ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΔΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ: Ultima Thule βιντεο



Έκανα τα πρώτα μου βήματα, και ο πατέρας κρατούσε το χέρι μου,
Έκανα τα πρώτα μου βήματα, στον δρόμου μου για να γίνω άντρας!
Σε όλη αυτή τη γη, με το πρώτο μου ζευγάρι παπούτσια,
Σε όλη αυτή τη γη, που ποτέ δεν θα θέλω να χάσω!

Η ζωή μου είναι εδώ, και εδώ θέλω να πεθάνω,
Αυτή είναι το μέρος, η πατρίδα μου!
Η ζωή μου είναι εδώ, και εδώ θέλω να πεθάνω,
Αυτή είναι το μέρος, η πατρίδα μου!

Είδα το πρόσωπο ενός γέρου να πεθαίνει,
Έμαθα να ακούω, να αγαπώ την πατρίδα μου!
Η ζωή είναι ένα βουητό, στο φως του ήλιου, ή στη βροχή,
Ό,τι παγώσει, η άνοιξη του δίνει ζωή και πάλι!

Στο πέταγμα των αετών, βλέπω την ελευθερία μου,
Πράγματα που αγαπώ, θέλω να αποδώσω σκηνές!
Λίμνες που ακτινοβολούν, ακτές γαλήνιας θάλασσας,
Αυτή είναι η κληρονομιά που οι πατέρες μου, μου άφησαν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: