ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Απορίες σχετικά με την κατάληψη της νομικής από μετανάστες

Γράφει ο NLT
Να μου εξηγήσει κάποιος.
Οι μετανάστες αυτοί (λαθρομετανάστες, από ο,τι οι ίδιοι λενε) ΔΕΝ προέρχονται από περιοχές σε εμπόλεμη κατάσταση. Φαίνεται ότι ειναι κυρίως Βορειοαφρικανοί (δηλ. Μαροκινοί, Αιγύπτιοι, κλπ).
Κατ αρχήν γιατί αποκρυπτουν την χώρα καταγωγής τους; Αφου λενε ψέματα, γιατί ζητουν δικαιώματα;
Κατ΄ουσίαν μας εκβιάζουν για να τους δώσουμε αδεια παραμονής με το έτσι θέλω, παρόλο που ΔΕΝ καταδιώκονται στην χώρα τους;
Και γιατί λενε ότι δουλεύουν μια χαρά στην Ελλάδα; Δουλεύουν παράνομα; Και ποιοι είναι οι εργοδότες τους; Μπορεί το ΣΔΟΕ να κάνει μία βολτα από τις επιχειρήσεις των εργοδοτών τους;
Αυτά δεν γίνονται ούτε στο πιο διαλυμένο κράτος. Κανένας σεβασμός στον πολιτη-υποζύγιο που πληρωνει φόρους για να σπουδάσει το παιδί του σε μία ρημαδο-σχολή.
Αν καταδιώκονται στην χώρα τους και κινδυνεύουν από εμφυλιες συρράξεις, ναι να τους λυπηθούμε και να τους χορηγήσουμε άσυλο. Αυτοί όμως μας κοροϊδεύουν κατάμουτρα και μας εκβιάζουν , επειδή "γουστάρουν" να ζήσουν στην Ευρώπη και όχι να συμβάλουν στην προκοπή της χώρας τους.
Εγώ μπορώ να πάω στον Καναδά ή στις ΗΠΑ επειδή ετσι μου αρέσει και επειδή η Ελλάδα είναι ψωροκώσταινα και δεν μου αρεσει; ΟΧΙ. Πρέπει να πληρώ προϋποθέσεις και φυσικά δεν θα εγκατασταθώ στην ξένη χώρα χωρίς ιατρικές εξετάσεις και χωρίς να έχει ελεγχθεί το ποιόν μου, η ταυτότητά μου κλπ κλπ. Το ίδιο ισχύει και γι αυτούς. Εκτός και είναι ανώτεροι από τους υπόλοιπους (άρα ρατσιστές).
Τα επιχειρήματα περί φτώχειας είναι εκ τους περισσού. Φτωχοί υπάρχουν παντού και στην Ελλάδα. Δουλεψε στην χώρα σου να προκόψεις και να βελτιώσεις και την χώρα σου. Η φτώχεια δεν ειναι αλλοθι για να παραβιάζεις τους νόμους άλλης χώρας και να ζημιώνεις τους πολίτες άλλης χώρας. ΠΗΓΗ:olympia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: