ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Α.ΜΠΕΟΣ:"ΜΑΛΑΚΑΣ" ΗΤΑΝ Ο ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ...


Συνέντευξη Τύπου σε ξενοδοχείο του Βόλου έδωσε ο Αχιλλέας Μπέος, και ήταν η πρώτη φορά που μίλησε αφότου βγήκε από τη φυλακή, ενώ διευκρίνισε πως δεν θα ξεκινήσει την ομιλία του αν δεν έρθει ο κουμπάρος του και μεγαλομέτοχος της ομάδας, Βασίλης Καρράς.


«Κάποιος ήρθε στην παρέα, καλώς -καλώς ήρθες Αχιλλέα», ήταν το σύνθημα που ακούστηκε αρκετές φορές από τους φιλάθλους του θεσσαλικού συλλόγου.

Ο Αχιλλέας Μπέος διάβασε την επιστολή που έστειλε στον Άρειο Πάγο και ανάμεσα στα άλλα ανέφερε, πως σε πολλά συμβάντα οι δικαστές δεν έκαναν το καθήκον τους, ελπίζοντας πως στην δική του υπόθεση θα δικαστεί από άξιους ανθρώπους.
«Μαλ..ας είναι ο Κασιδιάρης. Δεν έριχνε άλλο ένα χαστούκι στην Κανέλλη; Αυτοί μας έχουν φέρει μέχρι εδώ», ήταν η ατάκα του για το χαστούκι του εκπροσώπου Τύπου της Χρυσής Αυγής στη Λιάνα Κανέλλη.

Για τα ΜΜΕ: «Μετά την σημερινή συνέντευξη Τύπου να μην ασχοληθούν ξανά μαζί μου. Μοναδικός μου σκοπός είναι η αποκατάσταση του ονόματος των παιδιών μου. Δεν θα ασχοληθώ με το ποδόσφαιρο μέχρι να καθαρίσει το όνομά μου».
«Ευχαριστώ όλους τους φίλους και συνεργάτες που στάθηκαν δίπλα μου και την οικογένειά μου. Κυρίως τη γυναίκα μου, η οποία μου στάθηκε πολύ. Είχα πει πως ομάδα μου είναι ο Πανιώνιος. Ο κόσμος του Ολυμπιακός Βόλου είναι όμως μέσα στην καρδιά μου. Αν επιστρέψω στο ποδόσφαιρο θα το κάνω για τη γενέτειρά μου».

Στη συνέχεια ο Μπέος χαρακτήρισε χειρότερο Πρωθυπουργό τον Γιώργο Παπανδρέου και παράνομη την αποφυλάκισή του, για την οποία τόνισε μεταξύ άλλων ότι στήθηκε ένας μηχανισμός από το γραφείο του.
«Η ομιλία μου είναι αλήθειες και τίποτε άλλο, Οι συνήγοροί μου ήταν αντίθετοι με τη σημερινή ομιλία μου, όμως έπρεπε να πω την αλήθεια. Δεν είναι επικοινωνιακό παιχνίδι. Στερήθηκα το βασικό δικαίωμα».

«Με απήγαγαν ως όμηρο στις φυλακές Ναυπλίου, τουλάχιστον αυτό βίωσα εγώ. Είναι άρρωστο το πολιτικό κατεστημένο και ψάχνουν εξιλαστήρια θύματα. Ένα από αυτά είμαι εγώ. Αυτό γιατί ήμουν πάντα απέναντί τους. Ο Γιώργος Παπανδρεόυ ήταν ο πιο αποτυχημένος Πρωθυπουργός της χώρας. Διαμορφώθηκε η κατάλληλη περιρρέουσα ατμόσφαιρα και χωρίς στοιχεία με προφυλάκισαν».
«Επιστράτευσαν ψευδομάρτυρες και δικαστές και η δικαιοσύνη συμμετείχε σε αυτό το βρώμικο παιχνίδι. Μπορεί και εν γνώση της».                                                                                                        ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: