"Έχω συγγενή (θείος μου για την ακρίβεια) ο οποίος εργάζεται στα ΚΤΕΛ στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Λόγω της κατολίσθησης όπως όλοι γνωρίζουμε τα Τέμπη είναι κλειστά. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ο θείος μου να είναι σε άδεια και για να τα βγάλει πέρα να δουλεύει νταλίκα με τον αδερφό του. Τα Τέμπη ανακοινώθηκε ότι θα δοθούν στην κυκλοφορία τον Σεπτέμβριο!!!(Αν και αρχικές εκτιμήσεις έφεραν ως πιθανό...
σενάριο τον Μάρτιο ή τον Απρίλιο). Η αιτία της τόσο μεγάλης καθυστέρησης;
Σε όλο το βουνό βρέθηκαν μεγάλα κοιτάσματα γρανίτη. Τα οποία σύμφωνα με Άγγλους συναδέλφους νταλικέρηδες μεταφέρονται εκτός Ελλάδας χωρίς να το ξέρει κανένας!!! Όπως πληροφορήθηκα αν δεν εξορύξουν και δεν πάρουν όλο το γρανίτη από το βουνό τα Τέμπη δεν θα δοθούν στην κυκλοφορία. Το ερώτημα που θέτω ως πολίτης αυτής της χώρας είναι όμως το εξής... ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΦΟΡΤΩΝΕΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΓΡΑΝΙΤΗ ΣΕ ΑΓΓΛΙΚΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ; Όποιος γνωρίζει περισσότερα ας μας πει γιατί η υπόθεση "βρωμάει" και μάλιστα πολύ άσχημα κατά τη γνώμη μου... από το Τρωκτικό
Όμως κατά σατανική σύμπτωση υπάρχει και ΧΩΡΙΟ ΓΡΑΝΙΤΗΣ και ονομάστηκε έτσι από τα παλιά λατομεία γρανιτόπετρας, που λειτουργούσαν στην περιοχή έως τις αρχές του '70.Αυτο μας κέντρισε την περιέργεια για έρευνα. Ποιος είναι οι εργολάβοι που έχει πάρει το έργο των σηράγγων στα Τέμπη; σενάριο τον Μάρτιο ή τον Απρίλιο). Η αιτία της τόσο μεγάλης καθυστέρησης;
Σε όλο το βουνό βρέθηκαν μεγάλα κοιτάσματα γρανίτη. Τα οποία σύμφωνα με Άγγλους συναδέλφους νταλικέρηδες μεταφέρονται εκτός Ελλάδας χωρίς να το ξέρει κανένας!!! Όπως πληροφορήθηκα αν δεν εξορύξουν και δεν πάρουν όλο το γρανίτη από το βουνό τα Τέμπη δεν θα δοθούν στην κυκλοφορία. Το ερώτημα που θέτω ως πολίτης αυτής της χώρας είναι όμως το εξής... ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΦΟΡΤΩΝΕΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΓΡΑΝΙΤΗ ΣΕ ΑΓΓΛΙΚΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ; Όποιος γνωρίζει περισσότερα ας μας πει γιατί η υπόθεση "βρωμάει" και μάλιστα πολύ άσχημα κατά τη γνώμη μου... από το Τρωκτικό
Το έργο εντάσσεται στο πλαίσιο της σύμβασης παραχώρησης για τον άξονα Mαλιακός-Kλειδί, που έχει αναλάβει η κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου».
Oι εταιρείες που συμμετέχουν στο μετοχικό σχήμα είναι: Hochtief PPP Solutions Gmbh με ποσοστό 35%, Άκτωρ με ποσοστό 20%, J&P ABAΞ A.E. με ποσοστό 16,25%, Vinci Concessions S.A. με ποσοστό 13,75%, AEΓEK με ποσοστό 10% και AΘHNA ATE με ποσοστό 5%.
Ας δούμε όμως και από το πόρισμα του καθηγητή Δημόπουλου :δείτε το εδώ . Οι εκτιμήσεις μας είναι ότι πρόκειται είτε για μια παλιά κατολίσθηση, είτε για μια ανάστροφη μετακίνηση της ίδιας κατώτερης ασβεστολιθικής μάζας σε άλλη θέση. Εκείνο όμως που γίνεται φανερό είναι ότι αυτή η κύρια τεκτονική επιφάνεια συνοδεύεται από παράλληλες μικρότερες που βρίσκονται σε υψηλότερες θέσεις, περίπου στο ύψος των 50-70μ. και στις θέσεις όπου έγιναν οι αποκολλήσεις των τεμαχών που κατολίσθησαν. Στις θέσεις αυτές ο κρυσταλλικός ασβεστόλιθος, όπως διαπιστώνεται από τη μακροσκοπική παρατήρηση, είναι λεπτοπλακώδης και παρουσιάζει αντίρροπες κλίσεις ως προς τις κλίσεις των πρανών. Γεγονός που εκδηλώνεται με αναστροφή του ανάγλυφου, που περιορίζει την άμεση ροή των νερών της βροχής, αλλά τη συσσώρευση τους σε θέσεις ρωγμών με παραπέρα κίνηση στους φυσικούς αποδέκτες, χείμαρρους, ρέματα. Στις διασταυρώσεις αυτών των κυρίων ρηγμάτων Α-Δ διευθύνσεως με ένα από τα κύρια συστήματα ασυνεχειών έχουν αναπτυχθεί οι χείμαρροι, με κλίσεις που ξεπερνούν τις 700.»Εδώ είναι αυτό που διέφυγε σε όλους. Πως από τον κρυσταλλικό ασβεστόλιθο δημιουργούνται… τα μάρμαρα? ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ . Δείτε και εδώ
Από την ελευθεροτυπία: Ένα αρχαίο λατομείο, ένα παλαιοχριστιανικό οικισμό, τμήμα νεκροταφείου, ένα πατητήρι σταφυλιών και νομίσματα του 4ου αιώνα, τα περισσότερα των οποίων ανήκουν στον αυτοκράτορα Κωνστάντιο (337-361), είναι μερικά από τα ευρήματα που έφεραν στο φως οι εργασίες για την κατασκευή της οδικής σήραγγας στην κοιλάδα των Τεμπών.
Από την ελευθεροτυπία: Ένα αρχαίο λατομείο, ένα παλαιοχριστιανικό οικισμό, τμήμα νεκροταφείου, ένα πατητήρι σταφυλιών και νομίσματα του 4ου αιώνα, τα περισσότερα των οποίων ανήκουν στον αυτοκράτορα Κωνστάντιο (337-361), είναι μερικά από τα ευρήματα που έφεραν στο φως οι εργασίες για την κατασκευή της οδικής σήραγγας στην κοιλάδα των Τεμπών.
Γιατί δεν είπαν, τι λατομείο βρήκαν;
Χωρίς σεισμολογικό και μεθοδικό - συστηματικό γεωτεχνικό έλεγχο των πετρωμάτων του όρους Κίσσαβος, επιχείρησαν οι κατασκευάστριες εταιρείες να διανοίξουν τις σήραγγες της παράκαμψης της κοιλάδας των Τεμπών. Σε αυτό το πόρισμα καταλήγει ένας από τους γνωστότερους διευθυντές Σεισμολογικού Ινστιτούτου στην Ελλάδα. δείτε εδώ και δείτε εδώ την έκθεση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου