ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Στη ζωή πήρε ΑΡΙΣΤΑ!!!


Ο Πρώτος των πρώτων, ο Άριστος των αρίστων, ο Νικητής της ζωής, ο Ραφαήλ Παπαδόπουλος, μαθητής του 20ου Λυκείου Θεσσαλονίκης και Δάσκαλος για όλους μας.
Με 19.952 μόρια (τρία 20άρια, ένα 19,9 και δύο 19,8) περνάει σε όποια σχολή διαλέξει, όμως αυτός έχει ήδη μία προτίμηση...

Όπως είπε σε δημοσιογράφο που τον ρώτησε: "Οι περισσότεροι μου προτείνουν να δηλώσω τη Νομική Σχολή, όμως εγώ προτιμώ το τμήμα Πολιτικών Επιστημών. Τα μαθήματα είναι πιο κοντά στα ενδιαφέροντά μου. Βλέπετε...
ευελπιστώ να γίνω πολιτικός"!!!
Καλό μου παιδί, Ραφαήλ μου, τι δουλειά έχεις εσύ με όλους αυτούς; Δεν το ξέρεις ότι μόλις καταλάβουν ότι δεν είσαι σαν τα μούτρα τους θα πέσουν να σε φάνε, να σου τσακίσουν τα όνειρα, να σε γκρεμίσουν;

Χίλια εμπόδια θα σου βάλουνε και να τους, ξεκίνησαν ήδη: Διάβασα ότι επισκέφτηκες το τμήμα Πολιτικών Επιστημών της σχολής Οικονομικών ,Νομικών και Πολιτικών Επιστημών του ΑΠΘ και διαπίστωσες ότι
δεν υπάρχουν ειδικές ράμπες, ούτε καμιά άλλη υποδομή για ΑμεΑ...Ούτε που μπορώ να φανταστώ, εγώ ο "υγιής", πόσες δυσκολίες συνάντησες στη ζωή σου και τα κατάφερες γιατί είσαι αποφασισμένος. Ίσως κι εγώ με αυτή την ανάρτησή μου, να βάζω ένα ακόμη εμπόδιο, ένα ακόμη λιθάρι στον τοίχο των κλισέ και των αποκλεισμών.
Γράψε με λοιπόν κανονικά κι αδιαφόρησε για όσους θέλουν να σε προφυλάξουν από τις "κακοτοπιές". Από κόμπλεξ σου τα λέμε, επειδή εμείς με την ψυχική μας αναπηρία δεν τα καταφέραμε, ενώ εσύ έχεις τις δυνάμεις να τρέξεις, να κάνεις άλματα και να οδηγήσεις κι άλλους με το παράδειγμά σου.
Εσύ κι άλλα παιδιά σαν εσένα ίσως τελικά να είστε η λύση στο πρόβλημα που λέγεται "Ελληνικό βάλτωμα"...
Αν τελικά τα καταφέρεις και σταθείς όρθιος παρά τις τρικλοποδιές και γίνεις πολιτικός, να ξέρεις ότι έχεις ήδη έναν πιστό ψηφοφόρο...                               ΠΗΓΗ:aletri.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: