ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

Απόψεις: Ανήκεις στο 80% που διαφωνείς; Ας πρόσεχες!

Άρχισα την "φασαρία" σήμερα. Πήρα στο γραφείο του πρωθυπουργού, στο γραφείο του εκπροσώπου της κυβέρνησης και φυσικά στο γραφείο του φοβερού και τρομερού.. Πάγκαλου. Οι κυρίες στα γραφεία των δύο πρώτων ευγενέστατες. Η λύση που μου πρότειναν βέβαια ήταν η βολική/αναμενόμενη να γράψω επιστολή (έχω γεμίσει πρωτόκολλα). Η συζήτηση με την γραμματέα του κ. Πάγκαλου ήταν ξεχωριστή και κρίνεται υποχρεωτικόν να την μοιραστώ.

Με ποιον τρόπο μπορεί ένας πολίτης αυτής της χώρας να επικοινωνήσει με κάποιον εκπρόσωπο της κυβέρνησης (ρωτάω). Έχετε τους εκπροσώπους σας στη βουλή, μου λέει, τι νομίζατε ότι θα μιλάμε με 10000000 ανθρώπους; Της λέω ποιους εκπρόσωπους κυρία μου, ποιος τους ψήφισε, το 19%; Το υπόλοιπο 80% που διαφωνεί, μέσα σ' αυτούς κι εγώ, με ποιον τρόπο μπορεί να εισακουστεί; Και μου απαντάει με περίσσιο θράσος η κοπελιά: Ας πήγαινες να ψηφίσεις, τώρα θα κάνεις αυτό που θέλει το 19%.
Υ.Γ. Την ρώτησα το όνομά της, δεν πιστεύω να ντρέπεστε για τα λεγόμενά σας, της είπα. Δεν μου το έδωσε..
Στεφανία Λυγερού                                                                                                                                     ΠΗΓΗ:epirus-ellas.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: