Σε αυτή τη χώρα, δεν τρέφουμε πλέον αυταπάτες. Καλό είναι όμως να ξεμπροστιάζουμε τους άθλιους καπηλευτές ιδεών και αξιών κάθε στιγμή.
Είχαμε κάνει λοιπόν τη μεγάλη αποκάλυψη για την φοβερή υπόθεση της ηρωϊκής καθαρίστριας Βενετίας Μανωλοπούλου που δέχτηκε επίθεση αλά Κούνεβα διότι είχε την τόλμη να διεκδικήσει τα δικαιώματα της από την εταιρεία ISS που είχε λάβει επί “ισχυρής Ελλάδας” τα δικαιώματα καθαρισμού των αεροδρομίων.Μέσα από έναν δίαυλο εταιρειών βιτρίνων σε χώρες του εξωτερικού, είχαμε αποκαλύψει ότι μεγαλομέτοχος της ISS ηταν η …GOLDMAN SACHS! Μία χώρα δουλοπάροικος της Goldman Sachs. Ο ΓΑΠ όμως δεν γνωρίζει το ποιόν των φίλων του…
Αναρωτηθήκαμε λοιπόν γιατί το βούλωσαν οι “Αριστεροί” του ΣΥΡΙΖΑ μπροστά σε αυτή την εγκληματική μεθόδευση. Σκοπεύαμε μάλιστα να στείλουμε όλον τον φάκελο με τα στοιχεία σε βουλευτές για να κάνουν την σχετική επερώτηση που θα ξεβράκωνε το ΠΑΣΟΚ σε “τεχνοκρατικό” επίπεδο καθώς αποτελεί ΜΕΓΑ σκάνδαλο.
Παράλληλα, αποκαλύψαμε την ανίερη σχέση Άκτωρα – Goldman Sachs στα έωλα μεταλλεία Κασσάνδρας, έναν πραγματικό χορό διαπλοκής: Μπόμπολας – Goldman Sachs. Τα συνεταιράκια που λυμαίνονται την χώρα.
(Βέβαια το μέγα σκάνδαλο που θα συγκλονίσει και προσπαθούμε να το “δέσουμε” όσο γίνεται καλύτερα είναι αλλού…)
Διαβάστε όμως τώρα με απλά λόγια, γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ το βούλωσε στην περίπτωση Μανωλοπούλου. Διαβάστε πως το χρήμα “καθαρίζει” κυριολεκτικά, ακόμα και επιθέσεις με βιτριόλια. Κάποιοι θα πούνε για “χαμένη τιμή της Αριστεράς”. Εμείς θα το θέταμε ότι “Βρήκαμε ακριβώς την τιμή της ροζ Αριστεράς”. ΙΔΟΥ:
Η εφημερίδα του Συνασπισμού της Αριστεράς, των Κινημάτων και της Οικολογίας … διαφημίζει τον «Ελληνικό Χρυσό» των Μεταλλείων της Κασσάνδρας
Την διαφήμιση της HELLAS GOLD την έχουμε δει και σ’ άλλα έντυπα και δεν μας εξέπληξε. Δεν περιμέναμε να την δούμε στην «ΑΥΓΗ»! Κάθε έντυπο – και φυσικά και η ΑΥΓΗ – χρειάζεται απεγνωσμένα τα έσοδα από τις διαφημίσεις. Όμως η ΑΥΓΗ εκφράζει έναν «προοδευτικό» ιδεολογικό χώρο που υποτίθεται ότι έχει κρυστάλλινη ιδεολογική τοποθέτηση και που διαφημίζεται ως «Συνασπισμός της Αριστεράς, των Κινημάτων και της Οικολογίας».Οι διαφημίσεις που φιλοξενεί αποκτούν την «πιστοποίηση» της καθαρής οικολογικής διάστασης της διαφημιζόμενης επιχείρησης, από ένα δημοσιογραφικό όργανο που δεν αλληθωρίζει σε καπιταλιστικές πρακτικές. Αλλά μετά την Κυριακή 2 Μαΐου, η ΑΥΓΗ σε τι διαφέρει από τα φύλλα των εκδοτικών συγκροτημάτων των «εθνικών νταβατζήδων»; Η ολοσέλιδη διαφήμιση της HELLAS GOLD αποτελεί οπωσδήποτε μια σημαντική ενίσχυση στο ταμείο της εφημερίδας και του Συνασπισμού. Και ανοίγει το δρόμο για μια μεγάλη σειρά παρόμοιων διαφημίσεων επιχειρηματικών σχεδίων που έχουν σαφή αντι-οικολογικό χαρακτήρα και τις οποίες αγωνίζονται να σταματήσουν οι πολίτες και τα κινήματα που αποτελούν το Συνασπισμό.
Μπράβο στα παιδιά:
http://piazzadelpopolo.blogspot.com/2010/05/blog-post_3064.html
http://valaoritoy.blogspot.com/2010/05/blog-post_05.html ΠΗΓΗ:olympia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου