ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

Κύριε Πρωθυπουργέ, όταν ήσουν μικρό παιδί...


...σε πήγαινα εκδρομές με επιθυμία που είχε εκφράσει ο παππούς σου στον Π. Κόκκα, τότε Διευθυντή μου στην «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ»

mix_neosΟποιος διέγραψε την «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ» από το Γεύμα που παρέθεσες στο Μαξίμου στους Δ/ντές των Ημερησίων Εφημερίδων είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ να είναι δίπλα σου και πρέπει να τον στείλεις να βοσκήσει… χελώνες Με απλά λόγια: ΛΑΘΟΣ κινήσεις από τους κοντινούς σου. Επαναλαμβάνεις τα λάθη του προκατόχου σου στο Μέγαρο Μαξίμου. Μικρό σε πήγαινα, όπως δηλώνει η φωτογραφία, εκδρομές γιατί ήμουν ο έμπιστος του παππού σου στις σχέσεις – πριν διαταραχθούν – με τον Πάνο Κόκκα, τότε Διευθυντή μου στην «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ».
mix_andreas_mimh_2Αλλά και ο πατέρας σου – όπως δηλώνουν οι φωτογραφίες – με τιμούσε πολλαπλώς. Και με γεύματα στο σπίτι του αλλά και με την δήλωση: «Ο ευπρεπής κ. Γρηγόρης Μιχαλόπουλος…». Αλλά και με δήλωσή του, σε ημέρες πικρές, μέσα σε ξενοδοχείο στην Κηφισιά στον τότε υφυπουργό κ. Μικρούτσικο: «Ναι, διαβάζω την «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ» γιατί είναι ΕΥΠΡΕΠΗΣ ο Μιχαλόπουλος. Δύο ανθρώπους ήθελα να είχα δίπλα μου: Τον Γ. Σουφλιά και τον Γρ. Μιχαλόπουλο».
ΚΑΙ ΑΥΤΟ: Με επιθυμία του Ανδρέα Παπανδρέου πραγματοποίησα στο Εξωτερικό ΕΙΔΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ για την οποία γνωρίζει, όπως και άλλα πολλά, εξομολόγος του, αρχιμανδρίτης ΤΙΜΟΘΕΟΣ ΗΛΙΑΚΗΣ!
Αυτά, τέλος – αν χρειαστεί θα υπάρξουν και άλλα – για τους μυαλοφυγόδικους που υπάρχουν δίπλα σου Πρωθυπουργέ! Στα γράφω αντρίκεια. Ετσι κι αλλιώς  Δ/ντής στην «Ε.Ωρα» δεν είμαι εγώ αλλά ο γιος μου, με πανεπιστημιακά χαρτιά, πέρα για πέρα Ελληνας και Ανδρας, ο Γεώργιος Μιχαλόπουλος.
Και ενυπογράφως: Οποιος συνέταξε τις προσκλήσεις διαγράφοντας την «Ε. Ωρα» είναι πανίβλαξ.
Η «Ε.Ω.» - συνέπεσε – σήμερα να γιορτάζει τα 30 (τριάντα) χρόνια Εκδόσεως. Και είναι η πιο δημοκρατική και αντρίκεια εφημερίδα. Και ΔΕΝ έχει πάρει ΠΟΤΕ ούτε ένα σέντς από τα Κρατικά Κονδύλια, μυστικά, φανερά και τα λοιπά!
ΓΡΗΓ. ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: