ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Κέρδισε η Άποψη απέναντι στην Ευθύνη



Δημοκρατία δεν σημαίνει μόνο Άποψη.
Λογικά σημαίνει και Ευθύνη.

Είμαι αντίθετος με την έννοια της Βίας, αυτή είναι η άποψή μου.
Αν εισβάλλουν εχθροί στην χώρα μου, εγώ θα επιλέξω Άποψη ή Ευθύνη;
Θα υπερασπισθώ την Άποψή μου που λέει όχι στην Βία ή θα επιλέξω την σύγκρουση για να έχω πιθανότητες να παραμείνω Ελεύθερος;

Σε μια περίπτωση φυσικής καταστροφής π.χ. πυρκαγιά, όσο αγανακτισμένος κι αν είμαι με την Πυροσβεστική Υπηρεσία ή με την Πολιτική Προστασία, αν η φωτιά φτάσει στο σπίτι μου, εγώ θα επιμένω στην Άποψή μου και θα απέχω από την κατάσβεση του Ολέθρου;

Από τις πρόσφατες Εκλογές για την Αυτοδιοίκηση, το τραγικότερο συμπέρασμα είναι ότι οι πολίτες επέλεξαν την Άποψή τους και όχι την Ευθύνη τους.
  • Ο Εγωισμός νίκησε την συλλογική Ευθύνη .
  • Η Αποχή νίκησε την Συμμετοχή.
  • Οι πολλοί έχασαν από τον Έναν.
Θυμίζει Αναγέννηση, τότε που μπήκαν τα θεμέλια της Εξατομίκευσης...

Το 15,8% των «γραμμένων» στο Δήμο Αθηναίων ψήφισε τον κ. Καμίνη ή αν μιλήσουμε με απόλυτους αριθμούς, από τους 487.769 που είχαν δικαίωμα ψήφου, ΜΟΝΟ οι 77.074 ψήφισαν τον επόμενο Δήμαρχο.

Ο 1,5 Αθηναίος αποφάσισε για τους 10.
Οι υπόλοιποι 8,5 αισθάνονται καλά, παρέα με την Άποψή τους.
Ίσως κοιτάζονται στον καθρέπτη τους με Αυταρέσκεια.
«Δεν πιάνομαι κορόιδο ΕΓΩ»!!
Σε μια μάχη πως θα αποκαλούσαν τους Απέχοντες λόγω Άποψης;

Ο Εχθρός δεν κάνει πόλεμο με Φιλοσοφίες.
Σου τσακίζει το κεφάλι με όλες τις Απόψεις που αυτό έχει μέσα του.


Τα καλά νέα είναι ότι όσο κι αν σου λένε ότι μπορείς να γίνεις ένας μικρός Θεός, αν φυσικά πιστέψεις στον Εαυτό σου και στις Απόψεις σου, αυτό είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να συμβεί.

Όσο για το τι θα συμβεί στην Αθήνα ή την Ελλάδα… είναι ήδη «γραμμένο» κι αυτό.
Είναι κοινή λογική ότι το τέλος της Ζωής είναι ο Θάνατος.
Δεν έχει σημασία το Πότε θα έλθει το Τέλος αυτής της Πράξης.
Σημασία έχει το Πώς!

Ένας συνοδοιπόρος                                                                                                                                    ΠΗΓΗ:kostasxan.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: