ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Δεν πληρώνω γιατί δεν έχω πια να πληρώσω.

Δεν έχω πια

Το βράδυ που δεν μπορώ να κοιμηθώ από τις έγνοιες κάνω κάτι σκέψεις που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας. Τι θα γινόταν άραγε αν σταματούσαμε όλοι να πληρώνουμε ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, τα δάνεια και τις...
 κάρτες των Τραπεζών και την Εφορία, κάτι που θα ήταν πολύ λογικό αφού μας έχουν κόψει τόσα χρήματα , ώστε αυτά που μας μένουν φτάνουν με το ζόρι για να φάμε. Και δεν φτάνει που μας έχουν κόψει, ανεβάζουν τα τιμολόγια της ΔΕΗ και της ΕΥΔΑΠ, ανεβαίνει και το ΦΠΑ, και με ποιον τρόπο θα ζήσουμε? Θα μου πείτε δεν τους ενδιαφέρει, μα πρέπει να τους ενδιαφέρει γιατί αν αυτοκτονήσουμε ή πεθάνουμε από ποιον θα τα παίρνουνε? Θα μου πείτε μα αν γίνει αυτό θα χρεωκοπήσει η χώρα, τι θα γίνει με το μνημόνιο που πρέπει να γίνουν εισπράξεις και τα σχετικά. Και βέβαια αυτό θέλει οργάνωση , θέλει κάποιος να μπει μπροστά , να γίνει κινητοποίηση και ενημέρωση στον κόσμο, που κοιμάται στον καναπέ του ή που κλαίει την μοίρα του. Φίλοι μου αν δεν ξυπνήσουμε όμως και δεν κάνουμε κάτι , τώρα που ακόμη μπορούμε, ΘΑ ΜΑΣ ΕΞΟΝΤΩΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ. Και σε όποιον δεν αρέσουν αυτά που λέω να δω τον κ…… του σε λίγο που δεν θα έχει ούτε να φάει και οι μισθοί και οι συντάξεις θα γίνουν σαν της Ρουμανίας.                                                                                                                                         ΠΗΓΗ:ksipnistere.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: