ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Γιατί έχω γραμμένη την γιορτή του αγίου Βαλεντίνου


Διαβάζοντας αυτό το κείμενο, έχετε δύο επιλογές: Το παρατάτε επιτόπου επειδή θα σας χαλάσει, ή το διαβάζετε και σκέφτεστε καλά αυτά που θα σας πω.

Την έχω γραμμένη αυτή την γιορτή. Δεν είναι καν δικός μας άγιος, αλλά εντάξει, πες ότι τώρα τον συνηθίσαμε. Εμπορικότητα είναι αυτή, εδώ καθιέρωσαν τα Χριστούγεννα μαζικά στην Ασία, που οι περισσότεροι είναι ινδουιστές, ανιμιστές, Σίντο και βουδιστές. Εντάξει.

Την έχω γραμμένη γιατί... δεν γουστάρω να μου επιβάλλουν να το παίξω καψούρα με τον τσαμπουκά σαν να είμαι πρόβατο, επειδή αυτή είναι “η μέρα”. Το κατανοώ μόνο επειδή η αγορά πάει κατά διαόλου, και τα ζαχαροπλαστεία με τα ανθοπωλεία πρέπει να δουλέψουν. Άντε όμως να ακούσεις τον εξάψαλμο από την άλλη επειδή δεν της έφερες τούρτα και αρκουδάκι. Ρε αυτά τα πράγματα πρέπει να γίνονται αυθόρμητα, όχι να εξαναγκάζονται και να επιβάλλονται.

Θέλεις να δείξεις στον άλλο ότι τον αγαπάς; Κάν’ το σε ανύποπτο χρόνο, επειδή έτσι σου έκατσε και έτσι ήθελες. Πάρε ένα λουλούδι, δώσε μία αγκαλιά. Πες έναν καλό λόγο, θυμήσου γιατί αγάπησες τον άλλο το πιο βασικό απ’ όλα. Δείξτε ο ένας στον άλλο την ευγνωμοσύνη που είναι ακόμα ο ένας στην ζωή του άλλου. Αυθόρμητα, ελεύθερα, ειλικρινά. Γιατί σου βγήκε, όχι γιατί σου το είπαν.

Έχετε μπερδέψει την... αγάπη με τον έρωτα κατ’ αρχήν. Άλλο πράγμα το ένα, και άλλο πράγμα το άλλο.

Ο έρωτα είναι η καψούρα. Να σκέφτεσαι τον άλλο 24 ώρες σαν να είσαι μαστουρωμένος. Να σου βγαίνει ο λατίνος εραστής από μέσα σου. Να γελάς σαν χαζός, να τα βλέπεις όλα ρόδινα, να θέλεις να μάθεις τι αρέσει στον άλλο. Έτσι ξεκινάει. Είναι η βασική χημική διεργασία που κρατάει από μερικές εβδομάδες μέχρι και άντε και κάνα χρόνο (σπάνια ναι, κρατάει και πιο πολύ) και έχει ως σκοπό από την μαμά φύση ένα πράγμα: Την αναπαραγωγή. Ναι το ξέρω, ακούγεται ψυχρό αλλά για την φύση αυτή είναι η βασική αλήθεια. ΑΝ και εφ’ όσον ο έρωτας κρατήσει και οι άνθρωποι ταιριάξουν και σε άλλα πράγματα, μακροπρόθεσμα παγιώνεται και η αγάπη. Η αγάπη είναι πολύ πιο τρυφερή και πολύ πιο ήρεμη. Πιο συνειδητοποιημένη. Ο άλλος, γίνεται εκτός από εραστής και γκόμενος, φίλος, συμπαραστάτης, συνοδοιπόρος, συνεργάτης, συνέταιρος, συνένοχος. Σε όλα. Έτσι πρέπει να είναι. Ακόμα και όταν διαφωνείτε, μέσα σας πρέπει να ξέρετε τι είναι ο ένας για τον άλλο.

Και η Αγάπη θέλει κότσια μάγκες. Όχι έτσι όπως τα έχετε κάνει εσείς κάποιοι στις μέρες μας. Θέλει να έχεις την δύναμη να δεχτείς την καθημερινή, μοιραία και αναπόφευκτη τριβή με τον άλλο. Την φθορά. Μια τριβή και μια φθορά που έρχεται ΠΑΝΤΑ και για ΟΛΟΥΣ όσες σχέσεις και αν κάνετε. Θέλει να αντέχει στις διαφωνίες. Στις δύσκολες στιγμές. Στις αντιθέσεις. Στην σύγκρουση των “θέλω” και των “εγώ”. Θέλει την δύναμη όσο και αν συγκρουστείτε, στο τέλος να κρατάτε το χέρι ο ένας στον άλλο και να λουστείτε τα σκατά αυτής της ζωής (και σας διαβεβαιώνω θα είναι ΠΟΛΛΑ) μαζί.

Να δεχτείτε τις ευθύνες, τις δυσκολίες, τις αντιθέσεις και τα διλήμματα που θα έχετε όχι μόνο σαν ζευγάρι, αλλά και σαν ξεχωριστές οντότητες. Και όταν ένας από τους δύο πέφτει, να τον κρατάτε, να τον σηκώνετε. Και ο άλλος να παίρνει δύναμη από αυτό και να γίνεται καλύτερος, όχι να σας κάνει ή να το κάνετε δεκανίκι.Να συγχωρέσετε και να συγχωρεθείτε.

Η αγάπη δεν είναι σάκος του μποξ. Δεν είναι να μένεις με κάποιον για τα λεφτά του και για τα ωραία του μάτια. Δεν είναι να μένεις κοντά του επειδή φοβάσαι να χωρίσεις, φοβάσαι να πληγωθείς. Δεν είναι να παντρευτείς για να τα παρατήσεις 2 χρονάκια μετά. Δεν είναι για να ρίχνεις μετά τα κέρατα. Δεν είναι για να λακίζεις στις δυσκολίες σαν λαγός. Έχω βαρεθεί να βλέπω γύρω μου παντού ΨΕΥΤΙΚΕΣ σχέσεις. ΨΕΥΤΙΚΕΣ αγάπες. Πιο ψεύτικες και από το Ελληνικό κράτος.

Θα κάνετε λάθη, φυσικά και θα κάνετε. Πανάθεμα, εγώ και αν έχω κάνει ή έχουν κάνει σε εμένα, κανένας μας δεν είναι τέλειος, εγώ πιο πολύ από όλους. Αλλά στο τέλος μετράει το πιο σημαντικό: Αν έχετε επιτύχει την αγάπη, το αμάλγαμα δηλαδή που θα μείνει από την σφυρηλάτηση σας σαν άνθρωποι και ξεχωριστά, και στην κοινή σας πορεία. Αν το έχετε καταφέρει αυτό, τότε αγαπάτε και σας αγαπούν. Αν όχι, τότε ψάξτε τι έχετε κάνει λάθος. Ψάξτε να βρείτε τι έχετε μέσα σας…

Εύχομαι σε όλους σας κάθε ευτυχία ειλικρινά και μέσα από την καρδιά μου.

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: