ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

Το Πράσινο Κεντροαριστερό Κράτος που βρίσκεται;

GREEN BOTSWANA , 08/01/10
Κυριοι,
Καλημερα σε ολους τους κυβερνωντες του μικρου κρατιδιου της GREEN BOTSWANA.

Απευθυνομαι στην νεοεκλεγεισα πρασινη κυβερνηση της 4ης Οκτωβριου 2009 του μικρου μας κρατους.

Απευθυνομαι στον πρασινο πρωθυπουργο, στους πρασινους υπουργους στους πρασινους βουλευτες και σε όλα τα πρασινα εντεταλμενα διοικητικα οργανα του κρατους τα οποια κοπτονται καθημερινα και ιδρωνουν για το καλο του πολιτη, του λαου και του εθνους. Που νοιαζονται για τον Ελληνα εργαζομενο και τον οικογενειαρχη και ανησυχουν για την υπογεννητικοτητα .

Ονομαζομαι Φυλακτος Παναγιωτης του Αθανασιου και της Μαριας, ετων 47, κατοικος Πειραια με υπηκοοτητα Ελληνικη και ιθαγενεια Ελληνικη. Υπηρετησα την πατριδα μου την περιοδο 1982 – 1984 στην παραμεθοριο εκπληρωνοντας τις υποχρεωσεις μου απεναντι της στο ακεραιο.

Εργαζομαι επι 25 ετη, τα τελευταια 20 στην ναυτιλιακη εταιρεια G.A. FERRIES , συμφεροντων Γερασιμου Αγουδημου( του γνωστου, με τους μπλε και πρασινους κοκκους) και ειμαι παντρεμενος

Με δυο παιδια , ένα αγορι 17 ετων και ένα κοριτσι 4,5 ετων.

Πληρωνω όλα αυτά τα χρονια τους φορους μου και τις υποχρεωσεις μου στο κρατος και ειμαι καθ’όλα νομιμος. Δεν εχω δικαστει ή καταδικαστει ποτε και για τιποτε όλα αυτά τα χρονια και παντα προσπαθω να κανω το καλο και να ζω εγω και η οικογενεια μου στα πλαισια της νομιμοτητας. Αυτό πασχιζω να διδαξω και στα παιδια μου.

Όπως προανεφερα εργαζομαι στην Εταιρεια του Γερ. Αγουδημου εδώ και 20 χρονια. Τον τελευταιο εναμιση χρονο βρισκομαι εγω και ολοι οι συναδερφοι μου στα γραφεια της εταιρειας, σε μια τραγικη κατασταση αφου ειμαστε ομηροι του συγκεκριμενου αφερεγγυου – κακοπληρωτη «κυριου» Αγουδημου. Δεν μας καταβαλει τους μισθους μας κατ’εξακολουθηση, το δωρο Χριστουγεννων και επιπλεον προχωραει σε παρανομες καταχρηστικες και εκδικητικες διαθεσιμοτητες, όταν νομιμα προσπαθουμε να διεκδικησουμε τα χρηματα μας.

Εμεις οι εργαζομενοι πηγαινουμε καθημερινα στην εργασια μας, σε έναν χωρο νεκρο χωρις αντικειμενο εργασιας αφου τα πλοια της εταιρειας είναι δεμενα και κατασχεμενα στο λιμανι του Πειραια Από τα δε αφεντικα μας δεν εχει το σθενος να εμφανιστει κανεις. Είναι κρυμμενοι και εξαφανισμενοι.

Η συγκεκριμενη εταιρεια που δραστηριοποιειται στην Ακτοπλοια, ευνοηθηκε από ολες τις κυβερνησεις των τελευταιων 22 ετων. Με εκατομυρια ευρω επιδοτησεων και ερχεται σημερα εν ετει 2010 να δηλωσει ότι αδυνατει να πληρωσει και να αποζημιωσει τους εργαζομενους της, μετα από τον πακτωλο χρηματων που το κρατος της εχει χαρισει.

Ερωτω λοιπον τα ακολουθα:

1. Πως τον αφησαν να μεγαλωσει χωρις να μπορουν τωρα να τον ελεγξουν;

2. Γιατι χρηματοδοτηθηκε από το κρατος ακομα και το τελευταιο καλοκαιρι του 2009 χωρις να δεσμευεται πουθενα και σε κανεναν και ενώ χρωστουσε προς πασα κατευθυνση, ενώ εμεις για

δανειο 100.000 ευρω από τις τραπεζες υποθηκευουμε το μελλον των παιδιων μας και των παιδιων των παιδιων μας.

3. Πως καταφερνε να ταξιδευει με οφειλες εκατομυριων ευρω προς τον ΟΛΠ το ΝΑΤ τα Λιμενικα Ταμεια, την Εφορια (ανεξοφλητες μεχρι και σημερα).Να μην αναφερουμε βεβαια το ΙΚΑ , το ΤΑΝΠΥ τους προμηθευτες, τα συνεργεια τα συνεργαζομενα γραφεια που πηραν ολοι μεριδιο στο φεσι.

4. Γιατι δεν τον υποχρεωνει κανεις να εξοφλησει τις οφειλες του όταν εμεις πιεζομαστε για 200, 300, 1000 ευρω που μπορει να χρωσταμε στο κρατος και μας αντιμετωπιζουν σαν κοινους απατεωνες.

5. Γιατι δεν τον υποχρεωνει το κρατος να πληρωσει τις οφειλες του στους εργαζομενους που αυτοι τον στηριξαν αγογγυστα όλα αυτά τα χρονια ετσι ώστε να μεγαλουργησει,

να πλουτισει και να βρεθει με εκατονταδες ακινητα :

6. Πως θα μεγαλωσω κυριοι τα παιδια μου σ΄αυτό το κρατος; Πως θα ζησω την οικογενεια μου τα υπολοιπα χρονια της ζωης μου; Πως θα μπορεσω να πληρωνω τις υποχρεωσεις μου και τα οικογενειακα μου βαρη. Τις τραπεζες, την ΔΕΗ, τον ΟΤΕ; Πώς να φαω και να ντυθω όταν βρισκομαι σε αυτην την κατασταση τοσο καιρο; Όταν το κρατος που ζω και εργαζομαι όλα αυτά τα χρονια δεν παρεμβαινει δυναμικα να λυσει το προβλημα και μας αφηνει στο ελεος του κάθε κομπιναδορου, αφερεγγυου και κακοπληρωτη επιχειρηματια για τον οποιο μεχρι και εχθες ανοιγαν διαπλατα οι πορτες των υπουργειων και τα συμφεροντα του εμπαιναν σε πρωτη προτεραιοτητα;

7. Μηπως πρεπει να ζητησουμε πολιτικο και οικονομικο ασυλο σε άλλη ευρωπαικη ή μη ευρωπαικη χωρα; Σε καποιο άλλο κρατος που ενδιαφερεται για τους πολιτες του και τις οικογενειες τους;

8. Γιατι δεν αναλαμβανει το κρατος με τα υπαρχοντα πλοια της εταιρειας την καλυψη των αγονων γραμμων η οποια του στοιχιζει εκατομυρια ευρω κάθε χρονο ετσι ώστε να λυθει και το μονιμο συγκοινωνιακο προβλημα της νησιωτικης Ελλαδας;

9. Αραγε το Πρασινο Κεντροαριστερο Κρατος που βρισκεται;

Με εκτιμηση και αξιοπρεπεια,

ΦΥΛΑΚΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: