὸ» τῆς γῆς. Αὐτὸ θὰ εἶναι καὶ τὸ ἒναυσμα γιὰ νὰ ἀντιληφθοῦμε πὼς τὸ φῶς ζεῖ τελικῶς μέσα ἀπ’ τὸ σκοτάδι. Ἀκόμη κι ἂν ἡ λαίλαπα τῆς παγκοσμιοποιήσεως καίει αὐτὴ τὴν στιγμὴ τὴν πατρίδα μας, οἱ Ἓλληνες θὰ ὁρίσουμε καὶ θὰ χαράξουμε ἀτραποὺς δόξης καὶ κλέους ἀκόμη καὶ πάνω στὶς στάχτες ποὺ θὰ μᾶς ἀπομείνουν ὃταν σβήσει ἡ πυρκαγιά· ἀρκεῖ νὰ ἀνοίξουμε διάπλατα τὰ ὂμματα τῶν ψυχῶν μας εἰς ἓνα φῶς ποὺ δὲν χειραγωγεῖται, δὲν ἀπορροφᾶται, παρὰ μόνο βιώνεται· ἀρκεῖ νὰ ἐπιλέξουμε τὴν ἀτραπὸ τοῦ μοναδικοῦ μας συμμάχου· καὶ Αὐτός, ὡς γνωστόν, δὲν βρίσκεται ἐπὶ τῆς γῆς...
Τοῦ Θεοῦ συνεργοῦντος.
Σημ. 1: Ὑπὲρ Πατρίδος ἀποθνήσκειν σεμνότερόν ἐστι, ἢ γλιχόμενον τοῦ ζῆν ἐγκαταλιπεῖν αὐτήν. (Νόμος τοῦ Χαρώνδα)

* Γεωπολιτικός - Ἱστορικὸς ἀναλυτής                                                                                                     ΠΗΓΗ

Γιώργος Διαλεγμένος: "ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΝ ΧΕΖΩ ΠΑΤΟΚΟΡΦΑ"!


Σ.Α: Αν δεν ήταν "αριστερός" ο κ. Διαλεγμένος και τα έλεγε αυτά κάποιος "δεξιός" πατριώτης θα τα έπαιζαν όλα τα κανάλια νύχτα μέρα... Τώρα δεν λένε κουβέντα όπως και στην υπόθεση Κούνδουρου! Σε πολλά βέβαια και ο κ. Διαλεγμένος και ο κ. Κούνδουρος έχουν απόλυτα δίκαιο... Μόνο που οι απόψεις τους αυτές δεν συμβαδίζουν με την αριστερά... Εκτός απο αυτά που λένε για τις γκιλοτίνες!


Πολλάκις σκληρότερος απο τους "χρυσαυγίτες", τουλάχιστον σε επίπεδο δηλώσεων αποδεικνύεται ο αναρχοαριστερός θεατρικός συγγραφέας Γιώργος Διαλεγμένος, ο οποίος ανέφερε τα παρακάτω απίστευτα σε πρόσφατη συνέντευξή του στην "Ελευθεροτυπία" της Κυριακής, δίνοντάς μας μία γεύση για το τι θα πάθουν οι πολιτικοί αντίπαλοι της Συριζοαριστεράς σε περίπτωση που γίνουν ποτέ κυβέρνηση...

«ΓΚΙΛΟΤΙΝΑ!
Για όλους αυτούς που φέραν' τη χώρα σε αυτό το χάλι έπρεπε να είχαν στηθεί ΓΚΙΛΟΤΙΝΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ. Για όλους όσοι περάσαν' στη Βουλή απ' τον Ανδρέα Παπανδρέου και μετά. Δεν υπάρχει άνθρωπος καλός εκεί μέσα. Αν υπήρχε θα έλεγε «συγγνώμη, έκανα λάθος. Φεύγω». Ολοι είναι στο κόλπο. Και ο Παπακωνσταντίνου και ο Βενιζέλος. Αν ήταν στην Κίνα, θα τους είχαν εκτελέσει. Θέλουν εκτέλεση. Ούτε καν φυλακή»


"Προσωπικά, αυτή τη Δημοκρατία τη χέζω πατόκορφα. Το λίκνο η Βουλή! Και καμιά φορά λένε και "το μπουρδέλο η Βουλή". Επειδή εγώ έχω μανία με τα μπουρδέλα και πηγαίνω και ρωτάω τις τιμές, κάνουν λάθος που λένε μπουρδέλο τη Βουλή. Αμα μπουν σε μπουρδέλο θα ντραπούν βλέποντας πόσο οργανωμένο και καθαρό είναι. Δεν υπάρχει περίπτωση αυτή η χώρα να γίνει κράτος. Είμαστε απ' το DNA μας σκάρτοι. Είμαστε σκάρτοι. Το λέω αυτό και στενοχωριέμαι".

"Και αν θέλει γιαούρτωμα ο βουλευτής και ο υπουργός, το εκλογικό σώμα θέλει σκατά στη μούρη."

Δεν είναι καθόλου τυχαίο στο χαμό αυτό το ποσοστό που πήρε η Χρυσή Αυγή. Είναι γέννημα αυτών που κατέστρεψαν τη χώρα. Η Χρυσή Αυγή είναι ένα κλαδί με αγκάθια που το κρατάς γιατί αν το αφήσεις θα πέσεις. Δεν μπορείς όμως να τη βάλεις στην παρανομία, όπως κάναν' στον κομμουνισμό. Εξακόσιες χιλιάδες άτομα την ψηφίσαν'. Τι ήταν η Χρυσή Αυγή; Κάτι από την παλιά ΕΠΕΝ. Για το οποίο γελάγαμε. Και ξαφνικά φτάνει στο 12%»

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ: Η εγκληματική βία της(σ.σ: Χρυσής Αυγής) εναντίον των μεταναστών δεν σας προκαλεί;
«Εχουμε ανάγκη 500 μετανάστες; Ορίστε, περάστε από γιατρούς και ελάτε. Οπως έκαναν σε εμάς οι Γερμανοί. Οι υπόλοιποι "κόβονται". Δεν είχαμε ανάγκη να φορτώσουμε τη χώρα με δολοφόνους, Καλάσνικοφ, πουτάνες και μαστροπούς».
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ: Οσα πρεσβεύετε ακούγονται πολύ ρατσιστικά, πολύ φασιστικά...
«Ας ακούγονται. Επειδή αγαπώ τη χώρα μου είμαι φασίστας; Ας οργανωθούμε ως κράτος κι ας είναι κι ο Κουλουβαρδόπουλος αρχηγός - δεν είπα η Χρυσή Αυγή. Δεν αντέχουμε το φασισμό, αλλά έχουμε ασυδοσία στη Δημοκρατία.
"Τα Καλάσνικοφ τα έχουν και κάνουνε ληστείες αντί να μπουκάρουν στη Βουλή και να τους καθαρίσουν όλους. Και τους 300. Θα μου πεις, μετά τι θα γίνει; Ασε το μετά. Για να χτίσεις ένα γερό σπίτι πρέπει να γκρεμίσεις πρώτα το παλιό. Κάποιοι αυτοκτονούν! Αφού, βρε ηλίθιε, θέλεις να αυτοκτονήσεις πάρε και κανά δυο υπουργούς μαζί σου."   ΠΗΓΗ

ΕΝΑ ΠΟΤΑΜΙ...

Ενα Ποτάμι Λάβας θα γίνουμε...


Να κάψουμε ΟΛΑ τα σκουπίδια 
της νεώτερης πολιτικής ιστορίας μας...
Να κάψουμε τους Λύκους και τα Γουρούνια.
Οσους κυβέρνησαν μέχρι σήμερα...
Τις Πολιτικές τους και τους Συνεργάτες τους.
ΟΛΟΥΣ αυτούς που οδήγησαν τη Χώρα 
στην Καταστροφή. 
Τους Προδότες και Βιαστές.

Ενα Ποτάμι Λάβας θα γίνουμε...
Να κάψουμε τις σημαίες των κομμάτων της Υποτέλειας.
Ενα Χασάπη, ένα ΧοντροΠροδότη κι ένα Γενίτσαρο.
Να κάψουμε τις "συνταγές" της Ξενόφερτης τρόϊκας.
Τις "δεσμεύσεις" της Ξενόδουλης δικής μας τρόϊκας.

Ενα Ποτάμι Λάβας θα γίνουμε.
Ποτάμι Εξαθλιωμένων, Ανεργων, Φτωχών.
Νέων και Γερόντων.
Υπαλλήλων και επαγγελματιών.

Ποτάμι υπεράσπισης της Δημοκρατίας.
Της Εθνικής Κυριαρχίας και Αξιοπρέπειας.

Ποτάμι Τιμωρός.
Ποτάμι Ελευθερίας.