ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ. Αν δεν ελευθερώσουμε τα πατρογονικά χώματα μας δεν θα ησυχάσουμε ποτέ.


Μια ανάρτηση του φιλικού μας ιστολογίου Ηπειρος Ελλας με θέμα την μικρασιατική καταστροφή, με συγκίνησε αφάνταστα καθώς κι εγώ είμαι εγγόνι παπούδων και γιαγιάδων από την Μικρά Ασία. Το Κατιρλί, χωριό κοντά στην Πόλη και η Πέργαμος είναι οι αλησμόνητες πατρίδες της γενιάς μου. Ετσι αποφάσισα να συμμετάσχω κι εγώ σε αυτήν την αυθόρμητη αναφορά μνήμης. Την αφιερώνω στους προγόνους μου (που ο Θεός με αξίωσε να γνωρίσω) και σε όλους τους μικρασιάτες Ελληνες αδερφούς μας.
Οι Ελληνες περιμέναμε 400 χρόνια για να ελευθερώσουμε την Ελλάδα. Για την Ιωνία πέρασαν μόλις 90. Θα περιμένουμε όσο χρειαστεί....
Είθε ο Θεός να μας αξιώσει να δούμε και πάλι ελεύθερα τα χώματά μας από τον βάρβαρο Τουρκομογγόλο κατακτητή.

Αιώνια κατάρα και όνειδος σε όσους προδότες επιδιώκουν φιλία με τον Τούρκο.





(τα βιντεάκια προέρχονται από το PareDose τον Ellinasforever's Channel και την εκπομπή "Μηχανή του Χρόνου")

Δεν υπάρχουν σχόλια: