ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

Πάει για δήμαρχος ο Νίκος Παπανδρέου; Δυστυχώς πέθανε και ο Τοπάλ Οσμάν. Θα ήταν καλός για περιφερειάρχης.


Ο αδερφός Παπανδρέου, ο Νίκος που είναι και συγγραφέας λέγεται ότι θα είναι υποψήφιος δήμαρχος σε περιοχή εκεί κοντά σε αυτές που μένει. Με την ενοποίηση των δήμων θα είναι υπερδήμαρχος και επειδή ασχολείται και με το περιβάλλον ο Γιώργος Παπανδρέου άλλο που δεν θέλει να τον αξιοποιήσει σε τέτοιο πόστο. Άσε που λόγω επωνύμου θα εκλεγεί εύκολα. (Τρωκτικό).
Μάθετε τώρα περισσότερα για τον περιβόητο Αδελφό:
«Είμαι μισός Αμερικανός και μισός Έλληνας. Γεννημένος στο Σαν Φρανσίσκο, είμαι μετανάστης στην Ελλάδα (….). Ο παππούς μου και ο πατέρας μου είναι ίσως οι πιο διάσημοι και κακόφημοι πολιτικοί στην Ελλάδα από το 1900. Αυτή την στιγμή ο πατέρας μου είναι επικεφαλής αυτής της καταραμένης χώρας σαν πρωθυπουργός , για ακόμη μια φορά. Ο αδελφός μου (σ.σ ο σημερινός πρόεδρος του ΠαΣοΚ κ. Γ. Παπανδρέου) είναι βουλευτής με το πνεύμα της δεκαετίας του 1960. Περιστασιακά και εγώ ο ίδιος στήνω μια παράσταση ως υιός του. Είμαι ένας μεταμφιεσμένος Έλληνας με Αμερικάνικη καρδιά”.

Census Day in Greece


NICK PAPANDREOU
In Greece, we’re not supposed to call the small state around the city of Skopje by the name Macedonia. That’s unpatriotic. Macedonia is Greek, the bumper-stickers say. So we call it Skopje or FYROM—-as in Former Yugoslav Republic of Macedonia. If the country implodes under the weight of the Albanian population and the terrorist Albanian freedom-fighters,how will we refer to it? The Former Former Republic of Macedonia? http://www.theliteraryreview.org/secretlife/papandreou.html                        
ΠΗΓΗ:olympia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: