Σκοπός της Φύσεως είναι η εμφάνιση από την ουσία της συνειδητών νοητικών υπάρξεων (δηλ. ψυχικών ατομικοτήτων). Σκοπός των συνειδητών νοητικών υπάρξεων είναι η ατέρμονη εκδήλωση νέων ενεργητικών Νόμων και ιδιοτήτων καθώς και η απελευθέρωσή τους από τους κατώτερης ενέργειας κόσμους και η είσοδός τους σε Κόσμους θειότερης ενέργειας οι οποίοι εξασφαλίζουν την ελεύθερή τους ενέργεια και την εξέλιξη των δυνάμεών τους ως και την αιώνια ζωή. Αιώνια ζωή είναι ζωή έχουσα αδιάκοπη ενέργεια (δηλαδή μη υποκείμενη στο θάνατο) και αποτελούσα αιώνια σύζευξη του μέσου διανοήσεως των ψυχών προς την υπό αυτής εκδηλουμένη ζωή. Αντίθετα ζωή χωρίς μέσο συνεχούς διανοήσεως είναι υποκείμενη στις επιδράσεις της θεότητος που έχει ως εξωτερικό σύμβολο τον θάνατο. Καμία ζωή, καμία ψυχική υπόσταση δεν μπορεί να αποφύγει τις επιδράσεις αυτής της θεότητας αν δεν αποτελέσει διαρκή σύζευξη προς το μέσο διανοήσεώς της
Την είσοδο σε Κόσμους θειότερης ενέργειας την επιτυγχάνει μόνον ο αγνός άνθρωπος ο οποίος διάγει μια άνευ παθών αγνή ζωή. Αγνός άνθρωπος είναι ο πλήρως αποκαθαρμένος από τα πάθη και τις ψευδείς του δοξασίες άνθρωπος, είναι ο αγνά σκεπτόμενος και ενεργών του οποίου το πνεύμα δεν βρίσκεται σε χαμηλές λειτουργίες και η διάνοιά του δεν είναι καθηλωμένη στα πάθη και στις ψευδείς δοξασίες, είναι τέλος ο διάγων μια άνευ παθών αγνή ζωή άνθρωπος. Άνευ παθών αγνή ζωή διάγει ο άνθρωπος όταν λατρεύει την δικαιοσύνη, επιθυμεί τις θείες επιρροές και εκδηλούται σ’ αυτόν η θεία λατρεία. Τότε συντελείται στην ψυχή του αρμονία. Τότε ο Λόγος μέσα σ’ αυτή τη Ζωή παρουσιάζει τη λαμπρότητά του και τις διαυγείς του φωτεινές ακτίνες οι οποίες εισέρχονται στην λειτουργία του πνεύματός του. Τότε αποκτά το μέσο εκείνο το οποίο της επιτρέπει να διαγράφει ευρύτερους ορίζοντες στις φωτεινές χώρες του Ουρανού, εκεί που υπάρχει το φως και η αιώνια ζωή.
Οι άνθρωποι των οποίων το πνεύμα του είναι καθηλωμένο στα πάθη και τις ψευδείς δοξασίες δεν είναι αγνοί και δεν διάγουν μια άνευ παθών αγνή ζωή με αποτέλεσμα να μην είναι εναρμονισμένοι προς τους Νόμους της Θείας Φύσεως και τον σκοπός της απανταχού Φύσεως.
Ο πνευματικός κόσμος προκειμένου να βοηθήσει αυτούς τους ανθρώπους ώστε να γίνει δυνατή η απελευθέρωσή τους από τους κατώτερης ενέργειας κόσμους και η είσοδός τους σε Κόσμους θειότερης ενέργειας, καθιέρωσε το Νόμο της Ειμαρμένης([1]). Ο Νόμος της Ειμαρμένης προβλέπει υποβολή σε δοκιμασίες τις ψυχικές εκείνες ατομικότητες που δεν έχουν εναρμονισθεί προς τους Νόμους της θείας Φύσεως για τις παραβιάσεις των Νόμων της. Οι δοκιμασίες αυτές αποτελούν το αντιπεπονθός([2]) γιατί είναι ανάλογες των παραβιαζομένων Νόμων ώστε να γίνει κατανοητό από τις ψυχικές αυτές ατομικότητες ότι η παραβίαση των Νόμων της θείας Φύσεως επιφέρει οδύνη και πίκρες ώστε έτσι να κατανοήσουν την ανάγκη να εναρμοσθούν προς τους Νόμους της Θείας Φύσεως. Τις δοκιμασίες αυτές τις υφίσταται ο κάθε άνθρωπος συνήθως κατά επόμενη ενσάρκωσή του για να μην ενθυμείται ποίες παραβιάσεις των νόμων της θείας φύσεως διέπραξε και υπό ποίον ή κατά ποίον τρόπο τις διέπραξε ώστε να μην θεωρεί τις δοκιμασίες ως πράξη εκδίκησης και έτσι, χωρίς σύνδεση με κάποιο παρελθόν, να αξιολογήσει ελεύθερα το θέμα της εναρμόνισής του με τους νόμους της θείας φύσεως. Έτσι και αυτός ως παθών (δηλαδή θύμα και αυτός αναλόγων πράξεων των άλλων) να κατανοήσει τόσο την οδύνη που δημιουργεί η παραβίαση των Νόμων της Φύσεως όσο και την χαρά από την εναρμόνισή μας μ’ αυτούς γιατί η καλύτερη παιδεία είναι ο “πόνος” που αισθανόμαστε όταν οι άλλοι μας στερούν αυτό που μας ανήκει ή η “χαρά” που αισθανόμαστε όταν δίδουμε ή αποδίδουμε στους άλλους ότι τους ανήκει.
Από τα προλεχθέντα γίνεται φανερό ότι στη ειμαρμένη πρέπει να αναζητηθεί η εξήγηση των ευτυχών ή των δυστυχών γεγονότων της ζωής μας γιατί αλλέως θα έμεναν ανεξήγητα. Έτσι λοιπόν εξηγείται γιατί άλλοι γεννιούνται με φυσικά ελαττώματα ενώ άλλοι εύρωστοι και προικισμένοι με σωματικά προτερήματα, γιατί άλλοι γεννιούνται σε πλούσιες οικογένειες (όπως ο Βούδας) και άλλοι στη φτώχια και την δυστυχία, γιατί άλλοι είναι προικισμένοι με τα χάρισμα του λόγου (δηλ. της ευγλωττίας) ενώ άλλοι το στερούνται κατά τρόπο ενοχλητικό που τους δημιουργεί προβλήματα στην ζωή τους.
Στο σημείο αυτό πρέπει να επισημανθεί ότι ο πλούτος και η φτώχια, η δύναμη του λόγου και η έλλειψή του κ.τ.λ. αποτελούν αντίστοιχα την ύπαρξη και την στέρηση δυνάμεων που οι μοίρες δίδουν ή στερούν αντίστοιχα προκειμένου να δοκιμασθούν οι ψυχικές ατομικότητες στην καλή ή κακή χρήση των δυνάμεων που τους χορηγήθηκαν. Έτσι π.χ. ο πλούσιος έχει τη δυνατότητα να κάνει καλή ή κακή χρήση αυτής της δύναμης που λέγεται χρήμα και αποτελεί μια σκληρή δοκιμασία γιατί εύκολα μπορεί να παρασυρθεί και να κάνει κακή χρήση αυτής της δύναμης με αποτέλεσμα να οδηγηθεί σε στασιμότητα. Αντίθετα ο φτωχός περνάει διπλή δοκιμασία γιατί αφενός μεν διδάσκεται ως θύμα πλέον τα αποτελέσματα της κακής χρήσης αυτής της δύναμης που λέγεται χρήμα από τους άλλους σε βάρος του και αφετέρου δοκιμάζεται η καρτερικότητα και η υπομονή του. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της δοκιμασίας του πλούτου αποτελεί η περίπτωση του Γκοοτάμα (ή αλλιώς Βούδα όπως ονομάσθηκε), ο οποίος αν και γεννήθηκε σε πλούσια οικογένεια την εγκατέλειψε (δηλαδή αποποιήθηκε πλήρως τη δύναμη του χρήματος) για να ζήση τη ζωή του αναχωρητή και διδασκάλου των συνανθρώπων του. Επίσης χαρακτηριστικό παράδειγμα της δοκιμασίας της φτώχιας είναι η περίπτωση του Ιώβ (από την λεγομένη παλαιά διαθήκη) για την υπομονή που έδειξε. Σχετικά αναρωτιέμαι: πόσοι από εμάς θα κάναμε κάτι αντίστοιχο;
Η Ειμαρμένη δεν αποτελεί πράξη εκδικήσεως αλλά έχει σαν σκοπό την εκπαίδευση των ψυχικών οντοτήτων να εξελιχθούν ταχύτερα. Προ της θεσπίσεως του Νόμου της Ειμαρμένης από τους Θεούς οι ψυχικές ατομικότητες για την εξέλιξή τους είχαν ως μοναδική τους ώθηση την εσωτερική τους τάση να προοδεύσουν και εξελιχθούν γιατί τα δυσμενή αποτελέσματα από την μη εναρμόνισή τους προς τους Νόμους της θείας Φύσεως μόνον από τυχαία γεγονότα τα αντιμετώπιζαν. Κατ’ αυτόν όμως τον τρόπο η εξέλιξή τους καθυστερούσε γιατί απαιτείτο πολύ μεγάλος αριθμός ενσαρκώσεων ώστε από τυχαία γεγονότα να εκπαιδευτούν. Με την πάροδο όμως των αιώνων υπήρξαν ψυχικές ατομικότητες οι οποίες βρέθηκαν σε καλές (από πλευράς εκπαίδευσης) συνθήκες περιβάλλοντος και κατόρθωσαν να εξελιχθούν περισσότερο των άλλων και να καταστούν πνεύματα φωτεινά, σοφά και ισχυρά. Τα πνεύματα αυτά, κατά τους αρχαίους Έλληνες, είναι οι Θεοί του Ολύμπου, οι οποίοι συνήψαν κραταιό αγώνα κατά των Τιτάνων([3]), οι οποίοι εξουσίαζαν το Γήινο περιβάλλον και το διοικούσαν κατά παράβαση των Νόμων της Φύσεως([4]), με αποτέλεσμα οι Θεοί να καταλάβουν τις Ώρες και να περιορίσουν την εξουσία των Τιτάνων στην επιφάνεια της Γης. Αυτά τα πνεύματα καθόρισαν και επέβαλαν τον Νόμο της Ειμαρμένης από αγάπη προς τις μη εξελιγμένες ατομικότητες που ζουν στο τιτανικό περιβάλλον ώστε με τις διάφορες δοκιμασίες και τον πόνο να εναρμονισθούν ταχύτερα προς τους Νόμους της Φύσεως και ιδιαίτερα τους Νόμους που συνιστούν το τρίτο τρίγωνο των Φυσικών Νόμων([5]) δηλαδή τους Νόμους της εξελίξεως, της ελευθερίας και της αρμονίας, όπου ο νόμος της αρμονίας στο πνευματικό επίπεδο εκδηλώνεται ως νόμος της δικαιοσύνης και στην υπερτάτη του εκδήλωση αποτελεί τον Νόμο της αγάπης γιατί εκείνος που εφαρμόζει τον Νόμο της θείας δικαιοσύνης προς κάθε κατεύθυνση ακόμα και αντίθετα προς τα προσωπικά του συμφέροντα εκδηλώνει αγάπη.
Ο καθορισμός της Ειμαρμένης του κάθε ανθρώπου γίνεται από τις Μοίρες. Οι Μοίρες([6]) εθεωρούντο κατ’ άλλους μεν ως θυγατέρες της Ανάγκης κατ’ άλλους δε ως θυγατέρες του Διός και της Δίκης, η οποία ακολουθούσε την Ανάγκη. Αυτή η γενεαλογική προέλευση των Μοιρών δείχνει και την δράση τους γιατί οι Μοίρες καθορίζουν ποίες δυνάμεις πρέπει να δοθούν ή ποίες πρέπει να στερηθεί ο κάθε άνθρωπος ως και ποίες δοκιμασίες πρέπει να περάσει στο δρόμο της ζωής του ώστε να βεβαιωθεί ο πνευματικός κόσμος, που παρακολουθεί τις πράξεις μας, για την εναρμόνισή μας ή μη εναρμόνιση μας προς τους Νόμους της θείας Φύσεως. Ο Νόμος της Ειμαρμένης όχι μόνον δεν αντιστρατεύεται τον Νόμο της ελευθερίας της συνειδήσεως αλλά αντίθετα βασίζεται στον Νόμο της ελευθερίας της συνειδήσεως του ανθρώπου. Συγκεκριμένα στον άνθρωπο οι Μοίρες που καθορίζουν την ειμαρμένη του δίδουν ή του στερούν δυνάμεις και του καθορίζουν τις δοκιμασίες που πρέπει να περάσει. Έτσι ανά πάσα στιγμή τίθεται στον κάθε άνθρωπο το δίλημμα ποιόν δρόμο να ακολουθήσει, όπως έγινε με τον ήρωα Ηρακλή που του ετέθη το δίλημμα αν θα έπρεπε να διαλέξει τον δύσκολο δρόμο της αρετής ή τον εύκολο δρόμο της κακίας και αυτός διάλεξε τον δρόμο της αρετής.
Η Ειμαρμένη, ως ελέχθη και ανωτέρω, αποτελεί πράξη αγάπης των ελευθέρων πνευμάτων προς τους ανθρώπους. Με την εφαρμογή του Νόμου της Ειμαρμένης οι ψυχικές ατομικότητες υφίστανται τις συνέπειες των πράξεών τους όταν δεν διάγουν ζωή εναρμονισμένη προς τους νόμους της θείας φύσεως ώστε να εκπαιδευτούν και εναρμονισθούν με τους Νόμους της θείας Φύσεως γιατί η εναρμόνιση μας με τους Νόμους της θείας Φύσεως, είναι η οδός, η αλήθεια και η ζωή δηλαδή η ΟΔΟΣ προς την ελευθερία μας από το γήινο περιβάλλον και τους κύκλους των μετενσαρκώσεων, η ΑΛΗΘΕΙΑ αφού οι νόμοι της θείας Φύσεως είναι η μόνη αλήθεια στην Φύση και η αιώνια ΖΩΗ την οποία θα εξασφαλίσουμε δηλαδή ζωή η οποία δεν θα διέρχεται από την διαδικασία του θανάτου του φθαρτού γήινου οργανισμού του και της μετενσάρκωσής μας.
Η ωφέλεια που προκύπτει σε κάθε άνθρωπο με την εφαρμογή του Νόμου της Ειμαρμένης εμφανίζεται μετά την μετάστασή του. Έτσι όταν η ψυχή ενός ανθρώπου μεταστεί μεταβαίνει σε ένα ενδιάμεσο επίπεδο όπου ανακεφαλαιώνει όλα τα γεγονότα που της δημιούργησε η ειμαρμένη του κατά την ενσάρκωσή της και με την βοήθεια ανωτέρων πνευματικών οντοτήτων εξάγει τα συμπεράσματα που θα αποτελέσουν κίνητρα αφενός μεν για τις Μοίρες για να του καθορίσουν την Ειμαρμένη της επόμενής της ενσάρκωσης αφετέρου δε για την ίδια η οποία θα κρατήσει στην συνείδησή της την πείρα που απέκτησε ώστε να αποφεύγει στην επόμενη ενσάρκωση να διαπράξει τα ίδια σφάλματα.
Τέλος πρέπει να σημειωθεί ότι ο Νόμος της Ειμαρμένης εφαρμόζεται όχι μόνον σε ανθρώπους αλλά και σε φυλές και λαούς αλλά και σε ολόκληρη την ανθρωπότητα.
[1] Η λέξη ειμαρμένη προέρχεται από το απρόσωπο ρήμα ΕΙΜΑΡΤΑΙ που σημαίνει είναι πεπρωμένο. Η Ειμαρμένη είναι το πεπρωμένο, το από την μοίρα διδόμενο, το αναπόφευκτο. [2] Η λέξη αντιπεπονθός προέρχεται από τις λέξεις αντί και πάσχω και σημαίνει ότι υφίσταμαι τις συνέπειες των πράξεών μου. Το αντιπεπονθός αναφέρεται σε πολλά βιβλία με την σανσκριτική λέξη κάρμα που σημαίνει «πράξη» που επίσης σημαίνει ότι οι πράξεις μου στην πορεία της ζωής μου δημιουργούν αποτελέσματα είτε στην συνέχεια της πορείας της ζωής μου είτε σε άλλη ενσάρκωσή μου δηλ. ότι υφίσταμαι το αποτέλεσμα των πράξεών μου. Επομένως το αντιπεπονθός ή το ανάλογό του το Κάρμα είναι ο γνωστός Νόμος του Αιτιατού ή καλύτερα ο Νόμος της σχέσεως του Αιτίου και του Αποτελέσματος που σημαίνει ότι ο άνθρωπος γεννιέται και ζει υπό τις επιδράσεις της μοίρας του η οποία έχει καθορισθεί ως αποτέλεσμα των πράξεών του σε προηγούμενες ενσαρκώσεις του.
[3] την γνωστή σ’ όλους μας Τιτανομαχία
[4] π.χ. οι γνωστές και κατά τις ημέρες μας τακτικές της ρουσφετολογίας, ευνοιοκρατίας και αναξιοκρατίας είναι πράξεις τιτανικές
[5] Για τους Φυσικούς Νόμους ιδέ στο βιβλίο μου «ΦΥΣΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ», έκδοση ΙΔΕΟΘΕΑΤΡΟΥ
[6] Η λέξη Μοίρα προέρχεται από το ρήμα μοίρωμαι που σημαίνει λαμβάνω μερίδιο δηλαδή λαμβάνω το μερίδιο που μου ανήκει ΠΗΓΗ:lykomidis.wordpress.com
Την είσοδο σε Κόσμους θειότερης ενέργειας την επιτυγχάνει μόνον ο αγνός άνθρωπος ο οποίος διάγει μια άνευ παθών αγνή ζωή. Αγνός άνθρωπος είναι ο πλήρως αποκαθαρμένος από τα πάθη και τις ψευδείς του δοξασίες άνθρωπος, είναι ο αγνά σκεπτόμενος και ενεργών του οποίου το πνεύμα δεν βρίσκεται σε χαμηλές λειτουργίες και η διάνοιά του δεν είναι καθηλωμένη στα πάθη και στις ψευδείς δοξασίες, είναι τέλος ο διάγων μια άνευ παθών αγνή ζωή άνθρωπος. Άνευ παθών αγνή ζωή διάγει ο άνθρωπος όταν λατρεύει την δικαιοσύνη, επιθυμεί τις θείες επιρροές και εκδηλούται σ’ αυτόν η θεία λατρεία. Τότε συντελείται στην ψυχή του αρμονία. Τότε ο Λόγος μέσα σ’ αυτή τη Ζωή παρουσιάζει τη λαμπρότητά του και τις διαυγείς του φωτεινές ακτίνες οι οποίες εισέρχονται στην λειτουργία του πνεύματός του. Τότε αποκτά το μέσο εκείνο το οποίο της επιτρέπει να διαγράφει ευρύτερους ορίζοντες στις φωτεινές χώρες του Ουρανού, εκεί που υπάρχει το φως και η αιώνια ζωή.
Οι άνθρωποι των οποίων το πνεύμα του είναι καθηλωμένο στα πάθη και τις ψευδείς δοξασίες δεν είναι αγνοί και δεν διάγουν μια άνευ παθών αγνή ζωή με αποτέλεσμα να μην είναι εναρμονισμένοι προς τους Νόμους της Θείας Φύσεως και τον σκοπός της απανταχού Φύσεως.
Ο πνευματικός κόσμος προκειμένου να βοηθήσει αυτούς τους ανθρώπους ώστε να γίνει δυνατή η απελευθέρωσή τους από τους κατώτερης ενέργειας κόσμους και η είσοδός τους σε Κόσμους θειότερης ενέργειας, καθιέρωσε το Νόμο της Ειμαρμένης([1]). Ο Νόμος της Ειμαρμένης προβλέπει υποβολή σε δοκιμασίες τις ψυχικές εκείνες ατομικότητες που δεν έχουν εναρμονισθεί προς τους Νόμους της θείας Φύσεως για τις παραβιάσεις των Νόμων της. Οι δοκιμασίες αυτές αποτελούν το αντιπεπονθός([2]) γιατί είναι ανάλογες των παραβιαζομένων Νόμων ώστε να γίνει κατανοητό από τις ψυχικές αυτές ατομικότητες ότι η παραβίαση των Νόμων της θείας Φύσεως επιφέρει οδύνη και πίκρες ώστε έτσι να κατανοήσουν την ανάγκη να εναρμοσθούν προς τους Νόμους της Θείας Φύσεως. Τις δοκιμασίες αυτές τις υφίσταται ο κάθε άνθρωπος συνήθως κατά επόμενη ενσάρκωσή του για να μην ενθυμείται ποίες παραβιάσεις των νόμων της θείας φύσεως διέπραξε και υπό ποίον ή κατά ποίον τρόπο τις διέπραξε ώστε να μην θεωρεί τις δοκιμασίες ως πράξη εκδίκησης και έτσι, χωρίς σύνδεση με κάποιο παρελθόν, να αξιολογήσει ελεύθερα το θέμα της εναρμόνισής του με τους νόμους της θείας φύσεως. Έτσι και αυτός ως παθών (δηλαδή θύμα και αυτός αναλόγων πράξεων των άλλων) να κατανοήσει τόσο την οδύνη που δημιουργεί η παραβίαση των Νόμων της Φύσεως όσο και την χαρά από την εναρμόνισή μας μ’ αυτούς γιατί η καλύτερη παιδεία είναι ο “πόνος” που αισθανόμαστε όταν οι άλλοι μας στερούν αυτό που μας ανήκει ή η “χαρά” που αισθανόμαστε όταν δίδουμε ή αποδίδουμε στους άλλους ότι τους ανήκει.
Από τα προλεχθέντα γίνεται φανερό ότι στη ειμαρμένη πρέπει να αναζητηθεί η εξήγηση των ευτυχών ή των δυστυχών γεγονότων της ζωής μας γιατί αλλέως θα έμεναν ανεξήγητα. Έτσι λοιπόν εξηγείται γιατί άλλοι γεννιούνται με φυσικά ελαττώματα ενώ άλλοι εύρωστοι και προικισμένοι με σωματικά προτερήματα, γιατί άλλοι γεννιούνται σε πλούσιες οικογένειες (όπως ο Βούδας) και άλλοι στη φτώχια και την δυστυχία, γιατί άλλοι είναι προικισμένοι με τα χάρισμα του λόγου (δηλ. της ευγλωττίας) ενώ άλλοι το στερούνται κατά τρόπο ενοχλητικό που τους δημιουργεί προβλήματα στην ζωή τους.
Στο σημείο αυτό πρέπει να επισημανθεί ότι ο πλούτος και η φτώχια, η δύναμη του λόγου και η έλλειψή του κ.τ.λ. αποτελούν αντίστοιχα την ύπαρξη και την στέρηση δυνάμεων που οι μοίρες δίδουν ή στερούν αντίστοιχα προκειμένου να δοκιμασθούν οι ψυχικές ατομικότητες στην καλή ή κακή χρήση των δυνάμεων που τους χορηγήθηκαν. Έτσι π.χ. ο πλούσιος έχει τη δυνατότητα να κάνει καλή ή κακή χρήση αυτής της δύναμης που λέγεται χρήμα και αποτελεί μια σκληρή δοκιμασία γιατί εύκολα μπορεί να παρασυρθεί και να κάνει κακή χρήση αυτής της δύναμης με αποτέλεσμα να οδηγηθεί σε στασιμότητα. Αντίθετα ο φτωχός περνάει διπλή δοκιμασία γιατί αφενός μεν διδάσκεται ως θύμα πλέον τα αποτελέσματα της κακής χρήσης αυτής της δύναμης που λέγεται χρήμα από τους άλλους σε βάρος του και αφετέρου δοκιμάζεται η καρτερικότητα και η υπομονή του. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της δοκιμασίας του πλούτου αποτελεί η περίπτωση του Γκοοτάμα (ή αλλιώς Βούδα όπως ονομάσθηκε), ο οποίος αν και γεννήθηκε σε πλούσια οικογένεια την εγκατέλειψε (δηλαδή αποποιήθηκε πλήρως τη δύναμη του χρήματος) για να ζήση τη ζωή του αναχωρητή και διδασκάλου των συνανθρώπων του. Επίσης χαρακτηριστικό παράδειγμα της δοκιμασίας της φτώχιας είναι η περίπτωση του Ιώβ (από την λεγομένη παλαιά διαθήκη) για την υπομονή που έδειξε. Σχετικά αναρωτιέμαι: πόσοι από εμάς θα κάναμε κάτι αντίστοιχο;
Η Ειμαρμένη δεν αποτελεί πράξη εκδικήσεως αλλά έχει σαν σκοπό την εκπαίδευση των ψυχικών οντοτήτων να εξελιχθούν ταχύτερα. Προ της θεσπίσεως του Νόμου της Ειμαρμένης από τους Θεούς οι ψυχικές ατομικότητες για την εξέλιξή τους είχαν ως μοναδική τους ώθηση την εσωτερική τους τάση να προοδεύσουν και εξελιχθούν γιατί τα δυσμενή αποτελέσματα από την μη εναρμόνισή τους προς τους Νόμους της θείας Φύσεως μόνον από τυχαία γεγονότα τα αντιμετώπιζαν. Κατ’ αυτόν όμως τον τρόπο η εξέλιξή τους καθυστερούσε γιατί απαιτείτο πολύ μεγάλος αριθμός ενσαρκώσεων ώστε από τυχαία γεγονότα να εκπαιδευτούν. Με την πάροδο όμως των αιώνων υπήρξαν ψυχικές ατομικότητες οι οποίες βρέθηκαν σε καλές (από πλευράς εκπαίδευσης) συνθήκες περιβάλλοντος και κατόρθωσαν να εξελιχθούν περισσότερο των άλλων και να καταστούν πνεύματα φωτεινά, σοφά και ισχυρά. Τα πνεύματα αυτά, κατά τους αρχαίους Έλληνες, είναι οι Θεοί του Ολύμπου, οι οποίοι συνήψαν κραταιό αγώνα κατά των Τιτάνων([3]), οι οποίοι εξουσίαζαν το Γήινο περιβάλλον και το διοικούσαν κατά παράβαση των Νόμων της Φύσεως([4]), με αποτέλεσμα οι Θεοί να καταλάβουν τις Ώρες και να περιορίσουν την εξουσία των Τιτάνων στην επιφάνεια της Γης. Αυτά τα πνεύματα καθόρισαν και επέβαλαν τον Νόμο της Ειμαρμένης από αγάπη προς τις μη εξελιγμένες ατομικότητες που ζουν στο τιτανικό περιβάλλον ώστε με τις διάφορες δοκιμασίες και τον πόνο να εναρμονισθούν ταχύτερα προς τους Νόμους της Φύσεως και ιδιαίτερα τους Νόμους που συνιστούν το τρίτο τρίγωνο των Φυσικών Νόμων([5]) δηλαδή τους Νόμους της εξελίξεως, της ελευθερίας και της αρμονίας, όπου ο νόμος της αρμονίας στο πνευματικό επίπεδο εκδηλώνεται ως νόμος της δικαιοσύνης και στην υπερτάτη του εκδήλωση αποτελεί τον Νόμο της αγάπης γιατί εκείνος που εφαρμόζει τον Νόμο της θείας δικαιοσύνης προς κάθε κατεύθυνση ακόμα και αντίθετα προς τα προσωπικά του συμφέροντα εκδηλώνει αγάπη.
Ο καθορισμός της Ειμαρμένης του κάθε ανθρώπου γίνεται από τις Μοίρες. Οι Μοίρες([6]) εθεωρούντο κατ’ άλλους μεν ως θυγατέρες της Ανάγκης κατ’ άλλους δε ως θυγατέρες του Διός και της Δίκης, η οποία ακολουθούσε την Ανάγκη. Αυτή η γενεαλογική προέλευση των Μοιρών δείχνει και την δράση τους γιατί οι Μοίρες καθορίζουν ποίες δυνάμεις πρέπει να δοθούν ή ποίες πρέπει να στερηθεί ο κάθε άνθρωπος ως και ποίες δοκιμασίες πρέπει να περάσει στο δρόμο της ζωής του ώστε να βεβαιωθεί ο πνευματικός κόσμος, που παρακολουθεί τις πράξεις μας, για την εναρμόνισή μας ή μη εναρμόνιση μας προς τους Νόμους της θείας Φύσεως. Ο Νόμος της Ειμαρμένης όχι μόνον δεν αντιστρατεύεται τον Νόμο της ελευθερίας της συνειδήσεως αλλά αντίθετα βασίζεται στον Νόμο της ελευθερίας της συνειδήσεως του ανθρώπου. Συγκεκριμένα στον άνθρωπο οι Μοίρες που καθορίζουν την ειμαρμένη του δίδουν ή του στερούν δυνάμεις και του καθορίζουν τις δοκιμασίες που πρέπει να περάσει. Έτσι ανά πάσα στιγμή τίθεται στον κάθε άνθρωπο το δίλημμα ποιόν δρόμο να ακολουθήσει, όπως έγινε με τον ήρωα Ηρακλή που του ετέθη το δίλημμα αν θα έπρεπε να διαλέξει τον δύσκολο δρόμο της αρετής ή τον εύκολο δρόμο της κακίας και αυτός διάλεξε τον δρόμο της αρετής.
Η Ειμαρμένη, ως ελέχθη και ανωτέρω, αποτελεί πράξη αγάπης των ελευθέρων πνευμάτων προς τους ανθρώπους. Με την εφαρμογή του Νόμου της Ειμαρμένης οι ψυχικές ατομικότητες υφίστανται τις συνέπειες των πράξεών τους όταν δεν διάγουν ζωή εναρμονισμένη προς τους νόμους της θείας φύσεως ώστε να εκπαιδευτούν και εναρμονισθούν με τους Νόμους της θείας Φύσεως γιατί η εναρμόνιση μας με τους Νόμους της θείας Φύσεως, είναι η οδός, η αλήθεια και η ζωή δηλαδή η ΟΔΟΣ προς την ελευθερία μας από το γήινο περιβάλλον και τους κύκλους των μετενσαρκώσεων, η ΑΛΗΘΕΙΑ αφού οι νόμοι της θείας Φύσεως είναι η μόνη αλήθεια στην Φύση και η αιώνια ΖΩΗ την οποία θα εξασφαλίσουμε δηλαδή ζωή η οποία δεν θα διέρχεται από την διαδικασία του θανάτου του φθαρτού γήινου οργανισμού του και της μετενσάρκωσής μας.
Η ωφέλεια που προκύπτει σε κάθε άνθρωπο με την εφαρμογή του Νόμου της Ειμαρμένης εμφανίζεται μετά την μετάστασή του. Έτσι όταν η ψυχή ενός ανθρώπου μεταστεί μεταβαίνει σε ένα ενδιάμεσο επίπεδο όπου ανακεφαλαιώνει όλα τα γεγονότα που της δημιούργησε η ειμαρμένη του κατά την ενσάρκωσή της και με την βοήθεια ανωτέρων πνευματικών οντοτήτων εξάγει τα συμπεράσματα που θα αποτελέσουν κίνητρα αφενός μεν για τις Μοίρες για να του καθορίσουν την Ειμαρμένη της επόμενής της ενσάρκωσης αφετέρου δε για την ίδια η οποία θα κρατήσει στην συνείδησή της την πείρα που απέκτησε ώστε να αποφεύγει στην επόμενη ενσάρκωση να διαπράξει τα ίδια σφάλματα.
Τέλος πρέπει να σημειωθεί ότι ο Νόμος της Ειμαρμένης εφαρμόζεται όχι μόνον σε ανθρώπους αλλά και σε φυλές και λαούς αλλά και σε ολόκληρη την ανθρωπότητα.
ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΤΑΚΑΣ φυσικός και πτυχιούχος της νομικής
[1] Η λέξη ειμαρμένη προέρχεται από το απρόσωπο ρήμα ΕΙΜΑΡΤΑΙ που σημαίνει είναι πεπρωμένο. Η Ειμαρμένη είναι το πεπρωμένο, το από την μοίρα διδόμενο, το αναπόφευκτο. [2] Η λέξη αντιπεπονθός προέρχεται από τις λέξεις αντί και πάσχω και σημαίνει ότι υφίσταμαι τις συνέπειες των πράξεών μου. Το αντιπεπονθός αναφέρεται σε πολλά βιβλία με την σανσκριτική λέξη κάρμα που σημαίνει «πράξη» που επίσης σημαίνει ότι οι πράξεις μου στην πορεία της ζωής μου δημιουργούν αποτελέσματα είτε στην συνέχεια της πορείας της ζωής μου είτε σε άλλη ενσάρκωσή μου δηλ. ότι υφίσταμαι το αποτέλεσμα των πράξεών μου. Επομένως το αντιπεπονθός ή το ανάλογό του το Κάρμα είναι ο γνωστός Νόμος του Αιτιατού ή καλύτερα ο Νόμος της σχέσεως του Αιτίου και του Αποτελέσματος που σημαίνει ότι ο άνθρωπος γεννιέται και ζει υπό τις επιδράσεις της μοίρας του η οποία έχει καθορισθεί ως αποτέλεσμα των πράξεών του σε προηγούμενες ενσαρκώσεις του.
[3] την γνωστή σ’ όλους μας Τιτανομαχία
[4] π.χ. οι γνωστές και κατά τις ημέρες μας τακτικές της ρουσφετολογίας, ευνοιοκρατίας και αναξιοκρατίας είναι πράξεις τιτανικές
[5] Για τους Φυσικούς Νόμους ιδέ στο βιβλίο μου «ΦΥΣΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ», έκδοση ΙΔΕΟΘΕΑΤΡΟΥ
[6] Η λέξη Μοίρα προέρχεται από το ρήμα μοίρωμαι που σημαίνει λαμβάνω μερίδιο δηλαδή λαμβάνω το μερίδιο που μου ανήκει ΠΗΓΗ:lykomidis.wordpress.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου