ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

"ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ θα ψηφίσω, να μάθουν!"

Στην τάξη του γιου μου, στην A' Γυμνασίου, έκαναν εκλογές για το πενταμελές. Εκπαιδεύονται από μικρά στις δημοκρατικές διαδικασίες... Τα αποτελέσματα, μου είπε, τους εξέπληξαν όλους: Βγήκε ένας μαθητής που του είπαν οι άλλοι να βάλει υποψηφιότητα για πλάκα, και τελικά τον ψήφισαν όλοι για να γελάσουν. Και τώρα αμήχανοι αναρωτιούνται πώς ακριβώς θα "ηγηθεί" της τάξης...
"Χρυσή Αυγή θα ψηφίσω, να μάθουν!"
Ελπίζω αυτά τα παιδιά να μάθουν από τα λάθη τους και να μην τα επαναλάβουν όταν θα κληθούν στις κάλπες για να εκλέξουν αυτούς που θα τους κυβερνήσουν στο μέλλον. Και ότι δεν θα ψηφίζουν άκριτα, από θυμό ή αντίδραση, χωρίς να αναλογίζονται τις συνέπειες των πράξεών τους.

Έχω μια φίλη που κυκλοφορεί πολύ με ταξί. Μου λέει ότι αυτές τις μέρες όλοι οι οδηγοί των ταξί (στα οποία έχει μπει εκείνη, για να μην το γενικεύουμε) συζητούν μόνο για τη Χρυσή Αυγή, που δεν μου φαίνεται παράλογο, είναι άλλωστε το θέμα των ημερών. Το εντυπωσιακό είναι η στάση τους απέναντι στα γεγονότα. Οι περισσότεροι από αυτούς μιλούν για πολιτικά παιχνίδια εις βάρος του κόμματος, και ενώ σπεύδουν να διαχωρίσουν τη θέση τους ("δεν είμαι χρυσαυγίτης εγώ"), αρνούνται να πιστέψουν τις κατηγορίες που βαρύνουν τη συμμορία. "Δεν θα ήταν τόσο βλάκες να πάνε να σκοτώσουν κάποιον μέρα μεσημέρι", είπε κάποιος. Άλλος πάλι το πήγε ακόμα παραπέρα: "Άκουσα ότι και αυτός που φάγανε δεν ήταν και κανένα καλόπαιδο... Ναρκομανής! Κάπνιζε χασίς!". Οι εν λόγω ταξιτζήδες ισχυρίζονται μάλιστα πως 9 στους 10 πελάτες τους έχουν παρόμοια άποψη για τα γεγονότα...

Και το αποκορύφωμα, ο ταξιτζής που με ώθησε να γράψω το κείμενο: "Εγώ Σύριζα ψήφισα την τελευταία φορά, αλλά και αυτά που κάνουν, να τους σέρνουν τώρα τους βουλευτές έτσι με χειροπέδες, είναι σωστό; Άκουσα ότι αφέθηκε ελεύθερος ο Τσοχατζόπουλος* και το πέρασαν στα ψιλά τώρα με αυτό που γίνεται... Την επόμενη φορά, Χρυσή Αυγή θα ψηφίσω, να μάθουν!" 

*πρόκειται για ψευδή είδηση που έκανε το γύρο του διαδικτύου προ ημερών
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: