ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Η.ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: "ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΑΛΛΑ ΕΛΑΤΕ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ..."

467F6ED62D69A318AF1E717644053625
Η Ελένη Ζαρούλια και ο Ηλίας Κασιδιάρης σχολίασαν τις εξελίξεις αναφορικά με τις συλλήψεις των μελών τους, στην διαδικτυακή τους εκπομπή χθες το βράδυ και έκαναν λόγο για βρώμικο αγώνα κατά της Χρυσής Αυγής.
«Οι εικόνες της μεταφοράς μας με χειροπέδες στα δικαστήρια της Ευελπίδων έχουν σοκάρει την υφήλιο», ανέφερε ο Ηλίας Κασιδιάρης, ενώ η Ελένη Ζαρούλια είπε ότι «Αλβανοί μας λένε ότι ούτε επί Χότζα δεν γίνονταν αυτά». «Κάνει μπαμ ότι είναι άδικη δίωξη» πρόσθεσε η ίδια.

Η κυρία Ζαρούλια αναφερόμενη στην προφυλάκιση του συζύγου της είπε χαρακτηριστικά: «Ο άνδρας μου ξεβράκωσε τους δήθεν δημοκράτες και φάνηκε ο απόπατος», ενώ δήλωσε περήφανη που είναι ο σύντροφός της.

Για την βίαιη συμπεριφορά απέναντι στους δημοσιογράφους και συγκεκριμένα για το «χαστούκι» στην κάμερα του Reuters κατά την έξοδό του από την πρώην Σχολή Ευελπίδων, ο Ηλίας Κασιδιάρης παραδέχτηκε ότι ήταν «λάθος» αλλά ταυτόχρονα δικαιολογημένη η αντίδρασή του.

«Ελάτε στη θέση μου, ήρθε το Σάββατο το πρωί ο πατέρας μου, με ξύπνησε και μου είπε "ήρθε η αστυνομία να σε πάρουν" . Μου καταλογίζουν το χαστούκι στη Λιάνα Κανέλλη και με θεωρούν εγκληματία», είπε ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής. «Σιγά το χαστούκι» απάντησε η Ελένη Ζαρούλια.

Πάντως, ο βουλευτής της Χ.Α αρνήθηκε ότι πέταξε κάτω εικονολήπτη λέγοντας ότι «είτε με τη δύναμη του μυαλού μου είτε με τα ηχητικά κύματα, αυτός σωριάστηκε κάτω. Ο άνθρωπος αυτός δεν είχε καμία επαφή μαζί μου. Έπεσε μόνος του».
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: