ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Άδωνις: "Αυτά που μας ζητάνε δεν ειναι και τοσο τρομερά! Ενα σκασμό λεφτά θα μας δώσουν που ειναι το παράλογο;" !!!!!!!!!


Άδωνις υπογραφή
Γράφει ένας ψηφοφόρος και θαυμαστής του Άδωνι στο μπλοκ του: "Είμαι σίγουρος ότι στην επαγγελματική σας ζωή έχετε μετανιώσει για πράγματα και έχετε κάνει , εκ´του αποτελέσματος, λάθη. Είμαι σίγουρος , γιατί και εγώ ελεύθερος επαγγελματίας είμαι, ότι τον καιρό που τραβούσατε λάθος πορεία και κάνατε επενδυτικές κινήσεις λαθεμένες , προσβλέπατε κάπου και όταν τελικά αποδείχθηκε ότι κάνατε λάθος λέγατε ...πως με κοίμησε αυτός ή πως δεν έβλεπα ότι δεν πάει...
Κύριε Γεωργιάδη είμαι ψηφοφόρος σας απο την πρώτη στιγμή και δικαιούμαι να σας πώς τη γνώμη μου. Κοιμάστε όλοι και δεν βλέπετε τι συμβαίνει. Το παιχνίδι είναι στημένο και εσείς προσπαθείτε να σώσετε την παρτίδα αλλά μάταια. Έχει χαθεί το πολυτιμότερο αγαθό που έχουμε ως έθνος. Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Βρισκόμαστε σε κατοχή σας έχουνε πείσει ότι αν χρεωκοπήσουμε θα είναι καταστροφή. Δηλαδή τώρα που αυτοκτονούν άνθρωποι , κλείνουν υγιείς επιχειρήσεις, τα Ελληνόπουλα φεύγουν στο εξωτερικό, οι πολιτικοί χρειάζονται προστασία τύπου Καντάφι για να κάνουν μια ομιλία, τα ξύλο νυκοκοιριά είναι υπερχρεωμένα, οι άστεγοι πληθαίνουν, η ανεργία είναι πολύ πάνω απο το 20%, τα ψυχοφάρμακα είναι πλέον σαν τον καφέ για πολύ κόσμο, είμαστε διεθνώς ´´καρπαζοεισπράκτορες ´´, υποθηκεύθηκε το μέλλον το παιδιών μας στους τραπεζίτες.....
Θα μου πείτε η πλειοψηφία των Ελλήνων ψήφιζε όλα αυτά τα χρόνια ΛΑΘΟΣ και τώρα το πληρώνουμε. Δηλαδή επειδή οι πατεράδες μας ψήφιζαν και πίστεψαν προδότες εμείς πρέπει να πεθάνουμε. Πρέπει να... στηθούμε μήπως για να εξιλεωθούμε; Ναι δέχομαι ότι κάναμε όλοι λάθη. Αλλά έχετε καταλάβει τι γίνεται;  ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ, η αγορά ΠΕΘΑΝΕ! Και εσείς λέτε ότι αν δεν κάνουμε το ένα ή το άλλο θα χρεωκοπήσουμε. Δεν έχω δικαίωμα να διαλέξω; διαλέγω και λέω ότι προτιμώ να πεινάσω απο το να στηθώ στα τέσσερα. Προτιμώ να γίνω κλεφτοκοτάς απο το να με κλείσουν στο ψυχιατρείο.
Δείτε λίγο την ιστορία. Εσυ με έμαθες να διαβάζω ιστορία και εσύ σήμερα δεν την κοιτάς. Ο Μεταξάς δεν διάλεξε ποιο δύσκολο δρόμο , που θα είχε νεκρούς , πείνα κτλ ;
Οι λίγοι αρχικά Έλληνες δεν διάλεξαν τον δύσκολο δρόμο της επανάστασης το 1821 ενώ αρκετοί ηταν´ βολεμένοι;
Εσάς αν αύριο σας βάλουν να διαλέξετε ΠΕΙΝΑ η ΚΑΤΟΧΗ τι θα διαλέγατε;  Πάντως σίγουρα όχι και τα δύο μαζι...
Ξυπνήστε! Αν σας έχει μείνει τίποτα απο τα παλιά...σκεφτείτε ολους εμάς" .

Απάντηση Άδωνι...
Αν αισθάνεσαι σε κατάθλιψη ένας λόγος παραπάνω να αντιληφθης ότι δεν σκεφτεσαι καθαρά, διότι ουδείς σε κατάθλιψη μπορει να το κάνη. Αφού λοιπόν με ψήφισες έκρινες ότι πρέπει να εμπιστευθης την κρίσι μου και στην λέω. Εάν ο Λαός μας αποφασίσει να αυτοκτονηση ουδείς θα μπορέση να τον σωση. Και στην εποχή του Διχασμού κάποιοι προσπάθησαν να του πουν ότι έκανε λάθος, π.χ. ο Ίων Δραγούμης, όμως ουδείς άκουγε. Η κοινωνία μας είχε κατάθλιψη και είχε αποφασίσει να καταστραφή. Χάσαμε όμως την Μικρασία, ε ας μην χάσουμε και την Ελλάδα. Τουλάχιστον εγώ δεν θα επιτρέψω στον εαυτό μου να γράψη η Ιστορία ότι παρασυρθηκα απο την κατάθλιψι και άφησα την πατρίδα μου να καταστραφή.
Τέλος πραγματικά δεν θεωρώ ότι αυτα που μας ζητούν είναι τρομερά. Μάς δίνουν έναν σκασμό λεφτά και θέλουν να ειναι βέβαιοι ότι δεν θα τα ξαναφαμε όπως κάνουμε εδω και 40 χρόνια. Πού είναι το παράλογο σε όλο αυτό;
σχ: Τι άλλο να συζητήσει κανείς εμείς βλέπουμε τους δανειστές μας ως εχθρούς και τοκογλύφους που μας δάνεισαν δόλια, έχοντας εδώ τους ξενόδουλους υπηρέτες τους, και τώρα  ήρθε η ώρα να μας τα αρπάξουν ολα. Και ο Άδωνις τους βλέπει κάτι σαν ευεργέτες...                                                                ΠΗΓΗ:www.thermopilai.org

Δεν υπάρχουν σχόλια: