ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Παρασκευή, 28 Σεπτεμβρίου 2012

ΣΒΑΣΤΙΚΑ:ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΣΥΜΒΟΛΟ

O αγκυλωτός σταυρός, η λεγόμενη Σβάστικα, σύμβολο του περιστρεφόμενου ήλιου, είναι το πιο αρχαιότερο ιερό, μυστικό και το πιο διαδεδομένο θρησκευτικό σύμβολο του κόσμου. Παρά το γεγονός ότι η ναζιστική περίοδος τερματίστηκε περισσότερο από 50 έτη πριν, η δυνατότητα της Σβάστικας να αποκρούει, να προσελκύει, να εκφοβίζει και να συναρπάζει συνεχίζετε αδιάκοπα.

Τι είναι για αυτήν την απλή, κομψή εικόνα που επιτρέπει για να ασκήσει μια δύναμη που υπερβαίνει οποιαδήποτε λογική εξήγηση; Επειδή ζούμε σε μια εποχή στην οποία η λογική και η ορθολογιστική ικανότητα είναι οι ιδεολογικοί ακρογωνιαίοι λίθοι των αποφάσεων, η έννοια ότι η Σβάστικα έχει κάποια έμφυτη σχεδόν απόκρυφη δυνατότητα να μας συνδέσει με μια άλλη βαθύτερη σφαίρα της συνείδησης μας, μας απασχολούσε πάντα.

Η Σβάστικα είναι, στην ουσία, ένα αρχαίο φυλετικό σύμβολο. Είναι κεντρικό στις θρησκευτικές ζωές των αρχαίων λαών όπως των Κελτών, των ελλήνων, των ινδών . Και ο λόγος για τον οποίο η Σβάστικα ασκεί μια τέτοια δύναμη πέρα από το δυτικό μυαλό είναι ότι αντηχεί βαθιά κάτω στα βάθη της ευρωπαϊκής ψυχής, δηλαδή το αρχέγονο φυλετικό πνεύμα.

Προκειμένου να κατανοηθεί η δύναμη της Σβάστικα είναι απαραίτητο να γίνει κατανοητός ο συμβολισμός του, η σημαντικότερη ύπαρξη του στην τέχνη και τη μυθολογία των αρχαίων θρησκειών, βασικό ακόμη είναι ότι συχνά εμφανίζετε σαν ένα θηλυκό σύμβολο.


Μερικά έτη πριν, οι ψηφοφόροι στο Νεπάλ πήγαιναν στις ψηφοφορίες και εξέφραζαν την επιλογή τους με τη σφράγιση μιας Σβάστικας δίπλα στο όνομα του υποψηφίου της προτίμησής τους. Οι αγρότες στο Θιβέτ τοποθετούν συχνά μια Σβάστικα στις πόρτες τους, έτσι ώστε διώχνουν τα κακά πνεύματα. Μια παρόμοια συνήθεια ακολουθούταν από τους ιρλανδούς αγρότες, όπου η Σβάστικα τοποθετούνταν στις πόρτες τους. Οι ινδιάνοι στην Β. Αμερική σχεδίαζαν στα ρούχα τους ζωηρόχρωμες Σβάστικες. Ιατροί από το Ναβάχο σχεδίαζαν Σβάστικες στο πάτωμα ενώ εκτελούσαν τις θεραπευτικές ιεροτελεστίες τους. Μερικά αγόρια από στις Ινδίες ξύριζαν τα κεφάλια τους σχεδιάζοντας μια Σβάστικα.

Η έρευνα για την Σβάστικα στους σύγχρονους χρόνους είναι σχεδόν ανύπαρκτη και περιορίζεται κυρίως σε δύο περιόδους: η πρώτη γύρω από την αρχή του εικοστού αιώνα ενώ η δεύτερη κατά τη διάρκεια της ναζιστικής περιόδου.

Για την υιοθέτηση της Σβάστικα ως σύμβολο τους ναζιστικούς κινήματος υπάρχουν διάφορες θεωρίες. Η μια εξήγηση για αυτήν είναι ότι το σύμβολο αυτό χρησιμοποιήθηκε γιατί ήταν σε θέση να αυξήσει και να εξαπολύσει το αρχαίο τευτονικό φυλετικό πνεύμα των Γερμανών και ευρύτερα το φυλετικό πνεύμα των Αρίων λαών. Η επιλογή της Σβάστικα ήταν πιθανώς μια σημαντικότατη απόφαση που ελήφθη, γιατί χωρίς την δύναμη αυτού του αρχαίου συμβόλου, το γερμανικό έθνος δεν θα μπορούσε πιθανώς ποτέ να έχει επιτύχει το εξαιρετικό επίπεδο συνεκτικότητας και σκοπού που το ανάγκασε για να τινάξει το 20ό αιώνα στα θεμέλιά του.

Είναι μια ισχυρή κατάθεση στην έμφυτη δύναμη της Σβάστικα ότι στη Γερμανία σήμερα παραμένει παράνομο να επιδειχθεί ή να πωληθεί αυτή η εικόνα με οποιαδήποτε μορφή. Είναι σαν οι αρχές να αναγνωρίζουν πρώτοι ότι έχει μια παράξενη δύναμη αυτό το σύμβολο.

Οι περισσότεροι ερευνητές και μελετητές αισθάνονται ότι αυτό το "κακόφημο" σύμβολο δεν αξίζει να μελετηθεί και ότι οποιαδήποτε προσπάθεια σε εκείνη την κατεύθυνση θα εξυπηρετήσει μόνο να ξυπνήσει την ναζιστική συμπάθεια. Άλλοι ακόμα ισχυρίζονται ότι οι ναζί που χρησιμοποίησαν την Σβάστικα με την κακή χρήση της, μόλυναν αυτό το σύμβολο για πάντα. Αυτό το γεγονός το θεωρούμε λίαν αξιοπερίεργο και αδυνατούμε να το εξηγήσουμε. Τι σχέση μπορεί να έχει ένα σύμβολο με οποιαδήποτε πράξη; Εδώ μας λένε ότι δεν έχουν σχέση καν οι ιδεολογίες με οποιαδήποτε πράξη. Μήπως νομίζουν δεν καταλαβαίνουμε το οργανωμένο σχέδιο για την ενοχοποίηση τον πάντων; εκτός βέβαια αυτόν που τους συμφέρει.

Σε όλες τις περιπτώσεις είναι σύμβολο καλής θέλησης, καλής τύχης, καλός οιωνός, ευλογία, μακροζωία, γονιμότητα, υγείας και ζωής. Η Swastika στην σανσκριτική γλώσσα, γλώσσα την οποία μιλούσαν η ανώτερη κάστα τον αρχαίων Λεύκων στις Ινδίες,αναλύετε ως εξής : su-asti, στα ελληνικά σημαίνει ¨ευ εστί¨ δηλαδή ¨είθε να είναι ευοίωνο. Η κατάληξη ka είναι το πρόσφυμα της αιγυπτιακής λέξης karest που συμβολίζει την μούμια ή την πνευματική μεταμόρφωση.

Η σβάστικα είναι το πλέον φιλοσοφικώς εκφραστικό από όλα τα σύμβολα, καθώς και το πλέον περιεκτικό. Είναι σε μια περίληψη λίγων γραμμών η συνολική περιγραφή της δημιουργίας ή για να πούμε καλύτερα της εξελίξεως από την κόσμο-θεογονία έως την ανθροπογωνία, από το αδιαίρετων και άγνωστων έως το άπειρο άτομο της ύλης.

Κοιτίδα της σβάστικας Πολλοί επιστήμονες υποστηρίζουν ότι η κοιτίδα της σβάστικας βρίσκετε εκεί που βρίσκεται και η κοιτίδα των Αρίων, παντός δεν έχει ανακαλυφθεί ακριβώς η περιοχή αυτή λόγου ότι η σβάστικα έχει διαδοθεί και βρεθεί σχεδόν σε όλα τα μέρη του κόσμου..


Το αρχαιότερο ίσως αντικείμενο που έχει βρεθεί με την σβάστικα είναι η βραχογραφία του Παγγαίου, όπου απεικονίζονται οι δίδυμοι, κάστωρ και Πολυδεύκης φέροντες σκήπτρα που καταλήγουν στην σβάστικα. Σημειωτέο ότι υπάρχει διχογνωμία για την χρονολόγηση, γεωλόγος συνέκρινε με της σπηλαιογραφία Λασκω και Αλταμίρα που χρονολογούνται 15.000 Π.Χ ενώ ένας ινδός ειδικός στο διεθνές συνέδριο το 1981 το τοποθέτησε στο 500.000 Π.Χ!!

Υπάρχουν πολλές παραλλαγές όπως αριστερόστροφη, δεξιόστροφη, κυκλική και ονομασίες όπως Τετράσκελον, Γαμμάδιον, ιερά τετρακτυς και πολλές έννοιες στο τι πραγματικά συμβολίζει.

Τα δυο μακριά σκέλη χιαστί συμβολίζουν τις δυο παγκόσμιες αρχές και τα τέσσερα κεκαμμένα αρμονικά σκέλη τους τέσσερις παγκόσμιους νόμους.

Το παραδοσιακό νόημα του αγκυλωτού σταυρού είναι η ιερή Τετρακτύς και αποδίδεται έτσι: Ένας κόσμος, δυο αρχές, τρεις εκφάνσεις, τέσσερεις νόμοι.

Ο αγκυλωτός σταυρός είναι, χωρίς καμία αμφιβολία, ένα σύμβολο πάντα παρόν.

Ένας σύγχρονος συγγραφέας το αποκάλεσε "αιώνιο σύμβολο!.".
                                                                                                                                                     Βιβλιογραφία:


Ο προκατακλυσμιαίος πολιτισμός : Παν. Μαρίνης
Άριος Πολιτισμός : Ίων Φιλίππου
ARTHUR KEMP : the history of the swastika
E.M : The power of the swastika                                                                                                                                                            ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: