ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Κ.ΠΛΕΥΡΗΣ: Είπα στην Χρυσή Αυγή να με προσκαλέσει... "Με τον Καρατζαφέρη πήγα γιατί μου έδωσε εκπομπή"


Σε εκδήλωση του Ελληνικού Πατριωτικού Συνδέσμου στον Πλατύκαμπο Λάρισας μίλησε προ ημερών ο Κωνσταντίνος Πλεύρης. Ο "πατριάρχης του Εθνικισμού", όπως αυτοαποκαλείται μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τη Χρυσή Αυγή, ενώ αποκάλυψε ότι στις προηγούμενες εκλογές πήγε υποψήφιος με τον ΛΑΟΣ γιατί ο Καρατζαφέρης του έδωσε τηλεοπτική εκπομπή στο κανάλι του...
Για την Χρυσή Αυγή
"Χαιρετίζω την εκλογική επιτυχία της Χρυσής Αυγής όπως και κάθε πολιτική προσπάθεια από τον εθνικιστικό χώρο. Διακρίνω σημάδια αστικοποιήσεως και συμβιβασμού με το παρηκμασμένο σύστημα. Δεν επιθυμούν καμία σχέση μαζί μου, αν κι εγώ από τη πλευρά μου τους συνέστησα να προβούν σε γενικό προσκλητήριο όλων των στελεχών του εθνικιστικού χώρου. Επιθυμούν την περιχαράκωση στην ηγετική ομάδα και όχι τη διεύρυνση. Επιπλέον δεν έχουν -προς το παρόν τουλάχιστον -άλλη στόχευση παρά αυτή του πολιτικού ακτιβισμού του πεζοδρομίου. Όμως, το να εκφράζεται ο εθνικισμός μέσω τυφλών χτυπημάτων μεμονωμένων λαθρομεταναστών, εκτός από άνανδρο και άηθες μπορεί να προκαλέσει την διελκυστίνδα για τον επερχόμενο εμφύλιο πόλεμο που προβλέπω με αιχμή τον θρησκευτικό φονταμενταλισμό των μουσουλμάνων λαθρομεταναστών.
Για τον ΣΥΡΙΖΑ
"Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ένα συνονθύλευμα συνιστωσών οι οποίες κουβαλούν ιστορικά και πολιτικά αποτυχημένες αγκυλώσεις και ιδεοληψίες. Η προσπάθεια για ευκαιριακή και καιροσκοπική κουκούλωμα τους απέδωσε αρχικά αλλά πλέον έχει καταστεί φανερό και στον πλέον αδαή η ανικανότητά τους παρά την «δεξιά» στροφή που επιχειρεί η ηγετική της ομάδα. Η εκλογική καθίζηση που παρατηρείται είναι αναμενόμενη….."
Για τον Καρατζαφέρη
Ξεκάθαρα: συνεργάστηκα με τον Γ.Καρατζαφέρη, επειδή μου παραχώρησε και συνεχίζει να μου δίνει τηλεοπτικό χρόνο. Ακόμα και η Παπαρήγα να μου έδινε τέτοια δυνατότητα θα την αξιοποιούσα για να προβάλλω την εθνικιστική ιδεολογία.                                                                                                     ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: