ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

ΛΥΠΑΜΑΙ


Λυπάμαι για τον εαυτό μου
Λυπάμαι για τον τόπο μου
Λυπάμαι για τους προγονούς μου
Λυπάμαι γιατί υπήρχαν και υπάρχουν όλοι αυτοί που κανένα έθνος στον κόσμο όσο και να ψάξω δεν έχει για κληρονομιά !
Πόσο ντρέπομαι που έχω καταντήσει τον τόπο μου σε αυτό το χάλι!!!
Και αναρωτιέμαι ;
Είμαι απόγονος των ........
ξακουστών αυτών Ελλήνων;

Είχα και εξακολουθώ να έχω τέτοια κληρονομιά που όμοιά της δεν έχει ο υπόλοιπος κόσμος όλος;

Και εάν ναι γιατί κατάντησα την πατρίδα μου σε αυτό το χάλι ;
τόσο ανάξιος τόσο άχρηστος που δεν τους συμβουλευόμουν μέσα από την κληρονομιά που μου άφησαν ;

Το παρακάτω τραγούδι το αφιερώνω πρώτα στον εαυτό μου και μετά σε όλους τους πολιτικούς και ανεπρόκοπους ανθρώπους που κρατάνε την τύχη της Ελλάδας στα χέρια τους γιατί έτσι μου αξίζει!
Με σεβασμό με ρίγος προς τον στιχουργό!
Μου το φώναζε!
Μου το φωνάζει ακόμη και εγώ κάθομαι και ψάχνω για εξιλαστήρια θύματα για να ρίξω το φταίξιμο της κατάντιας μου!

Επίκαιρο όσο ποτέ !

Μουσική: Γιάννης Μαρκόπουλος                                                                                                                                                                ΠΗΓΗ:kafeneio-gr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: