Δρ. Λεωνίδας Λ. Μπίλλης
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Προς:
α) τους υπέρ της παγκοσμιοποίησης πολιτικούς.
β) τους χειραγωγούντες την κοινή γνώμη δημοσιογράφους.
Θέμα: Περί ναζισμού, φασισμού και άλλων ελαφρά τη καρδία χαρακτηρισμών.
‘’Αρχή σοφίας η των ονομάτων επίσκεψης’’, έλεγε ο κυνικός φιλόσοφος Αντισθένης, αλλά ποιος το κάνει αυτό σήμερα; Κι όμως, επισκεπτόμενοι τις λέξεις μπορούμε να διαπιστώσουμε την πλάνη στην οποία έχει περιέλθει η κοινή γνώμη η οποία χειραγωγείται από πολιτικούς οπαδούς της παγκοσμιοποίησης, δημοσιογράφους εκμοντερνίζουσας θολοκουλτούρας και καθηγητές που η γνώση τους περιορίζεται στα εγκύκλια μαθήματα του ΥΠΕΠΘ.
Όλοι αυτοί μαζί κι ο καθένας χωριστά μέσω του βήματος και του μαρκουτσίου (μικροφώνου) που τους παρέχεται, γλωσσοκτονούν, λεξοπλάθουν και παραποιούν τη σημασία και το εννοιολογικό περιεχόμενο των λέξεων μεταδίδοντας μέσω αυτών, ανυπόστατα νοήματα τα οποία κάμνουν τηλεθεατές, ακροατές και αναγνώστες να τελούν υπό πλήρη σύγχυση ξεχνώντας κι αυτά που ήξεραν, ως προς το τι σημαίνει ναζισμός, φασισμός, ρατσισμός και τα παράγωγά τους, καθώς επίσης και ως προς το κατά πόσο οι λέξεις αυτές έχουν ή δεν έχουν την ίδια εννοιολογική σημασία με τις λέξεις εθνικισμός και φυλετισμός.
Κατά τους ιθύνοντες χειραγωγούς και διαμορφωτές της κοινής γνώμης, όλες οι προαναφερόμενες λέξεις έχουν ακριβώς την ίδια και ταυτόσημη σημασία. Όποιος είναι εθνικιστής, εθνικόφρων και υπερπατριώτης είναι επίσης ναζιστής, φασίστας και ρατσιστής. (Την λέξη ‘’φυλετιστής’’ δεν την πολυχρησιμοποιούν για δύο λόγους. Ο ένας, διότι την γνωρίζουν μόνο απ` τον γραπτό λόγο και ως γνωστόν χρησιμοποιούμε λιγότερες λέξεις απ` όσες καταλαβαίνουμε, κι ο άλλος διότι η λέξη ‘’φυλετισμός’’ παραπέμπει σε διάκριση πολιτισμικής ανωτερότητας και δεν είναι τόσο ενοχικά βαρύγδουπη όπως είναι η λέξη ‘’ρατσισμός’’ η οποία παραπέμπει σε διάκριση βιολογικής ανωτερότητας και καθιστά βεβαίως και δικαίως ηλίθιο όποιον νομίζει ότι η σπλήνα του Έλληνα για παράδειγμα, είναι ποιοτικά ανώτερη από την σπλήνα ενός Ιρακινού).
Αλλά ας επισκεφτούμε τις λέξεις μήπως και γίνουμε σοφότεροι, ή έστω προσεκτικότεροι όταν τις εκστομίζουμε μήπως και περιοριστεί η λασπολογία και η σπίλωση της προσωπικότητας των ατόμων, των πολιτικών οργανώσεων ή των κοινωνικοπολιτικών κινημάτων και των φορέων στις οποίες τις απευθύνουμε.
Η λέξη ‘’ναζί’’ και τα παράγωγά της, ναζισμός, ναζιστής και ούτω καθ` εξής, προέρχεται από τη συντόμευση της γερμανικής λέξης nationalsozialismus που σημαίνει εθνικοσοσιαλισμός και ως τέτοιος δεν ενοχλούσε κανέναν (με την σημερινή έννοια) όπως δεν ενοχλούσε κανέναν το Εθνικοσοσιαλιστικό Γερμανικό Εργατικό Κόμμα ‘’Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei’’ το οποίο εμφανίστηκε στην Γερμανία το 1919 με αρχηγό κάποιον Καρλ Χάρερ, εν συνεχεία με αρχηγό κάποιον Ντρέξλερ, ώσπου την σκυτάλη της διαδοχής του εν λόγω κόμματος, πήρε ο γνωστός εγκληματίας πολέμου Αδόλφος Χίτλερ ο οποίος εκ του σεναρίου της παιδικής του ηλικίας διακατεχόταν από φυλετικού τύπου συμπλέγματα κατωτερότητας για την Αυστριακή του και όχι γερμανική του (όπως επιθυμούσε), καταγωγή. Αλλά το θέμα μας δεν είναι η ψυχοπαθολογία του Χίτλερ. Το θέμα μας είναι ότι η λέξη ναζί, ναζισμός, ναζιστής κλπ, που υιοθετήθηκε από την μετά Χίτλερ κατοπινή Δυτική Γερμανία νοηματίζοντας τις κακουργηματικές πρακτικές εφαρμογές του Εθνικοσοσιαλιστικού Γερμανικού Κόμματος και μόνον αυτού! έχει πάρει διαστάσεις λεκτικής επιδημίας ενός χαρακτηρισμού ο οποίος προσάπτεται σε οποιονδήποτε άτομο ή ομάδα ή φορέα πρεσβεύει τα εθνικά του ιδεώδη, διακατέχεται από υψηλό εθνικό φρόνημα και υποστηρίζει την εθνική του ταυτότητα.
Συνεπώς ως πρώτο συμπέρασμα έχουμε, ότι οι ναζιστές δεν έχουν καμία σχέση με τους υποστηρικτές ή οπαδούς των διαφόρων εθνικοσοσιαλιστικών κινημάτων ή κομμάτων τα οποία ούτως ή άλλως είχανε προϋπάρξει των ναζί του εθνικοσοσιαλιστικού γερμανικού κόμματος, τόσο στην Τσεχία όσο και στην Γαλλία. Κατ` επέκταση δεν είναι δυνατόν να χαρακτηρίζονται ως ναζιστικά, τα οποιαδήποτε εθνικοσοσιαλιστικά κόμματα ή κινήματα παρουσιάστηκαν και θα παρουσιαστούν στην παγκόσμια πολιτική σκηνή των διαφόρων κρατών.
Στην δε ελληνική πολιτική μας ιστορία ο εθνικοσοσιαλισμός του δικτατορικού καθεστώτος του Ιωάννη Μεταξά αντιστάθηκε γενναία τόσο στον γερμανικό nationalsozialismus (εθνικοσοσιαλισμό), δηλαδή στους εθνικιστές ναζί του Χίτλερ, όσο και στους εθνικιστές φασίστες του Μουσολίνι. Τρανή απόδειξη ότι τόσο οι Έλληνες εθνικιστές (δηλαδή οι υπέρμετρα προσηλωμένοι στο έθνος και τα εθνικά ιδεώδη) και οι Έλληνες εθνικόφρονες (δηλαδή οι εμφορούμενοι από εθνικά φρονήματα), όσο και οι ανά τον κόσμο εθνικιστές-εθνικόφρονες άλλων λαών, όχι μόνο δεν σχετίζονται με τους ναζί και τους φασίστες (χαρακτηρισμοί που ανήκουν αποκλειστικά στους Γερμανούς και στους Ιταλούς αντίστοιχα), αλλά τουναντίον είναι μάλλον πολύ κατάλληλοι για να πολεμήσουν οποιουσδήποτε άλλους εθνικιστές επιβουλευθούν την ανεξαρτησία τους.
Αναφερόμενοι στους φασίστες και επισκεπτόμενοι την λέξη ‘’φασισμός’’ αναγνωρίζουμε ότι ο όρος προέρχεται από την ιταλική fascio (φάσιο) που σήμαινε το σύμβολο των ράβδων των δεμένων γύρω από έναν πέλεκυ τον οποίο κρατούσαν οι σωματοφύλακες των γερουσιαστών της αρχαίας Ρώμης υποδηλώνοντας την εξουσία. Εξ ου και οι Ιταλοί φασίστες της δεκαετίας του 1920 αυτοονομάστηκαν fascio di combattimento, δηλαδή ομάδες που αποτελούν δέσμες μάχης. Συνεπώς ο φασισμός αφορά μόνο την ονομασία του κινήματος Μουσολίνι και πολύ κακώς χρησιμοποιείται σήμερα, χαρακτηρίζοντας άτομα, θεσμούς κόμματα ή καταστάσεις που δεν έχουν καμία σχέση με τη αρχική έννοια του όρου, μόνο και μόνο επειδή πρεσβεύουν εθνικιστικές ιδεολογίες.
Εκ των ανωτέρω, ως δεύτερο συμπέρασμα έχουμε ότι οι όροι ναζισμός και φασισμός αποτελούν έννοιες και πρακτικές εφαρμογές, που ναι μεν περιεβλήθησαν τον μανδύα γερμανικών και ιταλικών εθνικιστικών ιδεολογιών, αλλά που σε καμία περίπτωση δεν θα τους χρεωθούν οι ανά των λαών του κόσμου εθνικιστές και εν προκειμένω οι Έλληνες εθνικιστές-εθνικόφρονες, μόνο και μόνο επειδή αυτό συμφέρει τους πολιτικούς που είναι ταγμένοι υπηρέτες της παγκοσμιοποίησης (δηλαδή της ισοπέδωσης των φυλετικών, ιστορικών, πολιτισμικών, γλωσσικών αξιών και ιδιαιτεροτήτων του κάθε λαού) και τους δημοσιογραφίσκους που προβάλουν οτιδήποτε τους υποδεικνύεται από την καθεστηκυία τάξη πραγμάτων ‘’ως τρέχον εμπόρευμα’’, δηλαδή επίκαιρη είδηση, που σκοπό έχει να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη τόσο από τα τρέχοντα προβλήματά της όσο και να της παρουσιάσει την εν λόγω είδηση μόνο από την μία όψη του νομίσματος και δη αυτή που απηχεί περισσότερο στο θυμικό του δέκτη προσφέροντάς του συγκινητικό θέαμα.
Αποτέλεσμα. Με σκοπό την ενοχοποίηση κάθε εναπομένουσας εθνικής συνείδησης που μπορεί να έχει ακόμα ο μέσος Έλληνας, πολιτικοί και δημοσιογράφοι έχουν εξαπολύσει ένα ανελέητο κυνηγητό στην ιστορική εθνική ταυτότητα των νεοελλήνων χρησιμοποιώντας ως όπλο το αξιακό σύστημα της γλώσσας την οποία κακοποιούν με λεξοπλασίες και νεολογισμούς που παραποιούν το εννοιολογικό περιεχόμενο των λέξεων και τους προσδίδουν είτε ανύπαρκτες σημασίες (Τί σημαίνει κόμματα συνταγματικού τόξου; Τί σημαίνει προοδευτική πτέρυγα της Βουλής;), είτε ανυπόστατες, όπως ‘’ναζιστές’’, ‘’φασίστες’’, είτε σκοπίμως ενοχικές και άλλες αντί άλλων, όπως ‘’ρατσισμός, ρατσιστής’’. Μια λέξη της μόδας που σε όλες της τις παραλλαγές έχει αντικαταστήσει την λέξη ‘’καλημέρα’’ θυμίζοντας μια άλλη λέξη που ήταν της μόδας στην δεκαετία του `70, ‘’Βασικά… καλησπέρα σας’’.
Βασικά λοιπόν, κυρίες και κύριοι παγκοσμιοποιητές και φερεφωνίζοντες των παγκοσμιοποιητών δημοσιογράφοι, καλύτερα να αναρωτηθείτε αν έπρεπε να επιτραπεί στην Γερμανία η εθνική της συνένωση μεταξύ Δυτικής και Ανατολικής και τι κινδύνους αναβίωσης του ναζισμού μπορεί να ελλοχεύει εκείνη η συνένωση…, παρά να προσάπτεται χαρακτηρισμούς ναζιστών στους Έλληνες εθνικιστές-εθνικόφρονες οι οποίοι απεύχομαι να χρειαστεί να πολεμήσουν τον ναζιστικό εθνικισμό με όποιον τρόπο κι αν εμφανιστεί αυτός. Διότι κάτι που αγνοείτε είναι το γεγονός πως η κοιλιά που γέννησε τον Χίτλερ είναι ακόμα γόνιμη κι ας σχίζουν τα ιμάτιά τους οι Γερμανοί ότι απεχθάνονται τους ναζί και ότι ουδέποτε δεν θα υποκινήσουν κάτι το… βλαπτικό κατά της Ευρώπης. Κι ας είχαν εξαφανίσει από την αγορά έως και τα αγαλματίδια-προτομές του Νίτσε (πριν από την Ένωση, διότι μετά την Ένωση τα επανακυκλοφόρησαν), λες και έφταιγε η φιλοσοφία του Νίτσε για τα κακουργήματα του Χίτλερ.
Αλήθεια πως δεν το έχετε πάρει είδηση; Μήπως πρέπει να εξαφανίσουμε το οτιδήποτε έχει γραφτεί για την λακωνική αγωγή των Σπαρτιατών που συνήθιζαν να παίρνουν τα παιδιά από τους γονείς τους στην ηλικία των επτά περίπου ετών και να τα εκπαιδεύουν στα στρατόπεδα; Κάτι ανάλογο έκανε και ο Χίτλερ που ως θαυμαστής της αρχαίας ελληνικής κουλτούρας αντέγραψε (φυσικά κακέκτυπα), αυτό που έκαναν οι Σπαρτιάτες και διασταυρώνοντας Γερμανούς αξιωματικούς με Γερμανίδες, έπαιρνε τα παιδιά άμα τη γέννησή τους, πριν προλάβουν να γνωρίσουν μητρότητα και πατρότητα και τα μεγάλωνε σε στρατόπεδα. Πολλοί εκ των φερόμενων ως Ες-Ες είχαν περάσει αυτή τη διαδικασία. Μάλιστα μέχρι πριν λίγα χρόνια πρώην Ες-Ες, γέροι πλέον, αναζητούσαν μέσω των γερμανικών τηλεοπτικών εκπομπών τους γονείς τους που δεν τους είχαν γνωρίσει ποτέ. Μήπως λοιπόν πρέπει να ντρεπόμαστε για την λακωνική αγωγή των Σπαρτιατών επειδή την αντέγραψε, όπως την αντέγραψε, το εθνικιστικό ναζιστικό καθεστώς του Χίτλερ; Πως σας διέφυγε αυτό;
Όχι δεν νομίζω ότι σας έχει διαφύγει τίποτε. Εκτιμώ ότι γνωρίζετε πολύ καλά ότι ο χαιρετισμός τον οποίο αποκαλείτε ναζιστικό (δεξί χέρι υψωμένο λίγο πάνω απ` τον ώμο και παλάμη τεντωμένη), είναι βαθύτατα ελληνικός χαιρετισμός τον οποίο χρησιμοποίησαν διαχρονικά οι προγονοί μας από τότε που απευθύνονταν στον ανατέλλοντα ήλιο και στους θεούς κάμνοντας επικλήσεις, μέχρι την εποχή της ελληνικής εκστρατείας στην Ασία όταν και ο τελευταίος στην ιεραρχία στρατιώτης του Αλέξανδρου ύψωνε το δεξί του χέρι λέγοντας Χαίρε!
Αλλά και στην κοινωνική τους ζωή οι πρόγονοί μας χρησιμοποιούσαν τον εν λόγω χαιρετισμό σε ένδειξη φιλίας και σεβασμού προς αυτόν που απευθύνονταν. Εν συνεχεία Κέλτες, Ρωμαίοι, Ινδιάνοι ως και Χριστιανοί ιππότες του μεσαίωνα, αντέγραψαν τον ελληνικό χαιρετισμό υιοθετώντας τον σε όλες τους τις εκδηλώσεις. Μέχρι τότε δεν ενοχλούσε κανέναν, ως το 1936 που τον αντέγραψε και τον χρησιμοποίησε το εθνικοσοσιαλιστικό καθεστώς της Γερμανίας του Χίτλερ, το φασιστικό καθεστώς της Ιταλίας του Μουσολίνι και το καθεστώς του Φράνκο στη Ισπανία.
Και τι μας νοιάζει εμάς ρε προσκυνημένοι πολιτικοί και δημοσιογράφοι, αν τα ανδρείκελα των αλλοεθνών ηγεσιών χρησιμοποίησαν τον ελληνικό υπερήφανο χαιρετισμό προκειμένου να προσδώσουν ανάστημα και κύρος στους εθνικιστικούς τους στρατούς; Είναι λόγος αυτός να κατηγορείτε και να υβρίζετε τον εν λόγω χαιρετισμό χαρακτηρίζοντάς τον ναζιστικό; Δηλαδή τον χαρίζετε στους ναζί και τους φασίστες; όπως χαρίσατε στους Σκοπιανούς το δεκαεξάκτινο σύμβολο των Αργεαδών (αυτό που λέτε αστέρι της Βεργίνας), το οποίο φέρανε οι Μακεδόνες από το Άργος όταν ανέβηκαν Βόρεια με τον πρώτο τους βασιλιά τον Κάρανο.
Αυτό το σύμβολο χλιαροί μου πατριώτες, είναι ο ισοσκελής ελληνικός σταυρός (όχι χριστιανικός) που χρονολογείται από τον 6ο αιώνα προ χριστιανικού ημερολογίου και απεικονίζεται σε σπαρτιατικό κρατήρα ο οποίος σήμερα εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου. Ο σταυρός δημιουργεί τέσσερα τεταρτημόρια και κάθε τεταρτημόριο αποτελείται από τρεις ακτίνες οι οποίες νοηματίζουν μία τριάδα κοσμικών ενεργειών, δηλαδή μία τριάδα θεοτήτων (4 τεταρτημόρια Χ 3 θεούς ανά τεταρτημόριο = 12 Θεοί). Αυτό το δικό μας σύμβολο αντέγραψαν οι Σκοπιανοί νομίζοντάς το μακεδονικό και νομίζοντας τους εαυτούς τους Μακεδόνες. Κι εσείς που δεν νομίζετε ούτε τα νομιζόμενα, εγκαταλείψατε το ελληνικό ιερό σύμβολο των προγόνων σας στην σημαιούλα των Σκοπιανών συμβιβαζόμενοι με μια απεικόνιση που ζουμάρει στο κέντρο της σημαίας τους και δεν δείχνει τις 12 ακτίνες των τεταρτημορίων σε πλήρη ανάπτυξη. Παράλληλα μέμφεστε, κατηγορείτε και βρίζετε όποιον Έλληνα χρησιμοποιεί τη σβάστικα μια κι αυτή την έχετε χαρίσει στους ναζί του Χίτλερ ενώ γνωρίζετε, δεν μπορεί να μη γνωρίζετε, ότι και η σβάστικα είναι ελληνική και ότι πρόκειται για τον τετρα-αγκυλωτό σταυρό ή τετρακτύς που αποτελείται από δύο διπλά-ενωμένα, κεφαλαία ελληνικά γράμματα (Γ) τα οποία μέχρι και οι Ελληνίδες ιέρειες στα μαντεία τα έκαναν δερματοστιξία (τατουάζ το ξέρετε εσείς), στο κορμί τους. Εν συνεχεία ο τετρα-αγκυλωτός σταυρός χρησιμοποιήθηκε ως ιερό σύμβολο στις θρησκείες κι άλλων λαών όπως στον Βουδισμό και τον Ινδουισμό λόγω των επιρροών τους από την ελληνική Κοσμοθέαση. (Αλλά μήπως ξέρετε τι σημαίνει ελληνική Κοσμοθέαση;).
Ο εν λόγω αγκυλωτός σταυρός λοιπόν, ο οποίος νοηματίζει καλή τύχη, ισορροπία και ευημερία, έχει βρεθεί κατ` επανάληψη χαραγμένος σε διάφορα αγάλματα και σε αρχαία ελληνικά κράνη όπως αυτό που χρονολογείται μεταξύ του 350-325 προ χριστιανικού ημερολογίου, το οποίο βρέθηκε στον Τάραντα της Σικελίας, όπως στον μανδύα γυναικείου αγάλματος που βρίσκεται στο μουσείο της Ακρόπολης κι όπως επίσης στο στήθος αγάλματος του Βούδα που βρίσκεται στην Καλιφόρνια. (Βλέπε κατ` αντιστοιχία το κράνος, τον μανδύα και τον Βούδα).
Επειδή λοιπόν τον αγκυλωτό σταυρό τον χρησιμοποίησε και η ναζιστική Γερμανία η οποία στο πλαίσιο της προπαγάνδας της έψαχνε να βρει ελληνικά διαχρονικά ισχυρά σύμβολα (διότι που να βρει δικά της;), για να στηρίξει την εθνικιστική της δυναμική την οποία χρησιμοποίησε εις βάρος της ανθρωπότητας, πρέπει οι συμβολισμοί αυτοί (χαιρετισμός και αγκυλωτός σταυρός) να νοηματοδοτούνται αρνητικά, απευκταία και βδελυρά από εσάς, πολιτικούς της παγκοσμιοποίησης και παπαγαλίζοντες δημοσιογράφους, οι οποίοι ως προς την καταγωγή τουλάχιστον, είστε Έλληνες. Μήπως η ιστορία των αρχέγονων συμβολισμών μας αρχίζει από την εμφάνιση του εθνικοσοσιαλιστικού, δηλαδή ναζιστικού κόμματος του Χίτλερ;
Τι είπατε; Ποια είναι η γνώμη μου για την Χρυσή Αυγή; Από τις μέχρι τώρα τέσσερεις σελίδες που έχω γράψει αυτό σας ενδιαφέρει; Αυτό θέλετε να εκμαιεύσετε; Καλά λοιπόν, ας παίξουμε το γύρω, γύρω όλοι και στη μέση ο Μανώλης, αλλά με τους δικούς μου όρους διότι εγώ γράφω κι εσείς διαβάζετε.
1)Η Χρυσή Αυγή είναι ένα εθνικιστικό ελληνικό κόμμα που εξ όλων όσων προείπαμε, ακόμα και αν το ήθελε πολύ, δεν μπορεί να είναι ναζιστικό ή φασιστικό διότι αμφότερα τα ιδεολογήματα (ναζισμός, φασισμός) είναι ξένα, φύση, θέση και προέλευση, τύποις και ουσίας. Δεν υιοθετούνται και δεν αντιγράφονται. Δεν αναβιώνονται και δεν απομιμούνται από κανέναν άλλο λαό πλην Γερμανών (αυτούς να προσέχετε) και Ιταλών, διότι αποτελούν ιδιοσυστασίες αυτών, και μόνον αυτών που τα γέννησαν, μέσα από το αποκλειστικά δικό τους κυτταρολογικό εγκεφαλικό υλικό. Συνεπώς σε καμία περίπτωση ο ναζισμός και ο φασισμός δεν μπορεί να αφορά άλλους εθνικιστές-εθνικόφρονες, λόγου χάρη Έλληνες, Βραζιλιάνους ή Νιγηριανούς.
2)Η Χρυσή Αυγή χρησιμοποιεί σύμβολα (χαιρετισμό, μαίανδρο, αγκυλωτό σταυρό και άλλα) τα οποία είναι ελληνικότατα, προαιώνια και αποτελούν μέρος του αξιακού συστήματος των προγόνων μας και συνεπώς αξίες δικές μας. Οποιοσδήποτε τα βρίζει επειδή αντιγράφηκαν από τους βάρβαρους είναι το λιγότερο αδιάβαστος και το περισσότερο ανθέλληνας, όπως είναι ηλίθιος οποιοσδήποτε χρυσαυγίτης αυτοαποκαλείται ναζιστής.
3)Εάν μέλος ή οπαδός της Χρυσής Αυγής προέβει σε εγκληματική ενέργεια, αρμόδια είναι η δικαιοσύνη και μόνον αυτή. Ούτε η πολιτική εξουσία, ούτε οι δημοσιογράφοι. Τις δε οποιεσδήποτε πράξεις που ο νόμος του ποινικού δικαίου χαρακτηρίζει ως εγκληματικές, δεν μπορεί να τις χρεώνονται όλα τα μέλη μιας οργάνωσης, όλοι οι οπαδοί και γενικά όλοι οι Έλληνες εθνικιστές και εθνικόφρονες.
Σας ακούω να λέτε ειρωνικά ‘’Κάτι μας είπες τώρα’’.
Ναι ξέρω, το λέγατε κι εσείς συνεχώς στα κανάλια σας ‘’τον λόγο έχει η δικαιοσύνη…’’, ‘’δεν φταίνε όλοι οι ψηφοφόροι της Χρυσής Αυγής…’’ αλλά την ίδια στιγμή το αναιρούσατε δικάζοντας (με τον δικό σας γλωσσοκτονικό και λεξοπλαστικό τρόπο ο οποίος είναι χειρότερος από το γράμμα του νόμου διότι απηχεί στο θυμικό των τηλεθεατών διεγείροντας το συναίσθημά τους), υπόπτους και μη, εγκληματικών ενεργειών μόνο και μόνο επειδή είναι εθνικιστές. Δεν θα ξεχάσω δημοσιογράφο παρουσιάστρια τηλεοπτικού καναλιού, όπου στο δελτίο ειδήσεων έδειξε βίντεο χρυσαυγίτισας μαμάς η οποία άλλαζε το μωρό της βάζοντας του φανελάκι που είχε τυπωμένο τον μαίανδρο. Το εν λόγω βίντεο το οποίο εθεωρείτο σημαντικής ανακάλυψης! το σχολίαζε η δημοσιογράφος με επιφωνήματα ‘’τς, τς, τς, τι πράγματα είναι αυτά…’’. Προφανώς αν η μαμά φορούσε στο μωρό της ένα φανελάκι με τον Ντόναλντ ή με τον Μίκυ θα έπραττε καλώς διότι οι ήρωες του Ντίσνεϋ συγκαταλέγονται στα εθνικά πρότυπα της νεοελληνικής διαπαιδαγώγησης.
Ξέρετε, κάποτε νόμιζα ότι οι εξουσίες είναι τρεις. Η πολιτική, η εκτελεστική και η δικαστική και ότι μεταξύ τους είναι ανεξάρτητες και αυτόνομες. Στη συνέχεια διαπίστωσα ότι η πολιτική εξουσία επηρεάζει έως καθοδηγεί κατά το δοκούν, τις άλλες δύο κι έτσι κατάλαβα ότι ουσιαστικά η εξουσία είναι μόνο η πολιτική. Άκουγα ότι η δημοσιογραφία είναι η τέταρτη εξουσία αλλά το θεωρούσα υπερβολικό. Θεωρούσα ότι λεγότανε κατ` επίφαση κι ότι οι δημοσιογράφοι δεν κυβερνούν όπως διατείνονται και οι ίδιοι, απλά μεταφέρουν την είδηση αφήνοντας τα συμπεράσματα στην κρίση των τηλεθεατών, ακροατών ή αναγνωστών.
Σήμερα έχω πειστεί ότι οι εξουσίες είναι ουσιαστικά δύο και τυπικά τέσσερεις. Η πολιτική που πρεσβεύει την παγκοσμιοποίηση (ήτοι την ισοπέδωση αξιών, μη το αναλύσουμε άλλο) και η δημοσιογραφία που την προβάλει τεχνηέντως με εικόνα, ήχο αλλά κυρίως με απόψεις δημοσιογράφων οι οποίες αποσκοπούν όχι να μεταφέρουν την είδηση αλλά να απηχήσουν στο θυμικό στο οποίο κρύβεται το συναισθηματικό μέρος της ψυχής των τηλεθεατών και να τους διαμορφώσουν το υποσυνείδητο μαζικά, σύμφωνα με το πνευματικό εμπόρευμα που τα αφεντικά τους θέλουν να προωθήσουν στη σύγχρονη μικροαστική νεοελληνική ηθική του ραγιαδισμού και του βυζαντινορωμαίϊκου.
Κι επειδή τελευταία είδα στις ειδήσεις ότι ασχολείστε και με τις δερματοστιξίες (τατουάζ) αρχαιοελληνικών αναφορών, που έχουν κάνει διάφοροι και που μετά από την ενοχές που τους δημιουργήσατε σπεύδουν να τα σβήσουν από πάνω τους, επιθυμώ να σας ομολογήσω ότι στο αριστερό μου μπράτσο έχω τατουάζ μια μεσσηνιακή περικεφαλαία 8ου αιώνα προ χριστιανικού ημερολογίου που από κάτω γράφει με αρχαϊκά κεφαλαία γράμματα την λέξη ΧΡΥΣΗ. Νομίζω ότι με την ψήφιση του αντιρατσιστικού νόμου θα πρέπει να συλληφθώ και να ανακριθώ… Και σας υπόσχομαι ότι η έκπληξη που θα νοιώσουν οι ανακριτικές αρχές όταν τους αποδείξω (όχι απλά ισχυριστώ), το τι νοηματίζει η λέξη ΧΡΥΣΗ, θα είναι τόσο ενδιαφέρουσα που θα πουλήσει πολύ στα τηλεο-παράθυρά σας.
Περιμένω εναγωνίως να νοιώσω σαν τον ήρωα του Αντώνη Σαμαράκη στο γνωστό μυθιστόρημα ‘’το Λάθος’’, ο οποίος είχε ζωγραφίσει δυο κύκλους νοηματίζοντας τα στήθη μιας γυναίκας και οι καθεστωτικοί τον συνέλαβαν θεωρώντας πως οι κύκλοι ήταν κάποιες αποθήκες με όπλα. Θυμάστε;
Χρόνια πολλά για την εθνική μας επέτειο και μη δείξετε στη τηλεόραση τους μαθητές-ομαδάρχες της σχολικής παρέλασης, διότι όταν περνάνε μπροστά απ` τους επίσημους στον Άγνωστο Στρατιώτη, χρόνια τώρα, χαιρετάνε με το δεξί χέρι υψωμένο και την παλάμη τεντωμένη, δηλαδή ναζιστικά, όπως λέτε εσείς. Αλήθεια αυτό πως σας έχει διαφύγει;
Μετά τιμής και πικρίας
Δρ. Λεωνίδας Λ. Μπίλλης
Οικονομολόγος-Κοινωνιολόγος
Αριστοτέλους 22, Αθήναι 10433
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου