ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Προς τους "Προσκυνημένους Γλείφτες"!(video)


Ο διάλογος που ακολουθεί είναι μεταξύ "Πρωθυπουργού και γλείφτη".
Εσείς βάλτε τα "ονόματα".
Ο "Νονός", από τον μεγάλο Χάρρυ Κλυνν.

-Καλησπέρα Νονέ
-Καλός τον.Τόσο καιρό που σε χρειαζόμουν, είχες χαθεί.
Προφανώς τώρα έρχεσαι να μου ζητήσεις χάρη.Αλλά εγώ, είμαι πάντα μεγαλόψυχος με την....
οικογένεια.
-Νονέ, σου ζητώ ταπεινά συγνώμη για τη συμπεριφορά μου και θέλω να με συγχωρέσεις.Σου ζητώ να ξαναδουλέψω κοντά σου.
-Και τι είναι αυτό που μπορείς να κάνεις για μένα;
-Νονέ εγώ για χατίρι σου μπορώ να κλέψω, να ληστέψω..
-Τί άλλο;
-Να καταχραστώ δημόσιο χρήμα, να δώσω δημόσια έργα σε ημετέρους...
-Τί άλλο;
-Να χαρίσω τα χρέη στους εφοπλιστές, να πάρω μίζες, να πέσω στη ρεμούλα,να στήσω κομπίνες...
-Δε μου λες,συνταξιούχους,αγρότες,ναυτεργάτες δέρνεις;
-Τους γαμώ τη μάνα Νονέ.
-Σημαίες, κατεβάζεις;
-Και τα βρακιά μου κατεβάζω άμα λάχει.
-Από ποδιές;Πώς πάμε;Φιλάς;
-Μόνο κατουρημένες, Νονέ.
-Με τους Αμερικάνους, πώς τα πας;
-Τρεις φορές τη μέρα παίρνω τηλέφωνο και τους λέω ευχαριστώ,Νονέ.
-Με το Σοσιαλισμό, τί σχέση έχεις;
-Τίποτα, απλή συνωνυμία Πατρόνε.
-Μπράβο, έλα κοντά μου.Καλός ήρθες στην Κυβέρνηση!

Απολαύστε τον Χάρρυ να δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας εδώ:
ΠΗΓΗ:ksipnistere.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: