ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Προσπάθησα να γίνω μέλος του ΚΚΕ αλλα δεν μπόρεσα!...

Ξύπνησα άσχημα Δευτεριάτικα. Μετά από γιορτές και ξάπλα επιστροφή στη μίζερη πραγματικότητα. Με μειώσεις μισθών, νέους φόρους, πτωχεύσεις και δεν συμμαζεύεται. Ε ως εδώ ήταν σκέφτηκα. Θα γίνω μέλος του ΚΚΕ, του κόμματος του λαού, να έχω και γω κάπου να ακουμπήσω. Άνοιξα τον υπολογιστή μου και άρχισα να μελετάω το καταστατικό του νέου μου κόμματος.

Διαβάζω : ''Αντιπαλεύει κάθε εκδήλωση φασισμού, εθνικισμού, σοβινισμού και ρατσισμού'' και σκέφτομαι αρχίσαμε καλά, θα αγαπάω την πατρίδα μου και δεν θα είμαι ρατσιστής, καλό αυτό. Παρακάτω και στο άρθρο 1 δυσκολεύτηκα λιγάκι. Λέει ότι για να γίνεις μέλος πρέπει να ανήκεις και να δουλεύεις σε μια οργάνωση του ΚΚΕ και επίσης να σε προτείνουν δύο εγγεγραμμένα μέλη που να σε ξέρουν τουλάχιστον ένα χρόνο. Εδώ είναι το πρόβλημα. Ξέρω και γω αν ξέρω δύο εγγεγραμμένα μέλη του ΚΚΕ ή αν έχω χρόνο να δουλεύω στην οργάνωση τους; Αυτό μου φάνηκε λίγο ρατσιστικό να πω την αλήθεια και σε αντίθεση με την πρόταση προηγουμένως ότι ''Αντιπαλεύει……'' αλλά έδωσα τόπο της οργής.

Προχωρώντας στο άρθρο 3 βρήκα κάτι που απόρησα. Λέει : ''Το μέλος του ΚΚΕ παντού όπου βρίσκεται και ιδιαίτερα στο χώρο εργασίας του αντιπροσωπεύει το Κόμμα''. Για μισό λεπτό, σκέφτηκα, σε μια συζήτηση περί οικονομικών των κομμάτων, λίγο καιρό πριν, η Παπαρήγα δεν είχε πει ότι δεν σας δίνω λογαριασμό των οικονομικών του κόμματος γιατί θα στοχοποιηθούν οι εργαζόμενοι; Τα λέει αυτά η γενική γραμματέας ενώ υποχρέωση των μελών είναι η αντιπροσώπευση του κόμματος ειδικά στον χώρο εργασίας; Κάτι δεν πάει καλά εδώ σκέφτηκα και προχώρησα παρακάτω.

Στο άρθρο 4 αναγράφονται οι υποχρεώσεις του μέλους και μια ρητή και κατηγορηματική δέσμευση που λέει ότι πρέπει να μελετάς τακτικά τον Ριζοσπάστη και τα άλλα έντυπα του κόμματος. Λέω : ''Θεέ μου όλα θα τα’ αντέξω αλλά όχι και αυτό'' και εκνευρισμένος κατεβάζω με μανία τον τροχό του ποντικιού μου μέχρι που αυτό, ως δια μαγείας, ακινητοποιείται στο άρθρο 51, και έκπληκτος διαβάζω :

''Διαγράφονται οπωσδήποτε από το Κόμμα μέλη που οι πράξεις και η διαγωγή τους δε συμβιβάζονται με την ιδιότητα του μέλους του Κόμματος, ειδικά, μέλη που προδίνουν το Κόμμα στον ταξικό εχθρό, στην Ασφάλεια, στην ανάκριση, στο δικαστήριο,…''

Είμαι κοκαλωμένος. Σε καταστατικό κόμματος του ελληνικού κοινοβουλίου λέει ότι είμαι προδότης αν ομολογήσω στην αστυνομία ή στο δικαστήριο ένα έγκλημα που έγινε μέσα στο κόμμα. Κλείνω αμέσως την σελίδα, βάζω στην black list του router το http://www.kke.gr/ και φεύγω ορκιζόμενος σε ότι έχω ιερό πως από δω και πέρα Δευτέρες πρωί θα είμαι πολύ πιο χαλαρός.                                                        ΠΗΓΗ:29-26.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: