ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Σάββατο 27 Μαρτίου 2010

κ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ,ΚΛΕΙΣΕ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΠΕΝΑΚΗ!


«Μοῦ γράφεις ἕνα μπουγιουρντί, λέγεις νὰ προσκυνήσω, κι ἐγώ, πασά μου, ρώτησα τὸν ποῦτζον μου τὸν ἴδιον κι αὐτὸς μοῦ ἀποκρίθηκε νὰ μὴν σὲ προσκυνήσω κι ἂν ἔρθεις κατ᾿ ἐπάνω μου, εὐθὺς νὰ πολεμήσω.»
Τὸ πιὸ «cult» κειμήλιο τοῦ Μουσείου Μπενάκη (συγγνώμη, δὲν εἶμαι πολιτικῶς ὀρθός):
Τρόπαιον τῶν Ἑλλήνων κατὰ τῶν βαρβάρων – Γεν. Ἀρχηγὸς Καραϊσκάκης – Ἀνεγερθὲν ἐν τῇ θέσει Πλόβαρμα – 1826 Νοεμβρ. 27 (Μουσεῖον Μπενάκη)
Υπάρχουν βάσιμες υποψίες ότι ο πίνακας είναι “ρατσιστικός” και “ξενοφοβικός”. Ο Υπουργός ΠΡΟ ΠΟ οφείλει να παρέμβει ΑΜΕΣΑ.
«Μοῦ γράφεις ἕνα μπουγιουρντί, λέγεις νὰ προσκυνήσω, κι ἐγώ, πασά μου, ρώτησα τὸν ποῦτζον μου τὸν ἴδιον κι αὐτὸς μοῦ ἀποκρίθηκε νὰ μὴν σὲ προσκυνήσω κι ἂν ἔρθεις κατ᾿ ἐπάνω μου, εὐθὺς νὰ πολεμήσω.» (Ν. Τζιόπας, «Ο γιος της καλόγριας»)
Οι πολύτιμες πληροφορίες από τον γίγαντα Καλλίμαχο. (Μπασκίνε ακραίος;)                                  ΠΗΓΗ:olympia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: