ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

VALIDOR - ΛΕΥΤΕΡΙΑ

Διασκευή στο τραγουδι "Λευτεριά" του Νάσου Παναγιώτου σε στίχους Νίκος Καζαντζάκη.
Πρωτοηχογραφήθηκε το 1975 με την φωνή του Αντώνη Καλογιάννη.
Στην Κύπρο το τραγούδι διαδόθηκε από την "πατριωτική" πτέρυγα της ΕΔΕΚ αμέσως μετά το πραξικόπημα και την εισβολή.

Στίχοι:
Πηδάει η φωτιά κι οι σούβλες έτοιμες κι αυτός ολόρθος στέκει.
Πεθαίνει αρνούμενος το θάνατο και λευτεριά φωνάζει.

Ελευθεριά για σένα χάνομαι, μα θα 'ρθούν πίσω μου άλλοι.
Στρατοί οι γιοί μου και τα εγγόνια μου και θα σε λευτερώσουν.

Μην κλαις κυρά κι εγώ θ' αναστηθώ και θα σ᾿ αρπάξω πάλε.
Θα σπώ τις αλυσίδες της σκλαβιάς κάτω από τα δυό σου κάστρα.

Λίγοι είμαστε κι αλίμονο στη γης αν ξοφληθεί η γενιά μας.
Στρατοί οι γιοί μου και τα εγγόνια μου και θα σε λευτερώσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: