ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Θέλω να γίνω μουσουλμάνος μετανάστης!


Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ!
Επιτρέψτε μου να ζητήσω τη βοήθειά σας για την εκπλήρωση μιας μεγάλης μου επιθυμίας. Ευελπιστώ πως θα δείτε το θέμα μου ευνοϊκά, καθώς γνωρίζω τις διαχρονικές ευαισθησίες σας για τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Κύριε Παπανδρέου, όσο και αν ακούγεται παράξενο, θέλω να γίνω ένας κλασικός, μουσουλμάνος μετανάστης στην Ελλάδα. Πακιστανός, Τούρκος, Μπακλαντέζος, Ιρακινός, Σουδανός, Μαροκινός, Αιγύπτιος ή Νιγηριανός, αδιάφορο. Υπάρχουν πλέον τόσοι πολλοί μουσουλμάνοι, που ήρθαν – και έρχονται – παράνομα στην Ελλάδα, που θεωρώ ότι είναι νόμιμο και καλύπτει τα στάνταρτ της διεθνούς αλληλεγγύης να γίνω και εγώ μουσουλμάνος μετανάστης. Άλλωστε πληρώ μια βασική προϋπόθεση: Δεν γνωρίζω καμία από τις γλώσσες τους. Όσο για την ιστορία και τον πολιτισμό τους, ελάχιστα πράγματα, αφού είμαι ένας απλός απόφοιτος γυμνασίου που από μικρός έπρεπε να βγει στο μεροκάματο. Νομίζω ότι ξέρετε από αυτά, αφού, όπως λέτε, υπήρξατε και εσείς μεροκαματιάρης και μάλιστα μετανάστης.
Η επιθυμία μου αυτή προέκυψε μετά από πολύ σκέψη. Κατάλαβα ότι στις δύσκολες μέρες που περνάμε, είναι μέγα μειονέκτημα να είσαι νόμιμος Έλληνας πολίτης. Αντίθετα, βλέπω ότι σαν μετανάστης και δη μουσουλμάνος έχω πολλές ελπίδες να επιβιώσω στα δύσκολα χρόνια που έρχονται. Κατ’ αρχάς, η καθημερινότητά μου θα είναι ευκολότερη σαν μετανάστης στην Ελλάδα, όπως, για παράδειγμα, κατά την παρουσία μου στις δημόσιες υπηρεσίες. Σαν μετανάστης θα μπορώ να πηγαίνω με την ησυχία μου στα γραφεία π.χ. του ΟΑΕΔ και όποιος υπάλληλος ή οποιοσδήποτε άλλος δεν μου φερθεί ευγενικά θα τον καταγγέλλω αυτομάτως ως ρατσιστή, ασχέτως αν την ίδια αγενή αντιμετώπιση μπορεί να τύχουν και Έλληνες. Η κλασική αυτή τακτική πετυχαίνει πάντα. Κάθε κριτική εναντίον μου θα θεωρείται a priori ρατσιστική, εθνικιστική και ξενοφοβική, ιδιαίτερα τώρα που ετοιμάζονται νομοθετήματα τύπου “εχθροπάθειας”. Μη ξεχνάτε ακόμη ότι υπάρχουν μερικές χιλιάδες αυτόκλητοι φιλάνθρωποι στην Ελλάδα, κυρίως ακροαριστεροί χαβιαροκουλτουριάρηδες έτοιμοι να με υπερασπιστούν, ασκώντας βία ή και εκβιάζοντας τη κυβέρνηση, αρκεί που θα βλάψουν την Ελλάδα.
Μπορεί να έχω μεροκάματο σχετικά φτηνό, όμως με εξήντα ένσημα το χρόνο που θα απαιτούνται για τους μετανάστες, θα εξασφαλίζω όλες μου τις ασφαλιστικές υποχρεώσεις και έτσι μπορώ τον υπόλοιπο χρόνο να δουλεύω όπως κρίνω εγώ σωστό για το συμφέρον μου. Ύστερα, μη ξεχνάτε το ελεύθερο στην Ελλάδα λαθρεμπόριο. Όταν ο  υπουργός σας παίρνει από τους Έλληνες εργαζόμενους και το τελευταίο ευρώ, στη μαύρη αγορά διακινούνται δισεκατομμύρια ευρώ κάτω από τα μύτη της αστυνομίας. Κάποιες χιλιάδες από αυτά θα μένουν και για μένα. Αρκεί να έχω όρεξη για δουλειά, όχι σαν τους τεμπέληδες, όπως λέτε και εσείς, Έλληνες.
Δεν είναι όμως μόνο οικονομικοί οι λόγοι που θέλω να γίνω μετανάστης στην Ελλάδα. Προχθές μου έτυχε το εξής περιστατικό. Περνούσα από την Ομόνοια, όταν κάποιοι αλλοδαποί που μιλούσαν έντονα μεταξύ τους δεν με πρόσεξαν, έπεσαν πάνω μου και παρά λίγο να πέσω στο δρόμο που περνούσαν αυτοκίνητα. Ευγενικά τους είπα να προσέχουν όταν περπατούν. Αμέσως εισέπραξα τη πλανητική και για κάθε χρήση, όπως φαίνεται, απάντηση: «Σκασμός, ρατσιστή».
Δε λέω, σίγουρα θα ήταν καλύτερα αν γινόμουν Τούρκος μετανάστης στη Γερμανία, όπου τα οικονομικά και κοινωνικά πλεονεκτήματα για μένα θα ήταν πολύ περισσότερα, καθώς υπάρχουν και αρκετοί τουρκικής καταγωγής βουλευτές που θα λειτουργούν υπέρ μου καθ’  εντολήν της μητέρας πατρίδας. Αλλά τώρα με την υπογραφή σας στη Συνθήκη του Δουβλίνου ΙΙ είναι δύσκολο να βρεθώ στη Γερμανία. Δεν πειράζει όμως. Καλούτσικη είναι και η Ελλάδα και ας ματώνει. Άλλωστε, μη ξεχνάτε, ότι με τη δική σας μέριμνα, σε μερικά χρόνια και εμείς οι μετανάστες στην Ελλάδα θα έχουμε τους βουλευτές μας.
Θέλω να με καταλάβετε επίσης γιατί θα αλλαξοπιστήσω και θα ασπαστώ τη μουσουλμανική θρησκεία. Θυμηθείτε τι έγινε στην «ειδυλλιακή εποχή»  της Τουρκοκρατίας. Φαντάζομαι ότι θα βλέπετε, όταν τυχαίνει να βρίσκεστε στην Ελλάδα, την τηλεοπτική εκπομπή του Σκάι-ΕΛΙΑΜΕΠ για τη γέννηση του ελληνικού έθνους. Αν δεν την είδατε, σας τη συνιστώ ανεπιφύλακτα. Ίσως θυμηθείτε το συχωρεμένο φίλο σας, τον Τζεμ και τις κουβέντες σας για το στρογγύλεμα της Ιστορίας, ενόψει παγκόσμιας διακυβέρνησης.
Δεν το κρύβω ότι ο βασικότερος λόγος που θέλω να γίνω μουσουλμάνος είναι γιατί θα μπορώ ο ίδιος να τιμωρώ τη γυναίκα μου. Κάτι που ήθελα πάντα, χωρίς να είμαι βέβαια μισογύνης. Απλά εγώ θα έχω πλεονεκτήματα και η γυναίκα μου ας δει πως θα τα βγάζει πέρα. Διότι αυτό που θα γίνεται, χωρίς δεύτερη κουβέντα, είναι αυτό που ορίζει το κοράνι και η σαρία.
Ένα δεύτερο σημείο είναι που σαν πιστός μουσουλμάνος θα μπορώ να ζητώ δημόσια την κατάργηση όλων των χριστιανικών συμβόλων που προσβάλουν εμένα και τη θρησκεία μου. Έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν υπήρξα ευλαβής χριστιανός, όπως άλλωστε και εσείς, φαντάζομαι.
Συγχωρέστε με, αλλά θα σας πω και κάτι ακόμη. Σαν ξένος μετανάστης αισθάνομαι προσβεβλημένος να βλέπω στο κτίριο της Βουλής την ελληνική σημαία ή να ακούω τον ελληνικό εθνικό ύμνο. Περιμένω από τους προοδευτικούς Έλληνες να αντιδράσουν θετικά σε αυτά τα εθνικιστικά κατάλοιπα. Άλλωστε δεν είναι λίγοι στη χώρα που μιλούν απαξιωτικά για τη «πατσαβούρα» και δεν διστάζουν με κάθε ευκαιρία να την καίνε.
Δεν σας κρύβω ότι μελλοντικά αναμένω μεγαλύτερη ανεκτικότητα απέναντι στους πιστούς της νέας μου θρησκείας και μάλιστα στις γυναίκες μας, οι οποίες είναι υποχρεωμένες να φορούν τη μπούρκα μόνο και μόνο για να αποφεύγουν τις πονηρές ματιές των απίστων.
Τέλος, δυο λόγια για το περιβόητο θέμα της ενσωμάτωσης των μεταναστών στην Ελλάδα, που ευτυχώς για τους μουσουλμάνους απλά δεν υφίσταται. Συγγνώμη, αλλά βρίσκω την ενσωμάτωση άκρως ρατσιστική έννοια. Επειδή όμως κανείς δεν μιλά για ενσωμάτωση των Γερμανών, Άγγλων, Ολλανδών, ακόμη και των Αλβανών που ζουν στην Ελλάδα παρά μόνο για μουσουλμάνους, εγώ θέλω να γίνω οπωσδήποτε μουσουλμάνος, ει δυνατόν ως «κατατρεγμένη, δύσμοιρη ψυχή», που λένε και τα κανάλια. Παντού θα με υποδέχονται με ανοιχτές αγκαλιές και θα απαιτώ ότι μου έρχεται στο μυαλό. Έτσι και αλλιώς θα είμαι υπό προστασία όλων των ψυχοπονιάρηδων και των αλληλέγγυων των απεργών πείνας της Υπατίας. Ένα σας λέω και μη το δείτε σαν απειλή. Φανταστείτε τι θα γίνει στην Αθήνα αν τυχόν πάθω κάτι.
Παρακαλώ βοηθήστε μου και θα έχετε την ψήφο μου για πάντα. Θα γίνω και οπαδός της παγκόσμιας διακυβέρνησης, αν και μουσουλμάνος. Δεν θέλω πια να είμαι Έλληνας. Ντρέπομαι που είμαι Έλληνας. Πες τε μου αν έχω ελπίδες και τι πρέπει να κάνω.
Με σεβασμό, δικός σας.
Όμηρος Οσμανλίδης,
Σεπόλια, Αθήνα.
Για την αντιγραφή
Αρδηνιστής                                                                                                                                                 ΠΗΓΗ:olympia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: