ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Η ΤΟΥΡΚΟΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ:ΣΕ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ Η ΣΦΑΓΗ ΤΗΣ ΧΙΟΥ,ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΓΡΑΙΚΥΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΚΑΙ!

ΧΡΕΟΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ,ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟΨΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ,ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ-ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ!
Τελικά ακόμα και ο πιο αφελής και καλοπροαίρετος,έχει αρχίσει να υποψιάζεται τον ΕΛΕΕΙΝΟ ΚΑΙ ΤΡΙΣΑΘΛΙΟ ΡΟΛΟ της μιαρής παρέας του Αλαφούζου.Διαβάστε πώς περιγράφουν την ΣΦΑΓΗ ΤΗΣ ΧΙΟΥ,που θα "προβληθεί" απόψε στο...ντοκιμαντέρ:

Στο μεταξύ τα ακραία αντίποινα της Πύλης επιβάλλονται με τον πιο παράλογο τρόπο στην Χίο, ένα από τα πλουσιότερα νησιά της Οθωμανικής επικράτειας, με ισχυρούς εμπορικούς δεσμούς με τη Δύση. Η ολοκληρωτική καταστροφή της και ο αντίκτυπος της «Σφαγής της Χίου» στη διεθνή κοινή γνώμη είχε ως συνέπεια οι ξένες κυβερνήσεις να αλλάξουν σταδιακά στάση. Το ελληνικό αίτημα για ανεξαρτησία αρχίζει να αντιμετωπίζεται ως δίκαιο. 

Επειδή κάποιοι μπορεί να θεωρήσουν...τυχαία τα εισαγωγικά,ας δούμε την αντίστοιχη περιγραφή της άλωσης της Τρίπολης:

Η επικράτηση των Ελλήνων στην Πελοπόννησο κλείνει με την άλωση της Τριπολιτσάς, το πιο βίαιο επεισόδιο της εξέγερσης που καταλήγει στη σφαγή του μεγαλύτερου μέρους του μουσουλμανικού πληθυσμού της πόλης.

ΑΠΟΡΙΑ:ΓΙΑΤΙ Η ΜΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΩΣ "ΣΦΑΓΗ" ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΩΣ ΣΦΑΓΗ;

ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΛΙΟΤΟΜΑΡΑ,ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΛΙΓΑΚΙ;

Με τέτοια φτηνά κολπάκια νομίζετε πως θα "ξαναγράψετε" Ιστορία;

Τι φοβάστε,μη σας χαρακτηρίσουν...εθνικιστές αν αναφερθείτε στην ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΣΦΑΓΗ ΤΗΣ ΧΙΟΥ;

Ας θυμηθούμε τι έγινε τότε.ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ:

Η εξέγερση του νησιού

Όλα ξεκινάνε στις 26 Απριλίου του 1821 όταν καταφθάνει στη Χίο, χωρίς την απαραίτητη προετοιμασία, χωρίς προσυνεννόηση με τις τοπικές αρχές, χωρίς όπλα και πολεμοφόδια για να μοιράσει στους κατοίκους, ο ναύαρχος Τομπάζης με τα 20-25 πλοία του ελληνικού στόλου για να κηρύξει την Επανάσταση στη Χίο και αγκυροβολεί στην Πέτρα του Ομήρου.

Αν και τα χωριά ανταποκρίνονται στο κάλεσμα του, οι προύχοντες της πόλης αρνούνται ένεκα της επικίνδυνης γειτνίασης με τα μικρασιατικά παράλια. Ένεκα και της έλλειψης ηγετικών προσόντων του φιλότιμου Τομπάζη -κύρια ως προς το πλήρωμα του- ο στόλος αποπλέει το Σάββατο 30 Απριλίου αναβάλλοντας την επιχείρηση. Το όλο γεγονός οδηγεί στη σύσφιξη του τυραννικού ζυγού και στο ανασκούμπωμα και την προετοιμασία των τούρκων μέχρι την επόμενη χρονιά.

Αμέσως μετά ο τούρκος διοικητής ζητάει αφοπλισμό των κατοίκων που με την καθοριστική συμμετοχή των δημογερόντων δίνουν μέχρι και τα κουζινομάχαιρα. Οι χωρικοί εξαναγκάζονται με βρισιές και βούρδουλα, ολημερίς επί εννέα μήνες, ν' ανοίξουν την τάφρο του Φρουρίου της Χίου χωρίς πληρωμή και φαγητό.

Οι τούρκοι που μέχρι τώρα δεν είχαν καμία υποψία εναντίον των πλούσιων και ειρηνικών Χιωτών, γεμίζουν με μίσος για κάθε τι ελληνικό& Και μόνο το άκουσμα της λέξης «Έλληνας» αρκεί για να επιφέρει τον άμεσο θάνατο.

Στους επόμενους μήνες ο Χιώτης Αντώνιος Μπουρνιάς, πρώην αξιωματικός του Ναπολέοντα, πιέζει τον αρχηγό της Σάμου Λυκούργο Λογοθέτη για να απελευθερώσουν τη Χίο. Ο Λογοθέτης στέλνει επιστολή στον Υψηλάντη, εκείνος του συνιστά να περιμένει θεωρώντας την ιδέα άκαιρη και ο Λογοθέτης στα τέλη Γενάρη 1822 του ανταπαντά ότι αναβάλλει την εκστρατεία.

Μετά, όμως, την επιμονή του Μπουρνιά, με το όνειρο της δημιουργίας ενός σαμιακού φέουδου που θα έχει υπό την κυριαρχία του και άλλα νησιά και με το ενδόμυχο κίνητρο της κάρπωσης του μεγάλου πλούτου της Χίου ως μελλοντικός διοικητής της, αποφασίζει την πραγματοποίηση της εκστρατείας χωρίς καμία περαιτέρω συνεννόηση με την Ελληνική Επαναστατική Κυβέρνηση και παρά τα όσα δεσμεύτηκε εγγράφως στον Υψηλάντη.

Στις 11 Μαρτίου 1822 και μετά τα 250 χρόνια της δεύτερης μεγάλης ακμής της ιστορίας της, η προνομιούχα Χίος εξεγείρεται κατά των Τούρκων. Οι Χιώτες, αν και άοπλοι, μαζί με 2.000-2.500 χιλιάδες άτακτο στρατό από τη Σάμο, κλείνουν στο Φρούριο την τοπική φρουρά για 19 ημέρες. Η αντιζηλία, όμως, Λογοθέτη-Μπουρνιά για την αρχηγία οδηγεί στη διαίρεση των επαναστατών σε στρατόπεδα. Η φαγωμάρα δίνει και παίρνει. Κανείς δεν εμπιστεύεται κανέναν, ενώ υπάρχουν φορές που εξαιτίας του μεταξύ τους καβγά αδιαφορούν παντελώς για τη μάχη. Παρ' όλα αυτά, ο φρούραρχος Βαχίτ πασάς σκέπτεται σοβαρά την παράδοση...

Το χρονικό του αίματoς

Στις 30 Μαρτίου 1822 καταπλέει ο τουρκικός στόλος με 46 πλοία που βομβαρδίζουν την πόλη και αποβιβάζουν στρατό. Οι Έλληνες διαφεύγουν στα βουνά και οι Σαμιώτες αποχωρούν. Ορίζεται αμοιβή για κάθε κεφάλι, γλώσσα και αφτί, ενώ φονεύονται μέχρι και οι ασθενείς του νοσοκομείου και του λεπροκομείου. Από την επομένη αρχίζουν να καταφθάνουν από τα μικρασιατικά παράλια ορδές λαού και ενόπλων έχοντας την εντολή: «Όλοι αθώοι ή ένοχοι πρέπει να θανατωθούν. Η Χίος πρέπει να καταστραφεί».

Δίνονται οι εξής διαταγές στα στρατεύματα:

α. Να φονεύονται νέοι και άνδρες από 12 ετών και άνω.

β. Να φονεύονται γυναίκες άνω των 40 ετών.

γ. Να φονεύονται βρέφη αδιακρίτως φύλου έως 3 ετών.

δ. Να αιχμαλωτίζονται και να πωλούνται ως σκλάβοι κορίτσια και γυναίκες από 3 έως 40 ετών.

ε. Να αιχμαλωτίζονται και να πωλούνται ως σκλάβοι αγόρια από 3 έως 12 ετών.

στ. Να χαρίζεται η ζωή μόνο σε εφήβους που θ' ασπάζονται τον ισλαμισμό.


Στις 5 Απριλίου ο ναύαρχος του στόλου Καρά Αλής εξαγγέλλει αμνηστία σε όποιον παραδώσει τον οπλισμό του και επιστρέψει στην πόλη και στα εγκαταλειμμένα χωριά. Οι πρόξενοι Αυστρίας, Αγγλίας και Γαλλίας αναλαμβάνουν να διατρέξουν το νησί διακηρύττοντας την αμνηστία και πείθουν τους διαφυγόντες.

Κατόπιν οι τούρκοι αθετούν την υπόσχεση τους και εξαπολύουν τη Μεγάλη Σφαγή. Κατά τη διάρκειά της γίνεται ο αποκεφαλισμός της Χίου στο Κάβο Μελανιός, στα βορειοδυτικά παράλια της, όπου κατασφάζονται 10.000 άνθρωποι. Η θάλασσα καθ' όλη την έκταση της παραλίας και σε αρκετό βάθος βάφεται αιμάτινη. Ένα αγόρι υποχρεώνεται να μεταφέρει το κεφάλι του πατέρα του για 61 χιλιόμετρα.
ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙ ΜΕΛΑΝΙΟΣ (ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΕΤΣΙ ΕΠΕΙΔΗ "ΜΑΥΡΙΣΕ" ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΜΑ),ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ ΤΩΝ ΣΦΑΓΙΑΣΘΕΝΤΩΝ ΧΙΩΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ:Είχα την τιμή να υπηρετήσω μέρος της στρατιωτικής μου θητείας στο συγκεκριμένο απόμακρο,αλλά τόσο μαρτυρικό σημείο της Χίου.


Ένα παιδάκι τριών χρονών πεινάει και βλέποντας έναν οθωμανό να τρώει ψωμί του ζητάει κλαίγοντας να του δώσει. Εκείνος του δίνει λίγο και όταν εκείνο του ξαναζητάει, τραβάει το ξίφος και του παίρνει το κεφάλι μπροστά στα μάτια της μητέρας του. Μια Χιώτισσα λέει στον τούρκο που προσπαθεί να την ατιμάσει να βγάλει πρώτα τα πιστόλια του για να μην εκπυρσοκροτήσουν. Κατά τη διάρκεια της ατίμωσης μ' ένα μαχαίρι του κόβει τα γεννητικά όργανα...

Ακολουθούν εξονυχιστικές έρευνες παντοιοτρόπως ακόμη και στα πιο απίθανα και απόκρημνα μέρη, για μέρες και νύχτες. Τα καΐκια από τα Ψαρά, τη Σάμο, τη Σύρο, την Τήνο και άλλα γειτονικά νησιά που προσεγγίζουν την περιοχή (ακόμη και ο σαμιώτικος στόλος) έχουν ως μόνη επιδίωξη το χρήμα και αρνούνται σε πολλούς που δεν το έχουν τη διάσωση. Πολλοί αποβιώνουν από τις κακουχίες, το λοιμό και την αυτοχειρία. Κάποιοι διασώζονται στα ξένα προξενεία, συνήθως όμως έναντι μεγάλης αμοιβής.

Ο Άγγλος πρόξενος έχει τοποθετήσει στην είσοδο του αγγλικού προξενείου μια ζυγαριά ακριβείας για τα χρυσαφικά, ο Γάλλος τιμάται για τις υπηρεσίες του από το μακελάρη της Χίου Βαχίτ πασά που του κάνει δώρο ένα κατάλευκο άλογο, ο Αυστριακός πριν από τη Σφαγή κατασκόπευε τις κινήσεις των επαναστατών και πληροφορούσε τους τούρκους με σημάδια, ενώ της Νεαπόλεως (Ιταλία) βιάζει τις γυναίκες.

Η συμμετοχή των εβραίων

Μαζί με τη «νόμιμο εξουσία» συμπράττουν και οι εβραίοι μόνιμοι κάτοικοι, όπως και ένοπλοι από την απέναντι μικρασιατική ακτή. Εκτός από τις συμπλοκές, τη λαφυραγωγία και το δουλεμπόριο, συμμετέχουν και στον απαγχονισμό των προκρίτων, όπου συμπεριφέρονται απάνθρωπα και ατιμωτικά στο πτώμα του μητροπολίτη Πλάτωνα, το οποίο τους έχει παραδοθεί, αν και ήθελαν να τους τον παραδώσουν Ζωντανό.

Οι καταδικασμένοι παρατάσσονται στο δρόμο και ο καθένας που παίρνει εντολή να γονατίσει αναφωνεί «Μνήσθητί μου, Κύριε». Συχνή επιδίωξη των εκτελεστών είναι η προσπάθεια αποκεφάλισης του θύματος προτού προλάβει να ολοκληρώσει την πρόταση. Το γιαταγάνι αποκόπτει τον αυχένα τόσο ξαφνικά που η γλώσσα συνεχίζει να κινείται. Ο δήμιος είναι πιθανό να βασανίζει το μάρτυρα με επιμέρους κοψίματα και σπρωξίματα και η εκτέλεση μερικές φορές κρατάει μία ολόκληρη ώρα. Οι τούρκοι συνηθίζουν να σκουπίζουν το αίμα του ξίφους με τα χείλια τους.

Τα καλντερίμια της πόλης είναι τόσο κόκκινα από το ξεραμένο αίμα που μοιάζει να είναι ολόκληρη στρωμένη με πορφυρά χαλιά. Το λιμάνι της είναι τόσο γεμάτο με πτώματα, ώστε δυσκολεύεται το πέρασμα των πλοίων ακόμη και έξω από αυτό. Η λεηλασία και η καταστροφή είναι απίστευτες. Γράφει ο υποπρόξενος των Κάτω Χωρών Φραγκίσκος Πάσκουα: «...Τώρα οι τούρκοι αρπάζουν ακόμη και τα καρφιά& σπάνε τα δένδρα & βάζουν φωτιά στα σπίτια που ήδη έχουν καεί & τη δυσοσμία των μουλαριών και βοδιών που είχαν σκοτώσει...»

Η μαγευτική Χίος με τα γενοβέζικα παλάτια και τους πύργους έχει μεταμορφωθεί σ' ένα τεράστιο σκλαβοπάζαρο γεμάτο καμένα ερείπια. Οι τιμές των δούλων είναι εξευτελιστικές και μια κοπέλα πουλιέται για «μια λουλαδιά καπνού».

Στα σπίτια σφάζουν σκλάβους για διασκέδαση, επειδή δε μπορούν να τους πουλήσουν, να τους φυλάξουν ή επειδή είναι από τα Μαστιχοχώρια και τους παίρνει πίσω ο πασάς καθότι απαγορεύεται να έχουν στην κατοχή τους τέτοιους. Ένας φημισμένος δήμιος και μεγάλης σχετικά ηλικίας είναι άρρωστος και μελαγχολεί:Ζητεί και του φέρνουν δύο σκλάβους που τους σφάζει στον κήπο του.

700 γυναικόπαιδα θανατώνονται μόνο και μόνο επειδή οι στρατιώτες καβγαδίζουν κατά τη διάρκεια της επιλογής δούλων. Μόνο μια γυναίκα διαφεύγει το θάνατο που, με τα άντερα χυμένα έξω, σέρνεται και εξιστορεί το γεγονός. Πολλές από τις 780 κοπέλες 13-17 ετών που μεταφέρονται στην αγορά της Σμύρνης δεμένες με σχοινιά, πεθαίνουν από τις στερήσεις και τους πόνους.

Από τη Σμύρνη οι σκλάβοι διασκορπίζονται σε όλη την οθωμανική αυτοκρατορία. Κατακλύζονται επί μακρόν τα σκλαβοπάζαρα της τουρκίας και της Βόρειας Αφρικής. Φανατικοί τούρκοι αγοράζουν σκλάβους και τους σφάζουν επιτόπου, διότι το κοράνι τους υπόσχεται «διακεκριμένην θέσιν εις τον ουρανόν». Πλήθη εξισλαμίζονται.

Οι συγγενείς των θυμάτων στο εξωτερικό εξαπολύουν αγωνιώδεις έρευνες για την ανεύρεσή τους, ο σουλτάνος απαγορεύει την αγορά δούλων από χριστιανούς και επιχειρούνται έως και απαγωγές σκλαβωμένων. Ο σουλτάνος επίσης διοργανώνει ένα δείπνο για χριστιανούς διπλωμάτες και το κυρίως πιάτο είναι ένα κεφάλι Χιώτη μέσα σε μια πιατέλα στολισμένη, από αυτά που του στέλνουν παραγεμισμένα "δι' αχύρου απαλού" μέσα σε βαρέλια με άλμη. Το μήνυμα; «Έτσι θα καταντήσετε κι εσείς αν τους βοηθήσετε».

Η τουρκική βαναυσότητα εναντίον των Χιωτών έχει αντίκτυπο στη ζωή του τουρκικού έθνους, σε σημείο που να καθιερωθεί η ρήση «Μήπως με πήρες σκλάβο από τη Χίο;» όταν κάποιος συμπεριφέρεται τυραννικά στους υφιστάμενους ή στους συνεργάτες του.

Όταν, πολύ καθυστερημένα, έρχεται στο νησί ο ελληνικός στόλος δεν ασχολείται με τους ταλαίπωρους Χιώτες αλλά με το να μην φύγει ο τουρκικός στόλος προς την κυρίως Ελλάδα. Συλλαμβάνονται τότε δύο πλοιάρια γεμάτα με Χιώτισσες σκλάβες και οι τούρκοι δουλέμποροι κρεμιούνται στα κατάρτια. Μια Χιώτισσα σταματάει την εκτέλεση ενός από αυτούς, ζητώντας την άδεια να τον σκοτώσει η ίδια για να εκδικηθεί τους εξευτελισμούς που της έκανε. Ο πέλεκυς από τα χέρια της του σκίζει το κεφάλι στα δύο.

Εν τω μεταξύ, ο Λογοθέτης που έχει συλληφθεί στα Ψαρά πηγαινοέρχεται από μπουντρούμι σε μπουντρούμι και καταλήγει σ' αυτό του υπουργού της Αστυνομίας στην Πελοπόννησο επί προδοσία και λαφυραγωγία. Τελικώς, αν και στο φούρνο του σπιτιού του στη Σάμο ανακαλύπτονται χρυσαφικά αξίας 50.000 φλουριών, τα οποία προέρχονται από τη Χίο, γλιτώνει τον τουφεκισμό για το χατίρι του Κολοκοτρώνη που κρίνει πως δεν είναι κατάλληλη εποχή για τέτοια.

Στις 6 Ιουνίου ο 29άχρονος Κ. Κανάρης στέλνει με το καλοκαιρινό χαδιάρικο αεράκι τη δροσιά του ολέθρου στους σφαγείς της Χίου, πυρπολώντας την τουρκική ναυαρχίδα. Καθώς απομακρύνονται με τη βάρκα ο Κανάρης διακρίνει τον Καρά Αλή και του φωνάζει: «Φωτοχυσία θέλεις θηρίο; Να φωτοχυσία!».

Οι τεράστιες φλόγες του πλωτού κάστρου με τα 85 κανόνια φαίνονται στη Σμύρνη, το νησί νιώθει την έκρηξη σαν δυνατό σεισμό, αφανίζονται 2.285 Τούρκοι και ο ναύαρχος. Η υποναυαρχίδα φλεγόμενη από το μπουρλότο του Πιπίνου ξεφεύγει και το κατόρθωμα έχει μεγάλη απήχηση σε όλο τον κόσμο και αναφέρεται από ξένους ιστορικούς ως ένα από τα μεγαλύτερα πολεμικά κατορθώματα της ιστορίας. Την επομένη ξεκινάει αιφνίδια από 20.000 τούρκους η τρίτη Σφαγή εναντίον των Μαστιχοχωρίων που μέχρι τώρα υπήρχε διαταγή να μην καταστραφούν καθότι είναι προστατευόμενα της αδελφής του σουλτάνου.

Οι «times» του Λονδίνου δημοσιεύουν ότι η Σμύρνη έχει εκκενωθεί και ότι στις 24 Ιουνίου βρίσκονται 60.000 τούρκοι στο πλούσιο νησί ενώ πρότινος ήταν μόλις 3.000 (στην Κρήτη τότε από τους 290.000 οι 130.000 ήταν τούρκοι). Ξεσπάει λοιμός που θανατώνει τους τελευταίους Χιώτες που είναι κυρίως όσοι έχουν διασωθεί στα προξενεία και πολλούς τούρκους.

Οι γάτες και οι σκύλοι, επειδή κινδυνεύουν από ασιτία, τρέφονται αρχικά με πτώματα και ύστερα επιτίθενται κατά των Ζωντανών. Οι αρουραίοι είναι τόσο πολλοί και εξαγριωμένοι που πέφτουν πάνω σε όποιον βρουν σπέρνοντας την πανούκλα. Οι τούρκοι κοιμούνται ακέραιοι και το πρωί τους λείπουν οι μύτες και τα αυτιά.

Δημιουργούνται ειδικά τάγματα από τούρκους στρατιώτες, γάτες και σκύλους που εξαπολύονται τα βράδια κυνηγώντας αρουραίους. Σε ολόκληρη τη Χίο υπάρχουν τεράστιοι σωροί πτωμάτων που μένουν άταφοι για χρόνια και η βρώμα τους φτάνει χιλιόμετρα μακριά.

Πρωτοφανείς βιαιότητες

Κατά τη διάρκεια των σφαγών διεπράχθησαν αδυσώπητες βιαιότητες. Πετούσαν τα μωρά στον αέρα και τα διαπερνούσαν με το ξίφος, έκαιγαν γυναίκες ζωντανές, αποσπούσαν τα έμβρυα των εγκύων με το γιαταγάνι, έκοβαν τα γεννητικά όργανα των ανδρών, βασάνιζαν ημιθανείς, σκότωναν γριές, σφάγιαζαν ανθρώπους επειδή ήταν πρακτικότερο. Για μήνες ολόκληρους, ολόκληρα χωριά παρέμεναν ερειπωμένα. Ένας θανατερός γόος απλώθηκε απ' άκρη σ' άκρη της αιματοποτισμένης Χίου. Το νησί των γιασεμιών και της μαστίχας μεταμορφώθηκε για χρόνια σε ένα απέραντο, σκοτεινό, έρημο νεκροταφείο, γεμάτο καμένα ερείπια, κόκαλα και σκουπίδια, χιλιάδες άταφα πτώματα και στρατιές αρουραίων.

Η προσπάθεια ανεύρεσης των σκλαβωμένων Χιωτών, που διασπάρθηκαν σε όλο το μουσουλμανικό κόσμο, από τους συγγενείς τους συνεχίστηκε για χρόνια. Πολλές οικογένειες ξεκληρίστηκαν ολόκληρες ενώ παραδοσιακά χιώτικα επίθετα, και πολλών μάλιστα που είχαν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στα κοινά του νησιού ανά τους αιώνες, δεν ξανασυναντήθηκαν έκτοτε στη Χίο.

Όταν εξαγγέλθηκε η σουλτανική αμνηστία που καλούσε τους εξόριστους Χιώτες να επιστρέψουν, αποδίδοντάς τους τις ιδιοκτησίες τους, εάν φυσικά υπήρχαν μιας που από τις καταστροφές δεν υπήρχε πλέον ρυμοτομία, ο διοικητής του νησιού για να πιστέψουν οι Χιώτες την καλή οθωμανική πρόθεση και να επιστρέψουν, προέβη σε δημόσιες θανατικές εκτελέσεις στρατιωτών που εκτράπηκαν σε υπερβασίες. Για την εξιλέωση της Σφαγής της Χίου, ο καλός σουλτάνος που ήθελε να γυρίσουν πίσω οι Χιώτες για να ξαναρχίσει τον κεφαλικό φόρο, διέταξε να εκτελεστούν 10 ολόκληροι (και όχι κομματιασμένοι σε αφτιά, κεφάλια, γλώσσες κ.λ.π.) τούρκοι στρατιώτες. Ούτε καν τον Βαχίτ εκτέλεσε...

Άλλη μια προσπάθεια απελευθέρωσης του νησιού έγινε το 1827 από τον Φαβιέρο όμως, τελικά, και μετά από διάφορες φαγωμάρες πάλι δεν ευοδώθηκε. Η επανακατοίκηση της Χίου ουσιαστικά άρχισε μετά το 1830. Η Χίος πλήρωσε το οθωμανικό μένος για την Ελληνική Επανάσταση, την επαναστατική διάθεση της παρά τα προνόμια της και τα ληστρικά ένστικτα που εποφθαλμιούσαν τον ξεχωριστό πλούτο της. 


Υπολογίστηκε ότι 21.000 διέφυγαν σε άλλα μέρη, 52.000 εξανδραποδίστηκαν, 43.000 φονεύτηκαν χωρίς να δύναται να συμπεριληφθούν σ' αυτούς όσοι πέθαναν από τους σκλάβους και τους πρόσφυγες. Επί συνολικού πληθυσμού 117.000 Χιωτών, απόμειναν πάνω στο νησί τον Οκτώβριο του 1822, 900!
ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΚΑΙ:

ΕΠΙ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ 117.000 ΧΙΩΤΩΝ,ΑΠΕΜΕΙΝΑΝ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΦΑΓΗ 900!!! 

Απέναντι σε αυτή την προκλητικότατη παραχάραξη της Ιστορίας και ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΟΓΓΟΛΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ,ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΟΛΩΝ,ΑΠΟΨΕ ΣΤΙΣ 10 ΤΟ ΒΡΑΔΥ,ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΣΙΧΑΜΕΡΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΣΤΟ ΦΑΛΗΡΟ!                                                                                                               ΠΗΓΗ:hellas-orthodoxy.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: