ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

Η αλήθεια είναι σκληρή - Ένας αναγνώστης γράφει....

Ένας αναγνώστης περιγράφει τη σκληρή πραγματικότητα με το δικό του τρόπο , πράγματα απλά καθημερινά που όλοι βιώνουμε τριγύρω μας , όλοι γνωρίζουμε , όλοι σιωπούμε....

Μήπως όμως αυτή η σιωπή είναι που καταστρέφει το μέλλον αυτού του τόπου, μήπως αυτά τα φαινόμενα υποθηκεύουν μεθοδικά το μέλλον των παιδιών μας ...

Μήπως κάποια στιγμή πρέπει να γίνουμε πιο υπεύθυνοι και να αντιδράσουμε σε όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, υπό τη δική μας ανοχή...


Το παρακάτω άρθρο εστάλη στον ΤΕΙΡΕΣΙΑ από αναγνώστη.

" Επειδή κοιμούνται πολλοί απο εμάς, κάτι πρέπει να κάνουμε.

Παραθέτω μερικά κουλά που ακούω:

Κοπέλα νεαρής ηλικίας "σιγά πόσο θα διαρκέσει η κρίση? 4 ? 5 χρόνια ?
Είχαν μια "περιέργεια" κάτι φίλες να δουν το προφίλ ενός προβληματισμένου ανθρώπου στο φατσοβιβλίο για να δουν τι ανεβάζει.

"Τι μ@λακίες γράφεις ρε" είπανε Και ερωτώ αν όλα αυτά τα ζώα που δεν τους νοιάζει ή που τους νοιάζει να περάσουν καλά σήμερα και το αύριο στα Π@@@ τους. Ισχύει το ρητό "φάε πιές και οτι αρπάξει ο Κ@@@ σου".

Αν και έχω κουραστεί να λέω τα ίδια και τα ίδια και λίγοι να μπαίνουν στον κόπο να σκεφτούν λίγο, να προβληματιστούν.

Έχω ακούσει και το άλλο για τη νεολαία: "βράζει το αίμα σας, όταν μεγαλώσετε θα καταλάβετε" ακόμα όμως να καταλάβουν? Τι που σε λίγο καιρό όλες οι παραλίες θα είναι ιδιωτικές, και θα πληρώνω για να πάω να κάνω ένα μπάνιο και να παίξω με τους φίλους μου? Όταν μεγάλωσα διπλά στη θάλασσα? Όταν γύριζα τα βουνά της Ελλάδας μας και χαιρόμουνα, τώρα θα πρέπει να πληρώσω για να πάω βολτα??

Να σας πω και κάτι? ακούγεται για αύξηση του ΦΠΑ από 11% που είναι στα τρόφιμα , να το πάνε στο 23% !! δηλαδή σύντομα ούτε να αγοράσω να φαω?? άντε και δεν ενδιαφέρει αυτούς που είναι από χωριό, διότι θα φυτέψουν το χωράφι τους και θα φάνε κάτι.

Λίγο πιο άτυχοι είναι αυτοί στην πόλη , αλλά πες οτι και αυτοί τα παρατάνε και πάνε στα χωριά τους. θα μαζευτούν και οι "καινούργιοι Έλληνες πολίτες" και θα γίνει χαμός - από κλεψιές ειδικά και από πείνα - για τρόφιμα. θα αναγκαστούμε να κοιμόμαστε στα χωράφια μας για να μην μας κλέψουν την σπορά. θα σκοτωθούν πολλοί από συμπλοκές για την υπεράσπιση της περιουσίας μας.

Υπάρχει και ο" χαμηλός" ΦΠΑ στα νησιά που ήταν 4 7 και 15 % και τώρα πρέπει να πήγε 5 8 και 16 % (23%). Ένα πρωί θα ξυπνήσουμε και αυτό το μέτρο το οποίο θεσπίστηκε για να προστατεύσει τις παραμεθόριες και προβληματικές περιοχές θα είναι ενιαίο με όλη την
χώρα?

Αφού λέν οτι έχουμε πρόβλημα οικονομικό γιατί υπάρχει ιδιαίτερη μεταχείριση στους οικονομικούς μετανάστες?? ενιαία φορολογία γιατί δεν έχουν με τους υπόλοιπους?

Η νεολαία δεν ξέρει τι είναι 28η Οκτωβρίου 25 Μαρτίου, μόνο που παίζει ο τάδε, πόσο χρονών είναι, ψηφίζει τους ίδιους γιατί έτσι του μάθανε ή βαριέται να σκεφτεί. Κάθεται στο διαδίκτυο με τις ώρες και παίζει με το φατσοβιβλίο αντί να αφιερώσει λίγο χρόνο για να ενημερωθεί γιαυτα που γίνονται στη χώρα του, ειδικά τον τελευταίο καιρό, που δεν υπάρχει πλέον σχολείο να μάθει κάτι, να γίνουμε σωστοί Έλληνες.

Κάλα και όλοι αυτοί που πέθαναν για να είμαστε εμείς ελεύθεροι ήταν κοροιδα?? ή χαζοί που εμείς παραδινόμαστε ετσι?? Θέλετε τα παιδιά σας και τα εγγόνια σας να δεινοπαθήσουν ? να μην ζουν ομορφα??

Όταν έχουν καταντήσει την οικογένεια κ@@@χανειο διότι δουλεύουν και οι δύο γονείς για να τα φέρουν βόλτα από το πρωί ως το βραδυ??

Κατά Τ'αλλα θεσπίστηκε το ολοήμερο σχολείο για να βοηθήσει (??) δηλαδή θα πρέπει να δουλεύω από το πρωί ως το βράδυ σαν το σκύλο, για να θρέψω τα παιδιά μου - τα οποία δεν θα τα χαρώ, δεν θα παίξω μαζί τους ούτε και αυτά μαζί μου? Όταν γίνω παππούς θα δουλεύω μέχρι τα 70+ για να πάρω συνταξη?? Αλήθεια θα έχουν αξία τα χρήματα τότε? και πόσα παίρνω?? καλά εφ'απαξ δεν θα πάρω - Και αν ζω μέχρι τα εβδομήντα

Μας έχουν βάλει να δουλεύουμε από το πρωί ως το βράδυ "για να τα βγάλουμε πέρα" ... στην πραγματικότητα δεν μας αφήνουν να τα βγάλουμε πέρα. Δεν μας αφήνουν ούτε χρόνο για να σκεφτούμε πως θα τα βγάλουμε πέρα. Έως πότε αποφασίζουν χωρίς να με ρωτάνε???

Κατάφεραν και μας χώρισαν σαν λαό σε ΠΑΣΟΚτζηδες , ΝΔημοκράτες ΚΚΕδες , Λαος κλπ. Ακόμη κι ενα καρπουζάκι ( μιας και είναι καλοκαιράκι το αναφέρω) δεν μπορείς να το φας με μια μπουκιά θα σου κάτσει. Οπότε το κόβεις φέτες φέτες.. ( Ο Νοών νοείτω).

Έτσι ονειρεύεστε το μέλλον σας? των παιδιών σας?? Ελάτε να οργανωθούμε....

Και στο κάτω κάτω τι να "πτωχεύσουμε κατά αυτούς" τώρα τι μετά από 2 μήνες ένα χρόνο??? αλλάζει τιποτα?? ΤΙΠΟΤΑ.

Το μονό που αλλάζει είναι ότι θα είμαι ελεύθερος, Θα έχω απεριόριστο χρόνο με τα παιδιά μου, τα εγγόνια μου, τους φίλους μου, θα απολαμβάνω τη φύση θα χαίρω άκρας και υγείας και δεν θα έχω αγχος μην χάσω την δουλεία μου, μην τυχόν και δεν έχω χρήματα.. μόνο τροφή θα έχω στο χωραφάκι μου, και το πολύ πολύ θα δίνω και στον γείτονα μου. αυτά σε πρώτη φάση

ΥΓ Κλείστε την ρημάδα την τηλεόραση μόνο σκ@@@ δείχνει.

Aναγνώστης                                                                                                                                              ΠΗΓΗ:tiresias-press.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: