ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

ΟΣΦΠ:Κουαρτέτο τίτλου!


Κουαρτέτο τίτλου!
Yποσχέσεις για πολλά γκολ και τίτλους έδωσαν κατά την παρουσίαση τους οι Πάντελιτς, Φουστέρ, Νέμεθ και Ουρτάδο λέγοντας ότι θα δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους για να επιστρέψει ο Ολυμπιακός στην κορυφή. Το gazzetta.gr βρέθηκε στα γραφεία της ΠΑΕ.


Στις 15.46 ξεκίνησε η σημερινή παρουσίαση των τεσσάρων νέων αποκτημάτων του Ολυμπιακού, Μάρκο Πάντελιτς, Νταβίντ Φουστέρ, Κρίστιαν Νέμεθ και Μοϊσές Ουρτάδο. Μία παρουσίαση που τελείωσε λίγο μετά τις 4 το απόγευμα. Οι καινούριοι ποδοσφαιριστές των Πειραιωτών μίλησαν για τους στόχους και τις επιδιώξεις τους και το δικό του σχόλιο έκανε στο τέλος και ο Βαγγέλης Μαρινάκης.

Η ετοιμότητα του Ουρτάδο


Ο Μοϊσές Ουρτάδο από την μεριά του ξεκαθάρισε πως είναι έτοιμος να προσφέρει σημαντικά στον Ολυμπιακό. «Ήταν πολύ μεγάλη απόφαση να αφήσω την ομάδα στην οποία ουσιαστικά μεγάλωσα. Ν' αφήσω την Εσπανιόλ μετά από 18 χρόνια. Ωστόσο o Ολυμπιακός είναι πολύ μεγάλη ομάδα.

Η Ελλάδα μοιάζει με την Ισπανία, έχω συναντήσει ένα πολύ καλό περιβάλλον, γνωρίζω τον προπονητή και όλα θα πάνε καλά. Είμαι έτοιμος να προσφέρω στην ομάδα, καθώς το τελευταίο διάστημα έκανα προετοιμασία με την Εσπανιόλ».

Ερωτηθείς για το αν θα είναι έτοιμος να παίξει με τον Ηρακλή απάντησε ότι: «Είμαι πανέτοιμος. Προπονούμαι έναν μήνα με την Εσπανιόλ. Ακολούθησα όλη την προετοιμασία και νιώθω πανέτοιμος. Είναι στο χέρι του προπονητή αν θα με χρησιμοποιήσει ή όχι με τον Ηρακλή».

Σχετικά με την προσαρμογή του ανέφερε πως «ναι μεν είναι η πρώτη φορά που φεύγω από την Ισπανία, αλλά η χώρα μου με την Ελλάδα μοιάζουν σε νοοτροπία. Έχω βρει καλό περιβάλλον εδώ και νομίζω ότι δεν θα είναι δύσκολο να προσαρμοστώ».

Ο Πάντελιτς και τα 15 γκολ!

Ο Μάρκο Πάντελιτς από μέρους του μίλησε ελληνικά ενώ είχε και αρκετό χιούμορ. «Εγώ δεν είμαι κανονικός παίκτης. Είμαι ένας παίκτης που ήρθα από την κερκίδα για να παίξω. Είμαστε αδέρφια, διότι προέρχομαι από τον Ερυθρό Αστέρα. Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Θέλω να δικαιώσω τις προσδοκίες όλων αλλά το πιο σημαντικό είναι να κερδίζει η ομάδα», υπογράμμισε αρχικά.

Όσον αφορά στους στόχους του διευκρίνισε: «Προσωπικά ήρθα εδώ για να επανέλθει ο Ολυμπιακός στους τίτλους και να βγούμε ξανά στο Τσάμπιονς Λιγκ. Κανένας ποδοσφαιριστής δεν θέλει να παίζει σε άδειο γήπεδο, κανείς ποδοσφαιριστής δεν θέλει τη βία και πιστεύω ότι στο γήπεδό μας τουλάχιστον δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα. Με τον Άγιαξ όλοι μαζί βάλαμε περισσότερα από 100 γκολ, δεν είναι μόνο δικό μου θέμα το γκολ. Πρέπει να αγωνιστεί σκληρά όλη η ομάδα για αυτό το θέμα.

Θέλω να βάλω πολλά τέρματα, πάνω από δεκαπέντε. Επιθυμώ να κάνω καλή δουλειά. Γνωρίζω πως από τον Ολυμπιακό έχουν περάσει πολύ καλοί Σέρβοι παίκτες, όπως οι Ίβιτς και Τζόρτζεβιτς και αυτό που θέλω να είναι να κάνω ανάλογα πράγματα μ' αυτούς. Βέβαια δεν μπορώ να ξέρω αν θα φτάσω στα επίπεδα του Τζόρτζεβιτς».

Προτίμησα Ολυμπιακό, από Παναθηναϊκό!

Ο Κρίστιαν Νέμεθ δήλωσε πως είναι... διψασμένος για τίτλους. «Είχα προτάσεις από πολλές ομάδες και από το εξωτερικό και από την Ελλάδα από τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό, αλλά προτίμησα να έρθω στον Ολυμπιακό. Η τελευταία μου χρονιά στην ΑΕΚ είναι καλή εμπειρία και πιστεύω πως είμαι έτοιμος.

Έζησα στην χώρα σας έναν χρόνο και μου άρεσε το πως αντιμετωπίζετε το ποδόσφαιρο και το πως το ζει ο κόσμος. Στον Ολυμπιακό ήρθα για να πάρω τίτλους. Θέλω πολύ να κατακτήσω τίτλους και αυτή είναι η βασική αιτία που ήρθα εδώ».

Για την ευρωπαϊκή καταξίωση!

Ο Νταβίντ Φουστέρ αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στον Ερνέστο Βαλβέρδε αλλά και στην προσπάθεια που πρέπει να γίνει για ευρωπαϊκή καταξίωση του Ολυμπιακού. «Γνωρίζω καλά τον προπονητή και η θέση που με υπολογίζει είναι αυτή που έπαιζα και πέρυσι, πίσω από τον φορ.

Πάντα έπαιζε ο Ολυμπιακός στην Ευρώπη και στο Τσάμπιονς Λιγκ. Όλοι μαζί θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε και πάλι την ευρωπαϊκή καταξίωση. Αφού η ομάδα και ο κόουτς με θέλουν, είμαι και εγώ έτοιμος για να αγωνιστώ άμεσα.

Με τον Ουρτάδο έχουμε παίξει πολλές φορές αντίπαλοι στην Ισπανία. Στην θέση που αγωνίζεται μπορεί να προσφέρει πολλά σε μια ομάδα και νομίζω ότι θα κάνουμε πολύ καλή δουλειά αγωνιζόμενοι μαζί».

Το μήνυμα του Μαρινάκη

Από την πλευρά του ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης, είπε: «Έχουμε κάνει όλον αυτόν τον καιρό τόσες δηλώσεις και τόσες παρουσιάσεις. Περιμένουμε και από τους τέσσερις ποδοσφαιριστές να δείξουν την πραγματική τους αξία στο γήπεδο. Ήρθε η ώρα να παίξουν μπάλα.

Όπως έχω πει και πάλι τα πολλά λόγια είναι φτώχια. Αυτό έχω να πω». Στην συνέχεια οι τέσσερις νέοι παίκτες των ερυθρολεύκων, σήκωσαν τις νέες τους φανέλες. Ο Πάντελιτς πήρε το 9, ο Ουρτάδο το 30, ο Φουστέρ το 19 και ο Νέμεθ το 29.

Μικρά μικρά
* Ο Φουστέρ διευκρίνισε πως το επώνυμό του είναι Φουστέρ.
* Αρκετά μεγάλη κινητικότητα υπήρχε και σήμερα στα γραφεία της ΠΑΕ Ολυμπιακός.
* Από την ομάδα του μεγάλου λιμανιού επισήμαιναν πως οι μεταγραφές έχουν λάβει τέλος...


Photo Gallery

Δεν υπάρχουν σχόλια: