ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Χεσμένος ο Αλβανός σκηνοθέτης του Corpus κλαίει σαν την πουτάνα...

Σιγά ρε φίλε πολύ μελό το έκανες το θέμα , αν σε είχαν περιλάβει οι ισλαμοφασίστες σε κανένα Ιράν θα σε είχαν γδάρει ζωντανό....έλεος !!!

Σε συνέντευξη του στο Έθνος της Κυριακής, ο Λαέρτης Βασιλείου εξομολογείται: «Nιώθω σαν να μας βίαζαν. Μας εγκλώβισαν μέσα στο θέατρο, δεν μπορούσαμε να βγούμε, μας έβριζαν, χτυπούσαν τις πόρτες και πέταγαν γιαούρτια. Μου φώναζαν ... "Αλβανέ, εδώ θα γίνει ο τάφος σου. Θα σε βρούμε μην ανησυχείς. Θα σε κάψουμε ζωντανό. Να πας στου μωαμεθανούς να τα κάνεις αυτά"», αναφέρει ο σκηνοθέτης.

«Ναι, είμαι Ελληνοαλβανός από τη μεριά της μάνας μου. Τι σημαίνει αυτό; Τα ελληνικά είναι η μητρική μου γλώσσα, από την ηλικία των πέντε ετών τα γνωρίζω, αλλά μεγάλωσα στην Αλβανία.

Δεν μπορεί κανείς να μου στερήσει το δικαίωμα να λέω ότι κουβαλάω και τους δύο πολιτισμούς μέσα μου και τις δύο γλώσσες. Σε περίπτωση που βρισκόμουν στο Χόλιγουντ και ήμουν 5ης γενιάς Έλληνας θα μου έδιναν την Ακρόπολη για να κάνω γυρίσματα. Τότε όλοι θα ήταν περήφανοι και θα ανακάλυπταν ξαφνικά την ελληνική μου καταγωγή», συμπληρώνει ο Λαέρτης Βασιλείου.

Ο σκηνοθέτης εξομολογείται επίσης ότι δέχεται απειλές για τη ζωή του. «Έχουν φτάσει στο σημείο να απειλούν και τους γονείς μου. Τους λένε "θα στείλουμε τα μέλη του παιδιού σου σε ένα κουτί". Θα με αναγκάσουν να ζητήσω άσυλο. Μένουμε σε αυτή τη χώρα είκοσι χρόνια και δεν μπορούμε να ζούμε υπό το καθεστώς του τρόμου», καταλήγει ο σκηνοθέτης.

σ σ Μην φοβάσαι φιλαράκια θα σε παρηγορήσει στην ζέστη του αγκαλιά ο φίλος σου ο Τατσόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: