ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Με λένε Κωνσταντινο είμαι 43 ετών και είμαι ένας πικραμένος και προδομένος φασίστας

Προδότες Φασίστες είστε Σοσιαλιστές!
Με λένε Κωνσταντινο είμαι 43 ετών και είμαι ένας πικραμένος και προδομένος φασίστας. Από τα σχολικά μου χρόνια σε σκληρό ΠΑΣΟΚ ήμουνα και υπήρξα πάντα μία εθνική μειονότητα. Σνομπισμός στις εθνικές εορτές μας οι Πασοκοπροοδευτικοί με τη σημαία όρθια εγώ! Πολυτεχνεία και «ΚΝΕυριστικές» εκδηλώσεις για τον Ιωάννη Μεταξά και το «όχι» εγώ… Πορείες και καταλήψεις οι συμφοιτητές με μολότωφ δήθεν για την παιδεία ξύλο εγώ έξω από την Αλβανική και την Τουρκική Πρεσβεία… Και όλοι οι αγώνες μου για μία ακραία και απόλυτη διακυβέρνηση, φασιστική δίχως αντιρρησίες και δεύτερη άποψη. Ινδάλματα μου ο Φράνκο και ο Ιωαννίδης, μέχρι που ήρθε αυτός ο...
 απίστευτος που μου τάραξε την ψυχική μου και ιδεολογική μου ηρεμία…


Ο μικρός Γιωργάκης που μας βγήκε αποφασίζω και διατάζω! Ο Γιωργάκης που επανέφερε την ΕΡΤ σε ΥΕΝΝΕΔ και μετέτρεψε το Υπουργικό Συμβούλιο σε Συμβούλιο Στρατηγών!!! Αυτός που επανέφερε τον αντιβασιλέα Πάγκαλο στη θέση του να υβρίζει τους ξυπόλητους… Αυτός που με το που βγήκε απέλυσε 120.000 σταζιέρ με το έτσι θέλω και έκοψε μισθούς και συντάξεις σε μία νύκτα!!! Αυτός που πουλάει και ξεπουλάει τα πάντα γιατί του ανήκουν ως απόλυτο κυρίαρχο δίχως κοινοβουλευτικές φλωριές και δημοκρατικές αδυναμίες!!! Πάω να τρελαθώ!!! Αυτός που μπουκάρει για ελέγχους σε σπίτια στην Κερατέα και συλαμβάνει αλλά ΕΑΤ – ΕΣΑ τον πρώτο που θα βρει μπροστά του…

Τα ινδάλματά μου γκρεμίζονται και οι ψευτοακραίοι μοιάζουν στρουμφάκια δίπλα του… Γιατί προδόθηκα έτσι…. Γιατί…

Μήπως να πετάξω φοίνικες και διπλοπέλεκη και να βάλω σπίτι τον πράσινο ήλιο!!! Μήπως να κάψω τις φωτογραφίες από τις συγκεντρώσεις επί επταετίας στο Καλλιμάρμαρο και να βάλω αυτή στην Νίκαια στην Άρση Βαρών όπου ο απόλυτος δικός μου εκλέχθηκε ως μόνος υποψήφιος και όποιος δεν ήθελε διαγραφή!!! Τι δουλειά έχω εγώ με ψευτοακραίους που δικαιολογούνται ακόμα και γιατί φτερνίστηκαν… HAIL Γιωργάκης και ξερό ψωμί!!!
 
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ                                                                                                                                         ΠΗΓΗ:taxalia.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: