ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Ο Αντιπρόεδρος της Χούντας ξαναχτυπά...

ΠΡΟΣΟΧΗ: Το παρόν άρθρο δεν είναι για ανήλικους και για ανθρώπους που πάσχουν από καρδιά.

Σε δήλωσή του στην Καθημερινή ο αντιπρόεδρος της Χούντας, το παχύδερμο Πάγκαλος (παρακαλώ κάνε μου μήνυση ρε ζώο γιατί εξασκώ το δημοκρατικό μου δικαίωμα να σε βρίζω επώνυμα), είπε:

"Ο κόσμος ξέρει. Προφανώς κι εγώ ξέρω ανθρώπους που διόριζαν με μανία και από τη Ν.Δ. και από ΠΑΣΟΚ. Μη σας πω ότι ξέρω και ανθρώπους και από τα δύο κόμματα της Αριστεράς που διόριζαν την περίοδο που μετείχαν στην κυβέρνηση Τζαννετάκη. Αλλά δεν είναι δουλειά μου να καρφώνω συναδέλφους μου."

Ξέρει ανθρώπους που έχουν διορίσει, ξέρει ανθρώπους που τα έχουν... φάει, αλλά δουλειά του δεν είναι να... καρφώνει!!!

Κανένας Εισαγγελέας με αρχίδια υπάρχει; Αρχίδια εισαγγελείς μου φαίνεται έχουμε εκτός από αρχίδια πολιτικούς.                                                                                                                                             ΠΗΓΗ:vaspersview.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: