Το σεξ στην Ελλάδα, υπήρξε πάντα
η υπέρτατη ανθρώπινη άξια.
Από την προϊστορική εποχή,
οι τοιχογραφίες της Θήρας ,
απεικονίζουν την ομορφιά του σώματος
πλαισιωμένη με θρησκευτική σημασία.
Θεοί και θνητοί , γυναίκες και άνδρες
φορούν κοσμήματα και δειχνουν
με καμάρι τα γυμνά σημεία του σώματός τους ...
Το κραγιόν, το μεικ απ , τα όμορφα και πολύχρωμα ρούχα,
είναι στολίδια θεϊκά, άξιες ανυπέρβλητες και ανίκητες στον χρόνο...
Η λογική εξήγηση είναι απλή.
Η ζωή ανανεώνεται μέσα απο την συνέχεια και ο θάνατος αφορά
μόνο την ύλη, αφήνοντας το πνεύμα και την ψυχή να συνεχίζουν
την ατέρμονη πορεία τους.
Η ανακάλυψη του σεξ σαν αιτία αναπαραγωγής ,
κάπου στην 3 χιλιετηρίδα πχ, απλά μεταβίβασε την εξουσία,
απο την γυναίκα στον άνδρα , χωρίς ωστόσο κανείς να είναι διαθέσιμος
να αρνηθεί την μαγεία της απόλυτης ηδονής, που προσέφεραν οι ιέρειες της Αφροδίτης ...
Η Σαπφώ ήταν το κλασσικότερο παράδειγμα αυτής της συνέχειας μιας παράδοσης,
που μεχρι της μέρες μας, είναι μοναδικό και καθοριστικό, πολιτιστικό ντοκουμέντο ...
Η γυναίκα- θεά της ηδονής και του σεξ , η ιεροδουλος , δεν είναι απλά μια αφορμή σεξουαλικής ανακούφισης ,(όταν η μεταβίβαση της εξουσίας απο τις γυναίκες στους άντρες,
χώρισαν για πάντα τον ρόλο της γυναίκας-θεάς, στα στοιχεία απο τα οποία
εξαρτάται η" διαιώνιση του είδους", αλλά πάνω απο όλα,
η υπέρτατη ανδρική ηδονή),είναι μια λειτουργία ισοδύναμη με την ίδια την ψυχική υγεία του ανθρώπου ,
όπως την όρισε ο ιδρυτής της Ψυχανάλυσης Ζίγκμουντ Φρόιντ
και οχι όπως κατάντησεστις μέρες μας, μια εμπορεύσιμη αξία,
χωρίς συναισθηματική επαφή μεταξύ ιεροδουλου και πελάτη .
Ο λαός μας χαρακτηριστικά λέει..
"Κυρία στο σαλόνι, πόρνη στο κρεββάτι ",
θέλοντας να κρατήσει ζωντανή μέσω του λόγου,
την συλλογική μνήμη των αξιών μας,
εδώ και χιλιάδες χρόνια...
Το σεξουαλικό αντικείμενο του κάθε Ελληνα ,
είναι η ζωντανή ενσάρκωση της θεάς
της γονιμότητας,στην απόλυτη της αξία , είναι μια "θεϊκή επαφή"
καθαγιασμένη
απο την ιδία την φύση του, είναι η απόλυτη ηδονή του σώματος,
της ψυχής και του πνεύματος.
Είναι η Φρύνη , η Σαπφώ , η Ασπασία και όλα αυτά τα γυμνά μοντέλα
που πόζαρανγια τους γλύπτες της αρχαιότητας
και τα γυμνά καλαίσθητα σώματά τους κοσμούν
τα σημαντικότερα μουσεία του πλανήτη...
Είναι η εξέλιξη μιας προϊστορικής θρησκείας της αναπαραγωγής,
η οποία χωρίστηκεστα στοιχεια που την συνέθεταν...
Στην αναπαραγωγή που ανέθεσαν στις συζύγους /ιδιοκτησία των ανδρών ,
αλλά και στην συνέχεια της θρησκείας του έρωτα ,
της ηδονής και της απόλαυσης της γνώσης και της καλλιέργειας,
της νοημοσύνης και της κοινωνικότητας...
Η γυναίκα- σεξουαλικό τοτέμ, είναι πάντα η ελεύθερη γυναίκα, αυτή που ξέρει να ανάβει φωτιές με τα χάδια ,
τα λόγια τους τρόπους και την στάση της...
Ο Άδωνις , το αντρικό αντικείμενο του πόθου, επιβεβαιώνει απλά όσα ειπώθηκαν προγενέστερα, για τα συστατικά της ηδονής και του πόθου,
το τέλειο σεξ ανά τους αιώνες.... αρμονία, πάθος, αισθηση,κάλος....
Το σεξ είναι μια πολύπλοκη αναγκη του ανθρώπου,δεν περιορίζεται
στις ερωτικές του ζώνες και κυρίως, δεν υπακούει σε κοινωνικούς,
αλλά σε φυσικούς κανόνες που εξασφαλίζουν την ηδονή,
μέσα απο την αναγκη για την διαιώνιση του είδους... ΠΗΓΗ:wwwaristofanis.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου