ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

Γιατί η δοτοί δικαστές της Χάγης προσπαθούν να δικάσουν έναν Ήρωα;



«Δεν σκότωσα Κροάτες επειδή ήταν Κροάτες. Υπερασπίστηκα μόνο τη χώρα μου»
«Δεν θέλω να με μεταφέρουν πιάνοντας με κάτω από τους ώμους σαν να είμαι τυφλός. Μπορώ να περπατήσω μόνος μου. Δεν θέλω να οδηγούμαι από άλλα πρόσωπα. Όλος ο κόσμος ξέρει ποιος είμαι: Είμαι ο στρατηγός Μλάντιτς».
Θέλετε την αλήθεια θα σας την δείξουμε τώρα...(προσοχή περιέχει σκληρές εικόνες αυστηρά ακατάλληλο για παιδιά)...

Επειδή κάποιοι με το προηγούμενο μας άρθρο μας προκάλεσαν υποχρεούμεθα να τους απαντήσουμε κλικ εδώ...The Real Srebrenica Genocide...                                                                                          ΠΗΓΗ:citypress-gr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: