Πόσο αλήθεια κοστίζουν οι περιφερειακές εκλογές την δεύτερη Κυριακή; Υπάρχει αλήθεια τρόπος να αποφύγουμε την δεύτερη αναμέτρηση και να εκλέγονται δημοκρατικότατα οι άρχοντες από την πρώτη Κυριακή;
Σαφώς και υπάρχει. Στην ανάρτηση αυτή θα μελετήσουμε δύο συστήματα εκλογών που και θα δίνουν πλειοψηφία σε μία εκλογική αναμέτρηση αλλά και θα αποτυπώνουν με σαφήνεια την βούληση του λαού.
1ο Σύστημα: Ψήφος και εναλλακτική επιλογή
Κάθε ψηφοδέλτιο θα είναι χωρισμένο σε δύο τμήματα. Το πρώτο θα αφορά την πρώτη προτίμηση του ψηφοφόρου και το δεύτερο την εναλλακτική προτίμηση με σειρά προτεραιότητας.
Ας δούμε γραφικά ένα τέτοιο ψηφοδέλτιο:
Στην ουσία δηλαδή ο ψηφοφόρος επιλέγει κατά την πρώτη (και μοναδική) ψηφοφορία τον συνδυασμό που τον εκφράζει αμέσως μετά την πρώτη του επιλογή. Αν πχ προκριθεί στον β`γύρο ο 2ος συνδυασμός και ο 4ος και ο ψηφοφόρος έχει επιλέξει τον 2ο συνδυασμό στη σειρά 4 και τον 4ο συνδυασμό στη σειρά 3 τότε ενεργοποιείται για τον β`γύρο η ψήφος στον 4ο συνδυασμό.
Με το σύστημα αυτό εξασφαλίζονται:
Αλλά σε κάθε περίπτωση, αν νομίζουμε ότι το 1ο σύστημα είναι περίπλοκο υπάρχει και το σύστημα Θεμιστοκλής που βασίζεται στον διπλασιασμό του εκλογικού σώματος και αναλύεται ως εξής:
2ο Σύστημα: Σύστημα Θεμιστοκλής.
Κάθε ψηφοφόρος υποχρεούται να βάλει στον φάκελο δύο (2) ψηφοδέλτια. Αυτά μπορεί να είναι ψηφοδέλτια δύο διαφορετικών συνδυασμών ή δύο λευκά. Φάκελος με μόνο ένα ψηφοδέλτιο ή με δύο ίδια (εκτός λευκού) ψηφοδέλτια θα θεωρείται άκυρος.
Με το σύστημα Θεμιστοκλής (που είναι το αγαπημένο μου) επιτυγχάνουμε τα ακόλουθα αποτελέσματα:
Αυτά θα οδηγήσουν σε κοινωνικές διεργασίες, θα πάψει να είναι η αναρχία και η κοινωνική βία τρόπος έκφρασης και αντίδρασης καθώς θα είναι εξ` ορισμού περιθωριοποιημένη και αποδεδειγμένα εκτός κοινωνικής αποδοχής. Θα ισχυροποιηθεί δηλαδή ο έννομος βίος αφού ο κάθε πολίτης θα γνωρίζει ότι οι νόμοι δεν θα είναι κομματικοί αλλά υπερκομματικοί και άρα δεν θα έχει κανέναν λόγο να ιδιωτεύσει εναντιωνόμενος στην πραγματική βούληση της πλειοψηφίας.
Σύμφωνα με τον Αριστοτέλη «Ὥσπερ γάρ σῶμα στερηθέν ψυχῆς πίπτει, οὕτω καί πόλις, μή ὄντων νόμων καταλύεται». Αφού δηλαδή εξασφαλισθεί η ευνομία με κοινωνική αποδοχή θα αρχίσει η άνθιση του Ελληνισμού κάτι που οφείλουμε τόσο στον εαυτό μας όσο και στην ιστορία μας. Αυτό που διέκρινε τον Ελληνισμό δεν ήταν οι μεσσίες και οι μονάρχες αλλά ο θεσμός της πολιτείας, ο καθένας δηλαδή ενώπιος ενωπίω με τις ευθύνες του. Το σύστημα Θεμιστοκλής θα εξασφαλίσει την ανάσταση της ψυχής της πολιτείας και άρα την ανάσταση του Ελληνισμού σε ένα σύστημα που δεν θα έχει εφαρμοστεί πουθενά ξανά αλλού στον κόσμο πλην των αρχαίων Αθηνών.
Κατά την προσωπική μου άποψη κάθε διαμαρτυρία για περισσότερα χρήματα κλπ κλπ είναι διαμαρτυρία δούλων. Η μοναδική διαμαρτυρία που χαρακτηρίζει ελεύθερους ανθρώπους είναι αυτή που έχει να κάνει με θεσμούς και διαδικασίες. Δε χρειάζεται επομένως να τα σπάμε για να μας δώσει ο υπουργός 5-10 δραχμές παραπάνω, αρκεί να διασφαλίσουμε ότι ο υπουργός κάνει σωστά και αμερόληπτα τη δουλειά του. Και αυτό εξασφαλίζεται με διεκδίκηση καλυτέρων θεσμών. Μέχρι στιγμής δεν έχω σκεφτεί καλύτερο σύστημα από αυτό του Θεμιστοκλή προς αυτήν την κατεύθυνση, ένα σύστημα που μπορεί να εφαρμοστεί σε όλες τις εκλογικές διαδικασίες.
Όλα αυτά βέβαια αν μας αφήσουν οι «φίλοι» μας οι Αμερικάνοι που φυσικά πουλάν δημοκρατία αλλά ουδεμία σχέση με δημοκρατία έχουν καθώς η αμερικάνικη «δημοκρατία» είναι απλά ένας τρόπος υποδούλωσης της ανθρωπότητας δια της πόλωσης. Εμείς όμως ξέρουμε καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο λαό της γης ότι όποτε ανοίξαμε την πόρτα στην πόλωση καταστραφήκαμε, με αρχαιότερο παράδειγμα αυτό του πελοποννησιακού πολέμου και νεότερο αυτό της Μικρασιατικής καταστροφής και του εμφυλίου. Αυτό δεν πρέπει να επιτρέψουμε να ξαναγίνει ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ. ΠΗΓΗ:stravon.wordpress.com
1ο Σύστημα: Ψήφος και εναλλακτική επιλογή
Κάθε ψηφοδέλτιο θα είναι χωρισμένο σε δύο τμήματα. Το πρώτο θα αφορά την πρώτη προτίμηση του ψηφοφόρου και το δεύτερο την εναλλακτική προτίμηση με σειρά προτεραιότητας.
Ας δούμε γραφικά ένα τέτοιο ψηφοδέλτιο:
Στην ουσία δηλαδή ο ψηφοφόρος επιλέγει κατά την πρώτη (και μοναδική) ψηφοφορία τον συνδυασμό που τον εκφράζει αμέσως μετά την πρώτη του επιλογή. Αν πχ προκριθεί στον β`γύρο ο 2ος συνδυασμός και ο 4ος και ο ψηφοφόρος έχει επιλέξει τον 2ο συνδυασμό στη σειρά 4 και τον 4ο συνδυασμό στη σειρά 3 τότε ενεργοποιείται για τον β`γύρο η ψήφος στον 4ο συνδυασμό.
Με το σύστημα αυτό εξασφαλίζονται:
- Τα ακριβώς ίδια ποσοστά συμμετοχής στις εκλογές τόσο της πρώτης όσο και της δεύτερης μέτρησης
- Αναγκάζονται οι συνδυασμοί να ανοίξουν τα χαρτιά τους και να είναι ειλικρινέστεροι από την αρχή ώστε να φανούν οι όποιος συγγένειες με άλλους συνδυασμούς.
- Η εκλογή άρχοντα σε μία και μοναδική ψηφοφορία
- Περιορισμός εξόδων και μετακινήσεων του κρατικού μηχανισμού
- Περιορισμός εξόδων και μετακινήσεων του εκλογικού σώματος άρα λιγότερα καύσιμα και λιγότερα τροχαία ατυχήματα.
Αλλά σε κάθε περίπτωση, αν νομίζουμε ότι το 1ο σύστημα είναι περίπλοκο υπάρχει και το σύστημα Θεμιστοκλής που βασίζεται στον διπλασιασμό του εκλογικού σώματος και αναλύεται ως εξής:
2ο Σύστημα: Σύστημα Θεμιστοκλής.
Κάθε ψηφοφόρος υποχρεούται να βάλει στον φάκελο δύο (2) ψηφοδέλτια. Αυτά μπορεί να είναι ψηφοδέλτια δύο διαφορετικών συνδυασμών ή δύο λευκά. Φάκελος με μόνο ένα ψηφοδέλτιο ή με δύο ίδια (εκτός λευκού) ψηφοδέλτια θα θεωρείται άκυρος.
Με το σύστημα Θεμιστοκλής (που είναι το αγαπημένο μου) επιτυγχάνουμε τα ακόλουθα αποτελέσματα:
- Ο νικητής είναι αυτός με την μεγαλύτερη αποδοχή, ακόμη δηλαδή και αυτήν των αντιπάλων του αν αυτός είναι αγαπητός και άξιος.
- Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ τρόπος να αμφισβητηθεί αυτή η αποδοχή και παύουν οι διάφορες μετεκλογικές ερμηνείες κατά το δοκούν.
- Αν το σύστημα Θεμιστοκλής εφαρμοστεί και στις εθνικές εκλογές τότε δεν θα χρειάζεται το πλαφόν του 3% για εθνικούς λόγους αφού στην ουσία το 3% γίνεται 1,5% με τον διπλασιασμό του εκλογικού σώματος άρα εθνικά ακίνδυνο.
- Κάθε κόμμα θα γίνεται ουσιαστικός διεκδικητής της εξουσίας άρα παύει η εκ του ασφαλούς προεκλογική μπουρδολογία.
- Δεν θα υπάρχει ψήφος διαμαρτυρίας, κάθε ψήφος θα είναι ΘΕΤΙΚΗ ψήφος επομένως θα ψηφίζονται μόνον οι άξιοι και οι ικανοί.
- Τελειώνει οριστικά το ρουσφέτι. Πως μπορεί κάποιος να κάνει ρουσφέτι όταν δεν θα μπορεί να διασφαλίσει την εκλογή του;
- Αποδυναμώνεται η αποχή. Αν και κατά την άποψη μου η αποχή πρέπει να ξαναγίνει παράνομη, στην προκειμένη περίπτωση θα εξαλειφθεί εκ των πραγμάτων αφού θα τετραπλασιάζει την αξία των ψήφων των συμμετεχόντων.
- Αν μηδενιστεί, όπως ανέφερα, η αποχή τότε θα πάψουν και τα παιχνίδια με το εκλογικό σώμα και τις Ελληνοποιήσεις. Ποιος ο λόγος να υπάρχουν σήμερα μη ενημερωμένοι εκλογικοί κατάλογοι στους οποίους αναγράφονται και οι νεκροί; Έχει κανένας ποτέ σκεφτεί ότι οι νεκροί των καταλόγων μπορεί να είναι μια αποθήκη η οποία ενημερώνεται κατά το δοκούν με διάφορους Ελληνοποιημένους και κατά τρόπο που να μην φαίνονται στο σύνολο των εγγεγραμμένων; Δεν το γνωρίζω αλλά δεν θεωρώ απίθανο το ενδεχόμενο οι κατάλογοι να μένουν ανενημέρωτοι σκοπίμως. Το σίγουρο είναι ότι σε μια χώρα με υπογεννητικότητα το πλήθος των εγγεγραμμένων είναι τουλάχιστον ύποπτο.
- Ο νικητής των εκλογών είναι κυβερνήτης όλων των Ελλήνων άρα παύουν τα κομματικά παιχνίδια και μιλάει επιτέλους η αλήθεια και η ειλικρίνεια.
- Εξασφάλιση εθνικής ανεξαρτησίας καθώς τα διάφορα ξένα κέντρα δεν θα μπορούν να κατευθύνουν με τις γνωστές τους μεθόδους την ψήφο μας και δεν θα μπορούν να προβλέψουν ή να επηρεάσουν το αποτέλεσμα.
- Και τέλος, στις τοπικές (δημοτικές, περιφερειακές) εκλογές θα υπάρχει νικητής με μία ψηφοφορία.
Αυτά θα οδηγήσουν σε κοινωνικές διεργασίες, θα πάψει να είναι η αναρχία και η κοινωνική βία τρόπος έκφρασης και αντίδρασης καθώς θα είναι εξ` ορισμού περιθωριοποιημένη και αποδεδειγμένα εκτός κοινωνικής αποδοχής. Θα ισχυροποιηθεί δηλαδή ο έννομος βίος αφού ο κάθε πολίτης θα γνωρίζει ότι οι νόμοι δεν θα είναι κομματικοί αλλά υπερκομματικοί και άρα δεν θα έχει κανέναν λόγο να ιδιωτεύσει εναντιωνόμενος στην πραγματική βούληση της πλειοψηφίας.
Σύμφωνα με τον Αριστοτέλη «Ὥσπερ γάρ σῶμα στερηθέν ψυχῆς πίπτει, οὕτω καί πόλις, μή ὄντων νόμων καταλύεται». Αφού δηλαδή εξασφαλισθεί η ευνομία με κοινωνική αποδοχή θα αρχίσει η άνθιση του Ελληνισμού κάτι που οφείλουμε τόσο στον εαυτό μας όσο και στην ιστορία μας. Αυτό που διέκρινε τον Ελληνισμό δεν ήταν οι μεσσίες και οι μονάρχες αλλά ο θεσμός της πολιτείας, ο καθένας δηλαδή ενώπιος ενωπίω με τις ευθύνες του. Το σύστημα Θεμιστοκλής θα εξασφαλίσει την ανάσταση της ψυχής της πολιτείας και άρα την ανάσταση του Ελληνισμού σε ένα σύστημα που δεν θα έχει εφαρμοστεί πουθενά ξανά αλλού στον κόσμο πλην των αρχαίων Αθηνών.
Κατά την προσωπική μου άποψη κάθε διαμαρτυρία για περισσότερα χρήματα κλπ κλπ είναι διαμαρτυρία δούλων. Η μοναδική διαμαρτυρία που χαρακτηρίζει ελεύθερους ανθρώπους είναι αυτή που έχει να κάνει με θεσμούς και διαδικασίες. Δε χρειάζεται επομένως να τα σπάμε για να μας δώσει ο υπουργός 5-10 δραχμές παραπάνω, αρκεί να διασφαλίσουμε ότι ο υπουργός κάνει σωστά και αμερόληπτα τη δουλειά του. Και αυτό εξασφαλίζεται με διεκδίκηση καλυτέρων θεσμών. Μέχρι στιγμής δεν έχω σκεφτεί καλύτερο σύστημα από αυτό του Θεμιστοκλή προς αυτήν την κατεύθυνση, ένα σύστημα που μπορεί να εφαρμοστεί σε όλες τις εκλογικές διαδικασίες.
Όλα αυτά βέβαια αν μας αφήσουν οι «φίλοι» μας οι Αμερικάνοι που φυσικά πουλάν δημοκρατία αλλά ουδεμία σχέση με δημοκρατία έχουν καθώς η αμερικάνικη «δημοκρατία» είναι απλά ένας τρόπος υποδούλωσης της ανθρωπότητας δια της πόλωσης. Εμείς όμως ξέρουμε καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο λαό της γης ότι όποτε ανοίξαμε την πόρτα στην πόλωση καταστραφήκαμε, με αρχαιότερο παράδειγμα αυτό του πελοποννησιακού πολέμου και νεότερο αυτό της Μικρασιατικής καταστροφής και του εμφυλίου. Αυτό δεν πρέπει να επιτρέψουμε να ξαναγίνει ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ. ΠΗΓΗ:stravon.wordpress.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου