ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Γιατι ΕΓΩ θα ειμαι παντα ΕΛΛΗΝΑΣ

                                            Μεχρι χθες με ηξερες μαλλον μονο για τον Ζορμπα και το συρτακι.Το ωπααα τον μουσακα το σουβλακι και το τζατζικι.Μεχρι χθες μαλλον νομιζες οτι αυτο ειναι Ελλαδα και Ελληνας.Και αυτο γιατι μεσα στην κακομοιρια σου και τον κομπλεξισμο σου ''Ευρωπαιε'' επελεγες να κρατας μονο αυτα και να λες οτι απο την αρχαιότητα και μετα δεν εχω κανει και κατι σαν Ελληνας.Ε λοιπον εισαι ΛΑΘΟΣ.                         Ειμαι ΕΓΩ που σε εσωσα στον Β'ΠΠ και ο παππους μου που πολεμισε ΖΕΙ ΑΚΟΜΑ.                         Ειμαι ΕΓΩ που σε εστειλε στα αστερια γιατι ο εμπνευστης της θερμοδυναμικης ασπίδας στα διαστημοπλοια σου ειναι ΕΛΛΗΝΑΣ.                                                                                                  Ειμαι ΕΓΩ που σου εδωσα το τεστ ΠΑΠ.                                                                                                 Ειμαι ΕΓΩ που ειχα τον Καραθεοδωρη διπλα στον Αινσταιν.                                                               Ειμαι ΕΓΩ που σου εδωσα την Καλας τον Yanni τον Παπαθανασιου και τοσους αλλους.                       Ειμαι ΕΓΩ που στην δικη μου γλωσσα ακομα πατας για να φτιαξεις νεους ορους στην επιστημη σου.      Ειμαι ΕΓΩ που με λες τεμπελη αλλα εκανα τους πιο πετυχημενους Ολυμπιακους Αγωνες.                Ειμαι ΕΓΩ που με λες αχρηστο αλλα ο μονος αχρηστος και υποκριτης εισαι ΕΣΥ. ΕΣΥ που ενω ειμαι..τμημα της Ενωσης σου ποτε δεν με προστατεψες απο τους εχθρους μου.Ποτε δεν ειπες ''Τουρκια ασε την Ελλαδα να βγαλει το πετρελαιο της και μην την απειλείς γιατι θα εχεις να κανεις και μαζι μου'' αλλα αντιθετος μου ''δάνειζες'' 10δις και μετα με αναγκαζες να αγορασω 11δις..εξοπλισμό απο εσενα! Θα μπορουσα να γραφω ωρες για να σου αποδειξω ποιος ειμαι ΕΓΩ και τι εισαι εσυ...αλλα δεν θα το κανω γιατι σε λυπάμαι.Και αυτα που λεω δεν τα λεω για να κλαφτω.Απλα θελω να σου δειξω ποσο μικρος και λιγος εισαι μπροστα στο μεγαλειο μου.                                                                               Γιατι ΕΓΩ θα ειμαι παντα ΕΛΛΗΝΑΣ.                                ΠΗΓΗ:www.facebook.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: