ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Σάββατο, 13 Οκτωβρίου 2012

Χρυσή Αυγή – Corpus Christi: Τραμπούκοι ή ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν;

του Στρατή Μαζίδη
Έντονη δημοσιότητα έλαβε το θέμα με τα επεισόδια έξω από το θέατρο “Χυτήριο” και την αμφιλεγόμενη παράσταση Corpus Christi που πραγματοποιείται κάθε βράδυ.

Είδαμε σχόλια, επικρίσεις και καταδίκες. Όλες κατά της Χρυσής Αυγής με της οποίας τις ενέργειες θα ασχοληθούμε λίγο παρακάτω. Κανείς όμως δε βγήκε να πει μια λέξη για το κατάπτυστο αυτό έργο που προσβάλλει το θρησκευτικό συναίσθημα της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού. Όπως έγραψε σε ένα άρθρο του ο Φαήλος Κρανιδιώτης, η απόλυτη ελευθερία οδηγεί στην ασυδοσία με αποτέλεσμα τελικά να καταλύεται η ελευθερία τόσο από αυτόν που δρα όσο κι από εκείνον που αντιδρά στον υπερθετικό βαθμό..
Τι πραγματεύεται λοιπόν αυτό το έργο; Ας δούμε λίγο την υπόθεση:
Ο Τζόσουα (Ιησούς) παιδί από μάλλον προβληματική οικογένεια, μεγαλωμένος σε προβληματικό καθολικό σχολείο. Στους μόνους που βρίσκει παρηγοριά είναι στους παράξενους και τους queer. Έχει από μικρός τη συναίσθηση μιας αποστολής να σώσει τον κόσμο, γεγονός που επιτείνει τη μοναξιά του. Καταλαβαίνει ότι η προτίμηση του είναι προς τους άντρες, όταν γνωρίζει τον Τζούντας, στο χορό του σχολείου. Μετά από αυτό χάνεται στην έρημο και επιστρέφει 33 χρονών, έχοντας βρει το κάλεσμα του. Αρχίζει να κάνει θαύματα, να μαζεύει μαθητές και εραστές, να κηρύττει ανθρωπιά και καλοσύνη, να μπαίνει στο μάτι των φαρισαίων για την ανοικτή αποδοχή του προς τους ομοφυλόφιλους. Η σταύρωση δεν αργεί.
Πριν λίγο καιρό μας είχε απασχολήσει ένα άλλο ανοσιούργημα μιας κάποιας Κιτσοπούλου (με κρατική επιχορήγηση παρακαλώ) με το οποίο προσέβαλε τον Αθανάσιο Διάκο. Όπου εκεί απουσία του ξύλου και των ωμών παρεμβάσεων, η παγκοσμίου φήμης ελληνίδα ηθοποιός-συγγραφέας-σκηνοθέτης βρέθηκε στη σέντρα παρά την αφωνία του καλλιτεχνικού κόσμου.
Γιατί όμως όλοι αυτοί οι φιλελεύθεροι κι απελευθερωμένοι δεν καταπιάνονται λίγο π.χ. με το Μωάμεθ; Η δικαιολογία πως εδώ κυριαρχούν οι χριστιανοί δεν ευσταθεί πλέον καθώς με 2.000.000 – 2.500.000 ασιάτες και αφρικανούς το μουσουλμανικό στοιχείο αυξάνεται και πληθύνεται. Είμαι δε βέβαιος πως οι άνθρωποι αυτοί είναι λάτρες της τέχνης και της σάτυρας η οποία δεν έχει όρια, θα εκτιμούσαν την έκφραση της τέχνης και δε θα υπήρχε κανένα πρόβλημα…
Για να έρθουμε στο δια ταύτα.
Όρια υπάρχουν ή μάλλον πρέπει να υπάρχουν διότι όταν δεν υφίστανται έρχεται κάποιος κι εν προκειμένω η Χρυσή Αυγή και υποκαθιστά το κράτος. Δε γίνεται να μπαίνουν όλα στο χυτήριο… Όταν όλα είναι χύμα, τότε χύμα θα είναι πολύ πιθανόν και οι αντιδράσεις.
Όσοι μιλούν για κοινούς τραμπούκους απλά είναι μακριά νυχτωμένοι. Ο λαϊκός σύνδεσμος εξέδωσε μια σχετική ανακοίνωση μιλώντας για την Ορθοδοξία και τον Ιησού Χριστό και ότι δε θα αφήνει κανένα να τους υβρίζει. Τι λέτε; Κέρδισε ή έχασε από αυτό; Επιπρόσθετα σαν τσόντα βγήκαν κάποιοι καλλιτέχνες να την καταδικάσουν αλλά μη βγάζοντας άχνα για το έργο. Χώρια την επι τόπου παρουσία των γνωστών πατριωτών Μπίστη, Ρεπούση και Τατσόπουλου. Αλήθεια, με τέτοιους εκπροσώπους και τέτοια κείμενα πιστεύουν ότι θα περιορίσουν τη Χρυσή Αυγή; Καλύτερα να δοκιμάσουν να σβήσουν μια φωτιά με ένα μπιτόνι βενζίνη.
Η Χρυσή Αυγή λοιπόν χτυπά όλη αυτή την κρατούσα κάστα είτε μιλάμε για πολιτικούς είτε για καλλιτέχνες που ο κόσμος έχει σιχαθεί. Βαρά το κατεστημένο του οποίου η ασυδοσία είναι τέτοια ώστε η κοινή γνώμη ελάχιστα να ασχολείται αν πέφτουν και κάποιες μάπες. Άλλωστε ο ελληνικός λαός τρώει καθημερινά χαστούκια και δε νοιάζεται πλέον αν κάποιοι άρπαξαν ορισμένες ψιλές ή αν ένας βουλευτής απελευθέρωσε κρατούμενο από την κλούβα όταν αυτές οι κλουβές χτυπούν ΑμεΑ, συνταξιούχους, μαθητές, φοιτητές και προστατεύουν γερμανούς επικυρίαρχους.
Εν ολίγοις, η Χρυσή Αυγή κάνει (όπως αυτή αντιλαμβάνεται με το δικό της σκεπτικό) αυτό που θα έπρεπε μέσα στα όρια της νομιμότητας να κάνει η παγκοσμιοποιημένη και ανθελληνική εντός συνόρων Αριστερά. Αυτή που όφειλε υπεύθυνα, ελληνικά και πατριωτικά να βγάλει τη χώρα από το αδιέξοδο.                                                                                                                                                    ΠΗΓΗ