ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Είμαι Τούρκος, είμαι σωστός,είμαι εργατικός, είμαι κύριος:Türküm, Dogruyum, Caliskanim, Efendiyim…..




Επειδή κάποιοι μουσουλμάνοι φέρονται να έχουν δυσανασχετήσει με κάποια από τα ποιήματα που δόθηκαν σε μαθητές μειονοτικών σχολείων, αλλά και επειδή ο σύλλογος των αποφοίτων της ΕΠΑΘ διαμαρτυρήθηκε για αυτό τους αφιερώνουμε το παρακάτω βίντεο. Το ποίημα αυτό λέγεται κάθε Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη σε όλα τα σχολεία της Τουρκίας και φυσικά και στα μειονοτικά-ελληνικά. Δευτέρα και Παρασκευή είναι ο εθνικός ύμνος. Η μετάφραση αυτού που θα ακούσετε είναι η εξής :
Είμαι Τούρκος, είμαι σωστός,είμαι εργατικός, είμαι κύριος
Αρχή μου : Προστατεύω τους μικρότερους μου, σέβομαι τους μεγαλύτερους,
και την πατρίδα μου και το έθνος μου το αγαπώ πιο πολύ από τον εαυτό μου.  
Ιδανικό μου :Να προοδεύω και να αναπτύσσομαι.
Η ισχυρότερη είναι η Τουρκία ! Δεν υπάρχει όμοια της.
Ορκίζομαι να προχωρώ χωρίς σταματημό στον δρόμο που άνοιξες, προς τον στόχο που έδειξες
Η ύπαρξη μου αφιερωμένη στην Τουρκική υπόσταση
Τι ευτυχία να λέω ότι είμαι Τούρκος !
http://www.youtube.com/watch?v=bKtoMy8dmv0&feature=related
Και εδώ τους πείραξε αυτό που λένε τρεις φορές το χρόνο… Αλλά έτσι είναι, δώσε θάρρος στο χωριάτη να σ΄ανέβει στο κρεβάτι !                                                                                                        ΠΗΓΗ:tourkikanea.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: