ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Ένα παιδί γράφει...

Είμαι ο δωδεκάχρονος γιος σου. Η τετράχρονη κόρη σου. Το αγέννητο εγγόνι σου.Είμαι όλα τα παιδιά που γεννήθηκαν και θα γεννηθούν μετά από εσένα και εμένα. Είμαι όλα τα παιδιά που δολοφονήθηκαν μέσα από την ηλίθια διαπαιδαγώγηση, το εγκληματικό σχολείο και την διαλυμένη κοινωνία.

Γιατί μας χρέωσες 400 δις ευρώ; Γιατί δεν έλαβες υπ' όψη τα παιδιά σου τα εγγόνια σου ; Γιατί παίρνεις αποφάσεις χωρίς να με νοιάζεσαι ; Ποιος σου είπε ότι δεν ξέρω; Επειδή με θεωρείς μικρό; ΤΟ μωρό; ΤΟ παιδί; Δεν είμαι ΤΟ. Είμαι ΕΓΩ. Ο απόγονός σου.

Και με θεωρείς ΤΟ εσύ; Που κοιμάσαι όρθιος που δεν ψάχνεσαι καθόλου. Μια Ζώη στην τηλεόραση σε θυμάμαι . Που γυρνάς από εδώ και από εκεί και με κρίνεις, και στραβομουτσουνιάζεις και λές "τς τς τς κοίτα τη νεολαία σήμερα;" την ίδια στιγμή που τα μόνα σου ενδιαφέροντα είναι το πάμε στοίχημα ,το τζόκερ και το ποδόσφαιρο.

Που δεν προσπαθείς να κάνεις μια Ελλάδα με μέλλον για να μεγαλώσω; Που επειδή απέτυχες στη ζωή σου προσπαθείς να μου μεταφέρεις τα ψυχολογικά σου και απαιτείς από εμένα να γίνω ότι δεν έγινες εσύ; Που το μόνο πράγμα που προσπαθείς είναι να με κάνεις σαν τα μούτρα σου; Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται, και ο βλάκας επιμένει.

Πότε θα αποφασίσεις να συμπεριφέρεσαι σαν να είσαι άτομο με προσωπικότητα; Και περνιέσαι και για ενήλικας; Ασχολείσαι όλη μέρα με βλακείες και αφήνεις τα λαμόγια να υποθηκεύουν τη ζωή μου; Ακόμη και την Ακρόπολη ενέχυρο την βάλατε.

Τόσα ποιήματα σου είπα για την Πατρίδα μου. Από το νηπιαγωγείο με βάζατε να λέω ποιήματα για τον Κολοκοτρώνη, για το έπος του 40, για την Ελλάδα. Και εσύ χειροκρόταγες και με έσερνες στις παρελάσεις. Και εσύ τι έκανες ;; ΣΟΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΤΑ - ΑΡΕΤΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.

Με ποιο δικαίωμα τους αφήνεις να ξεπουλάνε την Ελλάδα; Δική σου είναι η Ελλάδα; Έχω περισσότερη ανάγκη από εσένα αυτόν τον τόπο που λέγεται Ελλάδα. Και έχεις υποχρέωση απέναντί μου. Απέναντι στις γενιές που θα έρθουν. Ποιος σου είπε ότι η ζωή σου σου δόθηκε για να είσαι αραχτός στο καναπέ ;

Ποιος σε εξουσιοδότησε να αδιαφορήσεις για τα πάντα για να ψευτο καλοπέρασης ; άλλαξε μυαλά κορόιδο ακόμα και τώρα τσακώνεσαι με τον κουμπάρο για το Π.Α.Σ.Ο.Κ και την Ν.Δ..….. ΠΑ.ΣΟ.Κ είσαι το ξερό, γιατί κρυφάκουω όταν τα λες με τους φίλου σου.. και τώρα ΠΑ.ΣΟ.Κ θέλεις να ψηφίσεις.

Όταν μεγαλώσω θα φύγω από την Ελλάδα δεν θέλω να με κυβερνάμε αυτή η ίδιοι που κοροϊδέψανε τον παππού μου και τον πατερά μου.. Θα πάω κάπου και θα γίνω επιστήμονας, θα βοηθήσω την Ελλάδα και θα μεγαλώσω τα παιδιά μου με ελληνικές αξίες. Και όχι να είμαι στην Ελλάδα να χρωστάω; Εσείς τα φάγατε έτσι άκουσα στην τηλεόραση το είπε ένας χοντρός.

Ξύπνα μπαμπά δεν θα έχεις αλλη ευκαιρία μην ψηφήσεις Π.Α.Σ.Ο.Κ.- Ν.Δ.- Λ.Α.Ο.Σ.                        ΠΗΓΗ:kontiloforos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: